Gå til innhold

Belle

^^Belle^^

Anbefalte innlegg

Dagen i går, ja. Den gikk rett og slett på skinner. Vi gjorde ingenting spesielt, men jentene var så sinnsykt blide og fornøyde at jeg omtrent gikk og lista meg for ikke å utløse et sinneanfall. :fnise:

Morgenen, som vanligvis (også i dag :dry: - jeg dagdrømte meg tilbake til i går) består av hyling og skriking og minst 4 sinneanfall fra A pga. påkledning, gikk helt smooth. ''Okei, mamma!'' sa hun mer enn én gang. Og jeg bare :overrasket: . Hvem er du, og hvor har du gjort av A, liksom. :fnise: Hun ville ha på seg bukse (igjen: :overrasket: ), noe hun bokstavelig talt ikke har brukt på flere måneder. Typisk da at den buksen hun ville ha ''plutselig'' var blitt for liten. Hun endte til slutt opp i ullstilongs og genser. Fornøyd jeg altså, at hun i det hele tatt vil bruke stilongs. :ler:

Vi kjørte hjemmefra 15 minutter før vi pleier, fordi jeg glemte å se på klokken og bare antok at vi lå likt an i løypa som vi pleier. :hoho:

Jobbedagen var også fin. Vi ble revidert i går, og jeg har grua meg noe så sinnsykt! Men det gikk fint, ingen alvorlige punkter, og vi fikk stort sett skryt. Da det hele var over følte jeg meg sååå letta, og for første gang siden mørket slo til for fullt følte jeg meg uthvilt og fin i kropp og hode. :nigo:

Hentingen gikk også fint - som alt annet denne dagen. Gymsalen er endelig åpnet igjen (etter å ha blitt brukt som avdelinger pga. rotter på kjøkkenet , som da har vært stengt siden i sommer :spy: ), og jeg hentet to svette og lykkelige jenter hjem. :rodmer: A dillet en stund, ville gjøre alt selv og sånn, noe som er helt greit. Men det gjorde at vi ikke var hjemme før nærmere 16:30. Så var det middagslaging (karrigryte med torsk - god, om man liker karri - jeg er ikke verdens største fan :lol: ), og da vi var ferdige å spise (et måltid som bare bestod i blide unger! :nigo: ) var klokken nærmere 17:30. Barne-tv (M har fått helt dilla på Lazytown og kan faktisk sitte i ro i et kvarter og se) og til slutt legging som gikk fint det også. Alt i alt en fin dag. :ler:

Jeg trente for første gang på eeeevigheter. Endelig er treningslysten tilbake!! :trene: Ble som sagt svett og god, og gikk og la meg med veldig god samvittighet. :closedeyes:

Morgenen i dag var ikke like fin. Jeg var bokstavelig talt på vei til å bære A ut i bilen helt pip naken. :dry: Tror nesten hun brølte på seg halsvondt, så ille var det. :haar: Men det ble klær til slutt, tror hun så alvoret i situasjonen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er så rart hvordan treåringer kan endre personligher over natta. Den ene dagen er min bare smil og latter, den andre dagen hylgriner hun fordi jeg spurte smøret på feil side av knekkebrødet. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som en herlig dag!! :) Du er så heldig som har to flotte friske barn :hjerte:

Påkledningshelvete er ikke tatt med I den idyllen jeg tenkte på nå altså ;) hehe. Jeg sier det igjen; Sånn sett er det litt godt å ha gutt. :P Men, vi har sikkert andre kamper som dere ikke har. :)

Kommentar til Sushi sitt innlegg: Det er noe med treåringer, hvor småååå bagateller blir verdens undergang. :P

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke påkledningshelvete med jenta vår, så det tror jeg ikke nødvendigvis er kjønnsrelatert. De finner vel hver sine ting å henge seg opp i. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så rart hvordan treåringer kan endre personligher over natta. Den ene dagen er min bare smil og latter, den andre dagen hylgriner hun fordi jeg spurte smøret på feil side av knekkebrødet. :ler:

Hørtes ut som en herlig dag!! :) Du er så heldig som har to flotte friske barn :hjerte:

Påkledningshelvete er ikke tatt med I den idyllen jeg tenkte på nå altså ;) hehe. Jeg sier det igjen; Sånn sett er det litt godt å ha gutt. :P Men, vi har sikkert andre kamper som dere ikke har. :)

Kommentar til Sushi sitt innlegg: Det er noe med treåringer, hvor småååå bagateller blir verdens undergang. :P

Takk for at dere får meg til å føle meg litt bedre. Av og til får hjernen min det for seg at alle unger er englebarn som gjør alt de får beskjed om. :fnise:

I dag var det trusen som var feil. Hun hadde nesten fått på seg stilongs, før hun plutselig fant ut at hun skulle skifte truse - noe hun gjør 3-4 ganger om dagen for tiden. :P Hun fikk 2 valg, men ingen var gode nok. Så da ble det hyling og skriking, da.

Burde jeg gi etter i sånne situasjoner? Jeg har jo ikke pleid å gjøre det, for jeg vil jo ikke at hun skal bestemme alt slik jeg frykter det blir etterhvert i så tilfelle. Men jeg blir sånn i tvil. :klo:

Vi har ikke påkledningshelvete med jenta vår, så det tror jeg ikke nødvendigvis er kjønnsrelatert. De finner vel hver sine ting å henge seg opp i. ;)

Heldige dere! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ikke gitt etter ETTER at du har sagt nei. Hva om hun plukker truse selv i skapet? Og så må hun beholde den ut dagen? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmm..Jeg vet ikke. Hvis du først har sagt at hun må velge, så kanskje greit å holde på det, men hvis det funker å bare si at hun kan gå i kommoden sin og hente seg ei truse hun vil ha, uten at hun bruker 15 minutter på det, så er kanskje det en løsning? Da får hun velge helt selv samtidig som du ikke har gitt etter på noen måte.

Edit: Ser Sushi har skrevet akkurat det samme som meg, så mitt innlegg var jo litt unødvendig, men innlegget ble altså skrevet for lenge siden. Glemte bare å trykke send :fnise:

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ikke gitt etter ETTER at du har sagt nei. Hva om hun plukker truse selv i skapet? Og så må hun beholde den ut dagen? :P

Hmmm..Jeg vet ikke. Hvis du først har sagt at hun må velge, så kanskje greit å holde på det, men hvis det funker å bare si at hun kan gå i kommoden sin og hente seg ei truse hun vil ha, uten at hun bruker 15 minutter på det, så er kanskje det en løsning? Da får hun velge helt selv samtidig som du ikke har gitt etter på noen måte.

Edit: Ser Sushi har skrevet akkurat det samme som meg, så mitt innlegg var jo litt unødvendig, men innlegget ble altså skrevet for lenge siden. Glemte bare å trykke send :fnise:

Hun plukket truse selv i dag. :fnise:

Men ville dere gitt etter før, liksom? Når hun ville bytte truse, så fant hun først en hun ville ha, jeg måtte klippe lappen (nok en ny ting :roll: ) og plutselig ville hun ikke ha den igjen. Da sa jeg at hun fikk velge mellom den nye, og den ''gamle'' helt rene trusen hun nettopp tok av seg.

Dette er jo ingen stor ting, men jeg er så redd for å gi slipp på hele kontrollen på en måte, er redd for å lage et lite monster. Som jeg jo ser er på god vei til å skje, ihvertfall i påkledningssammenheng. :daane:

I dag skal jeg prøve å velge ut klær på kvelden, så får vi se. Hun får jo hele friheten til å velge klær på morgenen, samt hvordan hun skal ha håret, hvilken jakke osv. Jeg har ikke så mye mer å holde på, og derfor går det en liten faen i meg når hun blir sånn. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun plukket truse selv i dag. :fnise:

Men ville dere gitt etter før, liksom? Når hun ville bytte truse, så fant hun først en hun ville ha, jeg måtte klippe lappen (nok en ny ting :roll: ) og plutselig ville hun ikke ha den igjen. Da sa jeg at hun fikk velge mellom den nye, og den ''gamle'' helt rene trusen hun nettopp tok av seg.

Dette er jo ingen stor ting, men jeg er så redd for å gi slipp på hele kontrollen på en måte, er redd for å lage et lite monster. Som jeg jo ser er på god vei til å skje, ihvertfall i påkledningssammenheng. :daane:

I dag skal jeg prøve å velge ut klær på kvelden, så får vi se. Hun får jo hele friheten til å velge klær på morgenen, samt hvordan hun skal ha håret, hvilken jakke osv. Jeg har ikke så mye mer å holde på, og derfor går det en liten faen i meg når hun blir sånn. :ler:

Nei, jeg ville ikke latt henne velge på nytt etter at hun først hadde valgt, og så ombestemt seg. Da ender det opp med at hun bruker en time på å kle på seg hver dag, og kanskje etter hvert bruker påkledning for å utsette å komme seg avgårde hvis det er noe hun ikke vil en dag. Når hun har valgt, så må hun holde seg til det valget tenker jeg. :jepp:

Men det er så vanskelig det der. Jeg er skikkelig inkonsekvent med smokken. Kan godt si til O når han spør at nei, du trenger ikke smokken nå, også gidder jeg ikke gjøre noe med det når han går og finner seg en. Litt fordi vi har en del andre kamper for tiden, så jeg orker ikke ta den kampen også nå. For å unngå at det blir så mye negativitet. Eneste jeg virkelig nekter han å ha smokk, er når vi skal ut i offentligheten. Den hører til inni husets fire vegger. Så får vi heller avvenne han den etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hun får for mange valg? Får bestemme for mye? Vi ser det på Liten, hun vil gjerne bestemme alt mulig, og hvis vi gir henne lillefingen såeh..ja da sluker hun hele armen i neste omgang :rolleyes: Så her er det jeg som bestemmer hva hun skal ha på seg, og vi tar på klær foran tv :sjenert: Ofte så er det helt andre ting enn at det er feil klesplagg som får henne til å tilte, mer at sokken krøller seg eller at hun hadde tenkt å holde i bamsen mens vi tar på genseren og sånn...da er det bare å knø på klær i en rasende fart og trøste masse etterpå :ler: Smoothie er en fin avledning, det har jeg alltid i kjøleskapet!! "Så lille venn, det går bra - er du så sint? Se, smoothie!!" :hoho:

..og truselapper klippes av når trusene er nye, gjør det i samme slengen som jeg stryker navnelapper i ;) For det er ingen som liker sånne lapper her heller ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn som jeg har fortstått det, så er isofix kun på bakovervendte stoler med intregerte seler. Også heter isofixen til beltestoler iso etter eller ann jeg ikke husker. Det blir i alle fall ikke samme regelen, fordi at ved beltestol vil ikke barnets vekt påvirke isofixen da barnet er festet med bilens belter, og ikke i stolen. Så isofixen på beltestoler bidrar vel bare til å holde stolen i seg selv fast, og ikke barnet. Eller noe sånt.

Det var i alle fall forståelsen jeg kom fram til da jeg leste om beltestoler sist gang.. :)

Takk for forklaring! Jeg hadde misforstått, men det høres jo logisk ut :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn som jeg har fortstått det, så er isofix kun på bakovervendte stoler med intregerte seler. Også heter isofixen til beltestoler iso etter eller ann jeg ikke husker. Det blir i alle fall ikke samme regelen, fordi at ved beltestol vil ikke barnets vekt påvirke isofixen da barnet er festet med bilens belter, og ikke i stolen. Så isofixen på beltestoler bidrar vel bare til å holde stolen i seg selv fast, og ikke barnet. Eller noe sånt.

Det var i alle fall forståelsen jeg kom fram til da jeg leste om beltestoler sist gang.. :)

Det var beltestol jeg tenkte på, ja. Når A skal snus, skal hun ha beltestol. Jeg er veldigveldig skeptisk til 5-punktsele fremovervendt til så små. :sjenert:

Hvor lang er hun, vet du det? Tror jeg må måle A i dag. :fnise:

Hun er vel oppunder 104 cm tror jeg, og 17 kg. Ser at hun er litt lengre enn de andre jentene i bhg, men ikke mye. Bruker stort sett 104 i klær, men det jeg kjøper nytt nå kjøper jeg i 110.

Påkledningshelvete ja. :rolleyes: Jeg hadde nok gitt etter rimelig kjapt ang. trusene, jeg velger mine kamper for å si det sånn. Eventuelt har jeg gitt opp :P . Det går ganske greit her for tiden, men det er basert på at hun har 3 antrekk som det veksles mellom. Vi er sikkert for snille, men hva gjør man når ungen er rasende og røsker av seg alt av klær før du får telt til 3? Har prøvd alt fra tvang til bestikkelser, men det hjelper ikke. Valg mellom to alternativer går heller ikke, hun har full kontroll over hvilke klær hun har. Jeg tror, med all mulig respekt, at foreldre med "enkle" barn (med tanke på påkledning) ikke helt skjønner hvordan det kan være - du har min fulle forståelse og sympati! Jeg har egentlig ikke noen gode forslag, men håper at det snur etter hvert. Nå går det i ullstrømpis og ulltrøye med (sommer) kjole utenpå. Greit nok med tanke på årstiden. Hun aksepterer ullbukse + ullgenseren jeg strikka ( :bolledeig: ) når hun er ute og leker, så alt i alt går det greit, men det er mest hun som bestemmer (og det er egentlig ikke greit). Men sånn er det her, og så lenge vi kommer oss i bhg og på jobb innen rimelig tid får det være sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jo ikke barn, men tror jeg hadde gitt opp kampen ganske raskt. Forutsatt at det ikke førte til store forsinkelser selvfølgelig. Hadde altså ikke ringt jobben og sagt "jeg kommer sent i dag fordi X ikke finner ut hva h*n skal ha på seg* :fnise:

Har blitt fortalt hvordan jeg selv var under påkledning da jeg var lita (illsint, "GJØRA SJØØØØL"). Ville kle på meg selv og var såpass liten at jeg ikke fikk det til. Mamma ga visst opp en del ganger og ventet (gjorde andre ting). Da hendte det jeg ble blid og sa "mamma hjelpe". Poenget er - jeg innbiller meg liksom at det har gått bra likevel. Har ikke blitt et monster, eller så har jeg bare ikke selvinnsikt nok til å se det. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg ville ikke latt henne velge på nytt etter at hun først hadde valgt, og så ombestemt seg. Da ender det opp med at hun bruker en time på å kle på seg hver dag, og kanskje etter hvert bruker påkledning for å utsette å komme seg avgårde hvis det er noe hun ikke vil en dag. Når hun har valgt, så må hun holde seg til det valget tenker jeg.

Men det er så vanskelig det der. Jeg er skikkelig inkonsekvent med smokken. Kan godt si til O når han spør at nei, du trenger ikke smokken nå, også gidder jeg ikke gjøre noe med det når han går og finner seg en. Litt fordi vi har en del andre kamper for tiden, så jeg orker ikke ta den kampen også nå. For å unngå at det blir så mye negativitet. Eneste jeg virkelig nekter han å ha smokk, er når vi skal ut i offentligheten. Den hører til inni husets fire vegger. Så får vi heller avvenne han den etter hvert.

Inkonsekvens er roten til alt ondt. :fnise: Ihvertfall hjemme hos oss. Tannpussen for eksempel. Der har vi nå brukt 2 år på at det skal være greit. :lol:

Kanskje hun får for mange valg? Får bestemme for mye? Vi ser det på Liten, hun vil gjerne bestemme alt mulig, og hvis vi gir henne lillefingen såeh..ja da sluker hun hele armen i neste omgang Så her er det jeg som bestemmer hva hun skal ha på seg, og vi tar på klær foran tv Ofte så er det helt andre ting enn at det er feil klesplagg som får henne til å tilte, mer at sokken krøller seg eller at hun hadde tenkt å holde i bamsen mens vi tar på genseren og sånn...da er det bare å knø på klær i en rasende fart og trøste masse etterpå Smoothie er en fin avledning, det har jeg alltid i kjøleskapet!! "Så lille venn, det går bra - er du så sint? Se, smoothie!!"

..og truselapper klippes av når trusene er nye, gjør det i samme slengen som jeg stryker navnelapper i For det er ingen som liker sånne lapper her heller

Det tror jeg også. At hun får for mange valg altså. Det gikk greit før, men nå bruker hun evigheter på å bestemme seg, og så ombestemmer hun seg 3 ganger etterpå. :daane:

Men det funker hverken med bestikkelser eller tvang dessverre. :ler: Foran tv funker heller ikke. Og her er det også selve klærne som er problemet...selv om hun også godt kan klikke over ting som bamse eller floker i håret. :roll:

Lapper... :bond: Hvor har hun fått det fra? Det er noe som kom helt ut av det blå, for en ukes tid siden.

Hun er vel oppunder 104 cm tror jeg, og 17 kg. Ser at hun er litt lengre enn de andre jentene i bhg, men ikke mye. Bruker stort sett 104 i klær, men det jeg kjøper nytt nå kjøper jeg i 110.

Påkledningshelvete ja. Jeg hadde nok gitt etter rimelig kjapt ang. trusene, jeg velger mine kamper for å si det sånn. Eventuelt har jeg gitt opp . Det går ganske greit her for tiden, men det er basert på at hun har 3 antrekk som det veksles mellom. Vi er sikkert for snille, men hva gjør man når ungen er rasende og røsker av seg alt av klær før du får telt til 3? Har prøvd alt fra tvang til bestikkelser, men det hjelper ikke. Valg mellom to alternativer går heller ikke, hun har full kontroll over hvilke klær hun har. Jeg tror, med all mulig respekt, at foreldre med "enkle" barn (med tanke på påkledning) ikke helt skjønner hvordan det kan være - du har min fulle forståelse og sympati! Jeg har egentlig ikke noen gode forslag, men håper at det snur etter hvert. Nå går det i ullstrømpis og ulltrøye med (sommer) kjole utenpå. Greit nok med tanke på årstiden. Hun aksepterer ullbukse + ullgenseren jeg strikka ( ) når hun er ute og leker, så alt i alt går det greit, men det er mest hun som bestemmer (og det er egentlig ikke greit). Men sånn er det her, og så lenge vi kommer oss i bhg og på jobb innen rimelig tid får det være sånn.

Da er hun nok litt større enn A, ja. 110 er for stort til henne.

Åh, det er så deilig å se at vi ikke er alene! :fnise: Ulltrøye og ullstrømpis er jo veldig bra nå da! Problemet vi har nå er at hun ikke skal ha noe under kjolene sine. Greit for ullkjolen mamma strikket med lange ermer, men sommerkjolen med spaghettistropper hun går med i dag? Ikke tale om. :snurt: Enn så lenge bruker hun fremdeles bomull (12 grader i dag morges), og da må hun bruke cardigan over kjolene, men hva når det blir minusgrader? Håper det har gitt seg innen da! :haar:

Så gøy at hun vil bruke det du har strikket! Jeg prøver enda - uten hell - å prakke på henne de fine Pomp deLux-klærne jeg kjøpte. Sukk. Og Osloanorakken. Den er ikke akseptabel. :P

Har jo ikke barn, men tror jeg hadde gitt opp kampen ganske raskt. Forutsatt at det ikke førte til store forsinkelser selvfølgelig. Hadde altså ikke ringt jobben og sagt "jeg kommer sent i dag fordi X ikke finner ut hva h*n skal ha på seg*

Har blitt fortalt hvordan jeg selv var under påkledning da jeg var lita (illsint, "GJØRA SJØØØØL"). Ville kle på meg selv og var såpass liten at jeg ikke fikk det til. Mamma ga visst opp en del ganger og ventet (gjorde andre ting). Da hendte det jeg ble blid og sa "mamma hjelpe". Poenget er - jeg innbiller meg liksom at det har gått bra likevel. Har ikke blitt et monster, eller så har jeg bare ikke selvinnsikt nok til å se det.

:fnise: Jeg satser på at du ikke er noe monster. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, lange unger dere har! :jepp: Så nettopp at de hadde målt ungene i barnehagen, snuppa er 96 eller var det 97... :klo:

Men ja, vanskelig å være konsekvent av og til. Her sliter vi med at frøken gjøre-det-selv plutselig ikke vil gjøre det selv lenger. :dry: "Klarer ikke, du må hjelpe meg :grine: " osv. Da er det så lett å si at hun må gjøre det selv, men så ombestemme seg fordi det tar så himla lang tid og blir så utrolig mye sutring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Travle, men fine dager!

Påkledningshelvete i går igjen. De som har meg på instagram kan se hvilken antrekk hun endte opp med til slutt. For dere andre: strømpebukse, Ariel-singlet og en sånn crop top med Minnie på. Bare halen til Ariel stakk ut og gjorde det hele veldig moteriktig. :hoho: I dag derimot: blid og smilende A som tok på seg klær uten å mukke. De største forskjellene på i dag og i går var a) hun la seg ikke for sent b) hun var blid da hun stod opp - her er det enten/eller uten at jeg klarer å se et mønster i det. Enten blid jente eller sutrende jente som kommer inn på badet til meg. c) jeg hadde lagt klar to antrekk på badegulvet kvelden før, mens hun så på. Jeg la også klar truse med avklippet lapp. d) M sov fremdeles, hun pleier nemlig å stå opp samtidig med meg, mens A sover et kvarter lengre.

Ellers, dans på onsdag. De begynte å lære en ny dans til forestillingen, Beyonce's Single Ladies. :hoho: Med blinkende ringer og hele pakka, det kommer til å bli dritkult. :nigo:

I går lagde jeg pot-au-feu med potetkrem og OMG så godt det var! :sikle: M spiste mer middag enn jeg noen gang har sett henne gjøre. Pot-au-feu er enkelt og greit en gryte/suppe med løk, bacon, kyllingkraft, kyllinglårbiff (fikk kraften og kyllingen i en sånn sous vide-sak), redikker og selleri. Servert sammen med moste poteter med smør og melk. Det skal definitivt lages flere ganger! :nigo:

Fikk kjolen min på onsdag, og det var skikkelig skuff. Den var for stor (noe som IKKE er skuff - jeg er nå offisielt en størrelse S :hoppe: ), og den så veldig billig ut. Jeg er ikke kresen på den type ting altså, men stoffet var tynt og overdelen var kjip. Det blir retur, og så kjøpte jeg heller tre andre i stedet for. :fnise: Jeg skal jo på to julebord med jobben i år, med bare en ukes mellomrom. Kan selvsagt ikke bruke samme kjolen begge gangene... :plystre:Nude, svart og dongeri. Kan sistnevnte evt. brukes på et julebord? Jeg pynter den jo skikkelig opp, med høye hæler, smykker og sånn. Eller? Syntes den var så fin, men er redd den blir for upyntet. :sjenert:

I dag er det fredag, dere! :bolledeig: Mannen kommer etter planen, men det er godt mulig han må jobbe overtid så jeg gleder meg ikke enda. Vi får ta det som det kommer! ;) Jeg har nemlig fått tidenes oppladning til helg: en hel natt uten oppvåkninger for M! :overrasket::hakeslepp: Hun har ikke våknet en eneste gang fra hun la seg til hun våknet. 12 timer i strekk, dere! :overrasket: Det er aller første gangen det skjer (den andre gangen som liksom var første gangen, hadde mannen vært inne hos henne uten at jeg fikk det med meg! :fnise: ) i hennes snart 2 år lange liv. :hoppendeglad: A kom inn til meg en eller annen gang i løpet av natten, uten tutt og kos, og sov jammen videre uten tutt og kos! O'lykke på jord, denne natten har vært fin! :strix:

Jeg går litt tidligere fra jobb i dag siden det er høstfest i barnehagen, med lapskaus og kaker. Mamma er med, det skal bli superkoselig! :closedeyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Målte forresten O i går. Han er akkurat 102 cm...Gutten som enda ikke er tre år. :P

Jeg må huske å måle A i dag. Er så nysgjerrig. :fnise:

Wow, lange unger dere har! :jepp: Så nettopp at de hadde målt ungene i barnehagen, snuppa er 96 eller var det 97... :klo:

Men ja, vanskelig å være konsekvent av og til. Her sliter vi med at frøken gjøre-det-selv plutselig ikke vil gjøre det selv lenger. :dry: "Klarer ikke, du må hjelpe meg :grine: " osv. Da er det så lett å si at hun må gjøre det selv, men så ombestemme seg fordi det tar så himla lang tid og blir så utrolig mye sutring!

Inkonsekvens ass... :fnise: A er som en jojo på akkurat det området. Én dag vil hun gjøre alt selv (i går) og neste dag (i dag) sitter hun i fanget som en potetsekk og forventer å få alt servert på gullfat. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine fine A :ler: Hun er bare helt unik, jeg ultradigger klesstilen hennes :hoho:

Kjolene du har bestilt var kjempefine, jeg likte spesielt godt de to siste :jepp: Klart du kan gå i dongerikjole på julebord - som du sier så stæsjer du jo antrekket opp med tilbehør!! Det blir kjempekult!! Men hvis det er streng kleskode hadde jeg heller valgt nr 2 :sjenert:

Mm-mm-mm, den middagen din hørtes suuupergod ut :sikle: Nå fikk jeg lyst på sånn her jeg sitter og gomler knekkebrød :sjenert:

Herregud da jente som jeg savner å ha deg med på trening *sparkerBelleiræva* Når har du tenkt å være med meg igjen egentlig?!? :regler::ler: Jeg lukter mulighetene i neste uke :nigo: For da får du hænky-pænky`a fra deg i helga, så er du klar for andre ting på mandag - am I right? :hoho:

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine fine A :ler: Hun er bare helt unik, jeg ultradigger klesstilen hennes :hoho:

Kjolene du har bestilt var kjempefine, jeg likte spesielt godt de to siste :jepp: Klart du kan gå i dongerikjole på julebord - som du sier så stæsjer du jo antrekket opp med tilbehør!! Det blir kjempekult!! Men hvis det er streng kleskode hadde jeg heller valgt nr 2 :sjenert:

Mm-mm-mm, den middagen din hørtes suuupergod ut :sikle: Nå fikk jeg lyst på sånn her jeg sitter og gomler knekkebrød :sjenert:

Herregud da jente som jeg savner å ha deg med på trening *sparkerBelleiræva* Når har du tenkt å være med meg igjen egentlig?!? :regler::ler: Jeg lukter mulighetene i neste uke :nigo: For da får du hænky-pænky`a fra deg i helga, så er du klar for andre ting på mandag - am I right? :hoho:

:fnise: Hun er definitivt unik, ja!

Så bra at du synes dongerikjolen kan brukes! Nå vet jeg jo ikke hvordan den kommer til å passe, men sitter den fint på skal den brukes en av dagene. :nigo:

Ååååå, jeg savner det så SINNSYKT! Både spinningen og deg! :kyss: Men mannen kommer hjem i dag, så over helgen er jeg klaaaar! :bolledeig: Quick spinn og funksjonell styrke? :jepp:

(Jeg kjenner det begynner å murre i magen, tradisjonen tro. Mensen kommer ALLTID når mannen kommer hjem. :dry: Sånn for å svare deg på det siste punktet! :hoho: )

Endret av ^^Belle^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...