Gå til innhold

Belle

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Oj, 21 hadde lille i de første skoene sine :ler: nå har hun 22 i finsko og 23 i joggesko/støvler. Pailabber?! :overrasket:

..og hun er fortsatt bare 10 kg og noe :sjenert:

Endret av Pasadena
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj, 21 hadde lille i de første skoene sine :ler: nå har hun 22 i finsko og 23 i joggesko/støvler. Pailabber?! :overrasket:

..og hun er fortsatt bare 10 kg og noe :sjenert:

M må ha 23 i vinterskoene sine, for å ha plass til tykke sokker. :Nikke: 20 var hennes første sko. :fnise:

Rart hvor ulike unger er altså! :ler:

Skrevet

Mens O begynte på str 23 da han var ett år :fnise: Vintersko da. Hadde sikkert blitt 22 dersom det hadde vært joggesko.

Hehe, artig at du beskriver jentene som dramaqueens. Ser det så levende for meg, med småjenter som hyler og ruller på gulvet :fnise: O blir jo sint han også, men på en annen måte. Hvis han blir skikkelig forbanna, noe han kan bli hvis han er veldig trøtt, så kan han rett og slett brøle til meg "Æ vil HA EPLEEEEEEE NUUUUUUU!" :P Ellers kan han si ting som "æ e lei mæ!!", "æ e sint!!" Osv. :P

Kan jo ikke være lett for disse små, å ha følelser de ikke alltid helt vet hvordan de skal håndtere enda. Da kan det gjerne komme ut litt mer kraftig enn hva som kanskje er nødvendig. :P

Skrevet

Mens O begynte på str 23 da han var ett år :fnise: Vintersko da. Hadde sikkert blitt 22 dersom det hadde vært joggesko.

Hehe, artig at du beskriver jentene som dramaqueens. Ser det så levende for meg, med småjenter som hyler og ruller på gulvet :fnise: O blir jo sint han også, men på en annen måte. Hvis han blir skikkelig forbanna, noe han kan bli hvis han er veldig trøtt, så kan han rett og slett brøle til meg "Æ vil HA EPLEEEEEEE NUUUUUUU!" :P Ellers kan han si ting som "æ e lei mæ!!", "æ e sint!!" Osv. :P

Kan jo ikke være lett for disse små, å ha følelser de ikke alltid helt vet hvordan de skal håndtere enda. Da kan det gjerne komme ut litt mer kraftig enn hva som kanskje er nødvendig. :P

A sin favoritt er ''eg e leie meg!'' når hun gråter enten fordi hun har gjort noe galt eller når hun er trøtt eller hun har fått kjeft. Søt, men hun vet veldig godt hva hun skal si for å få sympati. ;) De er rare disse små altså. :rodmer:

Skrevet

A sin favoritt er ''eg e leie meg!'' når hun gråter enten fordi hun har gjort noe galt eller når hun er trøtt eller hun har fått kjeft. Søt, men hun vet veldig godt hva hun skal si for å få sympati. ;) De er rare disse små altså. :rodmer:

Absolutt! :):hjerte:

Skrevet (endret)

A skal være med på danseforestilling i desember! :hoppe: Gleder meg så utrolig mye, og håper at hun klarer det. Hun er jo typisk 3 år og vil ikke gjøre noe andre sier hun SKAL gjøre, så det blir spennende. 3 forestillinger på 2 dager! :daane: Det er nok ikke lange snutten de skal ha da, men det blir nok slitsomt. Hun storkoste seg på dansen i går, og da hun fikk høre at timen var ferdig ville hun danse mer. :fnise: Hun slo seg skikkelig løs for første gang i går, og sang og danset om hverandre. :hjerte:

Det hadde gått fint for bror å ha begge jentene med på lekeland. I dag morges proklamerte A høyt og tydelig at ''onkel ska henta oss i dag o!'' og bare :sur: fordi jeg sa at jeg skulle hente dem. :ler: Bror hadde det gøy han også sa han, så det kunne han gjøre flere ganger. :nigo:

Jobbdagen i dag har vært mildt sagt travel. Har ikke rukket å sette meg ned før nå. *puh* Møte med Statoil gikk supert, det samme med styremøte i dag. Jeg fikk skryt for presentasjonen min av distriktsleder. :hoppe: Min nærmeste sjef kom med godmeldingen: jeg stiger umiddelbart 20000 tusen i lønn. Jeg synes ikke det er så veldig mye, men enn så lenge er jeg fornøyd. Jeg vet jo at det er mer å hente, dette var bare en påskjønnelse og en god måte å si ''bra jobba!'' på. Vi er en stor, desentralisert bedrift og noe større beløp enn det må få godkjenning fra både Bergen og Oslo også vet jeg. Ting tar tid! Jeg stortrives i jobben og føler at jeg blir mer og mer husvarm for hver dag som går. Jeg blir sikrere på meg selv og avgjørelser jeg tar. :5:

I kveld er det middag med jobben. Vi skal spise på et mikrobryggeri, og det blir god mat og drikke, samt prøvesmaking av egenbrygget øl. Jeg liker ikke øl, men kan alltids smake litt. :fnise:

Endret av ^^Belle^^
Skrevet

Bestilte kjole til julebord i går. Er veldig spent på hvordan den sitter på, for jeg har ikke hatt en inntilsittende kjole etter at jeg ble tynn igjen. :fnise:

Synes den er superfin på modellen; håper den blir like fin på meg! :sjenert:

Gjest Neferet
Skrevet

Sååå stas med danseforestilling! :hoppe:

Og bra med både skryt, lønnsøkning og fin kjole! :nigo: Håper ettermiddagen blir like bra!! :jepp:

Skrevet

Hurra for alt!!! :hoppe:

Du er modig, jeg hadde ikke turt å gå med sånn miniminikjole :fnise:

Skrevet

Pasadena: den blir nok ikke så mini-mini på meg. Modellen er høyere enn meg og har to størrelser mindre. ;) Håper bare ikke den jeg har bestilt blir for stor rundt puppene, det er risikoen når jeg ikke helt tør å bestille S selv om den nok hadde passet den også. :sjenert:

Kvelden i går var superkoselig. :nigo: Jeg liker som sagt ikke øl, men det ene ølet jeg smakte var det beste ølet jeg noen gang har smakt. :fnise:

I dag er jeg hjemme med jentene. M er syk og A ville være hjemme hun også. Vi skal nyte den late dagen og håpe at M blir frisk til i morgen, og at kilingen jeg kjenner i halsen ikke utvikler seg til noe mer. :bond:

Skrevet (endret)

Bestilte kjole til julebord i går. Er veldig spent på hvordan den sitter på, for jeg har ikke hatt en inntilsittende kjole etter at jeg ble tynn igjen. :fnise:

Synes den er superfin på modellen; håper den blir like fin på meg! :sjenert:

Åh, det var en fin kjole! Sånne kjoler er jeg også ganske glad i å bruke! Det blir nok å se veldig fin ut! :) Hadde jeg ikke vært gravid så hadde jeg nok måttet kjøpt den der.. :P

Edit: Håper M blir frisk fort! Kjedelig å være syk når det er helg. :)

Endret av Teriyaki
Gjest Neferet
Skrevet

Masse god bedring til M! :klemmer: Håper dere får en fin helg!

Skrevet (endret)

Da var jeg tilbake igjen, fra helgens døs. :vinke:

M er frisk igjen heldigvis, selv om hun er übersnørrete og så sår under og inni nesen at hun har rød snott. :haar: Stakkar. Hun er jo litt eksemete av seg også, og reagerer ekstra sterkt på sånne ting. (Og apropos eksem; hun har hatt noen stygge nesten-kjøttsår (!) under armene og alt jeg har prøvd - inkludert kortisonkrem - har feilet. 2 dager med Aderma Exomega fikset biffen! :hjerte: )

På fredag gjorde vi på ingenting. Vi koste oss med flere filmer, leking og boklesing. M var slapp og satt i fanget mitt omtrent hele dagen. Fint når hun først har tid til det synes jeg. :ler: På lørdag var vi og besøkte Brannmann Sam på senteret. M var i grei form, men ikke helt 100%. Hun har ikke hatt feber i denne sykdomsperioden, hun har kun vært slapp og blitt fort sliten. Derfor gamblet jeg på en tur ut, om så bare for å kurere min og A sin brakkesyke. :fnise: Overraskende nok var det M som likte brannmannen best. A som forguder serien så på ham, trakk på skuldrene og løp inn på lekebutikken, mens M som ikke har noe forhold til ham gikk bort flere ganger og var tydelig fascinert.

I går var vi i Stavanger og feiret 10-årsdagen til datteren til samboeren til svoger. :icon_lol: Ungene er så flinke og behagelige i bilen! Deilig! :nigo: Apropos bil; A har begynt å lirke seg ut av selene i setet sitt. Forslag? Enn så lenge er hun livredd for at politiet skal komme og ta henne (jepp, min trussel... :sjenert: Men på akkurat det punktet driter jeg i alt som heter pedagogikk og spiller skittent...) at hun sier i fra med én gang, men hva om hun gjør det, ikke sier i fra og så krasjer vi? :bond: Mannen er snar til å foreslå beltestol, men det har han jo gjort siden hun var 2 omtrent. :roll:

I dag blir ungene hentet av bror og søster, jeg skal nemlig tatovere meg! :hoppe: Det har vært så travelt i det siste at jeg ikke har rukket å grue/glede meg. :fnise:

Oi, jeg glemte nesten å nevne at mannen ikke mister jobben! :strix: Han fikk beskjed på lørdag om at enn så lenge, skal ingen i hans avdeling sies opp. :bolledeig:

Endret av ^^Belle^^
Skrevet

Så fine nyheter om mannen! :hoppe:

Lykke til med tatovering i dag, det blir spennende! :nigo:

Skrevet

Hva med beltesamler? Eller har dere det allerede kanskje?

Hurra for gode jobbnyheter for mannen og for tatovering og friskere barn og brannmann Sam! :nigo:

Skrevet

Så fine nyheter om mannen! :hoppe:

Lykke til med tatovering i dag, det blir spennende! :nigo:

Ja, det var en skikkelig lettelse! :nigo:

Takk! :hoppe:

Hva med beltesamler? Eller har dere det allerede kanskje?

Hurra for gode jobbnyheter for mannen og for tatovering og friskere barn og brannmann Sam! :nigo:

Det har vi ikke, nei, takk for tips! Googlet litt rundt nå, og fant et fra Besafe ihvertfall. :tommelsmil:

Skrevet

Jepp, det var den jeg tenkte på. Bare en sånn plastdings til rundt en 70-lapp eller deromkring :jepp:

Skrevet

Jepp, det var den jeg tenkte på. Bare en sånn plastdings til rundt en 70-lapp eller deromkring :jepp:

Skal få kjøpt det i dag eller i morgen når jeg er i Barnas Hus-trakter. Satser på at trassetrollet ikke våkner til live av noe som er TOTALT UPLANLAGT da! :daane:

------------------

Hvorfor i huleste heiteste har jeg ikke sortert facebook'en min før akkurat nå? Jeg har irritert meg grønn og blå på alle artikler som perifere venner liker som fyller opp hele feed'en min. Vel, nå har jeg sperret både for artikler og slettet perifere venner og bekjente (bortsett fra dere fine KG-damer selvsagt :nigo: ), og veggen min er deilig uoppdatert den siste halvtimen. :ler:

Skrevet

Så bra mannen beholder jobben!! Skjønner godt dere ble bekymret altså!

Vi blir nok å gå over til beltestol allerede når babyen kommer. 9 mnd før han blir 4 med andre ord. Har rett og slett med plassproblemer å gjøre, men jeg gruer meg. Da må jeg hele tiden sjekke at han har belte på seg sånn som man skal..

Deilig å få ryddet i vennelista ;) Tror jeg også skal gjøre det snart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...