^^Belle^^ Skrevet 28. august 2014 Forfatter #8981 Skrevet 28. august 2014 Hnnnnnnng. I natt har jeg sovet så lite som jeg noen gang har sovet på en natt tror jeg. Svimlende 1+2 timer. Plussen inneholder 3 slitsomme våkentimer med en turnende, sutrende og lys våken M. Jeg vet rett og slett ikke hva det var som gikk av henne, for hun var hverken tørst eller noe annet, men sove skulle hun ihvertfall ikke! Til slutt - etter at jeg omtrent sparket mannen ut av sengen, eitrende forbanna fordi det bare var 2 timer til jeg skulle stå opp - sovnet de på gulvet på rommet til M. Aaaah, det var gode 2 timer, det! :hoho:Mannen har en teori om at hun merket at A var borte (hun sov hos svigermor i natt), og at det var derfor hun ikke ville sove. Uansett, jeg ber på mine knær om at dette var den verste natten vi kommer til å få de neste to ukene. Jobbedagen så langt har vært travel, noe som er bra for en urtrøtt kropp. Så får vi se da, hvordan resten av dagen blir. Jeg har veldig, veldig lyst til å dra på trening i dag (styrke, Diddles?), men jeg må rett og slett se an formen etter at ungene har lagt seg. Mest sannsynligvis kommer jeg til å besvime ned i sofaen i det jeg kommer inn døren. Vi får se. Noen av mine beste treningsøkter har vært i dette humøret/denne tilstanden her, sikkert fordi jeg har vært overtrøtt. I går fikk jeg kjøpt støvler til jentene, og sko til M. Hun har så små føtter enda (21), at slike goretex høstsko à la Viking Sputnik (som jeg forguder!) blir for store. Så da ble det svindyre Superfit i stedet for...sko må hun ha liksom. Og jeg tenker at sånne type sko er bedre om høsten enn klassiske skinnsko til baby, ja? Uansett, nå er de kjøpt og jenta er dødsfornøyd med nye sko. I det siste har hun begynt å bli veldig bevisst på hva hun har på seg, spesielt sko. Går og viser dem til alle hun møter. I morgen har jeg ''fridøgn''. A skal til søster, M skal til svigermor, jeg skal trene, lage god mat og bare nikose meg. Jeg får ha det som gulrot for å komme meg gjennom dagen.
Pasjonsblomst Skrevet 28. august 2014 #8982 Skrevet 28. august 2014 Neyh til våkenatt! (3 timer!!) yeah til fridøgn! (høres kjempeherlig ut) Yeah til nye sko: både viking goretex og superfit er veldig gode sko.. men de billigste er liksom "best".. pris teller jo også. Hehe, husker når J også drev og viste frem nye sko.. søtt! Yeah til å besvime i sofaen! (fraråder alltid trening på tomme energilagre) Yeah til en travel jobbdag som går superfort!
Sushi Skrevet 28. august 2014 #8983 Skrevet 28. august 2014 Uffameg, for en grusom natt! Stakkars deg!
Teriyaki Skrevet 28. august 2014 #8984 Skrevet 28. august 2014 Oii, det hørtes ikke som en god natt!! Du er jo helt rå som i det hele tatt vurderer å trene!! Hvordan går det forresten med søstra di? Har hun vært på OUL? Forresten, hvis hun ikke vil ha Cabooen, og du har tenkt å selge den, så er jeg interessert Tenkte ellers å sjekke på Ebay. Kjøpte jo Becoen min der for bare 600 kr. Det virker så greit med formsydd sjal. Orker ikke det laaange sjalet når ungen ligger og hyler! Det var så stressende, det.
^^Belle^^ Skrevet 29. august 2014 Forfatter #8985 Skrevet 29. august 2014 Neyh til våkenatt! (3 timer!!) yeah til fridøgn! (høres kjempeherlig ut) Yeah til nye sko: både viking goretex og superfit er veldig gode sko.. men de billigste er liksom "best".. pris teller jo også. Hehe, husker når J også drev og viste frem nye sko.. søtt! Yeah til å besvime i sofaen! (fraråder alltid trening på tomme energilagre) Yeah til en travel jobbdag som går superfort! Superfit har vi ikke prøvd før, men hun virker fornøyd så langt ihvertfall! I fremtiden kommer de nok til å være litt for smale for henne tror jeg. Uffameg, for en grusom natt! Stakkars deg! Ja, den var helt grusom! Oii, det hørtes ikke som en god natt!! Du er jo helt rå som i det hele tatt vurderer å trene!! Hvordan går det forresten med søstra di? Har hun vært på OUL? Forresten, hvis hun ikke vil ha Cabooen, og du har tenkt å selge den, så er jeg interessert Tenkte ellers å sjekke på Ebay. Kjøpte jo Becoen min der for bare 600 kr. Det virker så greit med formsydd sjal. Orker ikke det laaange sjalet når ungen ligger og hyler! Det var så stressende, det. Hun skal i september en gang. Hun var på UL (oppfølging pga blodansamling i livmoren) rundt uke 14 også, så hun har fått en god titt på babyen inni der. Gleder meg til de forhåpentligvis får vite kjønn! Egoistisk som jeg er håper jeg det blir jente, slik at vi får prakket på dem alt vi har og slipper å ''stresse'' med å gi det bort. Jeg skal notere meg det bak øret, men det er vel en stor sjans for at Cabooen har søsters navn skrevet på altså. Men det er definitivt til å anbefale!
^^Belle^^ Skrevet 29. august 2014 Forfatter #8986 Skrevet 29. august 2014 Det ble ingen trening på meg i går. All siste rest av energien gikk med på å holde meg våken etter middag, mens mannen fikk klippet gresset. Jeg må omtrent få barnevakt for å klippe gresset (evt. ha A i bæremeisen på ryggen og M i bæreselen på magen ), så det måtte liksom bli gjort før han reiste. Da klokken nesten var 8 klarte jeg ikke mer, og jeg gikk og la meg. Har ikke sovet sånn innmari godt (M har vært mye våken, og selv om mannen har tatt henne i hele natt har jeg allikevel hørt henne - A kom inn før midnatt fordi hun måtte tisse - M våknet 4:30 og kom inn i vår seng osv.), men totalt sett har jeg fått en del timer ihvertfall. Det gjorde godt! I går var vi i tillegg litt usikre på om M kunne gå i barnehagen, og til hypokondersvigermor ( ), for hun var innmari sylta og tett. Hun er forsåvidt tett i dag også, men ikke så sylta som hun var. Satser på at det bare er en uskyldig forkjølelse og at jeg får fridøgnet mitt. Jeg har ihvertfall pakket, optimistisk som jeg er, både til ungene og treningsklær til meg selv. Jeg har planer om å trene med én gang jeg har levert ungene, slik at jeg får heeeele kvelden til å ikke gjøre noenting. Jeg skal lage god mat (laksewrap), speltlompechips og se film og lese. Noen som har tips til en gøy film?
Gjest Neferet Skrevet 29. august 2014 #8987 Skrevet 29. august 2014 Håper alt går etter planen så du får fridøgnet ditt!! Jeg skal ihvertfall ikke klage på jetlag inne hos deg (eller hos Mazilla for den saks skyld!!) som lever på lite (og oppstykket) søvn til daglig!!
^^Belle^^ Skrevet 29. august 2014 Forfatter #8989 Skrevet 29. august 2014 Håper alt går etter planen så du får fridøgnet ditt!! Jeg skal ihvertfall ikke klage på jetlag inne hos deg (eller hos Mazilla for den saks skyld!!) som lever på lite (og oppstykket) søvn til daglig!!
Pasjonsblomst Skrevet 29. august 2014 #8990 Skrevet 29. august 2014 Håper M holder seg frisk.. (nok)... Godt at kroppen din selv sa at den trengte hvile i går.. klart den gjør det innimellom slagene. Hvordan lager du speltlompechips? ;=)
^^Belle^^ Skrevet 29. august 2014 Forfatter #8991 Skrevet 29. august 2014 Håper M holder seg frisk.. (nok)... Godt at kroppen din selv sa at den trengte hvile i går.. klart den gjør det innimellom slagene. Hvordan lager du speltlompechips? ;=)
kisskissbangbang Skrevet 29. august 2014 #8993 Skrevet 29. august 2014 HALLOO, så nydelig fin du er! Svette suits you! (Ehja, instagram, du veit!). Kos deg med frikveld!
^^Belle^^ Skrevet 29. august 2014 Forfatter #8995 Skrevet 29. august 2014 HALLOO, så nydelig fin du er! Svette suits you! (Ehja, instagram, du veit!). Kos deg med frikveld! Iiiiik, takk! Er ny på hele selfie-greia og føler meg litt ille til mote. --------- Deilig, deilig trening i dag! Men kroppen forfaller fort altså! Jeg klarte å bruke de samme vektene som før ferien, men til gjengjeld klarte jeg såvidt å kreke meg ned trappene fra treningssenteret! Nå sitter jeg godt plantet i godstolen, med en tom skål for henholdsvis lompechips og avokadodip, hekletøy i fanget og Easy A på pc'n. Fiiiin fredagskveld!
Susa Skrevet 29. august 2014 #8996 Skrevet 29. august 2014 For ei natt du hadde da! Uæh altså! Håper du får et herlig fridøgn, så du får lada batteriene. Vi har superfit til gutten. Kjøpte de på ebay til 200 kr...bare for å tipse☺ God helg!
Mazilla Skrevet 30. august 2014 #8997 Skrevet 30. august 2014 Håper alt går etter planen så du får fridøgnet ditt!! Jeg skal ihvertfall ikke klage på jetlag inne hos deg (eller hos Mazilla for den saks skyld!!) som lever på lite (og oppstykket) søvn til daglig!! Du altså! Det er ikke som at jeg og Belle har enerett på søvnklaging! Faktisk setter jeg pris på å høre om andres problemer, for da føler jeg meg ikke så sykt alene om det
^^Belle^^ Skrevet 30. august 2014 Forfatter #8998 Skrevet 30. august 2014 For ei natt du hadde da! Uæh altså! Håper du får et herlig fridøgn, så du får lada batteriene. Vi har superfit til gutten. Kjøpte de på ebay til 200 kr...bare for å tipse☺ God helg! Fridøgnet mitt er godt i gang og jeg nyyyyter det! Oi, billig! Brukte eller nye? Du altså! Det er ikke som at jeg og Belle har enerett på søvnklaging! Faktisk setter jeg pris på å høre om andres problemer, for da føler jeg meg ikke så sykt alene om det Har vi ikke? Nei, du har helt rett. Det hjelper faktisk å høre om andre som ikke får sove også!
^^Belle^^ Skrevet 30. august 2014 Forfatter #8999 Skrevet 30. august 2014 Bare innom for å si at dagen har vært veldig fin. Mamma ringte i formiddag og lurte på om hun kunne passe begge jentene i natt, så nå fikk jeg plutselig et bonusfridøgn! Sitter her og strikker, ser på True Blood og skal snart spise opp resten av lompepakken fra i går. Lompechips igjen, her. 1
Diddles Skrevet 30. august 2014 #9000 Skrevet 30. august 2014 You lucky bastard Du kan alltids få låne hostien min hvis det blir for mye søvn lizzm....... Jeg hater astma og krupp happy saturday Gud for en gledesspreder jeg er da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå