Gå til innhold

Belle

^^Belle^^

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God morgen! :kaffekopp:

*overser sånn der håndball-prat*

God morgen! :sol:

God morgen! :sol:

Straks helg! :hoppe:

God morgen til deg også. Jaaa, nå er det ikke lenge til. :nigo:

YUHU!

Bare noen timer igjen til det er HELG nå! :danse:

:skya: Skal bli deilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kjenner jeg det på hele meg at det er på tide med helg. :fnise: Synes uken har gått fort, men det er har blitt litt for mye stillesitting, og det merker jeg veldig godt på ryggen. Nå har jeg fått vært ute og jobbet litt da, det er deilig. Det er ingenting som er så oppkvikkende som frisk luft på morgenkvisten. :happy:

I helgen har vi ingen andre planer enn å ha spillekveld hos vennepar. Jeg har enda ikke sett det nye huset deres (det begynner å bli en stund siden de flyttet inn :sjenert: ), så det skal bli koselig. :jepp: Ellers blir det nok en hel haug med avslapning og kjærestekos. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huhei, nå er det en liten jente som HOPPER på blæra mi så det gjør vondt. :bond:

(Men det er litt :rodmer: også da. :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå kjenner jeg det på hele meg at det er på tide med helg. :fnise: Synes uken har gått fort, men det er har blitt litt for mye stillesitting, og det merker jeg veldig godt på ryggen. Nå har jeg fått vært ute og jobbet litt da, det er deilig. Det er ingenting som er så oppkvikkende som frisk luft på morgenkvisten. :happy:

I helgen har vi ingen andre planer enn å ha spillekveld hos vennepar. Jeg har enda ikke sett det nye huset deres (det begynner å bli en stund siden de flyttet inn :sjenert: ), så det skal bli koselig. :jepp: Ellers blir det nok en hel haug med avslapning og kjærestekos. :rodmer:

Goooood morgen Belle!! :kaffekopp:

Det høres helt fantastisk ut! :) Jeg har ingen planer i helgen, men jeg tror jeg skal finne på noe lurt som tar litt tid, sånn at ventetiden kanskje, muligens, blir litt kortere :rodmer:

Huhei, nå er det en liten jente som HOPPER på blæra mi så det gjør vondt. :bond:(Men det er litt :rodmer: også da. :sjenert: )

Det blir ikke mindre trykk på blære etter hvert som hun vokser, for å si det sånn :fnise: Men du får bare trøste seg med at det er hennes måte og si "MAMMA, her er jeg!!!" på :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det sånn i går ettermiddag på jobb jeg... Endte med do-turer hver halvtime ca.

Men kos - det er det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Goooood morgen Belle!! :kaffekopp:

Det høres helt fantastisk ut! :) Jeg har ingen planer i helgen, men jeg tror jeg skal finne på noe lurt som tar litt tid, sånn at ventetiden kanskje, muligens, blir litt kortere :rodmer:

Det blir ikke mindre trykk på blære etter hvert som hun vokser, for å si det sånn :fnise: Men du får bare trøste seg med at det er hennes måte og si "MAMMA, her er jeg!!!" på :rodmer:

God morgen til deg også. :nigo:

Det er gøy å ha litt planer i helgene ihvertfall. Det kan fort bli kjedelig å ligge og dra seg på sofaen i nesten 3 hele dager. :fnise:

:rodmer: Jeg synes egentlig bare det er koselig å kjenne henne jeg da, men av og til kommer det noen intense spark som treffer skikkelig blink og det føles som om jeg skal ha et uhell rett der og da. :sjenert:

Hadde det sånn i går ettermiddag på jobb jeg... Endte med do-turer hver halvtime ca.

Men kos - det er det!

:haar: Ikke alltid like praktisk, men uansett herlig. :jepp:

Blæretrampoline! :bolledeig:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så stilig vogn :hoppe: Den fargen har jeg ikke sett før! Utrolig fin :rodmer: Det må være herlig å ha den stående klar - selv om det ikke skal brukes på en stund ennå ;)

Koslig å lese her, må jeg følge med fremover! Mye fint dere har kjøpt :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så stilig vogn :hoppe: Den fargen har jeg ikke sett før! Utrolig fin :rodmer: Det må være herlig å ha den stående klar - selv om det ikke skal brukes på en stund ennå ;)

Koslig å lese her, må jeg følge med fremover! Mye fint dere har kjøpt :jepp:

Det er en limited edition farge. :nigo: Vi hadde jo tenkt å ta en av de vanlige fargene, men vi klarte ikke å bli enige så da ble det denne. :fnise:

Det er kjempegøy å ha den stående ja. Jeg tar meg alltid en liten svipptur innom gjesterommet bare for å se på den. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fine med Bugaboo er jo at man kan bytte trekk hvis man blir lei, de kan visst kjøpes ganske billig på eaby har jeg hørt :lur: Tror vi kommer til å gå for grå eller brun base med trekk i sand tror jeg det heter. Kanskje litt kjedelig, men syns de er fine også. Kommer kanskje til å kjøpe et ekstra trekk i blått eller rødt etterhvert ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det fine med Bugaboo er jo at man kan bytte trekk hvis man blir lei, de kan visst kjøpes ganske billig på eaby har jeg hørt :lur: Tror vi kommer til å gå for grå eller brun base med trekk i sand tror jeg det heter. Kanskje litt kjedelig, men syns de er fine også. Kommer kanskje til å kjøpe et ekstra trekk i blått eller rødt etterhvert ;)

Ja, det er jo kjempepraktisk. Venninnen min som har den samme vognen har base i brunt, og trekk i både brunt og offwhite. Kjempefint. :jepp:

Dersom vi hadde fått gutt, hadde vi nok valgt grå base og kongeblått trekk. Mannen syntes det var for guttete til kreket, og da han sa nei til grå base og offwhite trekk ble det sølv. :nigo: Egentlig greit for meg, for det var det jeg helst ville ha allikevel.

Synes det er greit at vognen har en basisfarge jeg. Da kan man heller pynte med litt spreke farger.

Jeg kan jo forresten også nevne av Skip Hop stellevesken i charcoal matcher perfekt til den grå basen. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte veldig godt stellevesken, den kan jo sambo bruke også :jepp: Forresten, får jeg "stjele" utstyrslisten din? Den var så fin :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte veldig godt stellevesken, den kan jo sambo bruke også :jepp: Forresten, får jeg "stjele" utstyrslisten din? Den var så fin :sjenert:

Det var det som var hele vitsen med at vi kjøpte den. Mannen måtte godkjenne den først. :fnise:

Selvsagt kan du det. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aaaaaah, fredagens sofadupp må være ukens beste. :happy: Jeg kom hjem fra jobb til nylaget middag (fisk cordon bleu, med poteter og saus Parisienne tror jeg, med sjalottløk og persille :sikle: ) og nyinnkjøpt eplemost (det var tomt :redd: ). Nå har jeg endelig fått sett første episode av Skins, og jeg tror det kan bli bra. :jepp: Fikk litt amerikanske vibber og Mean Girls tendenser en stund, men det er allikevel Skins-kvalitet. :rodmer:

Senere i kveld skal vi opp til vennepar. Kos. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som koselige helgeplaner :) Kos dere og god helg! :klemmer:

Synes det er så deilig med rolighelger (selv om det er det eneste jeg har hatt i det siste :fnise: ).

God helg til deg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 uker i dag. :rodmer: Om 3 dager har jeg 5 fullgåtte måneder bak meg. :nigo:

Kvelden i går var kjempekoselig. Vi spilte Klisterhjerne til klokken halv 1 på natten. :overrasket:

I dag fikk jeg faktisk bakt Bananbiter før klokken rakk å bli 11. :happy: Mamma kommer snart på besøk, og hun har gravd frem gamle babyklær. :hoppe: Fikk en skikkelig småsentimental sms av henne om at nå hadde hun vasket og strøket (mamma stryker ALDRI!) alle de fine små klærne. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...