pusilus Skrevet 31. juli 2014 #8881 Skrevet 31. juli 2014 Har ikke fått med meg halvparten her Men tenkte bare å si at vi kaller kråkebollene for vulkanboller Blir nok godt å få bort den tapeten ja!
^^Belle^^ Skrevet 1. august 2014 Forfatter #8882 Skrevet 1. august 2014 Hmmm det skal jeg prøve på min jobb; ."Jeg trenger mer penger!" Og kommunen bare "Hvis du sier du trenger mer penger, så trenger du det!" God deal! Det hadde vært noe det! Har ikke fått med meg halvparten her Men tenkte bare å si at vi kaller kråkebollene for vulkanboller Blir nok godt å få bort den tapeten ja! Her skravles det (altfor?) mye! Æsj, den tapeten er så stygg! Det verste er vel at den sikkert er svindyr, for den er fra Marimekko. Men jeg blir jo svimmel bare av å se på den!
^^Belle^^ Skrevet 1. august 2014 Forfatter #8883 Skrevet 1. august 2014 Dagen i går, ja...hva skal jeg si? Vi gjorde det vanlige, egentlig. Vi kom hjem, jeg lagde middag, vi fikk besøk av mamma, søster og svoger, de dro, vi fikk besøk av to nabojenter, jeg la M og jeg la A. Etter leggetid vindusshoppet jeg litt på ebay før jeg fikk en sinnsykt god treningsøkt til Jillian Michaels. Denne videoen er sinnsykt god for lår/rumpe i tillegg til kondis. Det bokstavelig talt dryppet av meg da jeg var ferdig. https://www.youtube.com/watch?v=FTT4W8ygJ7w På sengekanten shoppet jeg fra mobilen for første gang. Har hatt planer om å handle på Getinspireds sommersalg, men det var visst siste dagen i går fant jeg ut der jeg lå og sengesurfet. Så da måtte jeg handle litt, da naturligvis. Fikk meg 3 tightser til 800 kroner. En fra Røhnisch og to fra Kari Traa. Håper de passer! I dag kommer mannen hjem! Natten har vært mildt sagt dritt (M fikk paracet på et punkt - etter at hun hadde grått i søvne litt for mange ganger), så det skal bli übergodt å få ham hjem!
Teriyaki Skrevet 1. august 2014 #8884 Skrevet 1. august 2014 Tror jeg skal be deg om treningsvidoe-tips når jeg har fått mini på utsiden og er klar til å begynne å trene skikkelig igjen..Om sånn... 8 måneder, hvis jeg er skikkelig opptimistisk Blir nok kjempedeilig å få han hjem, ja!
^^Belle^^ Skrevet 1. august 2014 Forfatter #8885 Skrevet 1. august 2014 Tror jeg skal be deg om treningsvidoe-tips når jeg har fått mini på utsiden og er klar til å begynne å trene skikkelig igjen..Om sånn... 8 måneder, hvis jeg er skikkelig opptimistisk Blir nok kjempedeilig å få han hjem, ja! Jeg er ikke så bevandret i treningsvideoverden altså. Har funnet denne som jeg like veldig godt, og bruker stort sett den de få gangene jeg trener hjemme.
Teriyaki Skrevet 1. august 2014 #8886 Skrevet 1. august 2014 Jeg er ikke så bevandret i treningsvideoverden altså. Har funnet denne som jeg like veldig godt, og bruker stort sett den de få gangene jeg trener hjemme. Ok! Jeg brukte 30 day shred 2 fra O var fire mnd. gammel. Det pluss trilleturer så gikk jeg ned resten av babykiloene sist, så skal nok finne noe fra henne neste gang også.
^^Belle^^ Skrevet 1. august 2014 Forfatter #8887 Skrevet 1. august 2014 Blæææææææææææsj! Nå altså...blir helt matt jeg, får lyst til å rive av meg det lille håret jeg har igjen på hodet. Ble nettopp spurt om jeg kunne forskyve ferien min slik at jeg kunne komme på jobb mandag-onsdag neste uke. Han var ikke særlig høy i hatten da han kom og spurte meg, for han visste jo godt at jeg ikke kunne si nei til det. Jeg er en av lederne på dette prosjektet og så travelt som vi har det nå, forstår jeg godt at han spurte. Vi er midt i oppstarten av et stort og komplisert prosjekt og ja...sånn blir det da.
Gjest Neferet Skrevet 1. august 2014 #8888 Skrevet 1. august 2014 Ånei!!! Og jeg som skulle inn her og ønske deg god ferie... Når skal dere reise på tur? Det forskyver vel ikke det også? og til deg!!
Pasjonsblomst Skrevet 1. august 2014 #8889 Skrevet 1. august 2014 Prosjektoppstart midt i ferien...*rister på hodet* Og så spørre 2-3 timer FØR feriestart da, snakk om å knekke et ungt sommerhjerte... MEN; det er jo "bare" 3 dager- og DU er skikkelig i vinden nå med mye ansvar, økt lønn osv osv. Kan du snu det til å være takknemlig for den gode jobben du har, at du er ettertraktet og at jobben er "avhengig av deg"? Håper du ikke ser så sort på det for lenge... Får du forlenget ferien din også da?
^^Belle^^ Skrevet 1. august 2014 Forfatter #8891 Skrevet 1. august 2014 Ånei!!! Og jeg som skulle inn her og ønske deg god ferie... Når skal dere reise på tur? Det forskyver vel ikke det også? og til deg!! Vi reiser neste fredag, så det blir ihvertfall ikke forskjøvet! Jeg får fokusere på det, glede meg til å reise! Prosjektoppstart midt i ferien...*rister på hodet* Og så spørre 2-3 timer FØR feriestart da, snakk om å knekke et ungt sommerhjerte... MEN; det er jo "bare" 3 dager- og DU er skikkelig i vinden nå med mye ansvar, økt lønn osv osv. Kan du snu det til å være takknemlig for den gode jobben du har, at du er ettertraktet og at jobben er "avhengig av deg"? Håper du ikke ser så sort på det for lenge... Får du forlenget ferien din også da? Veeel, bygningsbransjens fellesferie er jo over nå, så det er strengt tatt bare midt i MIN ferie, mens alle andre er ferdig med sin ferie. Neida, jeg ser ikke altfor svart på det altså. Mannen grumlet litt da jeg fortalte det, men ellers var han bare glad for å være på vei hjem egentlig. Jeg synes det er kjipt nok å måtte gå på jobb når de andre har fri, så jeg hadde ikke orket noe surskap fra den kanten. Men, det viktigste er jo at jentene har fri fra barnehagen, for det trenger de sårt! Jada, disse 3 dagene har jeg til gode, så mulig vi tar en ukes ferie til Spania til høsten.
pusilus Skrevet 1. august 2014 #8892 Skrevet 1. august 2014 Her skravles det (altfor?) mye! Æsj, den tapeten er så stygg! Det verste er vel at den sikkert er svindyr, for den er fra Marimekko. Men jeg blir jo svimmel bare av å se på den! Og jeg er alt for trøtt til å lese hver dag
Diddles Skrevet 1. august 2014 #8893 Skrevet 1. august 2014 Jeg er med til Spania Så kjipt med utsettelse av ferie *serlangtettertreningpådagtidmedBelle* Jeg skal ha en økt ikveld, bli med?
^^Belle^^ Skrevet 2. august 2014 Forfatter #8894 Skrevet 2. august 2014 Jeg er med til Spania Så kjipt med utsettelse av ferie *serlangtettertreningpådagtidmedBelle* Jeg skal ha en økt ikveld, bli med? Åh, husmorferie til Spania hadde vært såååå deilig!
honning Skrevet 3. august 2014 #8895 Skrevet 3. august 2014 Endelig oppdatert igjen her! Hadde en bolledeig til heving og bestemte meg for å teste kråkeboller mens jeg leste her, men bolledeigen var ikke bra, så de ble helt mislykka Og ungene som gleda seg sånn til boller... Så surt at du plutselig måtte jobbe i ferien! Når man er innstilt på fri, så vil man virkelig ha fri også. Men, godt du ikke måtte endre på turen da hvertfall
^^Belle^^ Skrevet 3. august 2014 Forfatter #8896 Skrevet 3. august 2014 Endelig oppdatert igjen her! Hadde en bolledeig til heving og bestemte meg for å teste kråkeboller mens jeg leste her, men bolledeigen var ikke bra, så de ble helt mislykka Og ungene som gleda seg sånn til boller... Så surt at du plutselig måtte jobbe i ferien! Når man er innstilt på fri, så vil man virkelig ha fri også. Men, godt du ikke måtte endre på turen da hvertfall Kjipt med mislykka bolledeig! Gjærdeiger er lunefulle altså! Isj, ja. Men nå får jeg bare komme meg gjennom de neste 3 dagene og så er det virkelig ferie!
Gjest Neferet Skrevet 3. august 2014 #8897 Skrevet 3. august 2014 Da tar vi jo faktisk ferie samtidig Belle!
Pasjonsblomst Skrevet 3. august 2014 #8898 Skrevet 3. august 2014 Idag lagde jeg superdigge kråkeboller.... "Inspirert"
^^Belle^^ Skrevet 4. august 2014 Forfatter #8899 Skrevet 4. august 2014 Da tar vi jo faktisk ferie samtidig Belle! Idag lagde jeg superdigge kråkeboller.... "Inspirert" Mmmmm!
^^Belle^^ Skrevet 4. august 2014 Forfatter #8900 Skrevet 4. august 2014 Fine, fine, fine helgen vår - selv om feriefølelsen som skulle ha vært der var totalt fraværende. På fredag syklet jeg og jentene for å hente mannen på busstoppet. Og snakk om gledelig gjensyn altså! Det varmer et mammahjerte å se to jenter bli SÅ glad for å se pappaen sin. Vi har jo hatt ymse ''gjenforeninger'' opp gjennom tidene, både positive og negative, men dette slo alle rekorder og litt til. M ble så glad at hun ikke visste hvor hun skulle gjøre av seg, og A tok løpefart og gav en stor knuseklem. På lørdag hadde vi bare en skikkelig kosedag. På formiddagen syklet jeg og jentene til butikken for å handle. A er så søt...midt i den bratteste nedoverbakken suste hun, med det største gliset om munnen mens hun ropte ''eg eeeelskeeeeee å syyyyyklaaaa!'' Ellers gjorde vi ikke noe spesielt. Ungene var ute og lekte til langt på kveld, og mannen fikk endelig opp den nye lyktestolpen vår. Den ble skikkelig fin, og jeg får Narnia-vibber hver gang jeg ser den. Etter leggetid dro jeg på trening. Jeg følte at jeg endelig fikk til teknikken på markløften (har jo hatt problemer med den pga. skuldrene mine), så nå tror jeg jeg må øke snart. I går gjorde vi heller ingenting. Men det har egentlig vært veldig deilig å bare ha en god hjemmehelg. Ungene var eksemplarisk flinke til å leke i går, så jeg fikk faktisk lest ut boken min og drukket kaffe i fred!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå