Gå til innhold

Belle

^^Belle^^

Anbefalte innlegg

De sitter vel og venter på at du kommer ut i hagen med alufoliehatt på hodet :hoho:

:hoho: Det skulle tatt seg ut! :fnise:

:ler: Håper det gjør susen!

Og fin drømmefanger! :jepp:

Håper det. Nå er jeg lei altså. :lol:

Ja, ikke sant den er fin? Jeg har en som er enda finere, med ekte fjær som må komme frem fra glemselen snart. :hjerte:

Jeg har en uvane med alltid å begynne "x og de " med damens navn :ler:

For min del kommer det an på! ''x å di'' er mannen først når det er snakk om kompisene til mannen, men ellers er det stort sett *damens navn* og di, ja. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere to er så søte og heldige som har hverandre, det høres så koselig ut! :Nikke:

Ja, vi er kjempeheldige! :rodmer: Eller, jeg synes ihvertfall at JEG er heldig. :sjenert:Diddles får snakke for seg selv. :fnise:

...og du vet hva som kommer nå sant? :fnise: Jeg er kjempekjempeKJEMPEglad for at vi mannet oss opp og møttes den gangen med A og Liten :hoppendeglad: Du er ett av de fineste menneskene jeg har i livet mitt!! JEG er heldig jeg :pls:

Smartingen du som kommer på å henge opp aluminiumsfolie :klappe: Hadde jeg aldri tenkt på!! Men det er jo logisk...og inni solskjermingen vi har på soverommene er det jo noe aluminiumsfarga greier som reflekterer sollyset :jepp: Det funker bra, så da gjør nok din noe billigere løsning det også! Håper det!!

Neste gang vi skal på spinning får du ikke lov å ikke spise :regler: Jeg skal ringe til deg en time før og minne deg på det :ler: Gale kvinnemenneske!! ...som om jeg aldri har gjort det samme :hoho: Men jeg har faktisk måttet gå fra spinningtimer nettopp pga for lite mat, så det er ikke til å tulle med! Også i denne varmen, galskap nok å trene spinning i utgangspunktet :eeeh: Jaja, de galne har det godt :grinele:

Kos dere inne idag!! Det er supersmart å ta pauser fra sola, det trenger vi voksne også :Nikke: Liten sitter at the moment og ser film i sofaen, chiller`n skikkelig i nettoen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og du vet hva som kommer nå sant? :fnise: Jeg er kjempekjempeKJEMPEglad for at vi mannet oss opp og møttes den gangen med A og Liten :hoppendeglad: Du er ett av de fineste menneskene jeg har i livet mitt!! JEG er heldig jeg :pls:

Smartingen du som kommer på å henge opp aluminiumsfolie :klappe: Hadde jeg aldri tenkt på!! Men det er jo logisk...og inni solskjermingen vi har på soverommene er det jo noe aluminiumsfarga greier som reflekterer sollyset :jepp: Det funker bra, så da gjør nok din noe billigere løsning det også! Håper det!!

Neste gang vi skal på spinning får du ikke lov å ikke spise :regler: Jeg skal ringe til deg en time før og minne deg på det :ler: Gale kvinnemenneske!! ...som om jeg aldri har gjort det samme :hoho: Men jeg har faktisk måttet gå fra spinningtimer nettopp pga for lite mat, så det er ikke til å tulle med! Også i denne varmen, galskap nok å trene spinning i utgangspunktet :eeeh: Jaja, de galne har det godt :grinele:

Kos dere inne idag!! Det er supersmart å ta pauser fra sola, det trenger vi voksne også :Nikke: Liten sitter at the moment og ser film i sofaen, chiller`n skikkelig i nettoen :ler:

Åh, du er god du! Jeg er kanskje ikke den flinkeste til å uttrykke meg med ord, men jeg håper du vet at jeg er veldig glad i deg også! :rodmer: Vet du, jeg ser frem til vår ''romantiske'' tur til Spania bare oss to nå altså. :fnise: En vakker dag må vi få det til! :jepp:

Ungene har jo ikke skikkelig solskjerming på rommene sine stakkar, bare noen ganske tette gardiner. Da blir det fort varmt inne på M sitt sør-vestvendte rom. :daane:

Jeg hadde jo store planer, men M la kjepper i hjulene. :hoho:

Jeg har hatt pause fra solen i hele dag, jeg, så jeg trenger ikke pause. :snurt: Men jeg må innrømme at det skal bli godt med en innedag i dag altså. Jeg sang tilogmed om det i A sin nattasang i går (i morgen er nok en stor dag, da skal vi bare slappe av og leke og se film inne, og da må A sove godt nå :romeo: ) og hun var steinklar til å se film merket jeg. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaaaaaa, dagen i går var rett og slett herlig. Vi hadde en skikkelig innedag, og det gjorde godt for oss alle tror jeg. Ungene lekte - A var i ekstase over at nabojenta var kommet hjem fra ferie, det var såå gøy å leke på rommet - jeg fikk ryddet det verste rotet og laget skikkelig, ekte mac'n'cheese, eller god, gammeldags makaronigrateng om du vil. :fnise: Det var første gang jeg prøvde meg på ostesaus fra scratch, og jeg tok det til og med på gefylen, men det ble skikkelig godt. Jentene spiste ihvertfall mer middag enn de har gjort på veldig lenge. :jepp:

Leggingen gikk superfint, aluminiumsfolien funket bra den! :tommelsmil: M sovnet 17:45, helt utslitt! Hun våkner jo til samme tid uansett når hun sovner, så denne uken har vært hard for henne stakkar. A sov før klokken var 19, så min kveld ble plutselig superlang! :ler: Jeg så litt film, lakket neglene, leste Kindle, vannet både våre og naboens blomster, og var på te-besøk hos en annen nabo. Skikkelig koselig. :rodmer:

A var så søt i går. Jentene skal nemlig til mamma i dag og sove der til i morgen, og A gleder seg kjeeeempemye! :fnise: Hun kunne ikke slutte å snakke om hvor gøy hun skulle ha det, og pakket sekken sin med en entusiasme bare en treåring kan ha. Det samme gjorde hun i dagmorges, og sekken skulle selvsagt være med til barnehagen og stå ved siden av henne ved frokostbordet. :fnise: Oppi sekken - som nesten er like stor som jenta selv - er det leker og to DVD'er (filmen og Rapunzel, som er den store helten for tiden, og Arrietta - en Ghibli-film som hun kaller for Anne Grethe :hoho: ). De skal nok få det gøy hos bestemor. :hjerte:

Jeg skal få det gøy hjemme! :nigo: Rett etter jobb er det trening, så må jeg klippe plenen, men etter det skal jeg ikke gjøre noooooenting. Planen er foreløpig å legge seg ut på terrassen og lese bok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anne Grethe :hoho: Søta! Herlig at hun gleder seg så masse til overnatting, det blir nok stas for hele gjengen!

Bok på terrassen :hjerte: Koser meg SÅ masse med nettopp det i finværet om dagen. Kos deg og nyt ettermiddagen og kvelden! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anne Grethe :hoho: Søta! Herlig at hun gleder seg så masse til overnatting, det blir nok stas for hele gjengen!

Bok på terrassen :hjerte: Koser meg SÅ masse med nettopp det i finværet om dagen. Kos deg og nyt ettermiddagen og kvelden! :sol:

Ped.lederen til M heter det nemlig. :fnise:

Gleder meg til å legge meg ned i den forhåpentligvis ikke fullt så varme solen etter trening og gressklipping! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koser du deg alene hjemme? Og hvordan liker du Kindlen så langt?

Herlig å sitte på terrassen og lese ja... særlig i skyggen/på kvelden nå om dagen.. Varmt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaaa, jeg storkoser meg! :hoppe: Så langt i dag har jeg:

- klippet plenen

- lest Kindle

- sovet i et kvarter

- lest Kindle

- vannet blomster

- hørt lydbok mens jeg heklet

- sett et par episoder av Girls

- vært på trening

-

Akkurat nå sitter jeg i sofaen og ser Neighbors og ler meg ihjel mens jeg hekler litt. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bombe at ungene dine liker Ghibli! :lol:

*misunnelig på Kindle*

:hoho: De er hjernevaska, jeg pusher skamløst. :ler:

Kindle :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at du elsker Kindlen din...! Kan være en litt overgang fra papir til dings, men Kindle er supert! Jeg digger også min, dvs. den er jo ganske gammel nå... og jeg småsugler litt på en nyere modell. Men jeg kommer ikke til å investere før den evnt. blir for gammel/ødelagt.

Leser jo vanlige bøker også av og til.. billigere å lese litt av de bøkene som står i bokhylla enn å bare laste ned nye hele veien. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at du elsker Kindlen din...! Kan være en litt overgang fra papir til dings, men Kindle er supert! Jeg digger også min, dvs. den er jo ganske gammel nå... og jeg småsugler litt på en nyere modell. Men jeg kommer ikke til å investere før den evnt. blir for gammel/ødelagt.

Leser jo vanlige bøker også av og til.. billigere å lese litt av de bøkene som står i bokhylla enn å bare laste ned nye hele veien. ;)

Jeg syntes ikke overgangen var så stor egentlig, nettopp fordi den er så behagelig å lese på! Jeg har jo den helt enkleste, uten bakgrunnsbelysning og sånn, men jeg savner ikke noe mer altså. :Nikke:

:fnise: Det er sant! Har jo sikkert 10-15 uleste papirbøker som står i kø, men så er det så himla praktisk med denne Kindle'n da. Drasser den med meg over alt. :ler:

Hvor lenge går du uten å måtte lade den? Mener å ha lest om folk som bruker den MYE som bare lader en gang i måneden, men jeg måtte lade min i går etter mindre enn 2 uker. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syntes ikke overgangen var så stor egentlig, nettopp fordi den er så behagelig å lese på! Jeg har jo den helt enkleste, uten bakgrunnsbelysning og sånn, men jeg savner ikke noe mer altså. :Nikke:

:fnise: Det er sant! Har jo sikkert 10-15 uleste papirbøker som står i kø, men så er det så himla praktisk med denne Kindle'n da. Drasser den med meg over alt. :ler:

Hvor lenge går du uten å måtte lade den? Mener å ha lest om folk som bruker den MYE som bare lader en gang i måneden, men jeg måtte lade min i går etter mindre enn 2 uker. :(

Hmm.. nå leser jeg ikke kjempemye i den om dagen, tror gjerne jeg lader den 1 gang i måneden eller noe sånt. dvs. av og til har det gjerne gått over 1 mnd siden jeg leste i den. og den er typisk TOM for strøm akkurat når jeg vil lese. Det er nedtur! men kan jo lese mens den lades også da.

Husk bare å skru av evnt. wifi og lys osv, det trekker masse strøm fort. Kanskje du leser MEGAMYE og den derfor går tom. vet ikke jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en fin helg er over, og bare 5 små dager til ferie! :strix: A er steinklar for ferie nå, og snakket ikke om annet på vei til barnehagen. :fnise: Nå for tiden leser vi nattahistorie om Her Kludrebukk som reiser rundt i hele verden, og favorittdelen hennes er verdenskartet helt i begynnelsen hvor hun får peke på hvor Norge og Frankrike er. :ler:

Men helgen ja! Da jeg kom hjem på fredag fikk jeg unna plenklippen med én gang. Vi hadde omtrent eng i stedet for plen, så det trengtes sårt! Etterpå gjorde jeg ikke annet enn å lese, slappe av, hekle og slappe av litt til. Klokken 20:30 dro jeg og Diddles på trening, skikkelig digg! :trene: 35 kg knebøy, 40 kg markløft osv. :nigo: Jeg kunne tatt litt mer på markløften - har ikke vært NOK støl i ettertid :fnise: - men de svake skuldrene mine gjør at teknikken ikke blir helt riktig når det blir såpass tungt. Jaja, jeg kommer dit jeg også. Skuldrene mine har blitt ekstremt mye sterkere etter at jeg begynte hos naprapaten. Nå får jeg faktisk kontakt med musklene mellom skulderbladene, noe jeg ikke hadde sjans til å få før jeg begynte der! :5:

På lørdag var jeg hos frisøren. :hjerte: Jeg klippet av meg sånn ca alt håret mitt. Neida. Joda. Minst 20 cm røk, til rett under skuldrene, og jeg elsker det! Endelig er det ork-fritt å ha håret løst. Mannen var ikke så veldig fornøyd da, han liker det laaaange håret mitt. Men isj, det EEEER så varmt i varmen. :daane: Jeg sendte ham noen andre, gøyale :lur: bilder i går for å gjøre ham fornøyd. :hoho:

Etter frisørtimen møtte jeg mamma og gjengen på stranda. Og seriøst, jentene mine er splitter pine sprø i vannet. De svømmer og plasker og dykker og bare...ja. Sprø! I Frankrike kommer jeg og mannen til å få svømmehud mellom tærne fordi vi kommer til å være i vannet hele tiden. :ler: Det er jo gøy da, når det er sånn, men de eier jo ikke respekt for vannet og det er skummelt! Vi får teipe armringene fast slik at de i det minste har litt sikkerhet. :ler:

I går hadde vi en skikkelig hjemmedag. Jeg og A så Tangled (for 4 gang eller noe, på 2 helger :hoho: ) mens M sov, og etterpå lekte vi oppe. A dro ut alle leker i loftsstuen og jentene storkoste seg der mens jeg fikk ryddet på badet (det trengtes - nabojenta brøt ut litt senere på dagen ''oi, så ryddig det var her da!'' :flau: ) og limt opp wallstickersene på rommene deres. Vi har enda ikke gjort noe med rommene deres, annet enn å sette inn hver sin kommode, men nå vil jeg at de skal få det fint der inne. Når høsten kommer snikende skal vi endelig få tapetsert de fæle, epilepsifremkallende veggene.

Etterhvert kom søster og svoger, og vi dro på en liten sykkeltur. Etter det kom mamma, og vi bakte kråkeboller og dro på en liten minipiknik for å spise disse bollene. Jentene sovna uten noen dikkedarier henholdsvis klokken 17:45 og 18:30. Resten av kvelden ble brukt på Girls og hekling. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. nå leser jeg ikke kjempemye i den om dagen, tror gjerne jeg lader den 1 gang i måneden eller noe sånt. dvs. av og til har det gjerne gått over 1 mnd siden jeg leste i den. og den er typisk TOM for strøm akkurat når jeg vil lese. Det er nedtur! men kan jo lese mens den lades også da.

Husk bare å skru av evnt. wifi og lys osv, det trekker masse strøm fort. Kanskje du leser MEGAMYE og den derfor går tom. vet ikke jeg?

Wifi, ja, den har jeg på hele tiden! Har ikke fått somlet meg til å finne ut av hvordan man slår den av. Da er det ikke rart den trekker mye strøm, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...