Diddles Skrevet 22. juli 2014 #8781 Skrevet 22. juli 2014 Oh, når har du lunsj?! Jeg skal på spinning kl 10
Diddles Skrevet 22. juli 2014 #8782 Skrevet 22. juli 2014 ...og så heldig du er som skal til frisøren
^^Belle^^ Skrevet 22. juli 2014 Forfatter #8783 Skrevet 22. juli 2014 Oh, når har du lunsj?! Jeg skal på spinning kl 10 Jeg har lunsj 10:30, men planlegger å trene om ikke så lenge. Tenkte litt på spinning, men det tar rett og slett for lang tid. Det går jo fort en time, om ikke mer, når jeg skal dusje etterpå også. Så da får det bli styrketrening i stedet for. ...og så heldig du er som skal til frisøren Jaaaa! Det skal bli uberdeilig!
^^Belle^^ Skrevet 22. juli 2014 Forfatter #8784 Skrevet 22. juli 2014 Åh, det VAR uberdeilig med trening i dag! Jeg fikk ikke tid til så mye, men det var mer enn nok til å få meg til å svette. Jeg gjorde 5 minutters oppvarming på høy frekvens (81% av maxpuls), knebøy, markløft, ro-ting og den ene slyngeøvelsen min. Jeg dillet litt med knebøyen da, for først tenkte jeg ''wow, jeg har VIRKELIG ikke dagen i dag!'' Det var såvidt jeg klarte å komme meg opp igjen. Etter et halvt sett innså jeg at jeg hadde putta på 20 kg i stedet for 10, så altså totalt 40 i stedet for 30. Plutselig ble 30 veldig lett, så jeg gjorde resten med 35. Markløft gjorde jeg med 40 kg.
Sushi Skrevet 22. juli 2014 #8785 Skrevet 22. juli 2014 Blir så gira på å trene når jeg leser inne hos deg! Og litt deppa over hvor langt unna jeg er tidligere form. Var kommet godt over 60 kg på markløft før jeg ble gravid igjen, nå må jeg vel ned på, tja... 10? Hvis bekkenet i det hele tatt går med på markløft. Men du inspirerer meg i alle fall! Skal bli like flink som deg om en stund Og både trist og fint å lese om pappaen din.
^^Belle^^ Skrevet 22. juli 2014 Forfatter #8786 Skrevet 22. juli 2014 Blir så gira på å trene når jeg leser inne hos deg! Og litt deppa over hvor langt unna jeg er tidligere form. Var kommet godt over 60 kg på markløft før jeg ble gravid igjen, nå må jeg vel ned på, tja... 10? Hvis bekkenet i det hele tatt går med på markløft. Men du inspirerer meg i alle fall! Skal bli like flink som deg om en stund Og både trist og fint å lese om pappaen din. Oi, 60 kg ja! Der har jeg laaangt igjen altså. Eller, for beina sin del kunne jeg nok ha gått opp til 45 kg, men huttemegtu, det klarer bare ikke armene/hendene mine enda. Snakk om skeiv i kroppen altså. Jeg kan av og til kjenne bekkenet, om jeg er riktig uheldig, men jeg kjenner ikke noe til det når jeg tar markløft ihvertfall.
Sushi Skrevet 22. juli 2014 #8787 Skrevet 22. juli 2014 Bruker du låsegrep? Altså at du snur den ene hånda før du tar tak på stanga? Da blir det lettere å få skikkelig tak synes jeg. Godt å høre at bekkenet ditt overlever!
^^Belle^^ Skrevet 22. juli 2014 Forfatter #8788 Skrevet 22. juli 2014 Bruker du låsegrep? Altså at du snur den ene hånda før du tar tak på stanga? Da blir det lettere å få skikkelig tak synes jeg. Godt å høre at bekkenet ditt overlever! Jepp, har den ene hånda innover og den andre utover. Men jeg er så sinnsykt svak i hendene (har alltid vært det!), så har litt å jobbe med på den fronten. Styrketrening for fingrene liksom...
^^Belle^^ Skrevet 23. juli 2014 Forfatter #8789 Skrevet 23. juli 2014 Aaaaaah, fine, fine dagen i går! Av en eller annen merkelig grunn proklamerte A da hun stod opp i går at hun hadde veldig lyst til å dra til byen for å leke. Jeg bare , for det ER sant at hun liker seg der, men sist vi var på den leketingen (et svært klatrestativ) var 17.mai, noe som jo er en stund siden. Men da dro vi der da, etter jobb og barnehage. Ungene løp galmann rundt omkring mens jeg spiste rugkjeks med Jarlsberg til ''middag''. Vi var ikke hjemme før klokken 17 og da var det middagslaging og vips! så var det leggetid. Mens jeg stod til knes og albus i skrikende, borderline overtrøtte unger kom min reddende engel (mamma) med en vifte hun hadde funnet på jobb. Hadde jeg ikke hatt ører hadde jeg glist helt rundt. M er så sinnsykt varm - det er jo derfor hun ikke får sove - men de er utsolgt for vifter i hele byen. Jeg var på tokt i går, men måtte gå tomhendt derifra. A sovnet på fanget mitt nede i stuen (jeg tror ikke hun husker at vi hadde besøk en gang), og M sovnet på fanget mitt på rommet. Da ungene sov dro jeg og mamma på kjøpesenteret en liten tur. M trenger nemlig nye sandaler (aaarg, er ikke det typisk, bare max én måned før sesongen er over ) og vi lette etter noen på tilbud. Men jeg er kresen og vil bare ha sånne med hel hælkappe OG åpent tåparti, og det er jammen ikke enkelt å finne på tilbud, nei. Har funnet på Ecco sine hjemmesider nå da, og kjøper dem om ikke mamma finner noen som er billigere på det lokale kjøpesenteret i dag. Og vet dere, jeg har verdens snilleste mamma! Jeg fikk Toms-sko av henne i går, jeg. Se: Jeg gikk forbi dem og bare ''gisp! '' og mamma bare ''vil du ha dem?'' Man blir aldri for gammel til å få gaver av mamma. Nå skal jeg straks avgårde til optikeren for en linsekontroll. Det er flaut lenge siden jeg har vært på kontroll, noe som egentlig er helt idiotisk. Øynene er dyrebare, og det er bare dumt å gamble med dem. Håper alt står bra til!
Pasjonsblomst Skrevet 23. juli 2014 #8790 Skrevet 23. juli 2014 Travelt liv du lever.... shopping og leking og jobb og matlaging og besøk osv osv... og trening også! Ikke rart du alltid er litt trøtt, som du sier.. så søte sko!! Er Toms ok å gå i? Snill mamma du har Min mamma er også gavmild, men det er kun Fløtepusen som merker det! hehe... så deilig at du fikk (låne?) vifte.. et must nå om dagen!
^^Belle^^ Skrevet 23. juli 2014 Forfatter #8791 Skrevet 23. juli 2014 Travelt liv du lever.... shopping og leking og jobb og matlaging og besøk osv osv... og trening også! Ikke rart du alltid er litt trøtt, som du sier.. så søte sko!! Er Toms ok å gå i? Snill mamma du har Min mamma er også gavmild, men det er kun Fløtepusen som merker det! hehe... så deilig at du fikk (låne?) vifte.. et must nå om dagen! Det er travelt, ja! Men jeg kan ikke sette meg ned noe særlig, da sovner jeg. Så for meg er det bare bra å ha det travelt! Å gå med Toms er som å gå på skyer! De er rett og slett dritgode! Disse har litt stødigere såle enn de originale, men like gode å gå med.
Gjest Neferet Skrevet 23. juli 2014 #8792 Skrevet 23. juli 2014 Jeg skulle også kommentere at det var fullt tempo hos deg, og så så jeg siste innlegg og skjønner at det er både en nødvendighet og en god ting med travle og fine dager! Håper dagen i dag også blir fin!
^^Belle^^ Skrevet 23. juli 2014 Forfatter #8794 Skrevet 23. juli 2014 Jeg skulle også kommentere at det var fullt tempo hos deg, og så så jeg siste innlegg og skjønner at det er både en nødvendighet og en god ting med travle og fine dager! Håper dagen i dag også blir fin! Travelt er bra! Jeg må bare huske på at ungene faktisk trenger å roe seg ned innimellom også. (Da flyr jeg rundt i huset og gjør alt som trenges å gjøre da, så rolig blir det ikke på meg uansett. ) Dagen i dag ser ut til å bli knallfin, enn så lenge ihvertfall. Jeg fikk skryt for fine øyne og perfekt styrke på linsene mine hos optikeren (av en eller annen grunn mistenker jeg at han ikke mente fine øyne slik vi ikke-optikere mener fine øyne ) og etter barnehagen i dag skal vi på stranden med Diddles, Liten, mamma og svigermor.
Diddles Skrevet 23. juli 2014 #8795 Skrevet 23. juli 2014 Jeg bare Hvem passet A og M mens du og mammaen din var på kjøpesenteret?! Du vet jeg bare tøyser, men jeg måtte bare Fine fine skoene Jeg har aldri skjønt greia med at Toms sko er så viktig, men disse var så rosa og fine at jeg nesten skjønner det likevel Snakkes på stranda seinere ..og ikke glem deigen vår på Yndlingsspin
Gjest Neferet Skrevet 23. juli 2014 #8797 Skrevet 23. juli 2014 Det er viktig å ta med seg deig på yndlingsspin, sånn at man kan bruke seg selv som stekepanne når timen er gjennomført! Og jeg kjenner jeg godt kunne vært med på stranda i dag altså!! Så kunne jeg vært flodhest! Hjemme hos oss på en fest en gang sa kjære med største overbevisning at når vi skulle reise (husker ikke hvor, men det var en badedestinasjon) så kunne jeg være flodhesten i vannet. Opptil flere ble dødelig fornærmet på mine vegne, men stakkars kjære mente jo bare fordi jeg da kunne ligge og flyte med bare toppen av hodet over vann og være glad og nedkjølt Jeg skjønte jo godt hva hun mente...
^^Belle^^ Skrevet 23. juli 2014 Forfatter #8798 Skrevet 23. juli 2014 Jeg bare Hvem passet A og M mens du og mammaen din var på kjøpesenteret?! Du vet jeg bare tøyser, men jeg måtte bare Fine fine skoene Jeg har aldri skjønt greia med at Toms sko er så viktig, men disse var så rosa og fine at jeg nesten skjønner det likevel Snakkes på stranda seinere ..og ikke glem deigen vår på Yndlingsspin Jeg tenkte faktisk det samme. Men så orket jeg ikke å rette det, for det er enklere å bare si ''mamma'' enn ''mamma og samboeren''. Egentlig har jeg mest lyst til å skrive ''mamma å di'', men det er det vel bare du og jeg som forstår. Samboeren til mamma skal være med på stranden i dag han også altså, bare sånn for å klarere det. Tror jeg... Toms er viktig fordi de er så SINNSYKT gode å gå med. Jeg hadde aldri kjøpt så dyre tøysko (6-700 kroner!) om de ikke hadde vært så gode. Jeg har hatt kopier og de er milevis unna å være så gode. Og så gir de jo et par sko til barn som trenger det for hvert par sko de selger, og det er jo bra! Deiten Deigen er ikke glemt. Så det var Marie som skal være instruktør.
^^Belle^^ Skrevet 23. juli 2014 Forfatter #8799 Skrevet 23. juli 2014 Det er viktig å ta med seg deig på yndlingsspin, sånn at man kan bruke seg selv som stekepanne når timen er gjennomført! Og jeg kjenner jeg godt kunne vært med på stranda i dag altså!! Så kunne jeg vært flodhest! Hjemme hos oss på en fest en gang sa kjære med største overbevisning at når vi skulle reise (husker ikke hvor, men det var en badedestinasjon) så kunne jeg være flodhesten i vannet. Opptil flere ble dødelig fornærmet på mine vegne, men stakkars kjære mente jo bare fordi jeg da kunne ligge og flyte med bare toppen av hodet over vann og være glad og nedkjølt Jeg skjønte jo godt hva hun mente... Det er ihvertfall sant! Må si jeg ikke gleder meg så veldig mtp. varmen altså. Det er VARMT i spinningsalen når det er varmt ute. Ser det for meg! Det er rart hvor fornærmet noen blir på andres vegne altså. Jeg har opplevd det samme jeg også, faktisk flere ganger. Men hallo, er det ikke greit at noen sier det, så sier jeg ifra selv!
Diddles Skrevet 23. juli 2014 #8800 Skrevet 23. juli 2014 Åh Nef, skulle så gjerne hatt deg med på stranda Du bor altfor langt vekke Jeg hadde sikkert blitt fornærma på dine vegne jeg også, flodhest-begrepet er jo ikke videre positivt i utgangspunktet liksom Men når du forklarer så forstår jeg jo hva din kjære mener! Holy jesus and fuckshit, det er helt kriminelt varmt i spinningsalen for tida Igår var jeg jo tidlig, så salen var ikke blitt brukt, men likevel holdt jeg på å smelte etter to tråkk liksom Så idag må vi drikke m.y.e både før, under og etter trening!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå