Gå til innhold

Belle

^^Belle^^

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjempestor forskjell!! Du har vært utrolig flink! Min "drømmevekt" er 66 kg, så når jeg er ferdig med graviditeten og har blitt kvitt gravidkiloene, så må jeg gå ned fire kg..Det føles helt uoverkommelig ut for meg Så kjempeflink er du som har gått myyye mer ned!

Jeg vet ikke helt hva min drømmevekt er. Tenker jo at jeg vil prøve å komme under 60, men så må jeg vel nesten høre på hva de andre sier også. :fnise: Vekten er uansett ikke lenger det viktigste for meg nå som jeg har kommet så langt ned. Nå skal det strammes opp og bygges muskler. :jepp:

Wow, så flott du har blitt! Så det veldig godt på armene dine også! Du er en inspirasjon for oss andre!

Jeg er 13 kg tyngre nå, enn da jeg ble gravid første gang, kiloene er liksom limt på meg! Lurer nesten på om det kan være noe hormonkluss etter fødselen eller noe sånt. Sexysta har liksom ikke vært helt dern skulle heller. Selv om det kan ha noe med fultarbeidene, utslitt småbarnsmor å gjøre

Men jeg har trena to ganger i uka i basseng de siste åra, og i våres har jeg vært på helsestudio i tillegg. Endelig har jeg turt å begynne å jogge litt også!

Men så fikk jeg beinhinnebetennelse og ble gravid, så her sitter jeg og later meg i stolen min da

Ææææ, ja, armene er det jeg legger mest merke til selv også! :ler:

Sånn var det for meg også, etter A sin fødsel. Det var blod, svette og tårer som fikk meg såpass langt ned som 5 kg mer enn startvekta før jeg ble gravid igjen. Amming funket aldri *(som vekttap altså) og kiloene satt støpt. Men etter at M ble født forandret det seg plutselig. Ammingen funket til en viss grad, og jeg tror at siden jeg la om kostholdet samtidig som jeg ammet fikk jeg veldig god effekt av det. Det er jo lov å håpe at det skjer for deg også! :nigo:

Min drømmevekt er 55 kg. Dvs jeg må OPP 5 kg :klaske::dry:

Æsj, det er ikke enkelt å være i den enden av skalaen heller! Forstår deg veldig godt. Mannen min har alltid hatt problemer med å legge på seg, og selv om jeg alltid har synes han har vært fin slik han er, så har han alltid synes at han har vært for tynn.

HOT MAMA!

...har ikke mer å tilføye.

:fnise: Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine, fine dagen i går! :rodmer:

- Lunsj på kafé med bestis og samboeren midt i arbeidstiden. Jeg gjorde det med god samvittighet, for så effektiv som jeg var på formiddagen har jeg aldri vært tror jeg. :5:

- Fikk gjort mer enn jeg hadde planlagt på jobb. :nigo:

- Gjensynsglede med to jenter som var ekstatiske over å se meg igjen. :hjerte:

- Lek og moro med alle lekene midt på stuegulvet. Tror jentene syntes det var greit å ha en regnværsdag også, de lekte så innmari fint!

- En awesome styrkeøkt i går. :trene: 30 kg på knebøy og markløft, tror jeg må øke enda mer neste gang. :hoppe: Dessuten klarer jeg å ta én av slyngeøvelsene mine nå! Det har jeg ikke klart siden før armen/skulderen min ble vond. :5: Endelig ser jeg at den blir bedre, og kan endelig trene mage og kjernemuskulatur igjen!

- Kindle'n min kom i posten i går! :bolledeig: Begynte å lese The Lies of Locke Lamora, og den virker lovende så langt. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yeah, Kindle i posten! Og jentene dine :rodmer: OG bestis! Og skikkelig god feeling på jobb! Det var dagen sin det! Håper idag blir like bra! Sola skinner til og med.. iallfall her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Yeah, Kindle i posten! Og jentene dine :rodmer: OG bestis! Og skikkelig god feeling på jobb! Det var dagen sin det! Håper idag blir like bra! Sola skinner til og med.. iallfall her!

Det var en dag som vanskelig skal slås altså! :jepp: Dagen i dag har ikke startet så bra ihvertfal... :dry: Er stuptrøtt (fordi jeg lå altfor lenge og leste på Kindle'n :fnise: ), det regner og jeg fryser. Skal gå vernerunde nå, men etterpå skal jeg kose meg med lunsj (pasta- og pestosalat) og Kindle. Satser på at det går oppover når jeg får litt mat i skrotten. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Ooooo, det hørtes ut som en god lunch.... :sikle:

(ja.. jeg har trent i morges og er supersulten.... :ler: )

Håper dagen tar seg opp! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooooo, det hørtes ut som en god lunch.... :sikle:

(ja.. jeg har trent i morges og er supersulten.... :ler: )

Håper dagen tar seg opp! :klemmer:

Den er supergod! :jepp: Penne, kjøttdeig, ruccola og massssssse pesto (den kremete typen, ikke den oljete). Enkelt og åh så godt! :sikle:

Dagen blir uansett bra når vi bare får satt oss på spinningsyklene :nigo:

Oh jess! :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bleh. Sånn var dagen i går.

Koselig, for all del, vi var i bursdagsselskap hos svigermormor, med grillings, vafler og smilende unger løpende rundt på plenen, men jeg hadde så sinnsykt vondt i øyet mitt at alt fikk en saftig demper. Jeg mistenkte en gryende øyebetennelse, men i dag er det mye bedre. Håper det bare var en falsk alarm, øyebetennelse er noe jævelskap. :spy: Jeg sovnet sittende i godstolen, med Kindle i fanget klokken 20:10. :hoho: Dette var etter at jeg så meg nødt til å avlyse favorittspinning. Måtte bare innse galskapen og ta meg en hviledag. :sjenert:

Natten har derimot vært veldig, veldig bra! Begge jentene har - såvidt jeg vet, men hva vet vel jeg, som har vært i koma i hele natt! - sovet hele natten. A kom inn klokken 5 og vi sov videre både til klokken 6 da klokken min ringte, og til klokken 6:30 da jeg bråvåknet og hadde forsovet meg. :lol: M sov fremdeles da jeg dro klokken 7:15! :hakeslepp:

Det er veldig typisk at jentene sover så lenge på slutten av mannens friperiode, så tar det bare én morgen hvor jeg er nødt til å vekke dem og så er det opp klokken 5 sharp igjen. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart du må ta deg litt fri innimellom Belle! Dvs. f.eks skippe trening en dag... selv om trening gir overskudd- så trenger en virkelig nok søvn, mat og hvile for å takle det. Og du som jobber så bra om dagen, og 2 små!

fra whhheeee til blæhhhh-- sånn går nå dagene. da er det bare å håpe at dagen idag blir litt mer whee.. nå går det uansett mot helg med fiiina værmeldinga (og jeg og J skal besøke mormor og morfar i sildabyen!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart du må ta deg litt fri innimellom Belle! Dvs. f.eks skippe trening en dag... selv om trening gir overskudd- så trenger en virkelig nok søvn, mat og hvile for å takle det. Og du som jobber så bra om dagen, og 2 små!

fra whhheeee til blæhhhh-- sånn går nå dagene. da er det bare å håpe at dagen idag blir litt mer whee.. nå går det uansett mot helg med fiiina værmeldinga (og jeg og J skal besøke mormor og morfar i sildabyen!)

Ja, fri må man ha. Jeg hadde aldri orket å trene skikkelig i går, og da blir jeg bare sur når jeg ikke får til det jeg pleier å få til. :fnise: Da er det like greit å bare droppe det helt og heller sovne i stolen altfor tidlig. :ler:

Ingen hodeverk i dag ihvertfall! Og så skal jeg prøve meg på trening i kveld igjen, styrketrening. Det funker selv om man ikke er helt på topp. :jepp:

Været har klarnet opp og vi lader opp til en fantastisk helg med fantastisk vær. :nigo:

Så gøy! :hoppe: Bor de i byen, eller utenfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var ikke det samme uten deg :klemmer: Men det var gøy :sjenert: Marie var instruktør, vi var 5 stk - inkludert henne :fnise: ...og hjelpes for hoiing :hoho: Hun er jo verre en meg :daane::ler: En high-five på vei ut døra og et "digg å ha akkurat deg med, da vet jeg det blir gøy!!" :nigo:

Styrketrening idag ja *meh* Det sitter jaggu langt inne her i gården :tunge1: Men det er bare det å komme igang, så liker jeg det jo, det vet jeg!

Liten har sånn ca SUPERLYST å leke med A en dag - helst igår eller nå med en gang :ler: Har dere lyst å treffes en dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke det samme uten deg :klemmer: Men det var gøy :sjenert: Marie var instruktør, vi var 5 stk - inkludert henne :fnise: ...og hjelpes for hoiing :hoho: Hun er jo verre en meg :daane::ler: En high-five på vei ut døra og et "digg å ha akkurat deg med, da vet jeg det blir gøy!!" :nigo:

Styrketrening idag ja *meh* Det sitter jaggu langt inne her i gården :tunge1: Men det er bare det å komme igang, så liker jeg det jo, det vet jeg!

Liten har sånn ca SUPERLYST å leke med A en dag - helst igår eller nå med en gang :ler: Har dere lyst å treffes en dag?

Neeei, ikke si sånn da! :ler: Neida, godt at du koste deg. :jepp: Vi får ta det neste uke. Favorittspinningen er den ene gangen jeg MÅ ha barnevakt i uken. :fnise:

Hihihihih, jeg gleder meg...NOT! Er så sinnsykt stiv og støl at jeg dauer. :daane: Men det får gå bra, må bare løsne opp litt først. :lol:

Jaaaaa, det vil vi! I morgen? Lørdag? Søndag? Vi er klare når som helst. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi kan alle dagene, så ta den som passer dere best :nigo: Har dere fri imorgen??

Nei, ikke fri dessverre. :sukk: Så da må det bli etter jobb i tilfelle. Da er det kanskje best å ta det i helgen? :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, da foretrekker jeg helga :fnise: Eller, begge deler :hoho: Liten er helt desperat etter likesinnede - og det er jeg også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, da foretrekker jeg helga :fnise: Eller, begge deler :hoho: Liten er helt desperat etter likesinnede - og det er jeg også :fnise:

:ler: Det gjør ingenting for hverken meg eller ungene å finne på noe begge dagene. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg :)

Den sløve er ikke innom hyppig nok til å følge med. Gratulerer med treåring i hus, sånn godt over en måned for sent :sjenert::flau:

Disse store pleddene du hekler, hvilke type garn bruker du og hvilke str på heklekroken? Her er det bare museskrittfremgang på det jeg hekler, 140 bredt er det og det blir jo kun en omgang hver gang jeg hekler :sprettoy: Det skal bli to meter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...