Pasadena Skrevet 10. juli 2014 #8721 Del Skrevet 10. juli 2014 Nespresso er gull! melkeskummeren deres er veldig god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. juli 2014 #8722 Del Skrevet 10. juli 2014 Hvorfor har du gått fra nespresso til dolce gusto egentlig? Lov å skryte av seg selv når man har vært så flink som deg vel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 10. juli 2014 Forfatter #8723 Del Skrevet 10. juli 2014 Pasadena: den har jeg hørt bare skryt om! Mazilla: Nespressoen ble ødelagt. Teite Lefdal var idioter da vi leverte den (etter at de ikke klarte å fikse den første gang), og jeg orket ikke å styre. Dolce Gusto var på tilbud, den fine runde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 10. juli 2014 #8724 Del Skrevet 10. juli 2014 Jeg vil også helst ha skikkelig espressomaskin, men akkurat nå klarer jeg ikke å rettferdiggjøre bruk av så mye penger. Men en dag, muligens når vi skal bytte kjøkken om noen år. Ja, det er sant! Jeg trenger desperat å stramme opp, særlig rumpa. Jeg har alltid hatt utstikkende rumpe, men nå er den paddeflat. Og det er ikke vekten som er avgjørende altså, det er jo at jeg føler meg vel i visse klær som er viktigst. Det må jeg prøve å få til. Om jeg tør. Føler kanskje det blir litt vel "skrytete", eller...? Samme her, en vakker dag.. blir det kanskje en ordentlig espressomaskin. Nå jobber jeg halv stilling fordi jeg studerer, men neste år er jeg ferdig og DA.. Da føler jeg kanskje at jeg har råd til å bli skikkelig kaffenerd. Synes ikke det er skrytete med bilde, du skryter altfor lite ellers så det må da folk tåle Jeg tenker i hvert fall at det bare er gøy og inspirerende. Men selvfølgelig bare hvis du er komfortabel med det selv. Pasadena: Kult å høre, gleder meg til å teste i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 11. juli 2014 Forfatter #8725 Del Skrevet 11. juli 2014 Samme her, en vakker dag.. blir det kanskje en ordentlig espressomaskin. Nå jobber jeg halv stilling fordi jeg studerer, men neste år er jeg ferdig og DA.. Da føler jeg kanskje at jeg har råd til å bli skikkelig kaffenerd. Synes ikke det er skrytete med bilde, du skryter altfor lite ellers så det må da folk tåle Jeg tenker i hvert fall at det bare er gøy og inspirerende. Men selvfølgelig bare hvis du er komfortabel med det selv. Pasadena: Kult å høre, gleder meg til å teste i morgen! Siden vi har både presskanne, kaffekvern og melkeskummer, og jeg er den eneste som drikker kaffe, blir det noe som ikke står høyt på prioriteringslisten for å si det sånt. Kanskje jeg kan poste noe her inne i første omgang. Bare ta bort ansiktet (selv om de sier at det er i ansiktet man ser det best...det ser ikke jeg! ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 11. juli 2014 Forfatter #8726 Del Skrevet 11. juli 2014 Okei, here goes. Ikke sitér bildene please, jeg kommer nok til å fjerne dem om litt. Bildene er ikke gode i det hele tatt, men siden jeg ikke er noen linselus er dette det beste dere får. (Trykk på bildene for å få dem større) Ca. 1,5 måned etter at M var født. Regner med jeg var nærmere 80 kg. Veide jo 88 kg da M ble født. Etter, 63 kg. Dette bildet er tatt for en måneds tid siden. Har gått ned ytterligere en halv kg siden den gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 11. juli 2014 #8727 Del Skrevet 11. juli 2014 Wow, for en forandring!!! Du har virkelig jobbet for dette altså! All ære til deg! Og jeg garanterer deg at når det er såpass stor forskjell på kroppen din, synes det garantert på ansiktet også! Du rocker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 11. juli 2014 #8728 Del Skrevet 11. juli 2014 Wow ja!!! Imponerende Belle!! Så utrolig flink du har vært Veldig gøy å se så bra resultater når du har jobba så hardt for det. Jeg er imponert hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 11. juli 2014 #8729 Del Skrevet 11. juli 2014 Flotte Belle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 11. juli 2014 #8730 Del Skrevet 11. juli 2014 Bellissima! Så stor forskjell der ja... men å gå fra 80 til nærmere 60 er jo bare suverent! Flotte beina dine, det er spinningen sin det! Synes nesten du ligna litt på meg forresten.. lys hud og langt brunt hår Hadde egentlig sett for meg deg som litt lavere og lysere.. hehe... rart det der hvordan man kan innbille seg ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 11. juli 2014 Forfatter #8731 Del Skrevet 11. juli 2014 Wow, for en forandring!!! Du har virkelig jobbet for dette altså! All ære til deg! Og jeg garanterer deg at når det er såpass stor forskjell på kroppen din, synes det garantert på ansiktet også! Du rocker!! Takk for det! Jeg ser på bilder at ansiktet har blitt litt smalere, men jeg synes allikevel ikke det er sååå stor forskjell som alle skal ha det til. Sikkert fordi jeg ser ansiktet mitt hver dag. Wow ja!!! Imponerende Belle!! Så utrolig flink du har vært Veldig gøy å se så bra resultater når du har jobba så hardt for det. Jeg er imponert hvertfall Tusen takk! Flotte Belle! Nååh, takk for det! Bellissima! Så stor forskjell der ja... men å gå fra 80 til nærmere 60 er jo bare suverent! Flotte beina dine, det er spinningen sin det! Synes nesten du ligna litt på meg forresten.. lys hud og langt brunt hår Hadde egentlig sett for meg deg som litt lavere og lysere.. hehe... rart det der hvordan man kan innbille seg ting. Ja, det er litt av en forandring på vekta, ja. Så lite som dette har jeg ikke veid siden ungdomsskolen tror jeg. Jeg har aldri vært tykk-tykk (bortsett fra da jeg var på mitt største rett etter graviditetene), men jeg har alltid hatt litt å ta av både her og der, type normal. Lys hud og mørkt hår, det er meg. Jeg får veldig lett farge i solen, men på vinterhalvåret er jeg blekere enn et spøkelse. Jeg er 167, så helt gjennomsnittlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 11. juli 2014 Forfatter #8732 Del Skrevet 11. juli 2014 Litt om dagen i går (fordi jeg er ferdig på jobb om et kvarter, men mentalt er jeg allerede på stranda med alle de andre ): først av alt, den var superfin! Og så gikk den så fort! Vennepar kom på grillings etter jobb (jeg prøvde grillet laks i folie for første gang! ) og svosj var klokka 17:30. 17:30 er en magisk grense hjemme hos oss skjønner dere, hvor foreldre gjør seg klar til litt alenetid, mens ungene plutselig blir superflinke til å leke rolig for seg selv fordi de vet at leggetiden er rett rundt hjørnet. De badet, hoppet på trampolinen, lekte i sandkassen og trykket i trynet på brus og brownie-kake (som jeg forresten spiste med lime-kesam og bringebær - supergodt! ), akkurat slik en så fin sommerdag fortjener. Tutteslutten går over all forventning! Til og med M bruker den mye mindre nå, for hun kan nesten ikke ha den når A ikke får lov til å ha den. A spurte etter tutten etter et overtrøtt raserianfall uten sidestykke og fikk den da vi kom i sengen. De to gangene hun var fake tissetrengt og liksom måtte på do ( ), måtte hun legge den igjen i sengen. Jeg tror dette blir bra jeg altså! Synes vi fortjener å få det litt ''enkelt'' etter all den jobben vi gjør og har gjort med bleieslutt. I skrivende stund er hele familien, inkludert mamma, søster og svoger, på stranden. Det er bare jeg og svigermor som kommer diltende etter alle andre. Men åh, det skal bli så deilig! Kontorbrakka mi har bare blitt varmere og varmere for hver time, jeg sitter bokstavelig talt her og svetter og klarer bare å konsentrere meg 2 minutter av gangen. Men nei, man skal ikke klage på fint vær altså! Nå er det uansett snart meg + bikini + strand som gjelder. Notat til meg selv: ta med bok. Det er faktisk mulig jeg får lest litt også, nå som vi har mange ''barnevakter'' med oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. juli 2014 #8733 Del Skrevet 11. juli 2014 Woooow, det var før- og etterbildene sine det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 11. juli 2014 #8734 Del Skrevet 11. juli 2014 Snakk om forandring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 12. juli 2014 #8735 Del Skrevet 12. juli 2014 Så fantastisk bra du ser ut! Synes ikke det første bildet var noe ille, du var fin der også, men det er jo kjempeforskjell på det andre bildet. Skikkelig flott er du! Utrolig bra jobba! Og den kjolen var veldig fin Du har all grunn til å være stolt, og det er helt på sin plass å skryte litt av det. Veldig gøy at du ville dele Håper du koste deg masse på stranda i går! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 14. juli 2014 Forfatter #8736 Del Skrevet 14. juli 2014 Woooow, det var før- og etterbildene sine det! Ikke sant? Ble litt sjokka selv også. I mitt hode har jeg aldri vært så stor som jeg ser ut der. Det er litt juks også da, fra min side, for jeg var jo kunstig stor der, med noen ekstra kilo etter graviditeten som enda ikke var av. Snakk om forandring! Så fantastisk bra du ser ut! Synes ikke det første bildet var noe ille, du var fin der også, men det er jo kjempeforskjell på det andre bildet. Skikkelig flott er du! Utrolig bra jobba! Og den kjolen var veldig fin Du har all grunn til å være stolt, og det er helt på sin plass å skryte litt av det. Veldig gøy at du ville dele Håper du koste deg masse på stranda i går! Taaaakk! Som jeg skriver til Mazilla: jeg følte meg aldri veldig stor. Sikkert fordi jeg var ENORM etter A sin fødsel. Her er det snakk om 10 kg i forskjell bare der, sant? Kjolen ramlet jeg over på supersalg på H&M! Jeg tror ikke jeg hadde sett to ganger på den om den hadde vært til full pris, men nå som den kostet 70 kroner måtte jeg bare prøve den. Og den var sinnsykt fin på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 14. juli 2014 Forfatter #8737 Del Skrevet 14. juli 2014 Har jeg ikke vært innom her hele helgen? Sikkert fordi den var fantastisk fin! Både været og ungene spilte på lag denne helgen, så vi har hatt det uvanlig harmonisk hjemme hos oss. Strandturen på fredag var bare digg. Kontorbrakka lignet et torturinstrument på slutten av dagen, og det var sååå herlig å komme seg på stranda og bli møtt av smilende unger og smilende mennesker som jeg er så glad i. Det er ekstra digg å faktisk føle seg fin i bikini, det tror jeg aldri jeg har gjort. Ikke engang da jeg var 17 og tynn som en reke, med DEN sprettrumpa bare en syttenåring kan ha . Jeg merker godt at det å ha klart å gå ned disse kiloene har gjort mye for selvtilliten altså. Det er alltids ting som kan fikses, men akkurat det driter jeg en lang i akkurat nå. Jeg har klart noe jeg aldri hadde trodd jeg skulle klare! Men ja, strandtur. A var livredd for vannet helt til svigermor kom med Hello Kitty-badering til henne. Da var det gjort; vi fikk henne ikke ut av sjøen før vi truet med å gå uten henne. Hun er så søt, skravler i vei med kjente og ukjente. Hun fikk seg til og med en venninne uti sjøen der. M er splitter pine sprø i vannet. På lørdag var det min tur til å sove leeenge. Superdeilig. Vi hadde ikke noen store planer, annet et at et vennepar skulle komme på grillings på ettermiddagen. Vi var ute hele dagen, badet og koste oss. I går var været litt så som så, men vi fikk litt utetid allikevel. Jentene lekte usedvanlig fint sammen, og det merket jeg godt på hvor lang (evt. kort) dagen føltes altså. Det er forferdelig slitsomt å mekle mellom dem hele tiden, og alltid ha minst en sutrende og/eller hylende unge i buksebena. Jeg legger takken over på tutteslutt tror jeg. Etter at vi kom over kneika er det så ekstremt mye mindre sutring på generell basis, og det er så deilig! I tillegg har A plutselig forandret seg til en liten dame over natta, og hun leker for seg selv som en ekspert. Det fører igjen til at M får ha sin lek i fred (det er hun som alltid har vært flink til å leke for seg selv - A har hatt som hobby å naske alt M leker med ), og harmonien får fri utfoldelse. Jeg fikk tid til å hekle, drikke kaffe, lese med M på fanget og pusle med A uten at det ble knuffing og sutring. Skikkelig luksus! Ellers: ny uke, nye muligheter eller noe sånt. Bestis er in town for uken, det er jo gøy! Jeg lengter mer og mer etter ferie som dagene går, men det er hele 3 uker til enda! (Og sånn apropos ingenting...jeg har frem til akkurat nå gått og trodd at det var 4 uker til ferie, så dette var en god nyhet, dere! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 15. juli 2014 #8738 Del Skrevet 15. juli 2014 Kjempestor forskjell!! Du har vært utrolig flink! Min "drømmevekt" er 66 kg, så når jeg er ferdig med graviditeten og har blitt kvitt gravidkiloene, så må jeg gå ned fire kg..Det føles helt uoverkommelig ut for meg Så kjempeflink er du som har gått myyye mer ned! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susa Skrevet 15. juli 2014 #8739 Del Skrevet 15. juli 2014 Wow, så flott du har blitt! Så det veldig godt på armene dine også! Du er en inspirasjon for oss andre! Jeg er 13 kg tyngre nå, enn da jeg ble gravid første gang, kiloene er liksom limt på meg! Lurer nesten på om det kan være noe hormonkluss etter fødselen eller noe sånt. Sexysta har liksom ikke vært helt dern skulle heller. Selv om det kan ha noe med fultarbeidene, utslitt småbarnsmor å gjøre Men jeg har trena to ganger i uka i basseng de siste åra, og i våres har jeg vært på helsestudio i tillegg. Endelig har jeg turt å begynne å jogge litt også! Men så fikk jeg beinhinnebetennelse og ble gravid, så her sitter jeg og later meg i stolen min da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 15. juli 2014 #8740 Del Skrevet 15. juli 2014 Min drømmevekt er 55 kg. Dvs jeg må OPP 5 kg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå