Småkjekset Skrevet 7. juli 2014 #8701 Del Skrevet 7. juli 2014 Hvordan gikk det hos legen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 7. juli 2014 Forfatter #8702 Del Skrevet 7. juli 2014 Oi, det var en rar ting å si av instruktøren... På én måte er det jo bra at de følger med folk som har skikkelige problemer, men litt ekkelt å få den beskjeden om man ikke har spise-/treningsforstyrrelser. Vet ikke hvordan jeg ville reagert, jeg. Spurte du hva hun mente? Håper det er vannkopper! Ja, syntes det var litt rart. Hadde jeg bare vært skinn og bein så kunne jeg ha forstått det, men jeg ser jo helt vanlig ut liksom. Jeg spurte ikke henne hva hun mente, nei. Ble så satt ut da hun sa det at jeg bare ''heh...det er derfor jeg trener vet du..få litt muskler...'' Skikkelig kleint med andre ord. Hvordan gikk det hos legen? Det gikk greit. Legen var ikke sikker på om det var vannkopper eller brannkopper, men hun mente det så ut som brannkopper. Hun fikk en krem som skal smøres på og tørke ut koppene, så får vi se hva som skjer. Hun må holde seg hjemme fra barnehagen i morgen også foreløpig, så tar vi det derfra. Men det er klart hun er litt pjusk altså. Hun har vært veldig løs i magen i dag, hun hadde til og med en diarélignende ''bleie'' rett i fanget på mannen inne hos legen. Hun er litt varm også, men ikke febersyk enn så lenge. Nå er det lenge siden ungene var syke, og godt er det. Det er så fælt når de ikke har det helt bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 7. juli 2014 #8703 Del Skrevet 7. juli 2014 Hm..nå vil jeg for det første ikke definere deg som "svær" når vi begynte å trene Da er jeg svær nå - og det påstår du at jeg ikke er For det andre er jeg enig i at du slettes ikke trenger å ta av mer 3-4 kilo til på den lille kroppen din er ganske mye!!! Godt å høre at de følger med på medlemmene sine, du skal ta det til deg - det er ment som ren omsorg! Jeg fikk også en sånn en gang, de reagerer når en tar av mye på kort tid - det er en del av jobben deres..hvilken instruktør var det? Magen din er det den er etter to tette graviditeter kjære deg, det er vel ikke akkurat en fleskete mage, mer løst skinn isåtilfelle..om det er noe i det hele tatt Når det er sagt: Grattis med fantastisk jobbfremtid!! Herregud, det er bare dritbra!!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 7. juli 2014 #8704 Del Skrevet 7. juli 2014 Jeg tror Diddles og Belle er skikkelig heldige som har hverandre! Og for jobb! Flink dame! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 8. juli 2014 Forfatter #8705 Del Skrevet 8. juli 2014 Hm..nå vil jeg for det første ikke definere deg som "svær" når vi begynte å trene Da er jeg svær nå - og det påstår du at jeg ikke er For det andre er jeg enig i at du slettes ikke trenger å ta av mer 3-4 kilo til på den lille kroppen din er ganske mye!!! Godt å høre at de følger med på medlemmene sine, du skal ta det til deg - det er ment som ren omsorg! Jeg fikk også en sånn en gang, de reagerer når en tar av mye på kort tid - det er en del av jobben deres..hvilken instruktør var det? Magen din er det den er etter to tette graviditeter kjære deg, det er vel ikke akkurat en fleskete mage, mer løst skinn isåtilfelle..om det er noe i det hele tatt Når det er sagt: Grattis med fantastisk jobbfremtid!! Herregud, det er bare dritbra!!! Jeg tenkte på da jeg nettopp hadde poppet A ut jeg da jeg skrev ''svær''. Men da var jeg svær! Hadde jo lagt på meg 30 kg liksom, og det tok en stund før de første 20 var av. Og nei, du er IKKE svær, du er nydelig! Men atte... Jeg tok det ikke som noe annet enn omsorg altså, jeg ble bare litt paff for jeg har aldri tenkt i de banene selv. Det var Inger. Men mulig jeg må få de tankene om de resterende kiloene ut av hodet og heller fokusere på å bygge muskler. For det er jo det jeg vil, sånn alt i alt. Stramme opp og bli sterkere. Blæsj, det er vel helst løs hud jeg sliter med. Tusen, tusen takk! Jeg er skjelven halvparten av tiden og sommerfugler-i-magen halvparten av tiden. Jeg tror Diddles og Belle er skikkelig heldige som har hverandre! Og for jobb! Flink dame! Da tror du rett! Og tenk at det er takket være KG at vi har funnet hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 8. juli 2014 Forfatter #8706 Del Skrevet 8. juli 2014 OMG, 22 Jump Street var helt fantastisk! Veldig min type humor (mulig den er for barnslig for mange? ), men det er seriøst veldig lenge siden jeg har ledd så mye på kino før. Eller, ledd så mye av en film, punktum. Den må dere se, folkens! Ellers hadde vi en fin dag i går. Jentene lekte ute da jeg kom hjem fra jobb, og mens mannen grillet lekte vi i sandkassen og bare koste oss. Skikkelig hverdagsidyll! Etterhvert kom både bror og svigermor på besøk, og plutselig var det leggetid. Dagen i går bare forsvant for meg, både på jobb og hjemme. A brukte en evighet på å sovne (okei, sorry, spesielt til Diddles som jeg VET brukte en evighet på å få Liten til å sovne... ), så vi måtte forte oss for å rekke kinoen. I dag har vi ingen planer. A er hjemme i dag også, ikke helt i form. Litt varm, veldig løs i magen osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 8. juli 2014 #8707 Del Skrevet 8. juli 2014 God bedring til A! Ønsker dere en fin dag, håper hun blir frisk nå som de melder så godt og varmt vær fremover. Kjekt med kino da! Virker som du har et utrolig godt forhold til broren din, misunner deg litt det ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 8. juli 2014 Forfatter #8708 Del Skrevet 8. juli 2014 God bedring til A! Ønsker dere en fin dag, håper hun blir frisk nå som de melder så godt og varmt vær fremover. Kjekt med kino da! Virker som du har et utrolig godt forhold til broren din, misunner deg litt det ja.. Hun var kvikk og rask nå nettopp da jeg var hjemom en liten tur ihvertfall, så vi satser på at det går fort over. Bror (og søster også) er en av mine aller beste venner. Vi er så like, og har egentlig alltid vært venner, selv om han er 6 år yngre enn meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 9. juli 2014 #8709 Del Skrevet 9. juli 2014 Jeg lo meg helt tussete av det bildet du la ut av M tidligere i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 9. juli 2014 #8710 Del Skrevet 9. juli 2014 Har ikke så mye å si, mem det er så kooooselig å lese her inne!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 10. juli 2014 Forfatter #8711 Del Skrevet 10. juli 2014 Jeg lo meg helt tussete av det bildet du la ut av M tidligere i dag Det var støvelbildet det, sant? Hun synes det er sååå stas med alt som har med sko å gjøre (akkurat som storesøsteren), og disse tok kaka. Smil fra øre til øre. Har ikke så mye å si, mem det er så kooooselig å lese her inne!! Så koselig at du synes det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 10. juli 2014 Forfatter #8712 Del Skrevet 10. juli 2014 Skreiv jeg ikke her i går? Hm. Sikkert fordi jeg er supertravel! Av og til tar jeg meg selv i å tenke ''er det sånn det skal bli nå fremover?'', men så må jeg minne meg selv på at det jo egentlig er veldig gøy. Det eneste minuset er at det ene prosjektet jeg har er 45 minutters kjøring unna. Blir helt gal av å sitte så mye i bil som jeg gjør. I går kjøpte jeg helt seriøst en halvliter med kaffe fordi jeg var så trøtt at jeg holdt på å sovne ved rattet. Dagen i dag blir ikke mindre travel: ringe til taktekker, kjøre til butikk for å kjøpe inn ting som trengs, kjøre til Kårstø (20 minutter unna), kjøre til andre prosjektet (en time unna Kårstø ca), være hjemme i tide til å hente ungene i barnehagen. Hnnng, gleder meg til vi får kjøpt en bil nr. 2. Dette er altfor upraktisk! Det blir uansett ikke så mye kjøring når neste uke er over, da kommer anleggslederen for det andre prosjektet tilbake fra ferie. Ettermiddagen i går var superfin! Været var mildt sagt bra (overskyet, men 28+ grader! ) så jentene badet i bassenget mens jeg fikk litt ''meg-tid'' med hekling og kaffe i solstolen. Denne skrotten har såvidt sett sol i år. :spøkelse: I dag ligger det an til å bli enda bedre. 18 grader klokken 6 i dag. Brannkoppene til A har tørket helt inn nå, så hun fikk gå i barnehagen i dag. Hun maste omtrent fra hun stod opp at hun ville gå i barnehagen NÅ! Men æh, det har jeg glemt å si: A kastet tutten i bosset i går! Hun fikk den da hun skulle sove (etter å ha prøvd i 20 minutter med intens hyling uten ), men da hun våknet i dag var det ikke snakk om å bruke noen tutt. Det høres kanskje ikke mye ut for noen, men dette er jenta som helst skal ha tutt i munnen 24 timer i døgnet. Vi har vært litt slappe også da, med mye tuttebruk på dagen, men nå er det slutt på det. Hun skal få ha den på natten en stund til, og så får hun gi den til Kaptein Sabeltann og være helt ferdig med den senere i sommer. Jeg må innrømme at jeg ikke er særlig høy i hatten for at vi tok den sleipe utveien denne gangen... ''Liten har kastet tutten i bosset. Det har *svogers kjærestes sønn* også.'' Egentlig bare en sånn sveipkommentar vi kom med fordi vi tar drittleie av masing og grining og sutring. Men da skulle plutselig hun også kaste tutten i bosset, ''akksom Liten''. Nei, nå må jeg komme i gang med dagen min, dere. Ha en fortryllende fin sommerdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 10. juli 2014 #8713 Del Skrevet 10. juli 2014 Jeeeijj, flinke A Det var sånn som fikk Liten til å ville slutte også, at ei venninne i bhg hadde gjort det pluss den forlokkende tanken om sin egen tohjulssykkel Ha en finfin dag på jobb skatt!! Gleder meg fillete til å treffe deg igjen Min egen seng, trening, familie og venner - alt i umiddelbar nærhet I mellomtiden får jeg ligge her på stranda og lese i boka mi Stakkar meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 10. juli 2014 #8714 Del Skrevet 10. juli 2014 Jeeeijj, flinke A Det var sånn som fikk Liten til å ville slutte også, at ei venninne i bhg hadde gjort det pluss den forlokkende tanken om sin egen tohjulssykkel Ha en finfin dag på jobb skatt!! Gleder meg fillete til å treffe deg igjen Min egen seng, trening, familie og venner - alt i umiddelbar nærhet I mellomtiden får jeg ligge her på stranda og lese i boka mi Stakkar meg :Hihi: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 10. juli 2014 #8715 Del Skrevet 10. juli 2014 Jeeeijj, flinke A Det var sånn som fikk Liten til å ville slutte også, at ei venninne i bhg hadde gjort det pluss den forlokkende tanken om sin egen tohjulssykkel Ha en finfin dag på jobb skatt!! Gleder meg fillete til å treffe deg igjen Min egen seng, trening, familie og venner - alt i umiddelbar nærhet I mellomtiden får jeg ligge her på stranda og lese i boka mi Stakkar meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 10. juli 2014 #8716 Del Skrevet 10. juli 2014 Oj...overposting Sårriii.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 10. juli 2014 #8717 Del Skrevet 10. juli 2014 Søte A, så flink. Må være lov med litt sleipe triks i blant Høres vanvittig hektisk ut, men så innmari bra at det er positive, hektiske ting og at du har det gøy! Litt skummelt, men også litt gøy med tilbakemeldingen fra instruktøren på treningssenteret. Det betyr jo at du har jobbet knallhard og er en bekreftelse på at du faktisk er der du skal være. All styrketrening, kondis og oppstramming kan være en bonus, men kiloene er i hvert fall vekk. Du Belle, har dere Nespresso-maskin? Mener å huske at du har nevnt kapsler med ulike smaker tidligere. Er du/dere i så fall fornøyd med den, og hvilken type har dere? Vurderer å kjøpe en sånn nemlig. Aller helst skulle jeg hatt en ordentlig espressomaskin, men så nerd er jeg rett og slett ikke selv om jeg skulle ønske og selv om jeg har vært barista i en kort periode av livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 10. juli 2014 Forfatter #8718 Del Skrevet 10. juli 2014 (endret) Jeeeijj, flinke A Det var sånn som fikk Liten til å ville slutte også, at ei venninne i bhg hadde gjort det pluss den forlokkende tanken om sin egen tohjulssykkel Ha en finfin dag på jobb skatt!! Gleder meg fillete til å treffe deg igjen Min egen seng, trening, familie og venner - alt i umiddelbar nærhet I mellomtiden får jeg ligge her på stranda og lese i boka mi Stakkar meg Godt å vite at vi ikke er de eneste. Jeg har nemlig bevisst unngått det i forbindelse med bleieslutt, uansett hvor sinnsykt lyst jeg har hatt til å si noe sånt. Jeg sendte henne i barnehagen uten tutt og kos (den er ikke noe å samle på nå som hun ikke har tutt visstnok - selv om vi har vært veldig tydelige på at hun skal få lov til å fortsette å ha den!), er spent på hvordan det har gått! Altså, hun bruker jo som regel ikke det i barnehagen, men av og til har hun behov for en liten hvil på sofaen og da får hun den. Åh, jeg også! Det har blitt forsvinnende lite trening mens du har vært borte, så det skal bli godt å komme tilbake til rutinen igjen kjenner jeg. Stakkar, stakkar deg! Oj...overposting Sårriii.... Nå trodde jeg du hadde skrevet sååå mye gøy her inne... Søte A, så flink. Må være lov med litt sleipe triks i blant Høres vanvittig hektisk ut, men så innmari bra at det er positive, hektiske ting og at du har det gøy! Litt skummelt, men også litt gøy med tilbakemeldingen fra instruktøren på treningssenteret. Det betyr jo at du har jobbet knallhard og er en bekreftelse på at du faktisk er der du skal være. All styrketrening, kondis og oppstramming kan være en bonus, men kiloene er i hvert fall vekk. Du Belle, har dere Nespresso-maskin? Mener å huske at du har nevnt kapsler med ulike smaker tidligere. Er du/dere i så fall fornøyd med den, og hvilken type har dere? Vurderer å kjøpe en sånn nemlig. Aller helst skulle jeg hatt en ordentlig espressomaskin, men så nerd er jeg rett og slett ikke selv om jeg skulle ønske og selv om jeg har vært barista i en kort periode av livet Så lenge det er bra hektisk har jeg ingenting å klage på. Det eneste som er litt kjipt (for det andre prosjektet, ikke meg) er at jeg på en måte ikke har noe eierskap til det. Jeg bryr meg ikke så mye om det, og jeg merker allerede at hodet mitt (og hjertet) er på Kårstø allerede. Jaja, bare 1 uke igjen så slipper jeg å kjøre helt inn dit lenger. Det at jeg har jobbet hardt er det ingen tvil om. Jeg merker det jo veldig godt på både klær og alle som treffer meg for første gang på noen måneder. Det er bare det at...mye vil ha mer eller noe. Vi hadde Nespresso før, og av de kapselmaskinene jeg har prøvd er den definitivt den som gir best kaffe! Jeg ville kjøpt med melkeskummer slik du vurderer, det er mest praktisk! Vi har Dolce Gusto nå og som en sånn kaffe-i-styrten-innimellom-greie er den helt grei. Jeg liker aller best presskannekaffe av bønner som jeg har malt selv (har elektrisk kaffekvern) og med skummet melk fra melkeskummeren. 10-minutterskaffen min. Jeg ER litt kaffenørd jeg da. Endret 10. juli 2014 av ^^Belle^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 10. juli 2014 #8719 Del Skrevet 10. juli 2014 Så lenge det er bra hektisk har jeg ingenting å klage på. Det eneste som er litt kjipt (for det andre prosjektet, ikke meg) er at jeg på en måte ikke har noe eierskap til det. Jeg bryr meg ikke så mye om det, og jeg merker allerede at hodet mitt (og hjertet) er på Kårstø allerede. Jaja, bare 1 uke igjen så slipper jeg å kjøre helt inn dit lenger. Det at jeg har jobbet hardt er det ingen tvil om. Jeg merker det jo veldig godt på både klær og alle som treffer meg for første gang på noen måneder. Det er bare det at...mye vil ha mer eller noe. Vi hadde Nespresso før, og av de kapselmaskinene jeg har prøvd er den definitivt den som gir best kaffe! Jeg ville kjøpt med melkeskummer slik du vurderer, det er mest praktisk! Vi har Dolce Gusto nå og som en sånn kaffe-i-styrten-innimellom-greie er den helt grei. Jeg liker aller best presskannekaffe av bønner som jeg har malt selv (har elektrisk kaffekvern) og med skummet melk fra melkeskummeren. 10-minutterskaffen min. Jeg ER litt kaffenørd jeg da. Det høres bra ut! Dette blir en slags kompromissløsning hos oss. Jeg vil helst ha ordentlig espresso og mulighet til å steame melk, mens samboeren vil ha noe enkelt og bryr seg ikke spesielt mye om kaffen. Og jeg er for så vidt enig i at det er lurt med noe enkelt sånn at terskelen er lav for å bruke den. Nykvernet presskannekaffe med steamet melk hørtes nydelig ut Og dét kan jeg også få til så snart melkeskummeren er i hus Mye vil ofte ha mer ja Men man kan oppnå ganske rå resultater uten å gå mer ned i vekt også Styrketrening har vel gjerne motsatt effekt selv om man ser enda sprekere ut om man er flink til å trene styrke. Hadde vært gøy å se bilde av deg før og etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 10. juli 2014 Forfatter #8720 Del Skrevet 10. juli 2014 Det høres bra ut! Dette blir en slags kompromissløsning hos oss. Jeg vil helst ha ordentlig espresso og mulighet til å steame melk, mens samboeren vil ha noe enkelt og bryr seg ikke spesielt mye om kaffen. Og jeg er for så vidt enig i at det er lurt med noe enkelt sånn at terskelen er lav for å bruke den. Nykvernet presskannekaffe med steamet melk hørtes nydelig ut Og dét kan jeg også få til så snart melkeskummeren er i hus Mye vil ofte ha mer ja Men man kan oppnå ganske rå resultater uten å gå mer ned i vekt også Styrketrening har vel gjerne motsatt effekt selv om man ser enda sprekere ut om man er flink til å trene styrke. Hadde vært gøy å se bilde av deg før og etter. Jeg vil også helst ha skikkelig espressomaskin, men akkurat nå klarer jeg ikke å rettferdiggjøre bruk av så mye penger. Men en dag, muligens når vi skal bytte kjøkken om noen år. Ja, det er sant! Jeg trenger desperat å stramme opp, særlig rumpa. Jeg har alltid hatt utstikkende rumpe, men nå er den paddeflat. Og det er ikke vekten som er avgjørende altså, det er jo at jeg føler meg vel i visse klær som er viktigst. Det må jeg prøve å få til. Om jeg tør. Føler kanskje det blir litt vel "skrytete", eller...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå