Gjest Neferet Skrevet 2. juli 2014 #8681 Del Skrevet 2. juli 2014 Men har du lest The Night Circus??? Hvis ikke vil jeg si at den er er absolutt must!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 3. juli 2014 Forfatter #8682 Del Skrevet 3. juli 2014 Åh, Kårstø er gøy!! Jeg hadde læretiden min på kjøkkenet der, i den tiden Statoil selv dreiv kjøkkenet Det var tider!!! Herlig altså - dette er så fortjent min skjønne Ja, ikke sant? Jeg er så vant til å høre ''æsj, Kårstø!'' i min bransje. For min del er det vel helst menneskene jeg liker. Anleggsmenneskene er mye gøyere enn kontormenneskene. Men har du lest The Night Circus??? Hvis ikke vil jeg si at den er er absolutt must!!! Nei, det har jeg ikke! *google* Den ser veldig interessant ut! Skal få den på leselisten min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 3. juli 2014 #8683 Del Skrevet 3. juli 2014 Jeg synes den er helt magisk!! Makan til atmosfære skal du lete lenge etter, den er boka jeg gir bort for tida (innimellom får alle jeg kjenner bøker jeg synes de skal lese til jul eller bursdag ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 3. juli 2014 Forfatter #8684 Del Skrevet 3. juli 2014 (endret) Jeg synes den er helt magisk!! Makan til atmosfære skal du lete lenge etter, den er boka jeg gir bort for tida (innimellom får alle jeg kjenner bøker jeg synes de skal lese til jul eller bursdag ) Den så kjempefin ut! Jeg tør ikke lese så mye om den da, er redd for å bli spoila. Apropos magisk atmosfære: les Whispering to Witches av Anna Dale rundt juletider. Det er vel helst en young adult-bok, type tidlig Harry Potter, men den er! så! bra! Den gir meg jule- og magistemning som ingen annen bok. Endret 3. juli 2014 av ^^Belle^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 3. juli 2014 #8685 Del Skrevet 3. juli 2014 Den så kjempefin ut! Jeg tør ikke lese så mye om den da, er redd for å bli spoila. Apropos magisk atmosfære: les Whispering to Witches av Anna Dale rundt juletider. Det er vel helst en young adult-bok, type tidlig Harry Potter, men den er! så! bra! Den gir meg jule- og magistemning som ingen annen bok. Oooo, det må jeg gjøre!! Hmm, hvor noterer man noe som skal huskes om ca et halvt år... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 3. juli 2014 Forfatter #8686 Del Skrevet 3. juli 2014 Oooo, det må jeg gjøre!! Hmm, hvor noterer man noe som skal huskes om ca et halvt år... Du kjøper den nå, vel. Og leser den nå. OG til jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 3. juli 2014 #8687 Del Skrevet 3. juli 2014 Du kjøper den nå, vel. Og leser den nå. OG til jul. Aaaah, selvfølgelig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 3. juli 2014 Forfatter #8688 Del Skrevet 3. juli 2014 I går var første dag på lenge at jeg virkelig hadde energi til noe annet enn å ligge på sofaen etter jobb. Deilig å sitte og leke lenge med ungene uten å føle at jeg besvimer av utmattelse. Vi dro til svigermor rett etter jobb i går, fikk deilig middag og jentene storkoste seg. Det er vel ett av favorittstedene deres, uten tvil. Da vi kom hjem var mamma der med boller, så da ble det boller til kvelds. Superspinning etterpå! Bror var med og jeg tror han likte det litt bedre i dag. Han merket stor fremgang sa han, og det er bra! Jeg sleit som en padde fordi det var så varmt og så innestengt luft, men jeg klarte det! Drøyt 400 kalorier, 91% maxpuls. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 4. juli 2014 Forfatter #8689 Del Skrevet 4. juli 2014 <--- sånn føler jeg meg nå. Jeg var i møte med sjefen som jeg skal jobbe for etter sommeren, og good news, jeg skal være anleggsleder for betongen på det prosjektet! Er litt sjelven nå, for det hadde jeg aldri sett for meg. Han står jo som anleggsleder i alle papirer jeg har fått, men nå skal vi dele på jobben. Jeg tar betong, han tar ventilasjon. Jeg skal altså ha ansvar for 7 mann, styre hele sjiten alene og bare....lille meg, liksom. Det er vanskelig å jobbe for Statoil, veldig omfattende, her må man holde tunga beint i munnen og trå forsiktig. Iiiiik! Årh, jeg er sinnsykt stolt over meg selv altså, om jeg får si det. Megastolt og jeg gleder meg noe sinnsykt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 4. juli 2014 #8690 Del Skrevet 4. juli 2014 Så utrolig kult!!! Gratulerer så masse igjen. Du kommer til å takle det kjempebra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susa Skrevet 4. juli 2014 #8691 Del Skrevet 4. juli 2014 Hurra for gode jobbnyheter!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 4. juli 2014 #8692 Del Skrevet 4. juli 2014 Utrolig spennende da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 4. juli 2014 #8693 Del Skrevet 4. juli 2014 Såå gøy! Gratulerer, vel fortjent, det er jeg helt sikker på! Takk for boktips, har snappet om noen fra dere som har snakket om det her Tror det er noe helt annet enn jeg pleier å lese, men det er spennende med noe nytt og annerledes! Ønsker deg en kjempefin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 4. juli 2014 #8694 Del Skrevet 4. juli 2014 Så kult! Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 4. juli 2014 #8695 Del Skrevet 4. juli 2014 Woho! Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 4. juli 2014 #8696 Del Skrevet 4. juli 2014 Jeg har også notert meg de boktipsa selv om jeg aldri leser fantasy. Fristende å prøve noe nytt Ha ei fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 5. juli 2014 Forfatter #8697 Del Skrevet 5. juli 2014 Bare innom en kjapp tur fra mobilen, men tusen takk skal dere ha! Nå fikk jeg endelig "driven" til å cruise gjennom de tre neste hektiske ukene. Til dere som ellers ikke pleier å lese fantasy: start med en enkelstående bok er dere snille. Man blir fort lei av laaange serier om man ikke er vant til det, og spesielt om man ikke helt vet om man liker sjangeren. Blodharde serier som The First Law og The Game of Thrones kan man med fordel vente med. Sistnevnte klarte jeg aldri å lese mer enn en bok av. Aaaaltfor deprimerende og mørk for min smak. Ugh. Men Whispering to Witches er fin uansett om man liker fantasy eller ei. Harry Potter er obligatorisk. Punktum. Blir du ikke solgt på den første boken trenger du ikke å lese mer. Ellers: begge (!) jentene sov til 6:35 i dag! Så lenge har de ikke sovet på månedsvis. O'lykke på jord! Nå er frokost inntatt (jepp, jeg sov helt til 10:30 - så lenge har jeg ikke sovet på årevis, innbefattet bakrus også faktisk ), M ligger våken ute i vognen og vi skal avgårde til søster for å bake kanelsnurrer. I kveld skal mannen på fest (tror han), jeg får besøk av venninne med baby O (fordi hennes mann skal på samme festen ). Som jeg sa til mannen: jeg skal nyyyyyyyte å være edru. Klok av skade etter forrige helgs strabaser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 6. juli 2014 Forfatter #8698 Del Skrevet 6. juli 2014 Du vet at lillejenta er blitt stor når hun forsvinner inn på rommet med venninnene sine og man omtrent ikke ser henne i løpet av en hel dag. Litt vemodig, mest mammagode følelser fordi det er tydelig at hun har det fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 7. juli 2014 Forfatter #8699 Del Skrevet 7. juli 2014 Aaaaaah, fine, fine helgen. Vi har hatt så mye barnevakt denne måneden at det var sinnsykt deilig å bare kose med jentene disse dagene. Ingen spesielle planer, bare kos. Jentene sov til 6:25 i går også. Ellers gjorde vi ikke så veldig mye spennende egentlig. Vi lekte mye, jeg og A så Askepott mens M sov, nabojenta kom på besøk, mannen tok ungene med seg i sykkelvognen slik at jeg kunne sove en times tid, og vi dro inn til mamma på besøk. Etter at ungene hadde lagt seg dro jeg på trening. Ett eller annet har skjedd ihvertfall, for jeg måtte legge på 10 (!) kg på knebøyen. Ingen økning på de bulgarske utfallene etter knebøyen da, men... Jeg gjorde markløft for første gang i går også, og i dag har jeg såvidt kontakt med lårene mine. Jeg fikk dessuten en litt rar...advarsel? Velmenende råd? Fra den ene instruktøren. Jeg spurte om hun kunne vise meg korrekt teknikk på markløft, og etter at hun hadde gjort det sa hun spøkefullt, men samtidig alvorlig, at ''du må ikke bli tynnere nå! Vi følger med på deg!'' Og jeg bare... Jeg tok det ikke negativt ment i den forstand, bare at de kanskje var litt bekymret for meg? Jeg vet jo at jeg har tatt av mye, men jeg er langt ifra FOR tynn altså. Jeg som liksom kunne tenkt meg å gå ned 3-4 kg til. Jeg sa det til mannen og han heller kunne ikke helt forstå hvorfor de sa det. Muligens fordi de ikke ser blubbemagen og -lårene med min awesome shape-tights fra Casall? Eller kanskje jeg og mannen er litt blinde? Jeg har jo trent på det treningssenteret siden etter A sin fødsel og da var jeg svær. Det er klart jeg har blitt veldig mye mindre siden den gang. Men...hm. I dag skal vi på kino! Bror reiser på jobb i morgen ( ) og vi tar en siste ''hurraw!'' før han drar. Det betyr kino i vår verden. Til og med mannen skal være med, han hater som regel å gå på kino. Vi skal nemlig se 22 Jump Street. Jeg og mannen har en del interne spøker med 1ern, og da er det naturlig at han må være med for å se 2ern også. Ellers: vi mistenker at A har fått brannkopper. Først trodde vi det var en vannkopp - den kom på torsdag i forrige uke - men da det ikke ble noe mer av det tenkte jeg at det kanskje var munnsår. Hun er jo disponert for det stakkar, jeg får svære herpesutbrudd rundt munnen innimellom. (Æsj!) Men flekken har ikke tørket inn slik munnsår gjør, den har helst bare blitt større. I dag våknet hun med en ny prikk på andre siden av munnen. Vi hadde uansett planlagt å ha henne hjemme fra barnehagen i dag, og klokken 11 skal vi til legen. På én måte er det kjipt at det ikke er vannkopper i stedet for (hun KAN jo være heldig å bare ha 2 vannkopper da, men...), for det går vannkopper både i barnehagen og hos to naboer på én gang (og jentene har vært borti smittebærere mer enn én gang de siste to ukene) og det hadde vært innmari deilig å være ferdig med det. Men med min flaks får vel begge det når mannen er ute. Jaja, vi får snart svar på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 7. juli 2014 #8700 Del Skrevet 7. juli 2014 Oi, det var en rar ting å si av instruktøren... På én måte er det jo bra at de følger med folk som har skikkelige problemer, men litt ekkelt å få den beskjeden om man ikke har spise-/treningsforstyrrelser. Vet ikke hvordan jeg ville reagert, jeg. Spurte du hva hun mente? Håper det er vannkopper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå