Gå til innhold

Belle

Fremhevede innlegg

Skrevet

Åjoda. Jeg bare ''jeg vet VELDIG godt hvordan du har det!''

:fnise: Men problemet er jo at jeg vet, sant? Det er helt grusomt å være så trøtt.

Jeg, derimot, har en skikkelig hul, dunkel hodepine som stråler helt fra bakhodet og fremover. :grine: Har allerede tatt 2 paraceter i dag, men skal jeg klare resten av dagen må jeg få kjøpt meg noe mer kjenner jeg. Auau.

Etter jobb i dag blir det ''barseltreff''. Jeg tar med begge jentene slik at mannen får slappe av litt. Blir han ikke fornøyd med dét, så får han bank. :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, jeg hadde sagt at dessverre, men jeg må jobbe litt overtid i dag :lur::fnise:

Skrevet

Haha, jeg hadde sagt at dessverre, men jeg må jobbe litt overtid i dag :lur::fnise:

:fnise: Da hadde han nok ant ugler i mosen. Jeg jobber aldri overtid. :P

Skrevet

Måtte avlyse trening i går pga hodeverken. Det er sjelden at paracet ikke klarer å ta den altså. Jeg har MYE vondt i hodet, det har jeg alltid hatt, men denne var grusom. Mistenker at den kommer fra ryggen/skuldrene et sted. Nå er den heldigvis borte og jeg er klar til å prøve meg på ny trening i kveld. :hoppe: Yndlingsspinn! :bolledeig:

Ellers ikke så mye interessant å meddele for tiden. Eller jo, ungene sov helt til 5:50 i dag! :nigo: A sov faktisk helt til 6. :hoppe:

Skrevet

Huff, hodepine er noe av det verste :klemmer: Er du bra igjen nå? Jeg kan anbefale kiropraktor til sånt, jeg går noen ganger i året ellers setter det seg skikkelig i nakke/skuldre. Gull verdt! Hvordan går det med søsteren din forresten? Vet hun noe mer?

Skrevet

Huff, hodepine er noe av det verste :klemmer: Er du bra igjen nå? Jeg kan anbefale kiropraktor til sånt, jeg går noen ganger i året ellers setter det seg skikkelig i nakke/skuldre. Gull verdt! Hvordan går det med søsteren din forresten? Vet hun noe mer?

Ja, nå er det bra igjen. Men det ligger og lurer baki der et sted. Det er nok også fordi jeg har vært lite flink til å drikke de siste dagene. :sjenert:

Jeg skal faktisk til naprapat i dag. Regner med at han får løsnet opp i det som er å løsne. :hjerte:

Det går veldig fint! Hun tok nok en blodprøve i dag, men jeg tror ikke hun har fått svar fra de andre (bortsett fra at den første var veldig høy, altså positivt). Men nå er hun blitt veldig kvalm, så det var nok bare en uskyldig blødning. :Nikke:

Skrevet

Trening i går var bare :bolledeig: ! Siden jeg har vært så energiløs de to siste spinningtimene bestemte jeg meg for å prøve noe nytt, nemlig å spise en times tid før trening selv om jeg egentlig ikke var sulten. Og det må ha funket tror jeg, for i går var det ''lett''. Jeg sier ''lett'', for det var slettes ikke enkelt, men jeg følte jeg var der jeg pleier å være. Jeg lot meg dessuten komme ned til 75% i pausene og ikke stresse for å liksom skulle holde gjennomsnittspulsen oppe. Og vet dere, jeg hadde høyere gjennomsnittspuls enn jeg pleier å ha. :fnise: Max på 92% og gjennomsnitt på 82%. :trene: Det var dessverre ikke favorittinstruktøren, så musikken var ikke helt DER. Men hun er veldig flink hun vi hadde i går også da. :jepp: Jeg hadde med meg bror som var på spinning for første gang. Stakkaren var helt ferdig etterpå. :fnise: Men han jobba som en helt, tråkket på som en gal. Håper han vil prøve litt flere ganger før han gir seg opp en mening om det, for første spinningtime er aldri gøy for noen. :P Etter timen fikk jeg skryt og hun sa at det var så gøy å spinne med meg igjen, for det er så lenge siden nå (jeg pleide å gå på hennes timer i permisjonen). Fint å bli satt pris på. :nigo:

Ellers var dagen superfin i går. :rodmer: Mannen hadde kjøpt både basseng (stort! 2*3 meter eller noe) og rutsjebane til ungene og de var helt :bond: da de fikk se det. Badenymfene mine. :ler: M spesielt er helt gal i vannet! Gleder meg til vi skal til Frankrike og bade i skikkelig basseng. Mannen hadde dessuten grillet, så vi kom hjem til ferdig grillet indrefilet. :sikle: Resten av dagen ble tilbragt ute på terrassen. :sol:

Gjest Neferet
Skrevet

Åh, det hørtes ut som en deilig dag!! :nigo:

Og det er utrolig hvor mye mat har å si for energinivået og guts på trening! :jepp: Etter at jeg begynte på styrkeprogrammet spiser jeg "middag" tidlig på jobb før jeg trener, og tenkte at det kom til å ødelegge helt for kroppen, men det viser seg å være det motsatte som skjer! Det er jo stor forskjell på styrke og cardio sånn sett, men konseptet er sikkert det samme! :Nikke:

Håper du har en fin dag i dag også! :klemmer:

Skrevet (endret)

Åh, grillet indrefilet er jo så godt! :) Jeg irriterer meg over at jeg ikke tok "en siste biff" før jeg ble gravid :ler: De er ikke like god når de er helt gjennomstekt. :P

Endret av Teriyaki
Skrevet

Åh, det hørtes ut som en deilig dag!! :nigo:

Og det er utrolig hvor mye mat har å si for energinivået og guts på trening! :jepp: Etter at jeg begynte på styrkeprogrammet spiser jeg "middag" tidlig på jobb før jeg trener, og tenkte at det kom til å ødelegge helt for kroppen, men det viser seg å være det motsatte som skjer! Det er jo stor forskjell på styrke og cardio sånn sett, men konseptet er sikkert det samme! :Nikke:

Håper du har en fin dag i dag også! :klemmer:

Mhm! Sånne dager må man ta vare på og legge i huskebanken til dårlige dager. :nigo:

Jeg har jo, som vi tidligere har snakket om, en tendens til å spise altfor lite. Å spise når jeg ikke er sulten er for meg bare...rart. :sjenert: Men jeg ser jo at å dra på en beinhard spinningtime med 3 knekkebrød og litt middag innabords ikke akkurat er optimalt. :P Så jeg tvang meg selv til å spise kvelds, og det skal jeg jammen gjøre igjen! :jepp:

Åh, grillet indrefilet er jo så godt! :) Jeg irriterer meg over at jeg ikke tok "en siste biff" før jeg ble gravid :ler: De er ikke like god når de er helt gjennomstekt. :P

Det er sinnsykt godt! :sikle: Mannen er så flink til å krydre også, så det blir ekstra smakfullt og godt. Nom!

Men ja, jeg ser den. :fnise: Skosåle er ikke akkurat noe å trakte etter! :lol:

-----------------

Lite innholdsrik dag i går, gitt. Bror kom på middagsbesøk med pizza til oss, jeg dro på kjøpesenteret for å kjøpe gave til bestis, ungene la seg, jeg ryddet og pakket, lakket neglene og la meg til å sove. Skikkelig action i hverdagen her altså! :fnise:

I dag reiser vi til Oslo! :bolledeig: Jeg kjenner det på samvittigheten nå altså, at vi har hatt litt vel mye barnevakt i juni måned. Prøver å si til meg selv at dette er noe vi aldri har gjort før, og mest sannsynligvis ikke kommer til å gjøre igjen med det første (at alt faller på bare én måned liksom), men isj. Jeg kjente det ekstra godt i mammahjertet da jeg sa hadet til jentene da jeg gikk på jobb i dag. Heldigvis var begge i strålende humør (hvorfor er uforståelig, for de våknet før 5 i dag :natti: ) og jeg fikk to gode knuseklemmer og nusser. :rodmer:

Skrevet

Kos dere masse i Oslo! :nigo: Og ikke tenk på samvittigheten, dere har bare godt av det. Jentene kommer til å kose seg med barnevakter, og dere kan bare nyte livet. Det er så mye bedre å dra fra unger som er i strålende humør også :)

Skrevet

Kos dere masse i Oslo! :nigo: Og ikke tenk på samvittigheten, dere har bare godt av det. Jentene kommer til å kose seg med barnevakter, og dere kan bare nyte livet. Det er så mye bedre å dra fra unger som er i strålende humør også :)

Det skal vi gjøre! Er evigheter siden jeg har sett bestis nå, og gleder meg ihjel til å se henne igjen! :hjerte:

Huff, fornuften min sier jo det som du sier. Men så hører som regel aldri samvittigheten min på fornuften min. :fnise: Jeg VET at jentene har det mer enn godt nok hos tante (A kom faktisk med en skikkelig genuin, hjertefølt LOL i dag morges da jeg sa at tante skulle hente dem i barnehagen :ler: ), men, men, men... :lol: Neida, vi klarer å kose oss vi! :jepp:

Skrevet

I dag har vi forresten 5 års bryllupsdag! :strix:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Kos deg massevis i Oslo med bestisen :jepp:

Og gratulerer med felles bryllupsdag :roser:

Endret av Disco Biscuit
Skrevet

Håper dere storkosa dere i Oslo, og forsinka gratulasjon med bryllupsdagen! :blomst:

Gjest Neferet
Skrevet

Hurra på etterskudd for bryllupsdag, og håper dere koste dere i Oslo, samvittigheten til tross! :jepp:

Og så måtte jeg bare inn og skryte litt, jeg kjørte Challenge 300 på 25 minutter i dag!! :hoppendeglad: Mot 36 første gang og 32 forrige gang!! :daane:

Skrevet

Gratulerer med bryllupsdagen! :)

Skrevet

Tusen takk, dere! :nigo: Dagen ble feiret med (altfor?) mye god vin sammen med bestis og samboeren hennes. :rodmer:

Neferet: wow, så sinnsykt bra! :hoppe: Du er råflink! :trene:

Sånn ellers så var helgen helt fantastisk fin. Vin og skravling på fredagen, shopping i sentrum etterfulgt av min første homoparade. :ler: Det var veldig gøy å se synes jeg. :jepp: Jeg blir så varm om hjertet av å se all den kjærligheten altså. :hjerte: Lørdagen ble avsluttet på heidundrande vis med skikkelig, skikkelig fjortisfylle! :hoho: Neida, ikke så ille. Nesten. Vi hadde det supergøy alle sammen, danset og koste oss. Det merket vi godt i går, ja. :daane: Det er leeeenge siden jeg har vært så bakfull som jeg var i går. Sleit skikkelig på turen hjem. :sjenert: Var ikke spydårlig heldigvis, bare skikkelig...dårlig. :ler: Men vi kom oss da hjem, og vi ble møtt av to smilende jenter på flyplassen. :strix: De hadde hatt det helt storveis i helgen. A ville helst hjem til tante igjen, hun. :fnise: Da vet vi ihvertfall at de har hatt det bra. :jepp:

Er fremdeles ikke helt på topp i dag, selv om jeg la meg klokken 19 i går! Gleder meg til å legge meg i dag, ja. Jeg hadde store ambisjoner om en treningsøkt, men den tror jeg jeg bare må sløyfe. Vi får heller ta det i morgen. :Nikke: Jobb har vært travel, med halvannen time kjøring, så nå teller jeg bare minuttene til jeg kan drasse meg hjemover. :natti:

Skrevet

Høres helt supert ut! Bortsett fra bakfylla... :fnise:

Skrevet

Gratulerer med overstått bryllupsdag! :hjerte: Og høres ut som du har hatt en veldig kjekk helg i Oslo :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...