honning Skrevet 20. juni 2014 #8621 Del Skrevet 20. juni 2014 Godt å høre at alt såg bra ut med søstera di, da er det bare å krysse fingrene videre St Hans ja... Det er tydeligvis ikke så vanlig å feire her på østlandet? Hvertfall ikke mannen min.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 21. juni 2014 Forfatter #8622 Del Skrevet 21. juni 2014 Godt å høre at alt såg bra ut med søstera di, da er det bare å krysse fingrene videre St Hans ja... Det er tydeligvis ikke så vanlig å feire her på østlandet? Hvertfall ikke mannen min.. Ja, kanskje det er et vestlandsfenomen? Vi har ihvertfall alltid feiret St.Hans med velforeningen i byggefeltet da vi vokste opp. Men jeg har aldri vært på St-Hans-fest, fest, liksom. Kanskje det er noe nymotens greier? Man skal liksom feire alt nå. Driver folk og feirer st.hans så voldsomt da? Det pleier ikke jeg.. jaja. Håper det går bra med søsteren din! God helg til dere Som sagt, vi har feirt i byggefeltet. Type fellesgrill og campingstoler et sted alle i velforeningen er samlet. Loddsalg og utlodning har vi også alltid hatt - det hadde vi i går også. -------------------- aaaaaaah, mannen er hjemme igjen! Det var SÅ godt å få ham hjem igjen. (Og apropos det, og ludospilling og sånt... Dere tror vel ikke at jeg fikk mensen i går. Det var en syklus på hele 23 dager. ) Jeg fikk sove en time lengre i dag morges OG en time da han stod opp. Er jeg ikke klar for fest i kveld, så blir jeg vel aldri det! Jeg må innrømme at det jeg gleder meg mest til er å sove så lenge at jeg får vondt i ryggen i morgen. Ungene er levert, 2 av 3 retter er preppet og jeg skal løpe i dusjen. Det blir glissent mellom festgåerne i dag dessverre. Vi har gått fra 16 stk til 8. Joda, så elsket er jeg, liksom. Neida, de ''viktigste'' er her uansett: bror, søster, Diddles og bestekompis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 21. juni 2014 #8623 Del Skrevet 21. juni 2014 (endret) Stor fest ser best ut på bilder, liten fest vinner på trivsel og steming hver gang! Masse tid til å prate og le med hver enkelt. Kos dere masse, og nyt både fest og påfølgende soving! Endret 21. juni 2014 av kisskissbangbang 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 21. juni 2014 #8624 Del Skrevet 21. juni 2014 Åh hva vi skal kooose oss Dette blir knallbra Gjør ikke noe at vi ikke blir en million stk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 21. juni 2014 #8625 Del Skrevet 21. juni 2014 Stor fest ser best ut på bilder, liten fest vinner på trivsel og steming hver gang! Masse tid til å prate og le med hver enkelt. Kos dere masse, og nyt både fest og påfølgende soving! Godt sagt, helt enig! Kos dere masse i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBallerina Skrevet 21. juni 2014 #8626 Del Skrevet 21. juni 2014 Kos dere masse! :skål: (PS: Hvilken info har du om St.Hans-feiring her i området?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susa Skrevet 22. juni 2014 #8627 Del Skrevet 22. juni 2014 Vi pleier å samle den nærmeste familien til st.hans-feiring. Mine foreldre, hans foreldre, søstra mi og kona hennes, og så blir vel svigerforeldra til søster med. Pleier å spise reker og loff og ei god kake. Og så brenner vi bål i vannkanten på kvelden. Koselig med sånne tradisjoner! Så synd at det var så mange som meldte avbud på festen da! Men som andre sier, det er koselig når det ikke blir så mange da.... Har forresten kjøpt creme Fraiche light til den lasagnen, kom på at Jamie Oliver brukte creme fraishe til saus til en sånn hurtig-lasagne han lagde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 23. juni 2014 Forfatter #8628 Del Skrevet 23. juni 2014 Stor fest ser best ut på bilder, liten fest vinner på trivsel og steming hver gang! Masse tid til å prate og le med hver enkelt. Kos dere masse, og nyt både fest og påfølgende soving! Det har du helt rett i! Det var akkurat passe med folk synes jeg, for alle var med på den samme samtalen på en måte. Ofte pleier man jo å sitte og skravle bare med sidemannen liksom. Åh hva vi skal kooose oss Dette blir knallbra Gjør ikke noe at vi ikke blir en million stk!! Takk for en superfin kveld. Mannen ble litt sjokka over at du var så, sitat ''crazy''. Godt sagt, helt enig! Kos dere masse i kveld! Det gjorde vi! Kos dere masse! :skål: (PS: Hvilken info har du om St.Hans-feiring her i området?) Vi feiret på fredagen med vår velforening ihvertfall. Vi pleier å samle den nærmeste familien til st.hans-feiring. Mine foreldre, hans foreldre, søstra mi og kona hennes, og så blir vel svigerforeldra til søster med. Pleier å spise reker og loff og ei god kake. Og så brenner vi bål i vannkanten på kvelden. Koselig med sånne tradisjoner! Så synd at det var så mange som meldte avbud på festen da! Men som andre sier, det er koselig når det ikke blir så mange da.... Har forresten kjøpt creme Fraiche light til den lasagnen, kom på at Jamie Oliver brukte creme fraishe til saus til en sånn hurtig-lasagne han lagde. Så koselig tradisjon! Ja, det var litt teit, men synd for dem tenker jeg da. Vi storkoste oss max. Creme fraiche høres bedre ut enn cottage cheese, ja, dersom du ikke liker sistnevnte. Den smeltet nemlig ikke allikevel, slik jeg trodde, så du kunne SE at det var cottage cheese inni. For meg gjør det ingenting, jeg liker det jo, men for dere som ikke liker det (eller synet av det) er det nok lurt å finne et alternativ ja. Men det var veldig godt med søtpoteter inni altså! Jeg steikte min hakket for lite (utålmodige unger ) og potetene ble litt harde. Det likte jeg godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 23. juni 2014 Forfatter #8629 Del Skrevet 23. juni 2014 Åh, fine, fine helgen. Det er SÅ deilig å ha mannen hjemme igjen altså. Det merket jeg spesielt godt da vi skulle gjøre i stand til festen. Plutselig var bordet flyttet, stoler ordnet og ''duk'' (gardiner ) dekket på da jeg kom ut av dusjen. Jeg stresset imponerende lite med ting som skulle blitt gjort, og fikk preppet poteter, bacondadler, grønne bønner og hvitløksdip uten store problemer. Maten var knallgod og vi storkoste oss alle sammen tror jeg. ''Bursdagsbarnet'' var ihvertfall veldig fornøyd med kvelden. I går gjorde vi ikke på noenting. Vi lå i sengen helt til klokken 14 før vi subbet oss inn for å hente ungene. Hjem, litt middag, bading og legging. På alle 4. I dag reiser mannen med ungene til Stavanger. De skal sove der og kommer hjem i morgen ettermiddag en gang. Jeg får hele huset for meg selv i et helt døgn og skal bare nyte roen og freden. Restetapas til middag og trening i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBallerina Skrevet 23. juni 2014 #8630 Del Skrevet 23. juni 2014 Koooooooos deg alene! ...jeg må vandre ned på Spar igjen og lese lappen som hang der ang feiring en gang til... Sånn at vi ikke kommer til tom fotballbane klokka fem liksom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 23. juni 2014 Forfatter #8631 Del Skrevet 23. juni 2014 Koooooooos deg alene! ...jeg må vandre ned på Spar igjen og lese lappen som hang der ang feiring en gang til... Sånn at vi ikke kommer til tom fotballbane klokka fem liksom Dersom det var ''vår'' feiring, så var det på fredag som var altså. Bålbrenning og hele pakka. Åh, det skal bli kos med alenekos. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 23. juni 2014 #8632 Del Skrevet 23. juni 2014 Åh så deilig med både fest og egentid! Og tapas som er så godt! Hvor langt på vei er søstera di nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 23. juni 2014 Forfatter #8633 Del Skrevet 23. juni 2014 Åh så deilig med både fest og egentid! Og tapas som er så godt! Hvor langt på vei er søstera di nå? Tapas er noe av det beste som finnes. I dag skal jeg kose meg både med ovnsbakte poteter, hvitløksdip, grønne bønner, spicy kjøttboller og pasta-pestosalat. Skalvise...hun er 7+1 i dag tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 23. juni 2014 #8634 Del Skrevet 23. juni 2014 Tapas er noe av det beste som finnes. I dag skal jeg kose meg både med ovnsbakte poteter, hvitløksdip, grønne bønner, spicy kjøttboller og pasta-pestosalat. Skalvise...hun er 7+1 i dag tror jeg. Heldige hun som er så "langt" på vei Rart hvor stor forskjell tre uker føles i starten, mens når babyene er ute så er det betydningsløst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 23. juni 2014 Forfatter #8635 Del Skrevet 23. juni 2014 Heldige hun som er så "langt" på vei Rart hvor stor forskjell tre uker føles i starten, mens når babyene er ute så er det betydningsløst Ååå, det er så sant! De første ukene og de siste ukene er ubeskrivelig lange! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 23. juni 2014 #8636 Del Skrevet 23. juni 2014 Det hørtes ut som ei super helg!! Og så utrolig fantastisk å ha huset for segselv ei natt, jeg hadde huset for megselv hele 3 timer en gang, og lenger enn det har jeg ikke opplevd på snart 4 år :dåne: Men, jeg er ALDRI alene hjemme med ungene så mye og lenge om gangen som du er heller, så det er for all del vel fortjent! Kos deg masse!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 24. juni 2014 Forfatter #8637 Del Skrevet 24. juni 2014 Det hørtes ut som ei super helg!! Og så utrolig fantastisk å ha huset for segselv ei natt, jeg hadde huset for megselv hele 3 timer en gang, og lenger enn det har jeg ikke opplevd på snart 4 år :dåne: Men, jeg er ALDRI alene hjemme med ungene så mye og lenge om gangen som du er heller, så det er for all del vel fortjent! Kos deg masse!! Ja, den var virkelig herlig! Jeg syntes jeg fortjente det veldig, altså. Neida. Det beste er jo faktisk å få sove en hel natt uten avbrytelser. Hadde jeg hatt hver dag slik som den var i går hadde det blitt litt kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 24. juni 2014 Forfatter #8638 Del Skrevet 24. juni 2014 I går gjorde jeg på ingenting. Absolutt ingenting. Jeg satt i godstolen med hekletøy og Scandal og nikoste meg. Jeg hadde en times treningsøkt innimellom da. Deilig! Gjorde den Banish Fat Boost Metabolism-videoen til Jillian Michaels. Mye kickboxing ( = au i rumpe og lår!) og en del høy puls. Trikset for meg for tiden er å finne noe som foregår minst mulig på gulvet pga. den vonde skulderen. Jeg klarte å ta noen minutters planke på albuene da, det er jo bra, og definitivt en forbedring! 300+ forbrente kalorier, det sier jeg meg fornøyd med etter ''bare'' hjemmetrening. Gleder meg til å se skattene mine igjen i dag. Snakket nettopp med mannen og han bare ''jeg trenger at du kommer rett hjem fra jobb i dag for jeg er så trøøøøøtt.'' Da får jeg litt sånn og litt medfølelse, for jeg vet jo hvordan han har det (særlig siden han enda ikke har fått døgnet sitt på rett kjøl igjen). Men akk, 1,5 dag alene med ungene. Jaja, jeg er ihvertfall uthvilt og blid og glad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susa Skrevet 24. juni 2014 #8639 Del Skrevet 24. juni 2014 Mannfolk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 24. juni 2014 #8640 Del Skrevet 24. juni 2014 Haha, er det mulig Og du blir ikke fridtet til å si "der fikk du en smakebit av min verden"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå