^^Belle^^ Skrevet 19. juni 2014 Forfatter #8601 Del Skrevet 19. juni 2014 "Klemmer: til deg! Slike dager er skikkelig tunge. Håper dagen i dag blir myye bedre! Søtpotetlasagne? Hvordan lager man det? Potet i stedet for pasta? Blir det som en mousakka baee med søtpotet? Takk for det! Ja, sånne dager er kjipe. Jeg vet jo, rasjonelt sett, hvorfor jeg har det sånn, men jeg klarer ikke helt å riste det av meg. Se her. Det blir jo litt som moussaka, ja, med potet og ''ostesaus'' innimellom der. Mmmm. Moussaka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 19. juni 2014 #8602 Del Skrevet 19. juni 2014 Oj, den lasagnen må prøves!! Den er jo diettvennlig til og med! Kjedelig å være så sliten og trøtt, jeg håper det retter seg fort for deg når mannen er hjemme igjen og dere får litt mer balanse. Da blir det sikkert lettere å komme seg på trening også, vel å merke hvis halsen er bra Håper du får en fin dag tross alt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 19. juni 2014 Forfatter #8603 Del Skrevet 19. juni 2014 Oj, den lasagnen må prøves!! Den er jo diettvennlig til og med! Kjedelig å være så sliten og trøtt, jeg håper det retter seg fort for deg når mannen er hjemme igjen og dere får litt mer balanse. Da blir det sikkert lettere å komme seg på trening også, vel å merke hvis halsen er bra Håper du får en fin dag tross alt! Ja, den er veldig sunn og forhåpentligvis god! Det gjør jo det, det vet jeg. Jeg er alltid i en sånn liten funk når det ikke er så lenge til mannen kommer hjem. Men bare det å kunne sykle til jobb igjen! Åh, gleder meg! Jeg droppet trening i går, ja. Det er litt bedre i dag faktisk, selv om det ikke er helt optimalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 19. juni 2014 #8604 Del Skrevet 19. juni 2014 Oii, den skal prøves!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susa Skrevet 19. juni 2014 #8605 Del Skrevet 19. juni 2014 Huff, ikke gøy med sånne dager! Håper ting blir litt bedre da du får mannen hjem igjen! Den søtpotetlasagnen så god ut, men jeg er ikke så glad i cottage cheese. Smaker det veldig av det? Eller har du noen tips til noe annet jeg kan bruke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 19. juni 2014 Forfatter #8606 Del Skrevet 19. juni 2014 Huff, ikke gøy med sånne dager! Håper ting blir litt bedre da du får mannen hjem igjen! Den søtpotetlasagnen så god ut, men jeg er ikke så glad i cottage cheese. Smaker det veldig av det? Eller har du noen tips til noe annet jeg kan bruke? Det blir det nok! Jeg har ikke peiling, har aldri prøvd! Men jeg tror nok ikke det altså, om jeg skal mene noe om den saken. Den vil vel gjerne smelte inn i alt rundt den og bare lage litt osteaktig saus. Jeg kan oppdatere når jeg har smakt i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 19. juni 2014 Forfatter #8607 Del Skrevet 19. juni 2014 Fikk telefon fra en gråtkvalt søster i dag morges. Hun hadde blødd bittelitt i går og i dag. Ingen magevondt heldigvis. Håper virkelig det ikke er noe - det er jo veldig sannsynlig at det kun er en ufarlig blødning, jeg hadde jo det med begge to. Hun tok hcg-prøve i går og skal ta i morgen også. Kryss fingrene, jenter! Prosjekt få denne dagen til å bli litt bedre: - Trøsteshopping av neglelakker på ebay - Tre knekkebrød i stedet for to til lunsj. Jeg er stappmett. - Vindusshopping på Makeupgeek.com. Om dere er interessert i sminke så kan disse produktene anbefales. Billig og faktisk like bra (om ikke bedre) enn de beste merkene i klassen. - Pepsi max-rester fra i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 19. juni 2014 #8608 Del Skrevet 19. juni 2014 til både deg og søster. Krysser fingre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 19. juni 2014 Forfatter #8609 Del Skrevet 19. juni 2014 til både deg og søster. Krysser fingre! Takk for det Kokos! Ett lyspunkt i dag ihvertfall: vaskedamen kommer i morgen. Da trenger jeg ''bare'' å rydde i dag. Nå høres det sikkert ut som om vi har det sinnsykt rotete hjemme, vi har ikke det altså. Eller jo, badet er ALLTID rotete. Og så har jeg som sagt 5isj maskiner å legge sammen, samt å rydde rommet til jentene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 19. juni 2014 #8610 Del Skrevet 19. juni 2014 Vi har det svært ofte rotete hjemme Rydder så og si hver dag, men roter gjerne litt mer enn vi rydder, så må liksom ta en ryddesjau en gang i uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 19. juni 2014 Forfatter #8611 Del Skrevet 19. juni 2014 Ahmagaaaaad for en ettermiddag! Begge jentene har vært sure som noen sitroner i hele dag. En sur unge klarer jeg å takle, men 2 stk som skriker i munnen på hverandre og slår og biter og river meg i buksebenene... *klaus* På ett tidspunkt der løp jeg faktisk og gjemte meg under dyna, med tårene sprengende på. Jeg orker snart ikke mer av dette! Heldigvis kom to av nabojentene på besøk for 20 minutter siden og har fått A i godt humør. M ser ut til å ha sovnet. *bank k bordet* Nå gleder jeg meg bare til å sette på Graceland mens jeg skal brette klær. *alenetid* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 19. juni 2014 #8612 Del Skrevet 19. juni 2014 Krysser fingrene for søstera di! Uff stakkar, er glad jeg aldri fikk noen blødning, det er klart man får en støkk av det uansett Bra at vaskedama deres kommer! Høres virkelig ut som at du trenger det. Iblant rydder vi begge to i et par timer kvelden før vaskedama kommer Det inkluderer å legge sammen klær, rydde ut og inn av oppvasken, vaske gryter, og rydde alt rotet ellers. Er jammen glad for at vi har den vaskedama, for før vi fikk vaskedame så fikk jeg skjelden mannen med meg på å rydde huset, så det er verdt det bare pga ryddinga Hm, neglelakk på ebay var et bra tips.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 19. juni 2014 #8613 Del Skrevet 19. juni 2014 Å men åh søte deg - kan jeg være til hjelp på noe vis?!? ...og til lørdag, var ikke hele greia med tapas at du skulle slippe å styre med matlaging selv Det er jo garantert nok mat - det er det alltid i sånne settinger! Jeg kan gjerne lage en ekstra rett, hvis det gjør at du slipper!!!! Sender over en haug med gode så får du si fra da vetdu, hvis jeg kan bidra på noe vis!! Håper fredagen blir fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 20. juni 2014 Forfatter #8614 Del Skrevet 20. juni 2014 Krysser fingrene for søstera di! Uff stakkar, er glad jeg aldri fikk noen blødning, det er klart man får en støkk av det uansett Bra at vaskedama deres kommer! Høres virkelig ut som at du trenger det. Iblant rydder vi begge to i et par timer kvelden før vaskedama kommer Det inkluderer å legge sammen klær, rydde ut og inn av oppvasken, vaske gryter, og rydde alt rotet ellers. Er jammen glad for at vi har den vaskedama, for før vi fikk vaskedame så fikk jeg skjelden mannen med meg på å rydde huset, så det er verdt det bare pga ryddinga Hm, neglelakk på ebay var et bra tips.. Jeg blødde litt med A og mye med M, men det er like jævlig hver gang altså. De skal ta prøven 8:30 i dag så jeg kommer til å være helt nervevrak. Vaskedama er gull! Vi har det stort sett ryddig i stue, kjøkken og gang, men på lekerommet, barnerommene og badet ser det helt bomba ut. Greit å få tatt et skippertak i ny og ne. Sjekk ut de asiatiske merkene. De har gode og veldig billige lakker, med gratis frakt. Etude House, Holika Holika, Tony Moly, Missha, Nature Republic (som jeg kjøpte av i går, men ikke prøvd) og favoritten Skinfood. Å men åh søte deg - kan jeg være til hjelp på noe vis?!? ...og til lørdag, var ikke hele greia med tapas at du skulle slippe å styre med matlaging selv Det er jo garantert nok mat - det er det alltid i sånne settinger! Jeg kan gjerne lage en ekstra rett, hvis det gjør at du slipper!!!! Sender over en haug med gode så får du si fra da vetdu, hvis jeg kan bidra på noe vis!! Håper fredagen blir fin Joda...men jeg må liksom lage det som mangler føler jeg. Nå har to par meldt avbud pga. manglende barnevakt (dumme St.Hans ) og de skulle lage marinerte kyllingklubber og dadler med bacon. Kunne du tenkt deg å lage en av delene eller noe annet kjøttgreier? Bror skal få lage noe mer, for han har fått oppgaven med å lage grønn salat. Jeg skal jo lage ovnsbakte poteter, de lager så og si seg selv. Men så må vi ha litt sauser og dressinger, litt flere grønnsaker kanskje? Takk for gode uansett! Du er best! Og fredagen ligger an til å bli mye bedre enn gårsdagen ihvertfall - det skal ikke så mye til. M har sovet hele natten bortsett fra en liten oppvåkning klokken 22, og A kom ikke inn før 4:30 i dag. Det er rart hvor mye lysere ting ser ut med litt søvn innabords. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 20. juni 2014 #8615 Del Skrevet 20. juni 2014 Såg ikke det andre innlegget ditt i går før nå jeg, to unger i et grusomt humør er helt pyton!! Jeg har også løpt og gjemt meg et par ganger, og holder på å klikke innimellom. Skulle ønske at hvertfall en av ungene var pappadalt av og til Takk for neglelakkmerketips Tenker på dere nå, og håper på god nyhet fra søstera di Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 20. juni 2014 Forfatter #8616 Del Skrevet 20. juni 2014 Såg ikke det andre innlegget ditt i går før nå jeg, to unger i et grusomt humør er helt pyton!! Jeg har også løpt og gjemt meg et par ganger, og holder på å klikke innimellom. Skulle ønske at hvertfall en av ungene var pappadalt av og til Takk for neglelakkmerketips Tenker på dere nå, og håper på god nyhet fra søstera di Jeg får helt klaus jeg altså, når de holder på sånn! De merkene har mye gøy altså, særlig hudpleie. Sør-Koreanerne er særdeles god på hudpleie. Og så koster det omtrent ingenting. De venter fremdeles. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 20. juni 2014 #8617 Del Skrevet 20. juni 2014 Men..st.hans er da virkelig på mandag?! Hvorfor driver folk og feirer st.hans på forskudd?? Kanskje vi skal feire jul litt tidligere i år..så fort snøen kommer f.eks Men ja, jeg kan mekke kyllingklubber! Dadler liker jeg ikke, så Men trenger vi saus? Kan du ikke bare kjøpe noe aiöli, majones og sånn? Har aldri fått noe saus til tapas tror jeg Det er tomatsaus på kjøttbollene jeg lager da.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 20. juni 2014 #8618 Del Skrevet 20. juni 2014 Og - her krysses ALT for frøet i magen til søstera di Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 20. juni 2014 Forfatter #8619 Del Skrevet 20. juni 2014 Men..st.hans er da virkelig på mandag?! Hvorfor driver folk og feirer st.hans på forskudd?? Kanskje vi skal feire jul litt tidligere i år..så fort snøen kommer f.eks Men ja, jeg kan mekke kyllingklubber! Dadler liker jeg ikke, så Men trenger vi saus? Kan du ikke bare kjøpe noe aiöli, majones og sånn? Har aldri fått noe saus til tapas tror jeg Det er tomatsaus på kjøttbollene jeg lager da.. Enig. Alle skal jo på fest i helgen pga. St.Hans. Det ene parets unnskyldning (dadler...) var litt tynn synes både jeg og mannen, for der skulle ''plutselig'' barnevakten på fest. For meg høres det rart ut at barnas mormor først sier ja til å passe ungene (for lenge siden), for så en dag i forveien å droppe det hun har lovet for å gå på jobbfest. Men, men...kanskje hun bare er sånn, det vet vi ikke. Det andre venneparet kan jeg forstå litt mer, for de er så stressa mtp. husbygging at de rett og slett har glemt å spør om barnevakt, og heller bare antatt at det var greit. Kyllingklubber høres bra ut. Da fikser jeg dadler. Jeg ELSKER dadler med bacon! Aïoli må vi ha, majones...noe mer? Jeg vet ikke jeg heller. Og - her krysses ALT for frøet i magen til søstera di Alt så bra ut! De har ikke fått det endelige svaret på hcg-prøven, men legen var ved godt mot. Hun har ikke blød noe mer siden bittelitt på papiret i går morges, og prøven fra onsdag var veldig høy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 20. juni 2014 #8620 Del Skrevet 20. juni 2014 Driver folk og feirer st.hans så voldsomt da? Det pleier ikke jeg.. jaja. Håper det går bra med søsteren din! God helg til dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå