^^Belle^^ Skrevet 26. januar 2011 Forfatter #841 Del Skrevet 26. januar 2011 Det er bare å gi opp t-skjortene, altså Jeg har ikke brukt klærne jeg liker best siden jeg var i uke 13 eller noe sånt Ja, jeg antar det. Alle t-skjortene mine er jo sånne som rekker rett til buksekanten (normalt sett), så de blir fort for korte. Men det er vel kanskje en fin unnskyldning for å kjøpe nye klær? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 26. januar 2011 Forfatter #842 Del Skrevet 26. januar 2011 (endret) Prøver forresten å endre avatar, men jeg finner ingen som blir fine, for det blir så smått. Prøver meg litt frem og tilbake nå, så bare with me. Da har jeg fått meg ny. Alltid gøy med forandring. :happy: Endret 26. januar 2011 av ^^Belle^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 26. januar 2011 Forfatter #843 Del Skrevet 26. januar 2011 Usj, i dag merker jeg at jeg har tilbragt litt for mye av dagen på kontorstolen. Selv om jeg har en ''gravidstol'' som jeg kaller det for ( ), merkes det godt i bekken og nedover rumpa i dag ja. Men jeg har jo bare meg selv å takke som ikke har tatt meg flere turer på do/til kopimaskinen/til kaffetrakteren osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 26. januar 2011 #844 Del Skrevet 26. januar 2011 Greit å bevege seg litt i løpet av dagen ja, og ikke bare sitte stille... Men man lærer så lenge man lever så kanskje du blir litt mer ivrig på de små fot-turene på jobben imorgen?? Kjenner det i korsryggen selv jeg om jeg sitter for lenge - og da er det bare å gå en liten runde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 26. januar 2011 #845 Del Skrevet 26. januar 2011 Når jeg er på lesesalen er det pause en gang i timen som gjelder, ellers får jeg svi for det selv etterpå.. Så du er ikke alene, om det er noen trøst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 26. januar 2011 #846 Del Skrevet 26. januar 2011 Prøver forresten å endre avatar, men jeg finner ingen som blir fine, for det blir så smått. Prøver meg litt frem og tilbake nå, så bare with me. Da har jeg fått meg ny. Alltid gøy med forandring. :happy: Kjempefin avatar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 26. januar 2011 #847 Del Skrevet 26. januar 2011 (endret) Fiiin avatar! Fjørkreførkje! Endret 26. januar 2011 av Pingting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 26. januar 2011 #848 Del Skrevet 26. januar 2011 Fin avatar, ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 26. januar 2011 Forfatter #849 Del Skrevet 26. januar 2011 Takk for det folkens. Det er jo Sakura fra Tsubasa Chronicle. :happy: Nå har vi ryddet, ryddet og ryddet litt til. I tillegg har vi fått lagt ut bilen min for salg. Mannen har vært flink og vasket den også, og tatt fiiine bilder. :rødme: Nå sier ryggen min nei takk til mer rydding, så nå blir det en halv episode av Battlestar Galactica før det bærer til sengs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 26. januar 2011 #850 Del Skrevet 26. januar 2011 Usj, i dag merker jeg at jeg har tilbragt litt for mye av dagen på kontorstolen. Selv om jeg har en ''gravidstol'' som jeg kaller det for ( ), merkes det godt i bekken og nedover rumpa i dag ja. Men jeg har jo bare meg selv å takke som ikke har tatt meg flere turer på do/til kopimaskinen/til kaffetrakteren osv. Kjenner til følelsen. Prøver å huske på å reise meg opp på en liten småtur minst et gang i timen, men plutselig går det i glemmeboka. Og da betaler man når man skal reise seg opp, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 27. januar 2011 #851 Del Skrevet 27. januar 2011 Så herlig at vognen er i hus Kan tenke meg det er stas å prøvekjøre Fin avatar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 27. januar 2011 Forfatter #852 Del Skrevet 27. januar 2011 Kjenner til følelsen. Prøver å huske på å reise meg opp på en liten småtur minst et gang i timen, men plutselig går det i glemmeboka. Og da betaler man når man skal reise seg opp, ja Godt det ikke bare er meg. Så herlig at vognen er i hus Kan tenke meg det er stas å prøvekjøre Fin avatar Ja, det er kjempegøy. :happy: Takketakk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 27. januar 2011 Forfatter #853 Del Skrevet 27. januar 2011 I dag begynner både en ny sesong av Skins og Secret Diary of a Call Girl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 27. januar 2011 #854 Del Skrevet 27. januar 2011 Ha en fin dag, Belle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 27. januar 2011 #855 Del Skrevet 27. januar 2011 I dag begynner både en ny sesong av Skins og Secret Diary of a Call Girl. Gøy med Skins! Jeg så at US-versjonen begynte forrige uke, har du sett det? Lurer på om jeg må sjekke det ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 27. januar 2011 #856 Del Skrevet 27. januar 2011 Gøy med Skins! Jeg så at US-versjonen begynte forrige uke, har du sett det? Lurer på om jeg må sjekke det ut. Jeg har hørt at US-versjonen er bare noe skvip Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 27. januar 2011 #857 Del Skrevet 27. januar 2011 Jeg har hørt at US-versjonen er bare noe skvip Kjedelig.. Men kunne egentlig tenke meg det. Skal gi de første to episodene en sjans selv om forhåpningene er lave. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 27. januar 2011 #858 Del Skrevet 27. januar 2011 Takk for det folkens. Det er jo Sakura fra Tsubasa Chronicle. :happy: ...finnes det en anime som ikke har et kvinnfolk som heter Sakura, lurer jeg på av og til. Også gjør det jo det, men det bare virker ikke sånn. Har ikke sett Skins, jeg. Bra? Hva handler den om? *nysgjerrig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 27. januar 2011 #859 Del Skrevet 27. januar 2011 Skins er en britisk serie om ungdom som vokser opp. De havner litt på skråplanet, i uløkka og sliter med kjærligheten. Litt tvilsomme foreldre og oppvekstvilkår. Mye god britisk humor. Visste ikke at det hadde kommet en sesong tre av denne... hm... det må undersøkes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 27. januar 2011 #860 Del Skrevet 27. januar 2011 Skins er en britisk serie om ungdom som vokser opp. De havner litt på skråplanet, i uløkka og sliter med kjærligheten. Litt tvilsomme foreldre og oppvekstvilkår. Mye god britisk humor. Visste ikke at det hadde kommet en sesong tre av denne... hm... det må undersøkes Sesong 1 var heelt topp, så den må du i hvert fall sjekke ut Pingting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå