Gå til innhold

Belle

^^Belle^^

Anbefalte innlegg

Det er bare å gi opp t-skjortene, altså :fnise: Jeg har ikke brukt klærne jeg liker best siden jeg var i uke 13 eller noe sånt :sukk:

:fnise: Ja, jeg antar det. Alle t-skjortene mine er jo sånne som rekker rett til buksekanten (normalt sett), så de blir fort for korte. Men det er vel kanskje en fin unnskyldning for å kjøpe nye klær? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøver forresten å endre avatar, men jeg finner ingen som blir fine, for det blir så smått. Prøver meg litt frem og tilbake nå, så bare with me. :nigo:

Da har jeg fått meg ny. Alltid gøy med forandring. :happy:

Endret av ^^Belle^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, i dag merker jeg at jeg har tilbragt litt for mye av dagen på kontorstolen. :sjenert: Selv om jeg har en ''gravidstol'' som jeg kaller det for ( :erter: ), merkes det godt i bekken og nedover rumpa i dag ja. Men jeg har jo bare meg selv å takke som ikke har tatt meg flere turer på do/til kopimaskinen/til kaffetrakteren osv. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit å bevege seg litt i løpet av dagen ja, og ikke bare sitte stille...

Men man lærer så lenge man lever ;) så kanskje du blir litt mer ivrig på de små fot-turene på jobben imorgen??

:fnise:

Kjenner det i korsryggen selv jeg om jeg sitter for lenge - og da er det bare å gå en liten runde. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg er på lesesalen er det pause en gang i timen som gjelder, ellers får jeg svi for det selv etterpå.. Så du er ikke alene, om det er noen trøst! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver forresten å endre avatar, men jeg finner ingen som blir fine, for det blir så smått. Prøver meg litt frem og tilbake nå, så bare with me. :nigo:

Da har jeg fått meg ny. Alltid gøy med forandring. :happy:

Kjempefin avatar! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det folkens. Det er jo Sakura fra Tsubasa Chronicle. :happy:

Nå har vi ryddet, ryddet og ryddet litt til. I tillegg har vi fått lagt ut bilen min for salg. Mannen har vært flink og vasket den også, og tatt fiiine bilder. :rødme:

Nå sier ryggen min nei takk til mer rydding, så nå blir det en halv episode av Battlestar Galactica før det bærer til sengs. :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, i dag merker jeg at jeg har tilbragt litt for mye av dagen på kontorstolen. :sjenert: Selv om jeg har en ''gravidstol'' som jeg kaller det for ( :erter: ), merkes det godt i bekken og nedover rumpa i dag ja. Men jeg har jo bare meg selv å takke som ikke har tatt meg flere turer på do/til kopimaskinen/til kaffetrakteren osv. :sjenert:

Kjenner til følelsen. Prøver å huske på å reise meg opp på en liten småtur minst et gang i timen, men plutselig går det i glemmeboka. Og da betaler man når man skal reise seg opp, ja :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner til følelsen. Prøver å huske på å reise meg opp på en liten småtur minst et gang i timen, men plutselig går det i glemmeboka. Og da betaler man når man skal reise seg opp, ja :sjenert:

:fnise: Godt det ikke bare er meg.

Så herlig at vognen er i hus :strix: Kan tenke meg det er stas å prøvekjøre ;)

Fin avatar :Nikke:

Ja, det er kjempegøy. :happy:

Takketakk. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag begynner både en ny sesong av Skins og Secret Diary of a Call Girl. :strix::bolledeig::skya:

Gøy med Skins! :hoppe:

Jeg så at US-versjonen begynte forrige uke, har du sett det? Lurer på om jeg må sjekke det ut. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy med Skins! :hoppe:

Jeg så at US-versjonen begynte forrige uke, har du sett det? Lurer på om jeg må sjekke det ut. :jepp:

Jeg har hørt at US-versjonen er bare noe skvip :skravle::eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hørt at US-versjonen er bare noe skvip :skravle::eeeh:

Kjedelig.. Men kunne egentlig tenke meg det. Skal gi de første to episodene en sjans selv om forhåpningene er lave. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det folkens. Det er jo Sakura fra Tsubasa Chronicle. :happy:

...finnes det en anime som ikke har et kvinnfolk som heter Sakura, lurer jeg på av og til. Også gjør det jo det, men det bare virker ikke sånn. :ler:

Har ikke sett Skins, jeg. Bra? Hva handler den om? *nysgjerrig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skins er en britisk serie om ungdom som vokser opp. De havner litt på skråplanet, i uløkka og sliter med kjærligheten. Litt tvilsomme foreldre og oppvekstvilkår. Mye god britisk humor.

Visste ikke at det hadde kommet en sesong tre av denne... hm... det må undersøkes :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skins er en britisk serie om ungdom som vokser opp. De havner litt på skråplanet, i uløkka og sliter med kjærligheten. Litt tvilsomme foreldre og oppvekstvilkår. Mye god britisk humor.

Visste ikke at det hadde kommet en sesong tre av denne... hm... det må undersøkes :jepp:

Sesong 1 var heelt topp, så den må du i hvert fall sjekke ut Pingting! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...