Gå til innhold

Belle

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ååå nå fikk jeg så lyst på lekehus :sur:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg finner ut åssen jeg skal klare å shite penger så skal jeg kjøpe dette til Mini. Vi har god plass i hagen og denne ser så gøy ut.. Meeeen, så var det den prisen da :sjenert:

Endte heller opp med å kjøpe en sklie til han på lekmer.no til 600 kr :lur: Er i det minste noe til hagen..

Skrevet

Men..men..men - er det ikke Ringo på "det andre" kjøpesenteret..det nærmest broa?? Jeg trodde det jeg :klo: Jeg hadde definitivt gått for det første, dere som har SÅ fint hus kan jo ikke kjøpe et støgt lekehus :ler:

Skrevet

Nesj...det var Brio der :sur: Måtte sjekke :fnise:

Men når det er sagt, så tror jeg ikke A bryr seg om hun får en av gavene et par dager seinere ;) Det er vi foreldrene det.........

Skrevet

Brio er det, ja. Jeg ble så glad da jeg så at det var Ringo, for jeg tenkte "jippi!", men det var en kortvarig glede gitt. :lol: Jeg skal dobbelsjekke med mannen nå i kveld og så bestiller jeg i morgen. :Nikke: Hun får sandkasse også, den kjøpte jeg i dag, så om hun får huset litt senere får det bare være. Hun kommer til å få så mye greier i helgen at det sikkert er greit å fordele det litt.

Skrevet

Det er ekstra stas å få gavene på etterskudd her i huset i hvert fall :nigo:

Skrevet

Det er ekstra stas å få gavene på etterskudd her i huset i hvert fall :nigo:

Det tror jeg på. :jepp: Det ble Ringo sitt. :daane: Dyreste tingen jeg har kjøpt til henne ihvertfall! :fnise:

Skrevet

Åååh lekehus, det skal lita og knøtte få også- sånn når vi endelig får bygget og flyttet.

Skrevet

Åh, dagen i går var kjempefin! :jepp: Til tross for øs pøs regnvær (som selvsagt startet akkurat da jeg var ferdig på jobb) koste vi oss på grillfest i barnehagen. Pølser og hjemmelaget potetsalat. :sikle: Jeg var flink og spiste ingenting kake, selv om både browniesene og ostekaken ropte på meg. :fnise: I mitt hode var det: kake + trening i kveld eller null kake + starte på nytt hekleprosjekt. Det beste hadde jo vært null kake + trening, men sånn ble det ikke. :sjenert:

Apropos nytt hekleprosjekt, jeg fant ut at det var på tide å starte på babygaven til venninne som skal ha i slutten på september. Dette teppet, men i disse fargene:

post-24475-0-65461400-1402471796_thumb.j

Det er ikke helt min stil, hverken mønster eller farger, men jeg vet (håper) at hun kommer til å like det, for det er veldig henne. :Nikke: (De fargene på linken derimot, er bare helt :hjerter: )

Ettermiddagen i går var deilig rolig og fredelig. Helgen har vært mildt sagt travel, med farting hit og dit. Man må liksom utnytte det fine været når det først er her. Men i går var det grått og trist ute, og vi lekte inne. Jentene lekte/kranglet på rommet til A mens jeg fikk ryddet på badet og vaskerommet. Det er lett de to mest rotete rommene i hele huset. :daane: Nå i dag er det like rotete igjen. Men det er vel det jeg må ofre for å få sminket meg i ro og mak. :fnise:

Mildt sagt grytidlig morgen i dag igjen, klokken 3:30 sharp. :natti: Jeg har vel sovet kanskje en halvtime til sammen etter det, mellom :hoppendeglad: M i min seng, sutre- og krokodille :grine: M i sin seng fulgt av en halvt døsende M i kanskje 10 minutter i min seng. Klokken 5 var det ingen nåde; opp og hopp. :dry: Vi må gjøre noe med dagsovingen tror jeg, for dette funker bare ikke. Jeg må ihvertfall tilbake til å legge meg klokken 21 kjenner jeg. :lol:

Trening i kveld, yndlingsspin. Selv om jeg er trøtt som en dupp gleder jeg meg faktisk. Skal bli godt å svette litt. Merker jeg savner veldig å sykle til jobb altså! :trene:

Skrevet

3:30 :daane::troest:

Hekleteppet på var aldeles nydelig!!! Og med fargene på linken ble det skikkelig kult! Må lære meg å hekle snart. Har bare så alt for mange strikkeprosjekter i kø :roll:

Skrevet

3:30 :daane::troest:

Hekleteppet på var aldeles nydelig!!! Og med fargene på linken ble det skikkelig kult! Må lære meg å hekle snart. Har bare så alt for mange strikkeprosjekter i kø :roll:

Det er virkelig helt drepen! Føler meg som en zombie halvparten av tiden og en overtrøtt duracellkanin resten. :fnise:

Ja, ikke sant? Jeg tenkte jeg skulle herme og lage halvparten av blomstene grå også, tror det blir finest. Min stil er mer slik, om det skal være blomster ihvertfall - noe jeg ikke er så veldig fan av i utgangspunktet. Mulig jeg prøver meg på det også, det ser veldig gøy ut!

Jeg er i heklemodus for tiden. Skulderen min takler ikke så mye strikking, men hekling går greit om jeg er flink til å slappe av i skulderen. :Nikke:

Skrevet

Bør vel ikke fortelle deg at jeg gikk og la meg 1:30 i natt :fnise:

Har aldri sett sånne tepper med 'utstående' blomster på før! Likte det første best jeg da. Trenger kanskje litt tilvenning :ler:

Har en bok med et teppe i som jeg har lyst til å hekle, skal se om jeg finner bilde!

Skrevet

Bør vel ikke fortelle deg at jeg gikk og la meg 1:30 i natt :fnise:

Har aldri sett sånne tepper med 'utstående' blomster på før! Likte det første best jeg da. Trenger kanskje litt tilvenning :ler:

Har en bok med et teppe i som jeg har lyst til å hekle, skal se om jeg finner bilde!

:erter: Jeg la meg 22:30, noe som er altfor seint hjemme hos oss. Nå starter jo dagen klokken 3:30 også da, men... :fnise:

Det er jo ikke så praktisk da, mer til pynt. :jepp:

Bilde vil jeg se! :nigo:

Skrevet

Ja, det er ordentlig tidløst det der :)

Gikk inn på ravelry via linken din, herlighet så grelt det var med rosa/grønt/hvitt! :ler: ble veldig fint med grått i stedet for grønt.

Skrevet

Ja, det er ordentlig tidløst det der :)

Gikk inn på ravelry via linken din, herlighet så grelt det var med rosa/grønt/hvitt! :ler: ble veldig fint med grått i stedet for grønt.

:hoho: Ikke sant? Jeg hadde ihvertfall aldri kjøpt den oppskriften utifra den som ligger på ravelry. :haar: Har gjort de samme forandringene som gul/grå-damen, og det ble mye finere synes jeg. Ikke så ekstremt store hull mellom blomsten og ''bladene''. :Nikke: Garnvalget har jo også mye å si. Grell-damen har brukt bomull, mens gul/grå-damen har brukt ull. Sistnevnte er mye mer tilgivende synes jeg.

Skrevet

Nei fy flate, hadde ikke betalt penger for den der! :ler: Det er så deilig med folk som tar tak i gamle grelle oppskrifter og forvandler dem til fine ting :)

Skrevet

Nei fy flate, hadde ikke betalt penger for den der! :ler: Det er så deilig med folk som tar tak i gamle grelle oppskrifter og forvandler dem til fine ting :)

Ja, ikke sant? Gjør noe stygt om til noe fint. :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...