^^Belle^^ Skrevet 10. juni 2014 Forfatter #8461 Skrevet 10. juni 2014 Her er det som oftest en time eller to - i vogna. Men i dag ville jeg koooooose. Yeah right! Håper dere har hatt en fin dag i solen! Åh, det er så godt med den kosen! Grytidlig i dag morges hadde jeg to sovende skatter på hver side av meg i sengen. Det var jammen kommet enda en tann i løpet av dagen! fire tenner på under en uke. Ikke rart lillemor har vært litt hissig Oi, ikke rart hun kjenner det, nei! Hvor mange tenner har hun nå da? M mangler bare hjørnetennene av de første. Så er det vel 2-årsjekslene tror jeg, eller er det 4-års? Hun har 6 nede og 6 oppe.
^^Belle^^ Skrevet 10. juni 2014 Forfatter #8462 Skrevet 10. juni 2014 Åh, vi hadde verdens fiiiineste dag i går! Vi ble forsinka til lekedaten vår med Diddles og Liten, men da vi endelig kom dit (etter at jeg fikk lur nr. 2 ) var det bare pur lykke fra alle og enhver. Jentene lekte så utrolig fint sammen - det er tydelig at de har blitt ''voksnere'' siden sist de lekte. Nå var det plutselig greit (isj Det er ikke alltid like lett!) å dele leker, føyse hver sin gang og sånt, og samtalen de hadde var på et helt annet nivå enn tidligere. Veldig koselig! M var ikke helt seg selv, så hun ville helst sitte på fanget og kose. Jeg klagde ikke på det, for å si det sånt! Hun som som regel aldri har tid til å sitte i ro. Rampejenta mi. Vi fikk grillmat og is i haugevis, og hele veien hjem gråt A fordi hun ville tilbake til Liten. Ellers; ny uke, nye muligheter. Det er strålende sol (men de melder plaskregn fra klokken 12 av ) og jeg er tilbake på mitt nåværende prosjekt. Godt å være tilbake igjen - miljøet er SÅ mye bedre her enn på hovedkontoret. Takke meg til prosjektjobbing altså. I pausen skal jeg snike meg til lekebutikken for å se på lekehytte til bursdagen til A. Vi tenkte lenge på et føysestativ, men jeg var ute og målte i går og der var det jammen ikke plass, nei. Så da blir det lekehytte. Har totalt forelsket meg i denne, men vi får se hva det blir til slutt. Jenta blir ihvertfall superfornøyd. Hun har elsket slike hytter siden hun var bitteliten.
Kokos Skrevet 10. juni 2014 #8463 Skrevet 10. juni 2014 Hørtes ut som en veldig fin dag! Jeg måtte google føyse for det har jeg aldri hørt før Lærer stadig noe nytt! Fin lekehytte! Sikkert kjempestas å få en sånn til bursdagen Jeg husker så godt da A ble født. Mener jeg var reservesladris og derfor fikk sms, men var på Santorini og hadde ikke muligheten til å sladre effektivt. Var uansett kjempespent på når hun skulle komme og akkurat da meldingen tikket inn hadde vi akkurat nådd toppen av Messavouno og var på vei hit. Det var så stas at du endelig var blitt mamma, etter så mye strev og venting. Og nå er du mamma til TO perfekte, nydelige jenter!
^^Belle^^ Skrevet 10. juni 2014 Forfatter #8464 Skrevet 10. juni 2014 Hørtes ut som en veldig fin dag! Jeg måtte google føyse for det har jeg aldri hørt før Lærer stadig noe nytt! Fin lekehytte! Sikkert kjempestas å få en sånn til bursdagen Jeg husker så godt da A ble født. Mener jeg var reservesladris og derfor fikk sms, men var på Santorini og hadde ikke muligheten til å sladre effektivt. Var uansett kjempespent på når hun skulle komme og akkurat da meldingen tikket inn hadde vi akkurat nådd toppen av Messavouno og var på vei hit. Det var så stas at du endelig var blitt mamma, etter så mye strev og venting. Og nå er du mamma til TO perfekte, nydelige jenter! Kjært barn har mange navn. På sørlandet sier de ronse/runse. DET er rart, det. I Sør-Rogaland sier de disse. Rare folk! Åh! Tenk! På bursdagen hennes må jeg lese bakover i boken min tror jeg, og gråte en liten skvett. Tenk at lille jenta vår har blitt SÅ stor!
Gjest Neferet Skrevet 10. juni 2014 #8465 Skrevet 10. juni 2014 Så fin pinse, og så fin hytte! Kan tenke meg det blir stormende jubel av å få noe sånt!
Pasadena Skrevet 10. juni 2014 #8466 Skrevet 10. juni 2014 (endret) Oi, ikke rart hun kjenner det, nei! Hvor mange tenner har hun nå da? M mangler bare hjørnetennene av de første. Så er det vel 2-årsjekslene tror jeg, eller er det 4-års? Hun har 6 nede og 6 oppe. Hun har 14, mangler bare hjørnetennene oppe! (og 2-årsjekslene) Vi sier desse her hos oss, mannen ble helt da han hørte det første gang. Bygutt vettu, han sier huske Den hytta var så kul! tiden går bare så alt for fort! Driver og strikker barselgave til ei venninne, og kan ikke fatte at det skal være såå smått?! Var lille så lita? Hvor ble det av babyen min? Tror jeg må få en ny Endret 10. juni 2014 av Pasadena
Kakaoen Skrevet 10. juni 2014 #8467 Skrevet 10. juni 2014 Føyse?? Det er jo myyyyye rarere enn ronse!! Jeg fortalte om ronsing første gangen til ei venninne av meg fra østlandet og responsen jeg fikk var: Æsj…
Kokos Skrevet 10. juni 2014 #8469 Skrevet 10. juni 2014 Føyse?? Det er jo myyyyye rarere enn ronse!! Jeg fortalte om ronsing første gangen til ei venninne av meg fra østlandet og responsen jeg fikk var: Æsj… Ronse er jo bare en bokstav fra ronke Jeg har tydeligvis ikke fulgt med i timen, har jo ikke hørt noen av disse variantene!
^^Belle^^ Skrevet 10. juni 2014 Forfatter #8470 Skrevet 10. juni 2014 (endret) Datakluss Endret 10. juni 2014 av ^^Belle^^
^^Belle^^ Skrevet 10. juni 2014 Forfatter #8471 Skrevet 10. juni 2014 Så fin pinse, og så fin hytte! Kan tenke meg det blir stormende jubel av å få noe sånt! Ja, den blir nok veldig godkjent! Vi får den nok ikke i tide til bursdagen hennes dessverre, men... Hun har 14, mangler bare hjørnetennene oppe! (og 2-årsjekslene) Vi sier desse her hos oss, mannen ble helt da han hørte det første gang. Bygutt vettu, han sier huske Den hytta var så kul! tiden går bare så alt for fort! Driver og strikker barselgave til ei venninne, og kan ikke fatte at det skal være såå smått?! Var lille så lita? Hvor ble det av babyen min? Tror jeg må få en ny M mangler forsåvidt bare hjørnetennene nede hun nå da, siden to små riskorn har rukket å komme gjennom oppe. La dette gå fort! Desse, faktisk. Den varianten har jeg ikke hørt før! Ikke så langt fra Stavangerfolka dere da. Tiden går altfor altfor fort! Jeg klarer ikke å forstå at ungene har vært så utrolig små. Ny baby høres fint ut! Føyse?? Det er jo myyyyye rarere enn ronse!! Jeg fortalte om ronsing første gangen til ei venninne av meg fra østlandet og responsen jeg fikk var: Æsj… Definitivt ikke! Ronse høres ut som ronke. Ronse er jo bare en bokstav fra ronke Jeg har tydeligvis ikke fulgt med i timen, har jo ikke hørt noen av disse variantene!
Teriyaki Skrevet 10. juni 2014 #8472 Skrevet 10. juni 2014 For ei flott lekehytte! Det blir nok veldig flott fot jentene!
^^Belle^^ Skrevet 10. juni 2014 Forfatter #8473 Skrevet 10. juni 2014 For ei flott lekehytte! Det blir nok veldig flott fot jentene! Ikke sant den er fin? Nå er spørsmålet om vi skal gå for en som er 1000 kroner billigere, MEN ekstremt mye styggere og fra en halvveis tvilsom nettbutikk. Jeg tenker...vi skal liksom SE på dette her i mange år fremover. Da er det vel ikke så dumt å kjøpe noe man synes er fint, ja?
Kokos Skrevet 10. juni 2014 #8474 Skrevet 10. juni 2014 Ikke sant den er fin? Nå er spørsmålet om vi skal gå for en som er 1000 kroner billigere, MEN ekstremt mye styggere og fra en halvveis tvilsom nettbutikk. Jeg tenker...vi skal liksom SE på dette her i mange år fremover. Da er det vel ikke så dumt å kjøpe noe man synes er fint, ja? Enig! Så lenge man har råd og ikke må ta opp forbrukslån for å finansiere lekehytta () synes jeg det bare er å kjøre på. Link til eller bilde av den som er 1000,- rimeligere?
Teriyaki Skrevet 10. juni 2014 #8475 Skrevet 10. juni 2014 Ikke sant den er fin? Nå er spørsmålet om vi skal gå for en som er 1000 kroner billigere, MEN ekstremt mye styggere og fra en halvveis tvilsom nettbutikk. Jeg tenker...vi skal liksom SE på dette her i mange år fremover. Da er det vel ikke så dumt å kjøpe noe man synes er fint, ja? Enig med deg!
^^Belle^^ Skrevet 10. juni 2014 Forfatter #8476 Skrevet 10. juni 2014 Enig! Så lenge man har råd og ikke må ta opp forbrukslån for å finansiere lekehytta ( ) synes jeg det bare er å kjøre på. Link til eller bilde av den som er 1000,- rimeligere? Ingen forbrukslån, nei. Da hadde det blitt dette eller dette. Men jeg har lest så utrolig mye tvilsomt om pixmania at jeg ikke tror jeg tør å handle noe så dyrt derfra. Evt. dette, det er jo fint, men det er mindre og 100 kroner dyrere enn ''drømmehuset''.
^^Belle^^ Skrevet 10. juni 2014 Forfatter #8477 Skrevet 10. juni 2014 Problemet er vel helst at jeg er redd for at det skal være skranglete og kjipt i utførelsen. Jeg finner ingen videoer om drømmehuset nemlig, det gjør jeg om de andre.
Kokos Skrevet 10. juni 2014 #8478 Skrevet 10. juni 2014 Problemet er vel helst at jeg er redd for at det skal være skranglete og kjipt i utførelsen. Jeg finner ingen videoer om drømmehuset nemlig, det gjør jeg om de andre. Det er jo det viktigste ja, at den er av god kvalitet. Det ser veldig solid og fint ut! Fikk du sneket deg ut og sett på det i pausen?
^^Belle^^ Skrevet 10. juni 2014 Forfatter #8479 Skrevet 10. juni 2014 Det er jo det viktigste ja, at den er av god kvalitet. Det ser veldig solid og fint ut! Fikk du sneket deg ut og sett på det i pausen? Nææ, det var et annet. Det fine fås bare kjøpt på Ringo, og det har vi ikke her. Det må i så tilfelle bestilles. Men så tenker jeg jo at Ringo er en skikkelig butikk, så kvaliteten bør jo være god? Jeg fikk sett på de de hadde på Xtra Leker, og det var noe à la det siste jeg linket til.
Teriyaki Skrevet 10. juni 2014 #8480 Skrevet 10. juni 2014 Har du sett på toys are us? Vet de har noen fine hus der.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå