Pasadena Skrevet 7. juni 2014 #8441 Skrevet 7. juni 2014 Skulle ønske jeg hadde et yrke For noen utrolig kule sko! Man måå jo bare ut og løpe med sånne!
^^Belle^^ Skrevet 7. juni 2014 Forfatter #8442 Skrevet 7. juni 2014 Jeg har faktisk et yrke! Det ble ikke jogging, men en liten impulstrening med bror. Knebøy, nedtrekk og bulgarske utfall. Skoene var ihvertfall veldig gode til joggeoppvarmingen. Men altså, dere...jeg skal bli tante! Søster slutta på pillene for en måned siden. Mest fordi hun ble så innmari dårlig av dem,men også fordi hun har vært redd for å bruke like lang tid som vi har på å bli gravid. Vel, hun er tydeligvis veldig fruktbar og/eller svoger har supersperm, for der klaffa det på første ikke-forsøk gitt. Søster er fremdeles i sjokktilstand og vet ikke helt hva hun skal tenke. Det er jo langt fra ideelt, med svoger som ikke har fått oppholdstillatelse enda engang. Han snakker ikke norsk og har hverken jobb eller norsk billapp. Men det ordner seg jo til slutt. JEG er ihvertfall veldig glad.
Kokos Skrevet 7. juni 2014 #8445 Skrevet 7. juni 2014 Åååh, så utrolig koselige nyheter! Tante Belle Skjønner godt at søster er småsjokkert, men det ordner seg!
^^Belle^^ Skrevet 7. juni 2014 Forfatter #8446 Skrevet 7. juni 2014 Taaaakk! Hun var nettopp innom og nå ser hun ut til å ha tatt det litt mer inn over seg selv. Vi har snakket om utstyr og permisjon og glamorøse gravidplager som venter henne.
LilleBallerina Skrevet 7. juni 2014 #8447 Skrevet 7. juni 2014 Glamorøse gravidplager, ja Om jeg aldri blir tante (som i at min søster får barn) er det fordi hun vet for mye om dette
Diddles Skrevet 8. juni 2014 #8448 Skrevet 8. juni 2014 (endret) Så koselig nyhet Gratulerer tante Belle Hvor langt er hun på vei? Og jo, jeg skjønner at det ikke er helt ideell situasjon, men nyheten om ett nytt liv er allikevel ganske unik og spesiell Og når de venter barn sammen kan de vel søke familiegjenforening? Edit: ...og så ser jeg at hun slutta på pillene for en mnd siden, så da er hun vel ca så langt på vei Det er rimelig ferskt med andre ord Endret 8. juni 2014 av Diddles
^^Belle^^ Skrevet 8. juni 2014 Forfatter #8449 Skrevet 8. juni 2014 Så koselig nyhet Gratulerer tante Belle Hvor langt er hun på vei? Og jo, jeg skjønner at det ikke er helt ideell situasjon, men nyheten om ett nytt liv er allikevel ganske unik og spesiell Og når de venter barn sammen kan de vel søke familiegjenforening? Edit: ...og så ser jeg at hun slutta på pillene for en mnd siden, så da er hun vel ca så langt på vei Det er rimelig ferskt med andre ord Hun er 5 uker på vei, så det er langt fra offisielt enda. Hun har tatt to billigtester for 3 dager siden eller noe, og de var negative. Jeg kjøpte clearblue til henne i går og det var den som ble (veldig) positiv. Da er det forståelig at hun var litt i sjokk siden de ikke fikk alenetid til å fordøye det hele. Det var faktisk jeg som putta testen nedi prøveglasset. Jeg vet ikke helt hvordan det funker det papirstyret, men jeg vet at et svar på den "skikkelige" søknaden er rett rundt hjørnet. Så jeg tror ikke det er vits å søke om gjenforening. Men jeg vet ikke. De skal ihvertfall gi beskjed til UDI om at hun er gravid.
Teriyaki Skrevet 8. juni 2014 #8450 Skrevet 8. juni 2014 Ååå gratuleter som kimmende tante!!! Så koselig!
^^Belle^^ Skrevet 9. juni 2014 Forfatter #8451 Skrevet 9. juni 2014 Hnnnng. M sliter så sinnsykt med tennene for tiden og har vært våken siden 3:30! Nå ser det ut til at hun har sovnet i vognen, og jeg skal besvime ned i sengen. Heldigvis ville A så gjerne være hos mamma en natt til, de kommer ikke før nærmere 12. Kryss fingrene for en lang lur, dere!
LilleBallerina Skrevet 9. juni 2014 #8452 Skrevet 9. juni 2014 Håper dere fikk en lang lur! Jeg tok minste med meg i senga halv ni - og vi våkna ni! Pokker liksom...
^^Belle^^ Skrevet 9. juni 2014 Forfatter #8453 Skrevet 9. juni 2014 Håper dere fikk en lang lur! Jeg tok minste med meg i senga halv ni - og vi våkna ni! Pokker liksom... Vi sov helt til nå. Men utakknemlig som jeg er kunne jeg ha sovet i mange timer til. Huff, jeg kjenner så altfor godt til de halvtimeslurene altså. Grøsser bare av å tenke på det. til drg
Pasadena Skrevet 9. juni 2014 #8454 Skrevet 9. juni 2014 Halvtimeslurer er standaren her også. Om hun sover lengre blir jeg nesten bekymret for at noe er galt Håper tennene popper ut snart! Lille har fått tre tenner i løpet av den siste uka, så det er virkelig tid for tenner nå
^^Belle^^ Skrevet 9. juni 2014 Forfatter #8455 Skrevet 9. juni 2014 Halvtimeslurer er standaren her også. Om hun sover lengre blir jeg nesten bekymret for at noe er galt Håper tennene popper ut snart! Lille har fått tre tenner i løpet av den siste uka, så det er virkelig tid for tenner nå Det var det med A også, og jeg kjenner godt at det er noe jeg definitivt ikke savner! M har jo vært eksemplarisk på dagsovingen og jeg merker jeg er blitt bortskjemt med det når hun "bare" sover i 2 timer.
Susa Skrevet 9. juni 2014 #8456 Skrevet 9. juni 2014 Så gøy at du skal bli tante! Blir aldri skikkelig tante jeg, søstra mi er lesbisk, ikke at det er noe hinder for å få barn da, men hun har ikke lyst på. De fyller heller livet sitt med et hopetall av dyr. Broren til mannen har ei lita jente, men de bor langt unna, så ser de ikke så ofte. Skulle virkelig ønske gutten min fikk flere søskenbarn, jeg har 10 stk som jeg er veldig gla i. Men, vi har prøvd så godt vi kan å legge inn aksjer for en februar-baby! Var på kjærlighetstur til Krakow forrige helg Neste gang jeg skal ut og reise kunne jeg tenkt meg til Firenze eller Toscana. Er bare så himla vanskelig å få med gubben. Han ha aldri eid et pass før nå liksom, "Klarer meg fint i Norge jeg....".
Susa Skrevet 9. juni 2014 #8457 Skrevet 9. juni 2014 Æsj, halvtimeslurer ja. Gjerne bare 10 minutter også. Savner ikke det.... Husker i fjor sommer, da hadde vi halvtimeslurer hver natt. Var noen desperate øyeblikk da hvor jeg nesten ga bort babyen min....
^^Belle^^ Skrevet 9. juni 2014 Forfatter #8458 Skrevet 9. juni 2014 Så gøy at du skal bli tante! Blir aldri skikkelig tante jeg, søstra mi er lesbisk, ikke at det er noe hinder for å få barn da, men hun har ikke lyst på. De fyller heller livet sitt med et hopetall av dyr. Broren til mannen har ei lita jente, men de bor langt unna, så ser de ikke så ofte. Skulle virkelig ønske gutten min fikk flere søskenbarn, jeg har 10 stk som jeg er veldig gla i. Men, vi har prøvd så godt vi kan å legge inn aksjer for en februar-baby! Var på kjærlighetstur til Krakow forrige helg Neste gang jeg skal ut og reise kunne jeg tenkt meg til Firenze eller Toscana. Er bare så himla vanskelig å få med gubben. Han ha aldri eid et pass før nå liksom, "Klarer meg fint i Norge jeg....". Jeg gleder meg veldig til å bli tante! Nå er det min tur til å skjemme bort og bare være den gøye tanten. Så trist at det ikke blir noen nære søskenbarn. Jeg har tonnevis med søskenbarn, men har ikke noe å gjøre med noen av dem egentlig. Håper og tror at ihvertfall oss søskens barn blir litt nærere. Så spennende med prøving på nummer to!
LilleBallerina Skrevet 9. juni 2014 #8459 Skrevet 9. juni 2014 Her er det som oftest en time eller to - i vogna. Men i dag ville jeg koooooose. Yeah right! Håper dere har hatt en fin dag i solen!
Pasadena Skrevet 9. juni 2014 #8460 Skrevet 9. juni 2014 Halvtimeslurer er standaren her også. Om hun sover lengre blir jeg nesten bekymret for at noe er galt Håper tennene popper ut snart! Lille har fått tre tenner i løpet av den siste uka, så det er virkelig tid for tenner nå Det var jammen kommet enda en tann i løpet av dagen! fire tenner på under en uke. Ikke rart lillemor har vært litt hissig
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå