*lilly* Skrevet 4. juni 2014 #8421 Skrevet 4. juni 2014 Herlig med vellykka tur Gøy at du la ut bilder! Blir helt imponert av deg! Du er jo helt vill som får til alt Superwoman! Jobben din høres gøy ut, ganske så annerledes enn min ihvertfall!
Disco Biscuit Skrevet 4. juni 2014 #8422 Skrevet 4. juni 2014 (endret) Åhh.. Turen deres høres helt fantastisk ut - og jeg støtter absolutt regelen om vin til alle maltider Så gøy med god tilbakemelding på medarbeidersamtalen - sånt liker vi Ha en forsatt super dag, og i morgen også forsåvidt - På forhånd Endret 4. juni 2014 av Disco Biscuit
^^Belle^^ Skrevet 5. juni 2014 Forfatter #8423 Skrevet 5. juni 2014 Åh, blir glad av å lese her inne! For en herlig tur det må ha vært, og det høres jo ikke så aller verst ut å være hjemme igjen heller, med medarbeidersamtale og forfremmelse og snart bursdag og det hele! Kos deg med yndlingsspin! Det var virkelig godt å komme seg bort bare oss to. Herlig med vellykka tur Gøy at du la ut bilder! Blir helt imponert av deg! Du er jo helt vill som får til alt Superwoman! Jobben din høres gøy ut, ganske så annerledes enn min ihvertfall! Bilder er så gøy. Hehe, superwoman vil jeg ikke si...jeg har et fantastisk nettverk rundt meg som er utrolig flinke til å hjelpe! Jobben min er kjempegøy! Mye forskjellig i løpet av en dag, og det liker jeg. Hva jobber du med da? Åhh.. Turen deres høres helt fantastisk ut - og jeg støtter absolutt regelen om vin til alle maltider Så gøy med god tilbakemelding på medarbeidersamtalen - sånt liker vi Ha en forsatt super dag, og i morgen også forsåvidt - På forhånd Dere får ta den regelen når dere skal til Riga. Tusen takk skal du ha!
^^Belle^^ Skrevet 5. juni 2014 Forfatter #8424 Skrevet 5. juni 2014 Puh! FOR en dag jeg hadde i går. Jeg tar det i stikkordform, for sammenhengende setninger er ikke min styrke i dag kjenner jeg. - Jobbejobbejobbe - Hente ungene i barnehagen - Møte søster og svoger på kjøpesenteret for å kjøpe bursdagsgave til meg fra bestefar. Spise på McD. Joda, vi som skulle være så sunne fremover. - Haste hjem for svigermor og svigermormor kom på besøk. - Bake 2 (!) kaker på rekordtid samtidig som jeg steikte kjøttdeig til i dag, mens snille farmor og oldemor tar jentene med seg på lekeplassen. - Prøve uten hell å legge M. Det ble til at begge jentene var våkne da jeg gikk på trening. Typisk at de ikke sovner på vanlig tid når det er noe som skjer. - Trene! Yndlingsspinn var HARD i går. Det var nok en kombinasjon av alt: travel dag, ikke nok mat, pulsbeltet som sklei ned hele tiden... Jeg hadde rett og slett ikke dagen, og selv om det totalt sett ble bra (510 kalorier!), har jeg så høye forventninger til meg selv på den timen (fordi den er mega-awesome!) at jeg ikke ble fornøyd allikevel. Jaja, bedre lykke neste gang! - Dusje - Sove. I dag har jeg det minst like travelt. Jeg skal være en time unna byen frem til klokken 3 i dag. Jeg skal lage middag (som jeg skal prøve å få bror til å ta seg av) og så håper jeg bare at jeg får hentet jentene før 4. Huff, dårlig samvittighet for å hente dem så seint, men sånn blir det bare avogtil dessverre. Jeg får prøve å trøste meg med at det ikke er så ofte de er så lenge i barnehagen.
Diddles Skrevet 5. juni 2014 #8425 Skrevet 5. juni 2014 (endret) Gratulerer med dagen du skjønne vakre menneske!! Jeg er kjempeglad i deg Endret 5. juni 2014 av Diddles
Kokos Skrevet 5. juni 2014 #8426 Skrevet 5. juni 2014 At du er Superwoman er ingen overdrivelse i hvert fall.. PUH, blir helt varm av å lese om alt du utretter i løpet av dagene. Gratulerer så mye med flotte tilbakemeldinger på jobb, sånt er utrolig hyggelig! Og ikke minst: GRATULERER SÅ MASSE MED DAGEN! Håper du får en skikkelig flott dag!
Gjest Neferet Skrevet 5. juni 2014 #8427 Skrevet 5. juni 2014 (endret) GRATULERER MED DAGEN!!!! Endret 5. juni 2014 av Neferet
kisskissbangbang Skrevet 5. juni 2014 #8432 Skrevet 5. juni 2014 (endret) Gratulerer med dagen! Endret 5. juni 2014 av kisskissbangbang
Lilywhite Skrevet 5. juni 2014 #8435 Skrevet 5. juni 2014 Hurra for deg! Håper du har hatt en fin dag! Herlige bilder fra Firenze Og så deilig med en sånn tilbakemelding på medarbeidersamtalen, du er flink!
^^Belle^^ Skrevet 6. juni 2014 Forfatter #8436 Skrevet 6. juni 2014 Tusen takk for så mange fine hilsener! Det varmer et gammelt hjerte. Dagen i går ble veldig, veldig fin, innmellom alt stresset. Jeg klarte å være hjemme til 15:40, middagen var ferdig 16:30 og så var det bare kos resten av kvelden. Vi spiste kaker til det tøyt ut ørene på oss, drakk kaffe og koste oss ute mens jentene lekte på trampolinen til det ble altfor sent. Det var to trøtte jenter jeg måtte vekke klokken 6:15 i dag! Håper de sover like lenge i morgen når jeg slipper å vekke dem. Jeg fikk fine, nye treningssko av mamma: (herregud for et svært bilde! ) og penger som jeg ønsket meg til å kjøpe treningsklær. Jeg fikk snakket lenge med bestis på telefonen (første IVF-forsøk var dessverre negativt for dem ) og la meg med et smil om munnen klokken 21:30. Fin, fin bursdag. Skulle bare ønske den varte lengre! Jeg hadde det så travelt i går at jeg nesten ikke fikk tid til å nyte det.
Pingting Skrevet 6. juni 2014 #8438 Skrevet 6. juni 2014 Hah, det er sånne sko det er umulig å ikke bli i godt humør av!
^^Belle^^ Skrevet 7. juni 2014 Forfatter #8439 Skrevet 7. juni 2014 Ikke sant de er fine? Jeg hadde egentlig tenkt på Nike Free, de finnes jo i så mange farger, men de har lite demping og det er ikke helt optimalt for kneet mitt. Disse er en fin mellomting mellom hard core løpesko (omtrent med platådemping ) og Nike Free. De har såpass mye demping at det går fint å jogge med dem ute, samtidig som de er såpass tynne og lette at de funker til styrketrening også. Hååer jeg får prøvd dem i dag eller i morgen.
Teriyaki Skrevet 7. juni 2014 #8440 Skrevet 7. juni 2014 Gratulerer så mye med dagen som var!! Herlig å få bli leder med god lønn altså! Slulle ønskr mitt yrke også kunne gi slike lønnshopp God helg!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå