Pasadena Skrevet 24. mai 2014 #8381 Skrevet 24. mai 2014 Usj, for en ekkel opplevelse! Godt det ikke var farligere
Mazilla Skrevet 25. mai 2014 #8382 Skrevet 25. mai 2014 Har hun blitt dårlig? Utrolig ekkel følelse når de små putter ting i munnen! S og kusina fant noen fristende røde bær i utkanten av hagen hos svigers i påska. Han godeste ringte giftinformasjonen, noe svigermor mente var helt hysterisk. Men: heller en gang for mye enn en gang for lite! Diddles: Vi bestilte Aquaplay fra multitrend.no, og det kom i løpet av noen få dager
^^Belle^^ Skrevet 25. mai 2014 Forfatter #8383 Skrevet 25. mai 2014 Hun har ikke fått noen bivirkninger (enda), så vi satser på at hun ikke får noen heller. Det er mulig hun ikke fikk i seg så mye som vi tror også. Men huff så ekkelt! Nå skal alle vaskemidler og lignende "gøyale" sprayflasker settes høyest mulig. Det var fra multitrend vi også bestilte aquaplay. Har stor tro på at det blir en suksess altså. Det er jo SÅ gøy å leke med vann.
^^Belle^^ Skrevet 25. mai 2014 Forfatter #8384 Skrevet 25. mai 2014 Både jeg og mannen er fremdeles syke forresten, feber og dritt. Det er strålende sol ute, så for at de stakkar jentene våre skal slippe å tilbringe hele dagen inne "dumper" vi dem hos svigermor i et par timer når M våkner.
Teriyaki Skrevet 25. mai 2014 #8385 Skrevet 25. mai 2014 Ekkel opplevelse, men fort gjort! Bra hub ikke ble dårlig i alle fall. Og god bedring!
^^Belle^^ Skrevet 27. mai 2014 Forfatter #8386 Skrevet 27. mai 2014 Da var helgen + ''fridag'' over. Bare 2 arbeidsdager til neste fridag. Jeg holdt meg hjemme i går. Jeg kunne ha klart å karre meg på jobb, men uten dårlig samvittighet holdt jeg meg hjemme med hekletøy og Scandal (jeg er så sinnsykt hekta! ) i godstolen. Det var megadeilig. Jeg har ikke hatt en dag alene hjemme (mannen sov) på månedsvis. Det gjorde veldig godt for en trøtt og syk kropp, og da det var tid for å hente i barnehagen hadde jeg mer overskudd enn på lenge. Vi lagde potetkakepizza til middag og var ute resten av ettermiddagen i strålende fint vær. I dag skal jeg til blodbanken. Har meldt meg som blodgiver og skal ha første ''intervju'' i dag. Håperhåperhåper de har mulighet til å ta ekstra malariaprøve av meg, ellers må jeg vente helt til neste år med å gi noe. Er veldig spent! I dag kommer bror på middagsbesøk. Elsker at mine nærmeste inviterer seg selv, for jeg har en tendens til å glemme det i hverdagskaoset. I går fikk jeg svar på hvilken avdeling A skal begynne på til høsten. Tenk, nå er hun så stor at hun skal være sammen med de store barna! I barnehagen vår er de nemlig én småbarn og én storbarnsavdeling (3-5 år) som er sammen mye av tiden. De spiser frokost sammen og leker sammen på morgen og ettermiddag. Jeg hadde et lite håp om at hun kom til å begynne i den storbarnsavdelingen som hennes avdeling er sammen med, men fordi vår barnehage praktiserer med at søsken ikke skal gå på samme avdeling måtte de bytte litt om på det. Hennes venner (Stian og Oda) skal heldigvis være med henne over, og der er det også 3 stk som var på hennes avdeling i fjor. Dette er i tillegg den avdelingen som M sin avdeling er med under måltider og lek. Etter å ha tygd litt på det tror jeg dette er en bra ting. Håper ihvertfall det!
Gjest Neferet Skrevet 27. mai 2014 #8387 Skrevet 27. mai 2014 (endret) Da var helgen + ''fridag'' over. Bare 2 arbeidsdager til neste fridag. Jeg holdt meg hjemme i går. Jeg kunne ha klart å karre meg på jobb, men uten dårlig samvittighet holdt jeg meg hjemme med hekletøy og Scandal (jeg er så sinnsykt hekta! ) i godstolen. Det var megadeilig. Jeg har ikke hatt en dag alene hjemme (mannen sov) på månedsvis. Det gjorde veldig godt for en trøtt og syk kropp, og da det var tid for å hente i barnehagen hadde jeg mer overskudd enn på lenge. Vi lagde potetkakepizza til middag og var ute resten av ettermiddagen i strålende fint vær. Er det lompepizza?? Nå begynner sikkert den diskusjonen igjen. Jeg velger å tro at det er det, og sier nam!! Det hørtes ut som en lur ting å ta en dag hjemme for å hente deg inn igjen etter sykdom og stress! Gikk det bra med A etter møtet med flekkfjerneren? Håper hun ikke fikk noen bivirkninger og at dere alle er friske og raske nå! Endret 27. mai 2014 av Neferet
^^Belle^^ Skrevet 27. mai 2014 Forfatter #8388 Skrevet 27. mai 2014 Er det lompepizza?? Nå begynner sikkert den diskusjonen igjen. Jeg velger å tro at det er det, og sier nam!! Det hørtes ut som en lur ting å ta en dag hjemme for å hente deg inn igjen etter sykdom og stress! Gikk det bra med A etter møtet med flekkfjerneren? Håper hun ikke fikk noen bivirkninger og at dere alle er friske og raske nå! Ja, det er det. Nærmere bestemt speltlompepizza. Vi prøver å fokusere på litt sunnere mat for tiden, og så er det jo alltid kjempegøy å være med å ''pynte'' pizzaene. Vi hadde på bogskinke (sikkert ikke så himla sunt da, men... ) og kjøttboller. Til meg selv hadde jeg kesam i stedet for tomatsaus og klatter med philadelphia i stedet for hvitost. Det er så usannsynlig godt! Det går helt fint med henne nå, ingen mén i det hele tatt, takk og lov! Teorien min er at hun ikke svelget det unna da hun fant ut hvor fælt det smakte.
Gjest Neferet Skrevet 27. mai 2014 #8389 Skrevet 27. mai 2014 Ja, det er det. Nærmere bestemt speltlompepizza. Vi prøver å fokusere på litt sunnere mat for tiden, og så er det jo alltid kjempegøy å være med å ''pynte'' pizzaene. Vi hadde på bogskinke (sikkert ikke så himla sunt da, men... ) og kjøttboller. Til meg selv hadde jeg kesam i stedet for tomatsaus og klatter med philadelphia i stedet for hvitost. Det er så usannsynlig godt! Det går helt fint med henne nå, ingen mén i det hele tatt, takk og lov! Teorien min er at hun ikke svelget det unna da hun fant ut hvor fælt det smakte. Speltlompepizza er supergodt, og til og med programvennlig for meg og kjære (ihvertfall hvis man begrenser osten)! Det er ekstra luksus å lage det i disse dager Men kesam?? Den får du for deg selv altså, er det pizza skal det være tomatsaus Godt å høre at hun ikke fikk i seg så mye at hun ble dårlig!
^^Belle^^ Skrevet 27. mai 2014 Forfatter #8390 Skrevet 27. mai 2014 Speltlompepizza er supergodt, og til og med programvennlig for meg og kjære (ihvertfall hvis man begrenser osten)! Det er ekstra luksus å lage det i disse dager Men kesam?? Den får du for deg selv altså, er det pizza skal det være tomatsaus Godt å høre at hun ikke fikk i seg så mye at hun ble dårlig! Her var det A som fikk drysse over osten, så ingen begrensninger her i gården! Mmmm, hvit pizza er noe av det beste jeg vet! Crème fraîche, kokte poteter, smårettbacon og ost = perfeksjon!
Disco Biscuit Skrevet 27. mai 2014 #8391 Skrevet 27. mai 2014 Håper hele familien er frisk igjen nå For en som ikke har spist stort til frokost så var det en dum idè å gå inn her og lese om speltlompepizza Så gøy at du skal bli blodgiver! Jeg er også blodgiver og det fine her i byen er at vi har blodbussen. Den stopper rett ved jobben og da er det bare å stikke nedom når jeg har time og unnagjøre det hele på 20min - herlig følelse å vite at man kan hjelpe andre Ha en fin dag i
^^Belle^^ Skrevet 27. mai 2014 Forfatter #8392 Skrevet 27. mai 2014 Håper hele familien er frisk igjen nå For en som ikke har spist stort til frokost så var det en dum idè å gå inn her og lese om speltlompepizza Så gøy at du skal bli blodgiver! Jeg er også blodgiver og det fine her i byen er at vi har blodbussen. Den stopper rett ved jobben og da er det bare å stikke nedom når jeg har time og unnagjøre det hele på 20min - herlig følelse å vite at man kan hjelpe andre Ha en fin dag i Mannen er fremdeles litt pjusken, men ellers er vi i fin form. Ynnsjyll! Åh, det høres jo helt genialt ut! Vi får i det minste parkeringsbevis vi. Sykehusparkeringen her i byen er en stor vits for å si det mildt. Nå har ikke det noe å si for meg, for jeg sykler.
Disco Biscuit Skrevet 27. mai 2014 #8393 Skrevet 27. mai 2014 Parkeringsbevis får man om man må innom sykehuset for å gi blod her også - men det er jo ikke gitt at du får parkeringsplass da... de få gangene jeg har ærend der (blandt annet ved førstegangsregistrering til blodgiving) må man komme en god time før man skal noe for å kjøre rundt å se etter parkeringsplass Tullete at det skal være så lite parkeringsmuligheter på et stort sykehus.
Mazilla Skrevet 27. mai 2014 #8394 Skrevet 27. mai 2014 På sykehuset her i byen er det egne parkeringsplasser som er reservert for blodgivere Hvorfor praktiserer barnehagen at søsken ikke skal gå sammen?
^^Belle^^ Skrevet 27. mai 2014 Forfatter #8395 Skrevet 27. mai 2014 Parkeringsbevis får man om man må innom sykehuset for å gi blod her også - men det er jo ikke gitt at du får parkeringsplass da... de få gangene jeg har ærend der (blandt annet ved førstegangsregistrering til blodgiving) må man komme en god time før man skal noe for å kjøre rundt å se etter parkeringsplass Tullete at det skal være så lite parkeringsmuligheter på et stort sykehus. Ja, det er skikkelig kjipt! De burde ha bygd et 10-etasjers parkeringshus eller noe. Husker da jeg gikk på bassengtrening. Full i bekkenløsning og så måtte jeg gå i 5 minutt fra kjøpesenteret fordi det aldri var ledig parkeringsplass. På sykehuset her i byen er det egne parkeringsplasser som er reservert for blodgivere Hvorfor praktiserer barnehagen at søsken ikke skal gå sammen? Det har de her også. Men det er noe sånn som 3 stk. Jeg vet ikke. For vår del er det bare en god ting. De har veldig godt av å få litt fred fra hverandre i løpet av dagen.
^^Belle^^ Skrevet 27. mai 2014 Forfatter #8396 Skrevet 27. mai 2014 Hm, blodbanken var komplett sløsing med tid. Som jeg fryktet kunne de ikke ta ekstra malariaprøver av meg. Okei, greit nok, men jeg trodde i det minste at jeg kunne bli registrert i systemet og sånt. Men neida. Jeg må melde meg som blodgiver på nytt i januar. :dry:
^^Belle^^ Skrevet 27. mai 2014 Forfatter #8397 Skrevet 27. mai 2014 Apropos ... dere vet den turen. Turen som skulle bli den episke spis alt du vil-drikk alt du vil-pul alt du vil-turen, 3 dager til ende? Jeg har fått mensen.
Kokos Skrevet 27. mai 2014 #8398 Skrevet 27. mai 2014 Apropos ... dere vet den turen. Turen som skulle bli den episke spis alt du vil-drikk alt du vil-pul alt du vil-turen, 3 dager til ende? Jeg har fått mensen. BUUU! Det er dårlig gjort, høyere makter! Ellers - veldig glad for at A ikke fikk noen fæle reaksjoner etter flekkfjerningsdrinken!
^^Belle^^ Skrevet 28. mai 2014 Forfatter #8400 Skrevet 28. mai 2014 BUUU! Det er dårlig gjort, høyere makter! Ellers - veldig glad for at A ikke fikk noen fæle reaksjoner etter flekkfjerningsdrinken! Helt enig! Uff, her var det mange dårlige blodnyheter! Blodnyheter, ja. Men æsj altså. Megakjipt. Håper bare det verste kommer før vi reiser.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå