Gå til innhold

Belle

^^Belle^^

Anbefalte innlegg

:fnise: Jeg føler at alle andre sine uker går fortere enn mine. :ler:

Ja, det er kjempegøy å begynne å få ting i hus. Vi handla ingenting i USA nei, for vi følte det var så tidlig enda (vi var der vel fra uke 9,5 til 12) og vi ville ikke jinxe det. :sjenert:

:overrasket:

Sier du at....du ikke kjøpte et eneste plagg på Walmart? :sjokkbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:overrasket:

Sier du at....du ikke kjøpte et eneste plagg på Walmart? :sjokkbla:

:sjenert: Ja. Eller, vi kjøpte hver sin pyjamas/kosebukse til søster og bror, egentlig mest på kødd. :fnise:

Men vi kjøpte en hel haug til meg på Old Navy, der fant jeg mye fint. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rødt funker ikke for en jente vet du, for her skal dynetrekk og sånn være rosa. :sjenert::ler:

:ler: kjenner meg litt igjen der... bare her er det motsatt... her går alt i lyseblått og ulike blånyanser om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjenert: Ja. Eller, vi kjøpte hver sin pyjamas/kosebukse til søster og bror, egentlig mest på kødd. :fnise:

Men vi kjøpte en hel haug til meg på Old Navy, der fant jeg mye fint. :jepp:

:grine:

*savner Walmart med sine 10 bodies for 5 dollar*

Fanken, så dyrt alt er i Norge, assa!! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: kjenner meg litt igjen der... bare her er det motsatt... her går alt i lyseblått og ulike blånyanser om dagen.

Godt det ikke bare er meg. Vi prøver så godt vi kan å unngå bare rosa klær, men rommet hennes skal være skikkelig prinsessete. :rødme:

:grine:

*savner Walmart med sine 10 bodies for 5 dollar*

Fanken, så dyrt alt er i Norge, assa!! :sur:

Åh, det er så kjedelig å ha gått glipp av noe så billig. Men vi turte rett og slett ikke... :sjenert:

Så nydelig uro :hjerte:

Stilig stelleveske også, har jo snart alt i boks dere :strix:

Ja, jeg falt skikkelig for den. :jepp:

:hoppe: Ting begynner å falle på plass ihvertfall. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg hentet babygymen og sterilisatoren. Babygymen måtte selvsagt monteres med én gang, og står nå til pynt midt på stuegulvet. :sjenert:

Uroen får jeg faktisk levert på døren innen onsdag. :5:

Jobbedagen i dag har vært utrolig stressende, og jeg tror ikke det blir noe bedre i morgen. :bond: Dagene går jo fort da, men jeg kjenner jeg er skikkelig sliten når jeg kommer hjem. Nå skal jeg ta meg en god dupp på sofaen kjenner jeg. :veslejenta:

Oi, jeg må jo ikke glemme å skryte litt av mannen. Jeg kom nemlig hjem til et nyryddet soverom. :hoppe: Det så seriøst helt jævlig ut (vi hadde laget en sti mellom alle klærne på gulvet :flau: ), og han må sikkert ha brukt mange timer på det. Flinkisen min. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, det er så kjedelig å ha gått glipp av noe så billig. Men vi turte rett og slett ikke... :sjenert:

Skjønner den, altså...:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går den på batterier? Jeg har ikke turt å kjøpe noen elektroniske ting fra Ebay enda, for jeg har hørt så mye om amerikanske strømuttak som ikke er like de norske osv..

Ser ut som du har gjort et kupp forresten! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenkte drøye litt med brystpumpe jeg... Det er jo ikke sikkert man får behov for en... Men var jo ikke akkurat RAN å betale 22$ for en pumpe og flaskevarmer heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jo helt shoppegal du :fnise:

:sjenert: Jeg gjør mitt beste. :fnise:

Går den på batterier? Jeg har ikke turt å kjøpe noen elektroniske ting fra Ebay enda, for jeg har hørt så mye om amerikanske strømuttak som ikke er like de norske osv..

Ser ut som du har gjort et kupp forresten! :tommelopp:

Jeg mener den går på både batterier og strøm. :jepp: Jeg har en omformer fra før av jeg da (det må du kanskje ha (man må sjekke hva som står på ledningene. Som oftest står det 110-240V og da trenger du bare adapter), men jeg mener å huske det ikke var særlig dyrt på Clas Ohlsson for eksempel), men denne er jo fra Australia. Vet ikke hvordan strømmen er på den. :vetikke:

Ja, er veldig fornøyd med det. Den forrige auksjonen (som jeg tapte) kom på 31 dollar. :nigo:

Tenkte drøye litt med brystpumpe jeg... Det er jo ikke sikkert man får behov for en... Men var jo ikke akkurat RAN å betale 22$ for en pumpe og flaskevarmer heller.

Ja, jeg også tenkte liksom det. :fnise: Men da jeg fant den så billig (det er jo tross alt bare snakk om 130 kr :overrasket: ) måtte jeg bare slå til. Og når man i tillegg får en flaskevarmer...nei, da var valget lett. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke kjøpt brystpumpe...jeg venter med det til jeg ser hvordan melkeproduksjon etc er...:jepp:

Det var planen min også. :fnise: Jeg kan jo alltids selge den til det trippelte av prisen da. :lur: Brukte elektriske brystpumper går for alt fra 700 til 1000 kr. *slu :twisted: *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var planen min også. :fnise: Jeg kan jo alltids selge den til det trippelte av prisen da. :lur: Brukte elektriske brystpumper går for alt fra 700 til 1000 kr. *slu :twisted: *

:ler: Men brukte pumper, da...? Litt yukky, selv om de hygieniske delene er bytta ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har mannen vært og hentet vognen vår!!! :bolledeig: Er spent på hvordan den ser ut, for det var visst bare selve trekket som var bestilt, og ikke vognen. :roll: Men de hadde heldigvis en vogn inne (med grå base), så mannen fikk med seg hele. :nigo: Nigleder meg til å prøvekjøre. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...