Gå til innhold

Belle

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lille vet ikke hva forsiktig er, hun har null filter for sånt :fnise:

:fnise: Sånn var A! Forsiktigheten til M er nok grunnen til at hun er såpass ''sein'' (hun er jo ikke det da...helt gjennomsnittlig. Men sein i forhold til A) med å slippe seg. Hun har jo vært stødig som et fjell siden før hun var 1 år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Koselig, koselig dag i går! :jepp: Etter jobb og barnehage dro vi til vennepar for å spise pizza. :nigo: Hun er høygravid (eller ikke lenger mest sannsynligvis... :fnise: ) og var sugen på litt sosial omgang. Hun har vært dårlig og sykemeldt hele svangerskapet og trengte sårt litt voksentid som hun sa. De har en jente som er 6 måneder eldre enn M, og alle tre jentene lekte kjempefint sammen. :rodmer:

Men ja, enten så holder hun på med fødsel eller så har hun lillegutt i armene nå. :hjerte: Vi skulle nemlig møtes til påskefrokost i barnehagen, men da hun ikke var kommet etter 20 minutter tenkte jeg at hun sikkert var opptatt med noe annet. Da moren hennes kom og leverte jenta litt etter dette fikk jeg mistankene mine bekreftet. Jeg håper for hennes skyld at det har skjedd noe nå altså, hun har nemlig gått i mange uker med mase-/modningsrier og vært innom sykehuset mer enn én gang både for mistenkt vannavgang og det hun har trodd vært skikkelige rier. Slitsomt! Hun hadde visst dratt inn til sykehuset klokken 5 i dag morges. :bond:

Utrolig koselig påskefrokost forresten, med et koldtbord som bugnet over av godt pålegg. Jeg er fremdeles mett! :ler: Begge jentene oppførte seg eksemplarisk og M gaflet innpå med både kalkunpålegg og egg! :overrasket: Det er så gøy at hun endelig har funnet gleden ved mat! :hoppe:

I dag er det trening. Jeg fikk nettopp somlet meg til å sende mail for å høre ang. styrkeprogram (jeg og Diddles skal bli sånne flinke vektløftere! :hoho: ) så får vi se om de har tid i dag. Mest sannsynligvis ikke, men vi får se. Yoga blir det, jeg trenger desperat å strekke ut både her og der!

Gjest Neferet
Skrevet

I dag er det trening. Jeg fikk nettopp somlet meg til å sende mail for å høre ang. styrkeprogram (jeg og Diddles skal bli sånne flinke vektløftere! :hoho: ) så får vi se om de har tid i dag. Mest sannsynligvis ikke, men vi får se. Yoga blir det, jeg trenger desperat å strekke ut både her og der!

Da må dere huske på å bruke frivekter og ikke maskiner da! :opplyser::ler: Så flinke dere er! :duskedame:

Skrevet

Da må dere huske på å bruke frivekter og ikke maskiner da! :opplyser::ler: Så flinke dere er! :duskedame:

Frivekter er sikkert litt ''enklere'' å bruke når man er to og ikke føler seg som en komplett dust der man står blant alle bolerne. :ler:

Gjest Neferet
Skrevet

Frivekter er sikkert litt ''enklere'' å bruke når man er to og ikke føler seg som en komplett dust der man står blant alle bolerne. :ler:

Det går greit alene også, de er mer interessert i å se på seg selv enn de rundt seg! :fnise:

Skrevet

Det går greit alene også, de er mer interessert i å se på seg selv enn de rundt seg! :fnise:

:skratte: Det er sant!

Jeg er jo veldig glad i body pump og sånn, det er jo med frivekter. :fnise:

Skrevet

Dessuten er det ikke så mange bolere der lenger nå når de har singletforbud :tunge1: Noe som minner meg på at jeg må huske å ta med noe annet enn singlet på trening imorgen!!

Skrevet

Dessuten er det ikke så mange bolere der lenger nå når de har singletforbud :tunge1: Noe som minner meg på at jeg må huske å ta med noe annet enn singlet på trening imorgen!!

:ler: Sant det også! Helt greit for meg med singletforbud altså. Mannfolk i singlet er lite sexy. :sjenert:

Gjest Neferet
Skrevet

:ler: Sant det også! Helt greit for meg med singletforbud altså. Mannfolk i singlet er lite sexy. :sjenert:

Dere er vel der for å trene, ikke for å se på mannfolk (med eller uten singlet)...?? :klo:

Skrevet (endret)

Dere er vel der for å trene, ikke for å se på mannfolk (med eller uten singlet)...?? :klo:

Hihi, det har du rett i! Og jeg ser forsvinnende lite på andre mannfolk altså, men singlet er så usexy at jeg blir litt satt ut. Særlig om det er sånne med veldig mye muskler, for det liker jeg heller ikke. :ler:

(Parfymen en eller annen mann hadde dynket seg i før spinningen på søndag derimot... :sikle: Jeg ble litt småyr der jeg satt på sykkelen! :hoho: )

Endret av ^^Belle^^
Skrevet

Hva?? Hvem lukta så godt?? Det fikk jeg ikke med meg :ler:

Skrevet

Hva?? Hvem lukta så godt?? Det fikk jeg ikke med meg :ler:

Det vet jeg ikke! :fnise: Mistenker at det var han som satt rett bak meg for han har jeg ikke sett før. Den parfymen (som jeg ikke vet hva heter) er bare elsk! :hjerter:

Skrevet

Du får spør han neste gang du ser han hva parfymen heter ;)

Skrevet

Du får spør han neste gang du ser han hva parfymen heter ;)

:fnise: Jeg burde det. Da hadde jeg kjøpt den parfymen til mannen sporenstreks! :ler:

Skrevet

OMG, trening i går var bare :daane: ! Jeg klarte jo ikke å IKKE gå på spinning da Diddles måtte melde avbud pga. sykdom. :sjenert: Yoga hadde nok vært det beste, men...spinning! :fnise: Men herregud, jeg sleit som en padde med å få opp pulsen! Jeg var oppe i 90% to ganger (i totalt 17 sekunder! :hoho: ) og da var det rett før jeg spydde over hele sykkelen! :overrasket: 89% føltes som 93% i går, herregud som jeg sleit! Watten nådde nye høyder - det er jo bra! Endelig er jeg back on track :5: - men når pulsen ikke følger med er jeg ikke fornøyd. Det er nok fordi jeg har mensen, da er kroppen omtrent et tonn tyngre enn den pleier å være. Puh! Men det var så inderlig godt å få trent bort litt dårlig samvittighet. :lol: Jeg merker at jeg har en tendens til å bli litt for opptatt av hva jeg spiser, og det liker jeg ikke! Jeg er jo stort sett normal sunn og spiser vel helst litt for lite, da burde jeg ikke ha dårlig samvittighet når jeg en sjelden gang spiser pizza til middag, eller generelt spiser for mye. Dumme hodet mitt! :P

Ellers: M har fremdeles ørebetennelse! :grine: Stakkar jenta mi, det er ikke rart hun våkner 1000 ganger per natt, hun våkner nok fordi hun har vondt. :tristbla: Hun ble, noe motvillig fra legens side - men det måtte til, satt på antibiotikakur nå, og dersom det fremdeles ikke har gått bort til neste time i starten av mai blir hun henvist til øre-nese-hals spesialister. Nå har hun jo faktisk hatt denne betennelsen i mange måneder! Heldigvis bare i ett øre da, men det er allikevel et øre for mye.

Jeg og A sykla til jobb i dag. :nigo: A storkoser seg bakpå sykkelen, og synger og babler og snakker. En helt perfekt start på dagen. :hjerte: Særlig når solen (nesten - snart) skinner og jeg faktisk blir overrasket over hvor varmt det er ute. Fuglene kvitrer og vi er de eneste menneskene på veien. Aaaah! Når vi i tillegg skal ha påskepizza på jobb klokken 14 i dag er lykken komplett. :hoppendeglad: Det er ferie, dere! I over en uke! :bolledeig:

Gjest Neferet
Skrevet

Hørtes ut som en deilig start på dagen! :nigo:

Masse god bedring til M, kan ikke være greit å ha vondt over så lang tid, og være så liten at det ikke er lett å uttrykke det! :kose:

....og jeg vil også ha over en uke ferie.... :snurt:;)

Skrevet

Enda?!? Stakkars liten! Godt dere fikk medisin til henne :kose:

Mensen ja.. Hvor lenge kan den egentlig være borte etter fødsel? :unsure:

Skrevet

Hørtes ut som en deilig start på dagen! :nigo:

Masse god bedring til M, kan ikke være greit å ha vondt over så lang tid, og være så liten at det ikke er lett å uttrykke det! :kose:

....og jeg vil også ha over en uke ferie.... :snurt:;)

Det var det jammen! :jepp:

Takk for det. Nei, det må være utrolig frustrerende å ikke kunne si hva som feiler en!

:nigo: Feeeerie! :skya:

Enda?!? Stakkars liten! Godt dere fikk medisin til henne :kose:

Mensen ja.. Hvor lenge kan den egentlig være borte etter fødsel? :unsure:

Ja, vi har hatt en mistanke de siste par dagene. Hun har tatt seg veldig til det ene øret også når hun ikke er trøtt, så det kom ikke som et sjokk egentlig. Hun har ikke hatt tydelig vondt om nettene, men hun er alltid urolig og våkner mange ganger. Litt vann å drikke hjelper alltid, og hun sovner igjen før hun treffer puten.

Den kan vel i teorien være borte til man slutter å amme? :vetikke: Tror det! Med A fikk jeg den etter 8 måneder, litt tidligere med M. :)

Skrevet

Bare velstand her jo, med unntak av ørebetennelsen! Har dere noen planer for påskeferien? :)

Skrevet

Bare velstand her jo, med unntak av ørebetennelsen! Har dere noen planer for påskeferien? :)

Ikke så mange planer. Vi skal en tur på hytta i Sirdalen. Helt ærlig har jeg mest lyst til å holde meg hjemme, så kan mannen og ungene reise. Jeg hater snø! Ihvertfall nå når det endelig er vår! Galne folk som reiser til snøen når man heller kan få sol og vårluft og fuglekvitter og grilling. :riste: Men jeg blir nok med opp, bare for noen dager ihvertfall. Ellers håper vi på fint vært sånn at vi kan stelle med hagen, gå tur i fjellet og bare kose oss! :nigo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...