Gå til innhold

Belle

Fremhevede innlegg

Gjest Neferet
Skrevet

Godt å høre at du er menneskelig og at du ihvertfall smakte etter trening! Men jeg skjønner at du lot være før trening, det kan bli litt mye å ha gjærbakst i magen når treninga begynner... :Nikke:

Her har vi fått påskeegg på jobb i dag, heldigvis litt mindre og litt bedre kvalitet enn i fjor, men mitt står pent limt igjen på pulten foreløpig. Det er jo ikke påske enda...! Men det store egget som var på deling, det har jeg ikke helt klart å motstå må jeg innrømme.... :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå fikk jeg lyst på gjærbakst! Ingenting er som luftig og nybakt gjærbakst nei :nigo:

Skrevet

Så gøy at M har begynt å gå! :hoppe: går hun hele tiden nå?

Lille begynte å slippe seg for noen få uker siden, men hun går ikke så langt enda. Et par meter er max før hun deiser ned igjen :)

Skrevet

Jeg er visst dårlig på å skrive her for tida, men jeg er innom og leser.

:hoppe: for M som går, A som er en tøffing, mannen som har kommet hjem, og du som har både viljestyrke og treningsiver! :nigo:

Skrevet

Godt å høre at du er menneskelig og at du ihvertfall smakte etter trening! Men jeg skjønner at du lot være før trening, det kan bli litt mye å ha gjærbakst i magen når treninga begynner...

Her har vi fått påskeegg på jobb i dag, heldigvis litt mindre og litt bedre kvalitet enn i fjor, men mitt står pent limt igjen på pulten foreløpig. Det er jo ikke påske enda...! Men det store egget som var på deling, det har jeg ikke helt klart å motstå må jeg innrømme....

Det var belønningen min for gjennomført trening. :fnise:

Ugh, påskeegg. :haar: ''Gruer'' meg til den fristelsen kommer altså. Tidligere har jeg kost meg altfor mye i feriene. :sjenert:

Nå fikk jeg lyst på gjærbakst! Ingenting er som luftig og nybakt gjærbakst nei

Mmmmm, kanelboller er noe av det beste som finnes! :sikle:

Så gøy at M har begynt å gå! går hun hele tiden nå?

Lille begynte å slippe seg for noen få uker siden, men hun går ikke så langt enda. Et par meter er max før hun deiser ned igjen

Neida, hun går og kryper ca like mye. Hun har gått mer enn noen meter, men ikke så veldig mye mer heller. Men hun står veldig mye midt på gulvet, gjerne mens hun danser eller løfter på ting. Så balanse har hun, det har hun forsåvidt hatt i mange måneder allerede! :jepp:

Jeg er visst dårlig på å skrive her for tida, men jeg er innom og leser.

for M som går, A som er en tøffing, mannen som har kommet hjem, og du som har både viljestyrke og treningsiver!

Du er tilgitt. :fnise: Det er travelt å være tobarnsmamma! ;)

Skrevet

Dagene bare forsvinner for meg. :bond: Gårsdagen gikk i leking, både inne og ute, rydding (fikk endelig tatt klesfjellet som lå på vaskerommet) og en time med avslapning i sofaen (endelig fikk jeg tid til å se Hele Norge Baker :ler: ) før leggetid.

Morgenen har vært rolig og deilig. Ungene våknet ikke før rett før jeg skulle dra, klokken 6:45. :hoppe: Jeg skulle sykle til jobb i dag, hadde kledd meg og alt, men da jeg hadde tatt sykkelen ut av garasjen og skulle til å trø oppdaget jeg at kjettingen var falt av. :dry: Da hadde jeg ikke tid til å begynne å styre (med noe jeg ikke visste hvordan skulle gjøres :sjenert: ) så da ble det kjøring i dag allikevel. Jeg kan fortelle dere at fra jeg kledde på meg til jeg ankom jobb hadde jeg forbrent svimlende 27 kalorier! :hoho:

Gjest Neferet
Skrevet

Det var belønningen min for gjennomført trening. :fnise:

Ugh, påskeegg. :haar: ''Gruer'' meg til den fristelsen kommer altså. Tidligere har jeg kost meg altfor mye i feriene. :sjenert:

Belønning er viktig! :opplyser:

Og ja, det er skummelt med ferier. Her blir det litt sånn siste mulighet på lenge-kos, både i påsken og på tur til Manchester. Etter det skal kjære begynne på program igjen, og da er det greit for meg å henge meg på også, selv om det er tøft. Det er lettere å være sammen om det ihvertfall! :jepp:

...så nå er det bare å unngå det å bruke kommende program som unnskyldning for å putte i seg hva som helst til enhver tid... :rolleyes:

Ha en fin dag, det hørtes ut som den startet behagelig ihvertfall (minus kjedeavhopp..) :klemmer:

Skrevet

Har feriefølelse hele tida nå jeg... :sukk:

Skrevet

Belønning er viktig! :opplyser:

Og ja, det er skummelt med ferier. Her blir det litt sånn siste mulighet på lenge-kos, både i påsken og på tur til Manchester. Etter det skal kjære begynne på program igjen, og da er det greit for meg å henge meg på også, selv om det er tøft. Det er lettere å være sammen om det ihvertfall! :jepp:

...så nå er det bare å unngå det å bruke kommende program som unnskyldning for å putte i seg hva som helst til enhver tid... :rolleyes:

Ha en fin dag, det hørtes ut som den startet behagelig ihvertfall (minus kjedeavhopp..) :klemmer:

Ja, det er jeg helt enig i! :Nikke:

Så gøy at dere er to om det! Her i huset har mannen helst motsatt problem, altså at han til enhver tid prøver å legge på seg. Da er det jammen ikke lett å være flink altså! Hvilket program er det hun/dere skal gå på?

Har feriefølelse hele tida nå jeg... :sukk:

:kose:

(Alt er lov med nyfødt i hus!)

Skrevet

Åå, nyfødt :rodmer:

Ja! :rodmer: Jeg har en snuseklar babygutt rett rundt hjørnet nå, og en jente i sommer. :hjerte:

Ikke JEG altså, men vennepar. :nigo:

Gjest Neferet
Skrevet

Ja, det er jeg helt enig i! :Nikke:

Så gøy at dere er to om det! Her i huset har mannen helst motsatt problem, altså at han til enhver tid prøver å legge på seg. Da er det jammen ikke lett å være flink altså! Hvilket program er det hun/dere skal gå på?

Kjære kjører et program som heter Supercuts, styrketrening med kostholdsplan. Forrige gang hun gjorde det (i fjor sommer) kjørte jeg Grethe Roede-prinsippene (på egenhånd, ikke på kurs) og hadde gode resultater. Nå er jeg litt usikker, jeg har nemlig vunnet et annet program enn det kjære har, og er usikker på om jeg skal gå i gang med det eller om jeg skal bruke Roede-metoden denne gangen også... :sjenert: Det kommer jo litt an på hva som skjer i mai også, men kan ikke planlegge etter det ennå.... :ler:

Åh, jeg hadde også slitt hvis noen i husstanden prøvde å legge på seg etter beste evne. Jeg synes jo det er så stas å lage mat og gode ting når det er til flere enn meg selv, og så kose seg! :nigo:

Skrevet

Ja! :rodmer: Jeg har en snuseklar babygutt rett rundt hjørnet nå, og en jente i sommer. :hjerte:

Ikke JEG altså, men vennepar. :nigo:

Vi får også en venneparbaby i sommer :jepp::ler:

Skrevet

Kjære kjører et program som heter Supercuts, styrketrening med kostholdsplan. Forrige gang hun gjorde det (i fjor sommer) kjørte jeg Grethe Roede-prinsippene (på egenhånd, ikke på kurs) og hadde gode resultater. Nå er jeg litt usikker, jeg har nemlig vunnet et annet program enn det kjære har, og er usikker på om jeg skal gå i gang med det eller om jeg skal bruke Roede-metoden denne gangen også... :sjenert: Det kommer jo litt an på hva som skjer i mai også, men kan ikke planlegge etter det ennå.... :ler:

Åh, jeg hadde også slitt hvis noen i husstanden prøvde å legge på seg etter beste evne. Jeg synes jo det er så stas å lage mat og gode ting når det er til flere enn meg selv, og så kose seg! :nigo:

Ja, kanskje du skal gå på iskrem- og grønne epler-dietten i sommer? :nigo:

Vi får også en venneparbaby i sommer :jepp::ler:

Det er så koselig! :rodmer: Det er første gang jeg skikkelig GLEDER meg til en venneparbaby kommer. Før jeg ble gravid med A var jeg bare misunnelig og litt trist, mens jeg var gravid med A hadde jeg mer enn nok med å være gravid, det samme mens jeg var gravid med M. Så dette blir første venneparbaby i ugravid og u-ufrivillig barnløs tilstand. :ler:

Skrevet

Jeg gleder meg til å få baby nr 2 en gang i fremtiden. Det må være så utrolig mye mindre stress! Med nr 1 aner man jo ikke hvordan babyer fungerer. "Er dette normalt? Hva skal den ha på seg? Kan vi gjøre sånn? Hva gjør den nå? Holder jeg riktig? Spiser den nok?" Osv :ler:

Skrevet

Jeg gleder meg til å få baby nr 2 en gang i fremtiden. Det må være så utrolig mye mindre stress! Med nr 1 aner man jo ikke hvordan babyer fungerer. "Er dette normalt? Hva skal den ha på seg? Kan vi gjøre sånn? Hva gjør den nå? Holder jeg riktig? Spiser den nok?" Osv :ler:

Åh, det er nesten bare kos! :fnise: Man er mye mer selvsikker i sin rolle som mamma, så akkurat babybiten er ikke noe styr. Men logistikken kan være litt styrete iblant! Å kle på 2 unger midt på vinteren tar ikke bare dobbelt så lang tid som én unge for å si det mildt. :ler: Og legging av begge ungene helt alene er et felt som krever mye tid og trening. :lol:

Skrevet

Jeg velger helt bevisst å ikke tenke på den biten :ler:

Skrevet

Jeg må visst ta tilbake det jeg sa om at lillemor bare går et par meter :rodmer: nå går hun maaange meter! Men jeg har hjertet i halsen for plutselig tipper hun om, eller begynner å løpe og da faller hun jo med en gang.

Skrevet

Jeg må visst ta tilbake det jeg sa om at lillemor bare går et par meter :rodmer: nå går hun maaange meter! Men jeg har hjertet i halsen for plutselig tipper hun om, eller begynner å løpe og da faller hun jo med en gang.

Åh, så herlig! :hjerte:

M er heldigvis så forsiktig av seg at hun setter seg ned om hun blir usikker. Ingen løping her, bare målrettet stabbing. :fnise:

Skrevet

Lille vet ikke hva forsiktig er, hun har null filter for sånt :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...