Gå til innhold

Belle

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dagens:

M: blablabla

A: ka seie du M, eg forstår ikkje ka du seie!

Mannen: M snakker babyspråk

A: eg like ikkje babyspråk! :snurt:

:fnise:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fine lille M som går og snakker babyspråk :rodmer:

..og, det er stort av deg å unne mannen de første skrittene til M!! Snille fine Belle :hjerte:

Skrevet

Fine lille M som går og snakker babyspråk :rodmer:

..og, det er stort av deg å unne mannen de første skrittene til M!! Snille fine Belle :hjerte:

Jeg syntes jeg var litt flink da altså. :fnise: Neida, det er jo tross alt viktigst at hun faktisk går, og at det ikke skjedde i barnehagen. :jepp:

----

Plutselig uforventet og uplanlagt barnefri. :sjokk: Det er faktisk første gangen jeg og mannen er helt alene i huset, sammen! :ler: Hva gjør vi da, dere? :bond:

Skrevet

Hahaha, er du i TVIL om det???? :hoho:

Skrevet

Haha, jeg hadde lagt meg i fosterstilling på sofaen og SOVNET :skratte:

Skrevet

Haha, jeg hadde lagt meg i fosterstilling på sofaen og SOVNET :skratte:

:ler:

Håper dere har kost dere masse med uforventet barnefri!

Flinke, lille M som går og babyprater. :strix: Og søøte A da :rodmer:

Skrevet

Tjaaa....

Hahaha, er du i TVIL om det????

Haha, jeg hadde lagt meg i fosterstilling på sofaen og SOVNET

Håper dere har kost dere masse med uforventet barnefri!

Flinke, lille M som går og babyprater. :strix: Og søøte A da :rodmer:

:fnise: Dere altså! Helt ærlig så har jeg så sinnsykt vondt i puppene at jeg ikke orker tanken på noe hanky panky. :hoho: Jeg har nemlig ikke ammet siden onsdag nå! :jepp: Ikke at det er til noen hindring lenger, den ene ammingen vi har til dagen - vi hopper fint over den om det er noe spesielt som skjer - men nå kjente jeg på meg at det ikke gjorde meg noe å slutte. Så da falt det seg egentlig sånn naturlig siden vi var i selskap på torsdags ettermiddag og så reiste jeg tidlig på fredag. :tommelsmil:

Det ble heller en film (21 Jump Street :hjerte: ), mens jeg lå i armkroken til mannen. :rodmer: Og på veien opp trappa da vi skulle legge oss bråkte vi så mye vi klarte - bare fordi vi kunne! :skratte: Aaaah, de små gledene her i livet... :ler: Jeg har sovet supergodt i natt og våknet klokken 8 sharp, akkurat som jeg gjorde sist gang. Greit å ha en sånn innebygd vekkerklokke altså, hadde jeg sovet noe lengre hadde hele dagen blitt ødelagt. Så nå sitter jeg altså i godstolen med kaffe i koppen og skal kose meg med boken min. :nigo:

Huff, A hadde en skikkelig kjip ettermiddag i går. :grine: Jeg, A og M syklet til butikken slik at mannen skulle få slappe av litt. Og mens vi var på butikken klarte A å dunke seg skikkelig i stangen på handlevognen. Hun begynte å blø i leppen og ble egentlig mest sjokka over det tror jeg. Det gikk greit fort over. På vei hjem, ikke et kvarter senere enn hun dunket seg første gangen, fikk hun for stor fart i nedoverbakken, begynte å vingle (på sparkesykkelen) og tryna så lang hun var. :grine: Det var mye blod, men heldigvis var det ''bare'' leppen denne gangen også, da var det den andre fortannen som hadde laget et kutt i leppen. Huff, jeg har SÅ dårlig samvittighet, jeg burde jo bare slått gjennom og forlangt at hun skulle leie sykkelen halvveis ned ihvertfall. Men hun er så innmari sta og skulle selvsagt klare selv. :tristbla: I går hadde hun kraftig snuslippe, er spent på hvordan hun ser ut i dag! Etter at hun hadde falt, turte hun ikke å sparke lengre. Håper hun har glemt det, ellers må vi i gang med å kurere sparkeredselen. Stakkar. :kose:

Både mamma og søster kom på overraskende besøk mens vi stod midt i kveldsbadet. Mamma sa at hun gjerne ville låne med seg én av jentene, og da sa søster at hun kunne ta den andre (slik at vi kunne ha sex på kjøkkenbordet! :hoho: ). A fikk velge om og hvor hun skulle sove, så da dro hun med søster og M med mamma. Helt plutselig satt jeg og mannen der og var helt alene! :fnise:

Gjest Neferet
Skrevet

Hurra for Ms første skritt og alenetid og kos! :hoppe:

...og ikke fullt så hurra for knall og fall og blod, håper det går bra med A! :klemmer:

Skrevet

Hurra for Ms første skritt og alenetid og kos! :hoppe:

...og ikke fullt så hurra for knall og fall og blod, håper det går bra med A! :klemmer:

Det går fint med henne! Litt snusleppe og skrubbsår under nesen. Ser ser ikke ut til at hun har vondt, for jeg får lov til å se under leppen hennes der hun kuttet seg. Heldigvis. :Nikke:

Men åh, dagen i går ble skikkelig, skikkelig fin! Jeg satt i godstolen og leste helt til mannen stod opp i 11-12-tiden. Da foreslo han at vi skulle gå oss en tur i pøsregnet, og det gjorde vi. Kjempekoselig! Vi trasket oppover byggefeltet for å se på alle de fine, nye husene, vi var innom huset venneparet vårt bygger (vi vet hvor nøkkelen er :fnise: ) og så møtte vi en jeg var i barselgruppe med A med og slo av en prat. Da vi kom hjem kjørte vi for å kjøpe kebabtallerken. :sikle: Ungene kom hjem litt for tidlig, så nevnte tallerken ble halvert på et nanosekund. :ler:

Etter at ungene var kommet hjem spiste vi litt mer skikkelig middag før vi dro ut i regnværet. A ville sykle på sparkesykkelen og da tenkte jeg at vi måtte nesten det. Hun hadde definitivt ikke glemt at hun falt, men hun var ikke redd for å sparke på flat mark ihvertfall. :tommelsmil: M satt på trehjulssykkelen og koste seg glugg ihjel. :nigo:

Dagen ble avsluttet med deilig intervallspinning. :trene: Jeg merket veldig (!!) godt at det er ukesvis siden jeg var på en god intervalltime altså. :daane: På det nest siste intervallet sa lårmusklene mine takk for seg og nektet å samarbeide resten av timen. :ler: Tålig fornøyd alt i alt allikevel, med 570 forbrente kalorier og 92% i makspuls. I dag er det quickspin med påfølgende funksjonell styrke. Gruer meg til burpees allerede!

Skrevet

M var så søt på sykkelen sin :hjerte:

Skrevet

M var så søt på sykkelen sin :hjerte:

:fnise: Hun elsker å sitte på den. Babler og synger og ler hele veien. :rodmer:

Takk for hjelpen forresten. Det ble litt hett rundt ørene akkurat da. Skikkelig godt inntrykk du har fått av oss må jeg si. :fnise:

Skrevet

:fnise: Hun elsker å sitte på den. Babler og synger og ler hele veien. :rodmer:

Takk for hjelpen forresten. Det ble litt hett rundt ørene akkurat da. Skikkelig godt inntrykk du har fått av oss må jeg si. :fnise:

Hehe, heldigvis vet jeg også hvordan det er å ha to :) Eller en for den saks skyld :ler:
Skrevet

Hehe, heldigvis vet jeg også hvordan det er å ha to :) Eller en for den saks skyld :ler:

:fnise: Det er jo sant! Lillegutt var så søt han også, der han spurtet avgårde. :jepp:

Skrevet

:fnise: Det er jo sant! Lillegutt var så søt han også, der han spurtet avgårde. :jepp:

Ja, jeg følte jo virkelig at jeg hadde trent etter turen til Kiwi :ler: Han er som oftest veldig god :hjerte: Og han snakker veldig mye om den lille vennen som hadde au i lippa si.
Skrevet

Ja, jeg følte jo virkelig at jeg hadde trent etter turen til Kiwi :ler: Han er som oftest veldig god :hjerte: Og han snakker veldig mye om den lille vennen som hadde au i lippa si.

:fnise: Ikke rart, så travelt som han hadde det! Når vi skal jeg fra butikken er det mer ''kom da, A!'' hvor hun går og diller, plukker på hver eneste stein, løper litt tilbake osv. Skikkelig tålmodighetsprøve! Som regel på jeg lokke henne inn med ett eller annet. :fnise:

Skrevet

Travel dag i går, men fin! :nigo:

Stikkord, fordi jeg ikke orker å lage sammenhengende setninger:

- Kom hjem til to skrikeunger. A var trassete, M var sitt vanlige drama queen-aktige selv. :roll: Heldigvis ble de :hoppendeglad: da jeg kom inn dørene, og smilte fra øre til øre. :hjerte:

- Et lite gløtt av fint vær, hvor A fikk hoppet litt på trampolinen med nabojenta.

- Middag, hvor M spiste nesten hele A sin porsjon! Nå har det virkelig løsnet med maten altså. :hoppe: Hun vil fremdeles ikke ha noe fra skei, men gaffel går fint. :tommelsmil:

- Kanelbollebaking med søster, A og nabojenta. Bollene ble tatt ut av ovnen rett før jeg dro på trening. Jeg berømmer meg selv for at jeg klarte å motstå fristelsen. :nigo:

- Trening. :trene: Quick spin og funksjonell styrke. Spinningen var bob-bob for min del selv om pulsen var grei. Jeg vet ikke helt hva det er for tiden, men lårmusklene mine er ikke-eksisterende. Watt'en er så lav som den aldri har vært og melkesyren kommer snikende med én gang. Det er godt jeg skal sykle til jobb i morgen for dette må fikses! Funksjonell styrke var som alltid kjempegøy. Ikke så slitsomt som forrige gang, selv om jeg følte jeg skulle dø under de to minuttene med burbees. :daane:

- Top Gear-latter med mannen i sofaen etter trening. Elsker Top Gear, særlig spesialene. :hjerte: Denne gangen var de i Burma (Myanmar er vel det som er politisk korrekt), og det lignet sååå mye på Indonesia at jeg måtte le. Mannen var helt :overrasket: , mens jeg bare ''sånn hadde vi det i Indonesia!'' :ler:

- Au i puppen. :tristbla: I dag morges våknet jeg til en kul på størrelse med et lite eple i puppen. Det er nok ''bare'' en tilstoppet melkegang, jeg er ikke rød eller varm der eller noe, men det er vondt nok! Prøvde å håndmelke meg litt i dag, men fikk ikke løsnet på den. Jeg får ta meg en god dusj når jeg kommer hjem, da løsner den nok.

Skrevet

mmm kanelboller!! Vil også lage..

jeg lagde disse bollene i helga: http://bakekona.blogg.no/1395003912_min_ultimate_favoritt.html

Og selv om de gikk ned så var det laaangt ifra så gode som vanlige og bollete gjærbakst boller! Nam nam..

la boller være boller! Smakte du ikke på bollene etter trening heller? Da skulle jeg hatt tonnevis med viljestyrke iallfall..

Sambo her eeeelsker Top gear. Jeg har sett det endel og ledd masse, men må innrømme at jeg ofte synes det blir for påtatt. typen skrattler og jeg bare " jamen allle skjønner jo at det der bare var heeeelt planlagt og altfor påtatt og teit" og så irriterer jeg meg bunnløs over at de vraker så mye biler/penger osv i hvert show. hehe. Men det er jo gøy da!

God bedring til puppen!

Skrevet

mmm kanelboller!! Vil også lage..

jeg lagde disse bollene i helga: http://bakekona.blogg.no/1395003912_min_ultimate_favoritt.html

Og selv om de gikk ned så var det laaangt ifra så gode som vanlige og bollete gjærbakst boller! Nam nam..

la boller være boller! Smakte du ikke på bollene etter trening heller? Da skulle jeg hatt tonnevis med viljestyrke iallfall..

Sambo her eeeelsker Top gear. Jeg har sett det endel og ledd masse, men må innrømme at jeg ofte synes det blir for påtatt. typen skrattler og jeg bare " jamen allle skjønner jo at det der bare var heeeelt planlagt og altfor påtatt og teit" og så irriterer jeg meg bunnløs over at de vraker så mye biler/penger osv i hvert show. hehe. Men det er jo gøy da!

God bedring til puppen!

De var utrolig gode! For nei, selvsagt klarte jeg ikke å motstå dem da jeg kom hjem. Men jeg klarte å bare spise to! :hoho: Og nå som vi snakker om det kom jeg på at jeg glemte å ta med meg på jobb. Kanskje like greit. :fnise:

Jeg er glad i scones altså, men å kalle den for en bolle er blasfemi! Ingenting er slår skikkelig luftig gjærbakst. :sikle:

:ler: Jeg forstår hva du mener. Men jeg synes de gutta er så koselige og morsomme at jeg som regel glemmer det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...