Lucky? Skrevet 23. januar 2011 #781 Del Skrevet 23. januar 2011 Så herlig at utstyrslisten vokser Moro å endelig begynne å handle inn skikkelig da! Uro med fjernkontroll var noe nytt for meg, men må jo være utrolig praktisk da 21 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 23. januar 2011 #782 Del Skrevet 23. januar 2011 Dæven som du/dere har shoppa siste døgnet! Men det er gøy med babyshopping også da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 23. januar 2011 Forfatter #783 Del Skrevet 23. januar 2011 Ahh, da skjønner jeg! Ja - 100 kr er ikke mye for å slippe kokingen nei. For det blir jo litt koking selv om man ammer. Ja, var det jeg også tenkte. Da er 100 kr en liten pris å betale synes jeg. Den tripp trapp-saken for nyfødte var skikkelig fin! 100 kr for sterilisatoren var kjempebra, det må jo være veldig praktisk å ha. Ja takk til alt som forenkler hverdagssysler! Like før jeg begynner å handle babyutstyr selv, får jo så mange gode tips. Før jeg vet ordet av det er barnerommet i orden, og alt utstyr klart - bare 2-3 år før prøvingen starter. Ja, den var det. Synes det er kjempegøy å handle inn sånn. Har jo ventet på det så utrolig lenge nå, og har hatt god tid til å bestemme meg for hvordan og hva vi vil ha. :rødme: Så herlig at utstyrslisten vokser Moro å endelig begynne å handle inn skikkelig da! Uro med fjernkontroll var noe nytt for meg, men må jo være utrolig praktisk da 21 uker Ja, det er kjempegøy. Dæven som du/dere har shoppa siste døgnet! Men det er gøy med babyshopping også da! Når vi først kommer i gang er det lite som kan stoppe oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 23. januar 2011 #784 Del Skrevet 23. januar 2011 Hva skal du finne på de siste månedene før hun kommer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 23. januar 2011 Forfatter #785 Del Skrevet 23. januar 2011 Hva skal du finne på de siste månedene før hun kommer? Det samme sa mannen. Han mente nemlig det at det jeg kom til å gjøre under permisjonen var å shoppe. Da måtte jeg jo ikke shoppe så mye nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 23. januar 2011 #786 Del Skrevet 23. januar 2011 Jeg lover deg, det er kjedelig i permisjon hvis man ikke har noe å gjøre Du får satse på at du ihvertfall er i god form når den tid kommer, så orker du kanskje å gå ut av huset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 23. januar 2011 #787 Del Skrevet 23. januar 2011 Når er det man går ut i permisjon? Er det lenge før termin? Hvis dere handler ferdig alt, så har du en unnskyldning til å impulsshoppe hvis du er i form til det i siste del av svangerskapet. Shoppe alle klærne du vil ha til magen er borte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 23. januar 2011 #788 Del Skrevet 23. januar 2011 Når er det man går ut i permisjon? Er det lenge før termin? 3 uker før termin, altså i uke 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 23. januar 2011 #789 Del Skrevet 23. januar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 24. januar 2011 Forfatter #790 Del Skrevet 24. januar 2011 Jeg lover deg, det er kjedelig i permisjon hvis man ikke har noe å gjøre Du får satse på at du ihvertfall er i god form når den tid kommer, så orker du kanskje å gå ut av huset Ja, vi får håpe på det. Men jeg har uansett planer om å få inn det meste så snart som mulig da. Man vet jo aldri hvordan formen er på slutten, og da er det skikkelig kjipt å mangle noe vesentlig. *kontrollfreak* Når er det man går ut i permisjon? Er det lenge før termin? Hvis dere handler ferdig alt, så har du en unnskyldning til å impulsshoppe hvis du er i form til det i siste del av svangerskapet. Shoppe alle klærne du vil ha til magen er borte 3 uker før. Altså...oi...17.mai for meg da. Man kan jo alltids handle mer klær til kreket da. Bare i litt større størrelser. Og til meg ja. Men det er vel kanskje litt vanskelig å vite hvilken størrelse jeg kommer til å bruke når magen er borte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 24. januar 2011 #791 Del Skrevet 24. januar 2011 Innom med en og en på mandagsmorran! Håper du får en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 24. januar 2011 Forfatter #792 Del Skrevet 24. januar 2011 Da var det mandag, igjen. Synes dagene bare flyr avgårde jeg. Hvor blir de av? :klø: Ingen store planer i dag, annet enn å hente babygym og sterilisator. Tror vi gjør det med én gang etter jobb i dag. Ellers går jeg og håper at vognen vår snart kommer. De hadde allerede sendt den fra Stavanger da vi var innom på lørdag, så den burde jo være her snart. Åh, gleder meg sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 24. januar 2011 Forfatter #793 Del Skrevet 24. januar 2011 Innom med en og en på mandagsmorran! Håper du får en fin dag! Så koselig. :happy: Da sender jeg både en og en tilbake jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 24. januar 2011 #794 Del Skrevet 24. januar 2011 ...sterilisator? :klø: (skal dere ikke ha flere barn? HOHOHOHOHOHOHO! *trommelyd*) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 24. januar 2011 #795 Del Skrevet 24. januar 2011 ...sterilisator? :klø: (skal dere ikke ha flere barn? HOHOHOHOHOHOHO! *trommelyd*) Også trommelyd.no da, den var ny for meg. 17. mai ja, det kommer til å gå så fort! Da kan hele Norge feire at du går ut i permisjon! Håper vogna snart er på plass! Det er jo ganske stort å få den i hus Ha en strålende dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 24. januar 2011 Forfatter #796 Del Skrevet 24. januar 2011 ...sterilisator? :klø: (skal dere ikke ha flere barn? HOHOHOHOHOHOHO! *trommelyd*) Du altså... (dersom du ikke har forstått det, så er det altså en dings man setter i mikroen, med smokker osv. oppi, og som steriliserer tingene på et par minutter. I stedet for å koke dem. ) Også trommelyd.no da, den var ny for meg. 17. mai ja, det kommer til å gå så fort! Da kan hele Norge feire at du går ut i permisjon! Håper vogna snart er på plass! Det er jo ganske stort å få den i hus Ha en strålende dag! Det kommer til å gå kjempefort tror jeg. :dåne: Ja, vi får satse på at det er det folk feirer. Ja, det er på en måte det gøyeste egentlig. Det er jo den man bruker mest penger på (og som oftest også mest tid på - det er jo en jungel der ute :dåne: ), så det skal bli skikkelig stas å prøvetrille litt rundt i stua. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 24. januar 2011 Forfatter #797 Del Skrevet 24. januar 2011 Da var plutselig stelleveske og uro også i boks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 24. januar 2011 #798 Del Skrevet 24. januar 2011 Aha, jammen det visste jeg ikke at det er. Nå vet jeg det. Veldig typisk sånn ting man ikke vet hva er før man er gravid eller må styre masse med småbarn selv, tror jeg. Fin stelleveske og uro! :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 24. januar 2011 #799 Del Skrevet 24. januar 2011 Den uroen så kjempefin ut! Ikke sånn stressende med masse farger og bevelser i hytt og vær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 24. januar 2011 Forfatter #800 Del Skrevet 24. januar 2011 Aha, jammen det visste jeg ikke at det er. Nå vet jeg det. Veldig typisk sånn ting man ikke vet hva er før man er gravid eller må styre masse med småbarn selv, tror jeg. Fin stelleveske og uro! :happy: Jeg visste så absolutt ikke hva det var jeg heller, før jeg begynte å orientere meg i utstyrsjungelen. Men jeg tror den kommer til å bli god å ha, spesielt dersom - krysser fingrene for det motsatte - jeg ikke får til å amme/ikke har melk og må gi erstatning med flaske. Sånne ting skal jo faktisk steriliseres hver eneste dag. Det synes jeg også. Den uroen så kjempefin ut! Ikke sånn stressende med masse farger og bevelser i hytt og vær. Ja, den var skikkelig fin. Vi få på en annen (hun vi skal kjøpe babygym av), men den var så glorete og ikke like fin. Rødt funker ikke for en jente vet du, for her skal dynetrekk og sånn være rosa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå