Gå til innhold

Belle

Fremhevede innlegg

Skrevet

Utrolig fine bilder av dere :Nikke:

Og takk for at du minner meg på at vi etterhvert må finne et gjemmested for en ekstra nøkkel ute :P Ingen tvil i denne verden om at mini kan finne på det samme :P

Håper dere får en fin helg :klemmer:

Tusen takk for det! :nigo:

Jeg tok en ekstra ekstranøkkel i hånden da jeg skulle sette vogna til M i garasjen i dag. :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fine, fine helgen! :strix:

Dødsdigg trening i går, hvor jeg klarte å holde et høyt gjennomsnitt gjennom hele timen. :trene: Og til tross for en katastrofalt dårlig uke på matfronten (bursdag, klubb, smørbrød på jobb, babyshower :daane: ) viser vekta fremdeles -9,5 kg fra pre-M. :hoppendeglad: En halvkilo igjen til det målet som jeg opprinnelig trodde var uoppnåelig. :nigo:

Hadde besøk av bestis og samboeren i går. Veldig koselig, men trist at det ble så kort. :( Neste gjensyn blir vel gjerne rundt bursdagen min, eller når hun skal feire sin bursdag i slutten på juni i Oslo. Gleder meg allerede! :hoppe:

I dag har jeg vært effektiviteten selv. Før klokken rakk å bli 10 hadde jeg allerede bakt et brød, ryddet og støvsuget A sitt rom (det trengtes for å si det mildt :sjenert: ), kommet halvveis i boksortering i den nye bokhyllen, lekt masse med begge jentene og kost masse med A mens M hadde sin første hvil. Nå har M sin andre hvil, A er borte hos nabojenta og jeg får vel komme meg opp og fortsette med bokprosjektet. Klokken 3 skal vi spise pizza hos svigermor.

Skrevet

:sukk: Drittmorgen! :sur: Orker ikke å gå i detalj, men i dag morges ble jeg mer skuffa enn jeg noen gang har blitt av mannen. Bæsj. Måtte resten av dagen bli en million ganger bedre!

Gjest Neferet
Skrevet

:sukk: Drittmorgen! :sur: Orker ikke å gå i detalj, men i dag morges ble jeg mer skuffa enn jeg noen gang har blitt av mannen. Bæsj. Måtte resten av dagen bli en million ganger bedre!

:klemmer:

Håper det bare går oppover herfra!!

Skrevet

Håper det bare går oppover herfra!!

Det kan ihvertfall ikke gå nedover! :P Takk for klem. :klem:

Skrevet

Huffda. :klemmer:

Håper virkelig dagen tar seg opp fort!

Skrevet

Huffda. :klemmer:

Håper virkelig dagen tar seg opp fort!

Jeg var innom Neferets dagbok, hvor jeg fant en oversikt over sjokoladekakeoppskrifter. Det hjalp. :fnise:

Skrevet
:fnise: Godt å høre! ;)
Gjest Neferet
Skrevet

Jeg var innom Neferets dagbok, hvor jeg fant en oversikt over sjokoladekakeoppskrifter. Det hjalp. :fnise:

:ler: Så bra den hjelper for flere av oss! Selv om den oversikten er farlig... :sikle:

Skrevet

Jeg har bokmerket 3 av oppskriftene allerede! :hoho:

Skrevet

Ai ai... Sender deg et stykke gulrotkake og noen gode :klemmer: herfra!

Skrevet

Mannen var innom for å hente bilnøklene for ikke så lenge siden. Det irriterer meg at jeg ikke er langsint! :lol: Han har det altfor enkelt med meg. Derfor tvinger jeg meg selv til å være sur enda litt til. Ihvertfall til vi får snakket ut. :sjenert:

Skrevet

:fnise: Den samme frustrasjonen har jeg! Jeg finnes bare ikke langsint, og det er mange ganger mannen har sluppet alt for billig unna. Og så er det vanskelig å late som og, når jeg faktisk ikke føler på sintfølelsene lengre.

Håper du klarer å holde maska og gi ham den suringa han fortjener. :ler:

Skrevet

:fnise: Den samme frustrasjonen har jeg! Jeg finnes bare ikke langsint, og det er mange ganger mannen har sluppet alt for billig unna. Og så er det vanskelig å late som og, når jeg faktisk ikke føler på sintfølelsene lengre.

Håper du klarer å holde maska og gi ham den suringa han fortjener. :ler:

:ler: Godt jeg ikke er alene! Så teit altså. :lol:

Vi må uansett snakke om dette, så han slipper ikke unna uansett. :Nikke:

----------------------

Denne skal jeg lage en dag. :sikle:

Skrevet

Jeg klarer virkelig ikke å se for meg deg sint :klo: Da må det være real deal hvis han har klart det!!

Skrevet

Jeg klarer virkelig ikke å se for meg deg sint :klo: Da må det være real deal hvis han har klart det!!

Jeg kan bli veldig sint dersom jeg først blir det! Det tar bare vanligvis litt tid før jeg kommer så langt. :fnise:

Det var ikke noe "alvorlig" altså, men bare mange ting oppå hverandre + en lang og slitsom helg som gjorde at begeret var mer enn fullt nok.

Men nå har vi fått snakket om det, jeg har hatt litt baketerapi (ja, det ble ferdigbrownies med cola) og snart blir det litt sjokoladeterapi også. :fnise: Håper colabrownies er noe å rope hurra for. :ler:

Skrevet

Mannen var innom for å hente bilnøklene for ikke så lenge siden. Det irriterer meg at jeg ikke er langsint! :lol: Han har det altfor enkelt med meg. Derfor tvinger jeg meg selv til å være sur enda litt til. Ihvertfall til vi får snakket ut. :sjenert:

Kjenner til den, men tross alt så er det en god egenskap. :Nikke:

Håper dere har fått pratet ut og satt strek! :klem:

Skrevet

Hmmm jeg vet ikke om jeg nødvendigvis er langsint, men jeg har nok litt kort lunte og kan være litt snappete mot kjæresten..Spesielt hvis jeg er trøtt eller PMS. :sjenert: Meeen jeg tror han er blitt vant til det? Så lenge det ikke blir for mye på en dag, da :fnise: Har bare alltid vært sånn :sjenert:

Du den kaken...Var den god? :jepp:

Skrevet

Kjenner til den, men tross alt så er det en god egenskap. :Nikke:

Håper dere har fått pratet ut og satt strek! :klem:

Det er jo det altså. Hater at folk er langsinte. :fnise: Men det gikk fint. Takk for :klem: !

Hmmm jeg vet ikke om jeg nødvendigvis er langsint, men jeg har nok litt kort lunte og kan være litt snappete mot kjæresten..Spesielt hvis jeg er trøtt eller PMS. :sjenert: Meeen jeg tror han er blitt vant til det? Så lenge det ikke blir for mye på en dag, da :fnise: Har bare alltid vært sånn :sjenert:

Du den kaken...Var den god? :jepp:

Haha, kort lunte er velkjent territorium her hjemme ihvertfall! Etter x antall runder med hormoner og dritt er det ikke noe mannen bryr seg om ihvertfall! :fnise:

Njaaaaa. Den ble veldig luftig og god (jeg brukte ferdig brownie-mix fra Regal tror jeg), men jeg er ikke så fan av klassisk sjokoladekake/brownies fordi jeg synes de smaker for mye mel. Det synes jeg denne gjorde også, i tillegg til å kanskje være litt for søt. Jeg ville prøvd med cola light dersom jeg skulle ha prøvd den igjen ihvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...