Gjest Neferet Skrevet 6. mars 2014 #7862 Skrevet 6. mars 2014 Prøvebildene er kommet, dødsfornøyd! Det kommer nok noen på fb og ig for dere som har meg der. Må bare vente til mannen har sett dem først. Hva med nysgjerrige sjeler som du egentlig ikke kjenner da....
^^Belle^^ Skrevet 6. mars 2014 Forfatter #7863 Skrevet 6. mars 2014 Oi, tøff type som arrangerer åpen barnehage! Det sier jeg også! Han må virkelig ha lyst til å ha med seg kompis tidlig opp til hytta! Hva med nysgjerrige sjeler som du egentlig ikke kjenner da.... Vil du bli min fb-venn?
Gjest Neferet Skrevet 6. mars 2014 #7864 Skrevet 6. mars 2014 Vil du bli min fb-venn? Såklart! Sender deg pm
Teriyaki Skrevet 6. mars 2014 #7865 Skrevet 6. mars 2014 Duu den der kiddyloo eller hva den heter, hvor har du kjøpt den? Finner ingen steder som selger den?
CathrineMic Skrevet 6. mars 2014 #7866 Skrevet 6. mars 2014 Jeg har sagt det før, å sier det igjen: jeg ELSKER å lese om hverdagen deres syntes du er så flink til og skrive i tilegg, så det er så kjekt å stikke innom dagboka di Så bra at det ser ut til at det går fint med tanna. Er så skummelt med disse tennene, heldigvis er det jo "bare" melketenner enda.. Jeg sier som neferet, hva med nyskjerrige sjeler som du egentlig ikke kjenner skal innrømme jeg var innom deg da vi fikk tøflene men var ikke mye jeg fikk se
^^Belle^^ Skrevet 6. mars 2014 Forfatter #7867 Skrevet 6. mars 2014 Teriyaki: den kjøpte jeg på Barnas Hus. Cathrine: så gøy å høre at skribleriene mine blir likt! Jeg er helt avhengig av å få ut tanker fra hodet mitt, og hva er vel ikke bedre enn publikum? Sender deg pm med navn jeg.
kisskissbangbang Skrevet 6. mars 2014 #7868 Skrevet 6. mars 2014 Imponert over mannen din som var hjemme alene med 4 småttiser. Da har man bra lyst på tur med kompis.
Kokos Skrevet 7. mars 2014 #7869 Skrevet 7. mars 2014 For noen fantastisk fine bilder!! Og for en skjønn familie dere er Bildene av dere alle sammen var jo bare utrolig flotte (bildene av bare jentene også selvfølgelig)!
^^Belle^^ Skrevet 7. mars 2014 Forfatter #7871 Skrevet 7. mars 2014 Imponert over mannen din som var hjemme alene med 4 småttiser. Da har man bra lyst på tur med kompis. Ikke sant? Og dette var bare sånn at kompis kunne være med tidlig opp. Nei, han fortjener dette altså. Det er så sjelden han kommer seg ut av huset for tiden, alle er jo opptatt med sitt. For noen fantastisk fine bilder!! Og for en skjønn familie dere er Bildene av dere alle sammen var jo bare utrolig flotte (bildene av bare jentene også selvfølgelig)! Tusen takk for det! Jeg ble veldig fornøyd med fellesbildene altså, det må jeg innrømme. Jeg var litt usikker på hvordan jeg og mannen skulle se ut (jentene ser jo alltid fine ut liksom! ), men det ble veldig bra. Jeg signerer Kokos!! Tusen takk!
^^Belle^^ Skrevet 7. mars 2014 Forfatter #7872 Skrevet 7. mars 2014 I går skjedde noe som akkurat der og da var ekkelt (og litt morsomt), men som vi i ettertid kommer til å se tilbake på og le oss skvett ihjel. Mannen er ute og styrer med takboksen mens jeg og jentene er inne og spiser middag. En sulten A er nemlig en A som trenger mat, helst i går. Og da har vi ikke tid til å vente på pappa! Uansett...da vi var ferdige å spise kom mannen inn og sa jeg måtte hjelpe ham litt. Jeg tok på meg sko og jakke og løp ut i garasjen for å hjelpe. Plutselig hører jeg ''klikk!'' Gjett hvem som hadde låst ytterdøren! Og gjett hvem som ikke hadde ekstranøkkel hengende et lurt sted! Så der stod vi da, mannen og jeg, i pøsregnet og klødde oss i hodet. En ettåring og en toåring alene lenge av gangen er ikke en god kombinasjon! I ren desperasjon ringte vi til mamma, den eneste som har ekstranøkkel og som bor 15-20 minutt unna. Hun kastet seg i bilen og ilte til for å hjelpe. I ventetiden stod jeg ute på terrassen og lekte bø og titt-tei med M, mens A sikkert følte seg som en konge der hun var helt mutters alene i huset. På ett tidspunkt var hun inne i kjøleskapet og lurte. Jeg og mannen fikk en saftig latterkrampe på et tidspunkt også, for dette var så absurd! Naboene må ha trodd vi er helt splitter pine sprø! Men etterhvert var det visst ikke like gøy lenger og jeg merket at hun begynte å bli litt redd. Da fikk mannen - ved hjelp av verdens beste foreldreteknikk; bestikkelse! - henne til å hente krakken på kjøkkenet og til slutt klarte hun endelig å låse opp! Ekkelt og hysterisk morsomt på samme tid.
Mazilla Skrevet 7. mars 2014 #7873 Skrevet 7. mars 2014 Oi, ser det for meg! Godt det gikk bra! Og en liten påminnelse om at vi nok burde plassere en nøkkel et sted... Utrolig fine bilder forresten!
Kokos Skrevet 7. mars 2014 #7874 Skrevet 7. mars 2014 Skjønner at det må ha vært ekkelt der og da, men jeg lo veldig godt da jeg leste historien! Søte, lille rampejenta
Pasadena Skrevet 7. mars 2014 #7875 Skrevet 7. mars 2014 Oi, det var jo en litt.. spenstig opplevelse Kjempefine bilder!
Pasjonsblomst Skrevet 7. mars 2014 #7876 Skrevet 7. mars 2014 uffda-- for en opplevelse! Ekkelt når det står på, og artig i etterkant! Note to self: ha en ekstranøkkel tilgjengelig ute et sted?? (litt risikabelt though)
Småkjekset Skrevet 7. mars 2014 #7877 Skrevet 7. mars 2014 Kjempeflotte bilder Skal så absolutt få tatt bilder av E nå snart, og da blir det familiebilder også Hehe, må nok ha sett artig ut for naboer som evt så det, men samtidig skummelt mens det stod på! E har begynt å interessere seg for nøkkelen i døren på badet, så det er nok ikke så lenge før vi står der utelåst fra bad/soverom og etterhvert eget hus Får passe på at terassedøren er ulåst slik at vi kan løpe rundt om hun klarer å låse ytterdøren
^^Belle^^ Skrevet 7. mars 2014 Forfatter #7878 Skrevet 7. mars 2014 Oi, ser det for meg! Godt det gikk bra! Og en liten påminnelse om at vi nok burde plassere en nøkkel et sted... Utrolig fine bilder forresten! Ja, ikke gjør samme feilen som oss! Takk for det! Skjønner at det må ha vært ekkelt der og da, men jeg lo veldig godt da jeg leste historien! Søte, lille rampejenta Vi lo vi også mens vi stod der. Man blir så rådvill! Oi, det var jo en litt.. spenstig opplevelse Kjempefine bilder! Haha, ikke sant? Vi har lært nå i det minste. Takketakk! uffda-- for en opplevelse! Ekkelt når det står på, og artig i etterkant! Note to self: ha en ekstranøkkel tilgjengelig ute et sted?? (litt risikabelt though) Vi hang opp nøkkel i garasjen med én gang vi kom inn igjen for å si det sånn. Kjempeflotte bilder Skal så absolutt få tatt bilder av E nå snart, og da blir det familiebilder også Hehe, må nok ha sett artig ut for naboer som evt så det, men samtidig skummelt mens det stod på! E har begynt å interessere seg for nøkkelen i døren på badet, så det er nok ikke så lenge før vi står der utelåst fra bad/soverom og etterhvert eget hus Får passe på at terassedøren er ulåst slik at vi kan løpe rundt om hun klarer å låse ytterdøren Tusen takk. Sånne bilder er så fine å ha! De er noen små lømler av og til altså!
^^Belle^^ Skrevet 8. mars 2014 Forfatter #7879 Skrevet 8. mars 2014 Koselig babyshower for venninne i går. Selv om jeg er litt lunken til hele opplegget er det unektelig veldig koselig å samles på den måten. God mat, god skravling, kleine leker. Vi sover hos mamma i dag. Deilig å stå opp og ikke tenke på alt som trengs å gjøre i huset. Vi kan bare leke og rote og gjøre akkurat som vi vil. Mamma har ryddet frem alle de gamle lekene våre nå, og jeg og søster satt i hele går og sukket og ah'et over alle minnene. Hvem skukle trodd at vi hadde så mange lykketroll? I dag skal jeg på trening. Lengre har vi ikke planlagt.
Kakaoen Skrevet 8. mars 2014 #7880 Skrevet 8. mars 2014 Utrolig fine bilder av dere Og takk for at du minner meg på at vi etterhvert må finne et gjemmested for en ekstra nøkkel ute Ingen tvil i denne verden om at mini kan finne på det samme Håper dere får en fin helg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå