^^Belle^^ Skrevet 23. januar 2011 Forfatter #761 Del Skrevet 23. januar 2011 Fisher Price er god kvalitet Finn er flott! Jeg fikk meg både stellekommode og en BabyBjörn-vippestol GRATIS med en dame i nabobygda! Bare fordi hun ikke trengte det lenger Jeg elsker når folk er så gavmilde! Åh, gøy altså. :happy: Vippestol må vi også kjøpe tror jeg. Og BabyBjørnen er vel sånn man kan legge helt bak? Huff, synes det er så vanskelig å vite hva kreket kommer til å like å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 23. januar 2011 #762 Del Skrevet 23. januar 2011 Jeg anbefaler virkelig BabyBjörn vippestolen! Det forutsetter jo såklart at du får en baby som liker seg i den da, for den er jo litt dyrere enn en sånn standard. Men fordelen med den er at den kan virkelig vippes på, og det går ikke med f.eks denne. Du kan se at det er sånne "stoppere" på bøylene, sikkert for at den ikke skal vippe helt rundt. Men BabyBjörnen vipper ikke rundt uansett, for den har jo fast underlag Og så er det fordel at den kan stilles i høyden! Broren min bruker den til når jenta hans skal ha grøt nå, for hun kan ikke sitte enda, og da er det greit med et litt høyere stille (Nå følte jeg meg som en BabyBjörn-forhandler ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 23. januar 2011 Forfatter #763 Del Skrevet 23. januar 2011 Takk for tips. Da skal BabyBjørn vippestol settes på listen. Nå fikk jeg forresten svar fra hun på finn, og hun ville gjerne selge det jeg etterspurte. Nå må jeg bare forsikre meg om at uroen med fjernkontroll lyser, så kan vi forhåpentligvis hente det så snart som mulig. Det er så gøy med alt som kommer i hus. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 23. januar 2011 #764 Del Skrevet 23. januar 2011 Vi arvet en vippstol sist, noe lignende den GUNS linket til. Og den er gått i søpla for denne gang. Makan til makkverk, og i tillegg var den ikke spesielt sikker når lillegutt ble litt tyngre, da gikk den nesten nemlig rundt. Vi står mellom Babybjørn og Tripp Trapp sin denne gangen. Ei venninne hadde Babybjørn sist og den var helt super. Men Tripp Trapp har nå kommet med et nytt konsept med vippestol som kan festes på Tripp Trappstolen slik at babyen kan sitte i bordhøyde sammen med resten av familien ved måltidene. Virker utrolig praktisk, spesielt når man har en 3åring fra før... får samlet familien litt mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 23. januar 2011 #765 Del Skrevet 23. januar 2011 Tripptrappstoler kan jo dessuten brukes leeeenge. Hjemme bruker jeg fortsatt min. Den mangler selvsagt fotplate osv., og fungerer bare som stol, men det er ikke noe problem det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 23. januar 2011 Forfatter #766 Del Skrevet 23. januar 2011 Vi arvet en vippstol sist, noe lignende den GUNS linket til. Og den er gått i søpla for denne gang. Makan til makkverk, og i tillegg var den ikke spesielt sikker når lillegutt ble litt tyngre, da gikk den nesten nemlig rundt. Vi står mellom Babybjørn og Tripp Trapp sin denne gangen. Ei venninne hadde Babybjørn sist og den var helt super. Men Tripp Trapp har nå kommet med et nytt konsept med vippestol som kan festes på Tripp Trappstolen slik at babyen kan sitte i bordhøyde sammen med resten av familien ved måltidene. Virker utrolig praktisk, spesielt når man har en 3åring fra før... får samlet familien litt mer. Usikkert babyutstyr vil vi ikke ha. Det var jo veldig praktisk. Jeg får høre med mannen hva han synes, men skal ihvertfall notere meg tips om Tripp Trapp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 23. januar 2011 Forfatter #767 Del Skrevet 23. januar 2011 Tripptrappstoler kan jo dessuten brukes leeeenge. Hjemme bruker jeg fortsatt min. Den mangler selvsagt fotplate osv., og fungerer bare som stol, men det er ikke noe problem det. Ja, det er det som er så genialt med dem. --- Noen som vet hvor Tripp Trapp selges? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 23. januar 2011 #768 Del Skrevet 23. januar 2011 Barnas Hus har det, etter hva jeg vet. Og de er du jo så glad i Ser for meg at Babyshop må ha det også - de har jo i alle fall vogner fra Stokke, og Tripp Trapp er jo fra Stokke det og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 23. januar 2011 #769 Del Skrevet 23. januar 2011 Må barelinke inn til et bilde av det - synes det er så fint! Storebroren har allerede TrippTrapp-stol, som Wind sier er jo det noe som brukes lenge. Så selv om det er relativt dyrt i innkjøp brukes det jo mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 23. januar 2011 Forfatter #770 Del Skrevet 23. januar 2011 Blæ, Barnas Hus, ja. Men det er vel kanskje en ting som er greiest å kjøpe nytt. Ihvertfall når det er en sånn ting som kan brukes for ever og alltid. Kanskje vi må krype til korset og faktisk innom Barnas Hus og titte? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 23. januar 2011 Forfatter #771 Del Skrevet 23. januar 2011 Åh, kjempefiiin. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 23. januar 2011 #772 Del Skrevet 23. januar 2011 På hjemmesiden hvor jeg linket til kan du klikke inn på "inn forhandlere" og jeg ser at i området mitt er den også å få tak i på Bohus f.eks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 23. januar 2011 #773 Del Skrevet 23. januar 2011 En ting er at Tripp-Trapp stolene kan brukes lenge - de er også nærmest uslitelige! Jeg har fortsatt tripp-trapp stolen min fra da jeg var barn (lagret hos bestefar pga flytting utenlands fra barndomshjemmet) - så jeg regner med å kjøpe sånn spebarns-kit så den kan brukes til minien som kommer. Ebay er farlig - er så mye fristende der - og så glemmer man ofte at det kommer gebyrer og toll og porto i tillegg til det man betaler. Men det er mye fint der, og det er også mange selgere som merker varene med "gave" så man slipper tollen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 23. januar 2011 Forfatter #774 Del Skrevet 23. januar 2011 Åh, ser man kan det her også. Da må vi ta oss en tur på Bohus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 23. januar 2011 Forfatter #775 Del Skrevet 23. januar 2011 En ting er at Tripp-Trapp stolene kan brukes lenge - de er også nærmest uslitelige! Jeg har fortsatt tripp-trapp stolen min fra da jeg var barn (lagret hos bestefar pga flytting utenlands fra barndomshjemmet) - så jeg regner med å kjøpe sånn spebarns-kit så den kan brukes til minien som kommer. Ebay er farlig - er så mye fristende der - og så glemmer man ofte at det kommer gebyrer og toll og porto i tillegg til det man betaler. Men det er mye fint der, og det er også mange selgere som merker varene med "gave" så man slipper tollen! Så gøy. Tror det er en fordel å kunne spise uten en liten baby på armen av og til. Ebayshopping er skikkelig vanedannende. Prøver å være obs på totalprisen da, og som du sier så er det jo mange selgere som skriver ned verdien. Veldig greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 23. januar 2011 Forfatter #776 Del Skrevet 23. januar 2011 Da var babygym og sterilisator i boks. Utstyrslisten er oppdatert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 23. januar 2011 #777 Del Skrevet 23. januar 2011 Ser du har kjøpt sterilisator.. har dere bestemt dere for flaskemating? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 23. januar 2011 Forfatter #778 Del Skrevet 23. januar 2011 Ser du har kjøpt sterilisator.. har dere bestemt dere for flaskemating? Nei, det blir nok amming her i gården (dersom vi får det til vel å merke). Sterilisatoren er vel mest til smokker og evt. brystpumpe i starten. Synes 100 kr er så utrolig lite å betale for å slippe å koke alt hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 23. januar 2011 #779 Del Skrevet 23. januar 2011 Ahh, da skjønner jeg! Ja - 100 kr er ikke mye for å slippe kokingen nei. For det blir jo litt koking selv om man ammer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 23. januar 2011 #780 Del Skrevet 23. januar 2011 Den tripp trapp-saken for nyfødte var skikkelig fin! 100 kr for sterilisatoren var kjempebra, det må jo være veldig praktisk å ha. Ja takk til alt som forenkler hverdagssysler! Like før jeg begynner å handle babyutstyr selv, får jo så mange gode tips. Før jeg vet ordet av det er barnerommet i orden, og alt utstyr klart - bare 2-3 år før prøvingen starter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå