Gå til innhold

Belle

Fremhevede innlegg

Skrevet

:fnise:

Her er magen også flat nå, men så snart jeg legger på meg igjen, vet jeg jo hvor det havner :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er magen også flat nå, men så snart jeg legger på meg igjen, vet jeg jo hvor det havner :roll:

Jeg har aldri hatt problemer med magen min før jeg ble gravid med A, det er vel derfor jeg er ekstra var på hvordan den ser ut. Sukk. Mine problemområder er lår og rumpe, da er det ekstra gøy når gamle ''deg kommer jeg aldri oppi-bukser'' begynner å bli store. :hoppe:

Skrevet

Her er ingen ting flatt. Men jeg har flatbrød i skapet? :ler:

Skrevet (endret)

Jeg har også fått flatere rumpe, vaskefille-pupper og større mage. Digg. Eller ikke ;)

Endret av LilleBallerina
Skrevet

Rumpa mi går seriøst i ett fra ryggen til lårene, uten antydning til svung/sprett/kurve whatsoever :dry:

Skrevet

:opplyser: min rumpe er ikke flat :hoho:

Rumpen din er veldig fin. :Nikke: Du har vært heldig, du. Fine pupper, fin rumpe og flat mage. Sukk. :fnise:

Her er ingen ting flatt. Men jeg har flatbrød i skapet? :ler:

Hmmm...men flatbrød er jo godt? :jepp:

Jeg har også fått flatere rumpe, vaskefille-pupper og større mage. Digg. Eller ikke ;)

:ler: Føler med deg.

Rumpa mi går seriøst i ett fra ryggen til lårene, uten antydning til svung/sprett/kurve whatsoever :dry:

:hoho: Er det hull i ryggen du snakker om? Mannen min har det, ifølge ham selv. Jeg synes han har verdens fineste, lille rumpe. :hjerter:

Skrevet

Åh, i går fikk jeg snakket skikkelig med mannen for første gang siden han reiste. Altså, vi snakker jo sammen hver kveld, men den siste uken har vært så travel og jeg har vært så trøtt at det bare har blitt en kjapp oppdatering om ungene og hvordan dagen har vært. Men i går snakket vi i nesten en time, og det var så godt! :hjerte: Hovedsakelig om sommeren. :sol: Nå heller vi mot å kjøpe campingvogn faktisk. :fnise: Og så kjøre nedover. Men vi får se. Må se litt på kostnadene fly + leiebil + hotell vs. bensin og campingvogn (å leie er så dyrt at vi da like godt kan kjøpe en brukt en). Nå som A må betale så og si full pris for flybilletten sin blir det ganske dyrt å fly også. Åh, jeg gleder meg! :hoppendeglad:

Sånn ellers så skal vi ikke gjøre på noenting i dag. Det har vært så travelt i det siste, at i dag vil jeg bare nyyyte de få timene jeg har med jentene mine før de skal legge seg. :rodmer:

Skrevet

Herlig med ferieplaner :sol: Både jeg og mannen elsker å planlegge ferien tidlig sånn at vi kan glede oss lenge! Campingvogn høres kult ut! Har mange venninner som har kjempegode ferieminner fra campingturer i inn- og utland. Tror det er supert for barn. Har aldri prøvd det selv, og jeg og mannen er ikke spesielt glad i å kjøre så langt med bil så det utgår.

Koslig å lese om jentene dine! Imponert over at du er så mye alene med de og til og med får tid til å trene, strikke og være sosial! Supermamma :blomst:

:klemmer:

Skrevet

Føler igrunnen at det bare er håret mitt som er flatt her i gården :hoho:

Deilig å planlegge ferie da :) Har igrunnen litt lyst på campingvogn jeg også. Har bare ingen plass å gjøre av den om vinteren. Mannen er uenig da, han synes campingvogn er for upraktisk, men vil heller ha campingbil. Men DER går grensa altså!! SÅ harry er jeg ikke :hoho:

Skrevet

Hmm, det er ingen forskjell i harryfaktoren på campingvogn og campingbil altså :opplyser:

• Liker 1
Skrevet

Hmm, det er ingen forskjell i harryfaktoren på campingvogn og campingbil altså :opplyser:

Det er en enorm forskjell :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Eeehhh.. JO :skratte::P

Har man i det heletatt lov til å kjøre campingbil før man er fylt 50?? :hoho:

Det er en enorm forskjell :fnise:

:tommel:

Skrevet

I min verden er begge deler akkurat like harry :ler:

• Liker 1
Skrevet

Herlig med ferieplaner Både jeg og mannen elsker å planlegge ferien tidlig sånn at vi kan glede oss lenge! Campingvogn høres kult ut! Har mange venninner som har kjempegode ferieminner fra campingturer i inn- og utland. Tror det er supert for barn. Har aldri prøvd det selv, og jeg og mannen er ikke spesielt glad i å kjøre så langt med bil så det utgår.

Koslig å lese om jentene dine! Imponert over at du er så mye alene med de og til og med får tid til å trene, strikke og være sosial! Supermamma

Vi elsker å kjøre bil, og heldigvis ser det ut til at jentene gjør det også. Ihvertfall etter at vi fikk dvd-spiller baki der. :fnise: Vi hadde jo planer om å reise til USA i år, på biltur, men pga Asia-turen min må vi utsette den litt til. Det er ikke akkurat billig å fly dit for å si det sånn. :P

Og apropos USA...det er dessverre ikke like billig å bare ta inn på et random motell i Europa nei. Standarden er vel også gjerne lavere her enn der borte. Så da blir det campingvogn da... :ler: Neida, det er jo supergøy for ungene! :jepp:

Hehe, supermamma vil jeg ihvertfall ikke si. Trening, strikking og sosialiteter går foran ting som vaske hus, brette klær og andre sånne ''gøye'' aktiviteter. ;)

Føler igrunnen at det bare er håret mitt som er flatt her i gården

Deilig å planlegge ferie da Har igrunnen litt lyst på campingvogn jeg også. Har bare ingen plass å gjøre av den om vinteren. Mannen er uenig da, han synes campingvogn er for upraktisk, men vil heller ha campingbil. Men DER går grensa altså!! SÅ harry er jeg ikke

:fnise: Jeg har også flatt hår!

Vi har kommet frem til at campingvogn er mest praktisk vi altså! Da har man mulighet til å dra på sightseeing med bilen (noe vi kommer til å gjøre mye), mens campingvogna står fint parkert der vi satte den. :Nikke:

Hmm, det er ingen forskjell i harryfaktoren på campingvogn og campingbil altså

Helt enig! :hoho:

Det er en enorm forskjell

Eeehhh.. JO

Har man i det heletatt lov til å kjøre campingbil før man er fylt 50??

:ler: Jeg kan ikke se forskjellen!

I min verden er begge deler akkurat like harry

:5: Jeg og mannen må snart ut og kjøpe matchende grilldress! :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Dagen i går var ekstremt lite innholdsrik. Jeg hentet jentene, lagde middag (fiskekaker og fullkornspasta - M spiste faktisk nesten en hel fiskekake i TILLEGG til et par pastarør :nigo: ), lekte litt, vasket gulvet i gangen og på kjøkkenet (stuen tar jeg i dag...og badet oppe dagen etter det kanskje? :fnise: Her tar vi ting sakte og forsiktig :P ), badet ungene (de var skikkelig englebarn i går, superkosete oppi badekaret der :hjerte: ), la M, la A, kom godt i gang med å strikke hetten på Osloanorakken (snart ferdig nå! :hoppe: ) og så en halv anime-film. Egentlig en veldig fin hverdag! :jepp:

I dag skal jeg på Forever Living-kveld sammen med damene i barselgruppen. Jeg har ikke erfaring med noen av de produktene, og har egentlig ingen planer om å kjøpe noe heller. Vi får se. :fnise: Jeg gleder meg bare til det sosiale jeg! Savner å møtes en gang i uken slik vi har gjort i nesten ett år nå. :skravle:

Skrevet

Forever Living sine produkter er helt knall :tommelopp: Spesielt håndsåpa (utrolig dryg i bruk :daane:), aloe vera geleen, Propoliskremen (brukes til alt fra kuldekrem til eksem/ tørr hud), heat lotion (bruker den istedet for paracet når jeg har vondt i hodet, også genial til stiv nakke/ skuldre) og lipsylen :nigo: Skrubben er også bra..ogogog :ler:

Bestis er forhandler av Forever Living...kanskje det er hun som kommer og demonsterer ;)

Skrevet

Forever Living sine produkter er helt knall :tommelopp: Spesielt håndsåpa (utrolig dryg i bruk :daane:), aloe vera geleen, Propoliskremen (brukes til alt fra kuldekrem til eksem/ tørr hud), heat lotion (bruker den istedet for paracet når jeg har vondt i hodet, også genial til stiv nakke/ skuldre) og lipsylen :nigo: Skrubben er også bra..ogogog :ler:

Bestis er forhandler av Forever Living...kanskje det er hun som kommer og demonsterer ;)

Takk for anbefalinger! :tommelsmil: Jeg endte opp med å kjøpe noe allikevel... :fnise: Kjøpte Propoliskremen og håndsåpen. Sistnevnte kommer jeg til å ha i dusjen og bruke til å vaske vekk sminken med, samt i håret og på kroppen til jentene. Det er gøy med sånne flerbruksting altså! :nigo:

Jeg tror ikke det var det altså. For venninna di er hun som har tvillinger? Dette var en fra 'øya med en gutt på 7 og en jente på 5.

Men åh, så deilig det var! Både med det sosiale, og med en skikkelig velværekveld! Vi fikk fotbad og ansiktsmaske og kremer og alt som var. :hjerte:

Skrevet

...og fordi KG er stedet for oversharing: aloe vera juice har køddet til systemet mitt! :ler: Magen snakker sitt eget språk! :fnise:

Skrevet
:ler: det roer seg etter en stund! Jeg går på den hver dag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...