Gå til innhold

Belle

Fremhevede innlegg

Skrevet

Herregud, hun ble jo nettopp født? :klo:

Gratulerer så masse med dagen, håper den har vært superfin!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk for gratulasjoner alle sammen! :klem:

Helgen har vært så fin! Slitsom, men veldig, veldig fin. :hjerte: Familieselskap er aldri noe stress. Besteforeldre og tanter og onkler leker med ungene og jeg og mannen slapper av det vi er gode for i sofaen. :fnise: Litt mer stress var det på lørdag. Det ble litt flere folk enn vi hadde sett for oss, så en stund var det ganske så travelt rundt ørene. :ler: Men M hadde det kjempegøy, det er det viktigste. I går var det Stavanger-gjengen sin tur, og da de var gått gikk luften ut av ballongen hos oss alle tror jeg. M la seg klokken 17 og A sovnet på sofaen klokken 17:45. :fnise:

Jeg kom meg faktisk på trening i går kveld! :hoppe: Intervallspin, 60 minutter. :daane: Deilig var det! Og da jeg kom hjem hoppet jeg i dusjen før jeg sneik meg inn i armkroken til mannen og vi så film (Red). :rodmer: En helt perfekt avslutning på en fin helg! :jepp:

Men åh, jeg føler meg så high on life for tiden! Det er så deilig å føle at jeg har overskudd til både å jobbe, være mamma og kone, trene og bare nyte livet. :strix:

• Liker 2
Skrevet

Det ble en lang dag i går også, gitt. I dag er jeg trøtt som en dupp og jeg gleder meg til en kveld uten særlig med planer. :jepp:

Vi fikk besøk av vennepar med to gutter til middag i går. De kunne ikke komme i helgen, og ville gjerne feire M de også. Men huttemegtu, gutter er bråkete! :daane: Det er mulig at det bare er akkurat de guttene altså, men her var det hæla i taket i hele går ettermiddag. M satt helt sjokkert på gulvet og så med store øyne på kaoset, mens A prøvde så godt hun kunne å være med på laget. :ler: A har alltid vært en guttejente, om jeg kan si det sånn. Men takk og pris at hun ikke er slik som dem. Da hadde jeg blitt sliten da! :fnise:

Etter at A endelig sov fikk jeg en knapp halvtime på kjøpesenteret for å prøve å finne ny bh. Jeg rasket med meg to stk i 75C (etter å ha konstatert at 80B var for liten cup, men for stor rundt livet) uten å ha tid til å prøve, men de var for små de også. Hvilken størrelse skal jeg da prøve? 80C? Eller bør jeg gå over til D? :klo: Merker jeg er heeelt noob på dette her. Jeg har planer om å gå til Change eller Triumph for å måle meg skikkelig, men det vil jeg ikke gjøre før etter at jeg er helt ferdig med ammingen. :Nikke:

Etter handlespurten dro jeg til venninne som var på besøk hos oss tidligere på dagen, for å ha en strikkedate. Superkoselig! Vi har snakket om det siden jul nå, men så har bare hverdagen rast avgårde for oss begge. Da hun nevnte tidligere på dagen at jeg godt kunne komme samme kveld ante jeg ugler i mosen...baby i mosen kan vi heller si. Eller ugler i magen. :fnise: Hun er gravid! :strix: Hun hadde en tidlig SA for 3-4 måneder siden, så dette var supergode nyheter. Hun er bare 6 uker på vei, men som hun sier så har hun en god følelse denne gangen. De skal på UL neste uke og vi satser på at alt ser bra ut. :hjerte: Jeg dør etter å fortelle mannen det (han vet ikke om SA'en heller, siden hun ba om at jeg ikke skulle si det til noen), men hun sa at mannen hennes gjerne ville fortelle det selv. Det er jo bestisen til mannen min, så det forstår jeg. :ler:

Skrevet

75C og 80B har lik størrelse på cupen, bare ulik omkrets! Prøv 75D om 75 er passelig rundt :) om 75 også er for stor rundt, blir neste 70E, hehehe :ler:

Skrevet

75C og 80B har lik størrelse på cupen, bare ulik omkrets! Prøv 75D om 75 er passelig rundt :) om 75 også er for stor rundt, blir neste 70E, hehehe :ler:

Takk for svar! :tommelsmil: Da må jeg prøve 75D. :jepp: 70E, finnes det altså? Jeg har liksom vært ''bortskjemt'' med å bruke 70A frem til jeg ble gravid med A, og det var jo veldig enkelt å finne noe i den størrelsen. :fnise:

Skrevet

Det finnes ja, men du må nok på en undertøysbutikk for å finne det :) Veldig praktisk å kunne handle på H&M og sånt, jeg har en dustestørrelse som nesten aldri finnes i vanlige butikker. Skulle ikke tro at 70D var vanskelig å finne egentlig!

Bestiller på ebay jeg da, har funnet min favoritt-bh fra Victorias Secret. Så alle bh-ene mine er likedane, bare forskjellig farge :fnise:

...men det var jo pre-graviditet. Hvem vet hva som vil passe når ammingen er ferdig! De ser ganske like ut syns jeg da, men det aner meg at de kommer til å bli en smule mykere etterpå :daane:

Skrevet

Det finnes ja, men du må nok på en undertøysbutikk for å finne det :) Veldig praktisk å kunne handle på H&M og sånt, jeg har en dustestørrelse som nesten aldri finnes i vanlige butikker. Skulle ikke tro at 70D var vanskelig å finne egentlig!

Bestiller på ebay jeg da, har funnet min favoritt-bh fra Victorias Secret. Så alle bh-ene mine er likedane, bare forskjellig farge :fnise:

...men det var jo pre-graviditet. Hvem vet hva som vil passe når ammingen er ferdig! De ser ganske like ut syns jeg da, men det aner meg at de kommer til å bli en smule mykere etterpå :daane:

Her har det skjedd stooor forandring. Det er vel unngåelig når man går fra 70A til...85E på noen måneder. :sjenert: Så nå er de myke og en del slappere enn de var. Og større selvsagt. 70A er definitivt ikke noe å skryte av! :ler:

Jeg skal få meg noen gode bh-er når jeg er ferdig med ammingen, ja. :jepp:

Skrevet

:fnise: Det er litt av en forandring, ja!

Skrevet

Hvis du går til change for å måle deg, så er det godt mulig at du får deg et sjokk. Jeg var plutselig ikke 75c lenger, men 65f(!) Og jeg har verken blitt tynnere eller fått større pupper, jeg brukte bare så vanvittig feil størrelse! Å få deg målt er uansett en anbefaling :)

Så herlig å lese at du er så high on life! :nigo:

Skrevet

Signerer de andre her som sier at du må få målt deg skikkelig! Det er herlig å ha en bh som passer perfekt!

Men jeg fikk meg også et lite sjokk, 70J blei størrelsen min :sjokkert:

Skrevet

For noen luksusproblemer alle her har da... :sukk: Jeg håpte det skulle bli mer svung over cup'ene etter første svangerskap, men sitter fortsatt her med espressokopper.. :sjenert:

Skrevet

Da er vi to :glare: Men altså, de er like fine etter en graviditet og 18 mnd amming, så jeg skal ikke sukke for tungt ;)

Skrevet

Ikke noe svære greier her heller altså, 70D er det samme som 85A :ler:

Skrevet

:fnise: Det er litt av en forandring, ja!

Ja! Det MÅ jo bare være en stor forandring når absolutt alle kommenterer det. :ler:

Hvis du går til change for å måle deg, så er det godt mulig at du får deg et sjokk. Jeg var plutselig ikke 75c lenger, men 65f(!) Og jeg har verken blitt tynnere eller fått større pupper, jeg brukte bare så vanvittig feil størrelse! Å få deg målt er uansett en anbefaling :)

Så herlig å lese at du er så high on life! :nigo:

Oi, såpass ja! Jeg er ganske sikker på at jeg bruker feil størrelse. Jeg har nemlig planlagt å måle meg siden jeg ble gravid med A. Men så ble jeg jo gravid med M omtrent før ammingen med A var ferdig, og da er det liten vits i å måle seg. :fnise:

Signerer de andre her som sier at du må få målt deg skikkelig! Det er herlig å ha en bh som passer perfekt!

Men jeg fikk meg også et lite sjokk, 70J blei størrelsen min :sjokkert:

Oi, hjelpes. Lurer på om undertøysbutikkene finner ut av disse størrelsene for å få mer salg, jeg? :fnise: 70J er liksom ikke noe man finner i billighylla hos H&M.

For noen luksusproblemer alle her har da... :sukk: Jeg håpte det skulle bli mer svung over cup'ene etter første svangerskap, men sitter fortsatt her med espressokopper.. :sjenert:

:kose: Om det er noen trøst, så savner jeg de gamle puppene mine. :sjenert:

Da er vi to :glare: Men altså, de er like fine etter en graviditet og 18 mnd amming, så jeg skal ikke sukke for tungt ;)

Nei, det skal du ikke! :fnise: Skulle gjerne hatt mine gamle, fine pupper tilbake. Sukk.

Ikke noe svære greier her heller altså, 70D er det samme som 85A :ler:

:fnise:

Skrevet (endret)

I går var jeg så trøtt! Var helt pudding hele kvelden egentlig. Heldigvis hadde jeg null planer. Etter at ungene hadde lagt seg så vi film (Red 2) mens jeg fikk startet på Oslo-anorakken til A. :hoppe: Jeg ble faktisk nesten ferdig med hele kanten nede, bare på noen timer. :nigo: Den skal være grå, med rosa- og gråstripete på magen og armene. Sånn (nr 762). Elsker Viking-garn. :hjerte:

Sånn ellers så har vi faktisk hatt en natt å skrive hjem om! Vanligvis pleier M å tulle mye på nettene, våkne klokken 5, få pupp og sovne igjen. Men i natt våknet hun fordi hun hadde bæsjet, kom inn i sengen vår (som vanlig), sovnet forholdsvis fort og sov helt til 6:30! Jeg stod opp og lurte på hvorfor puppene mine var så fulle. :ler: Håper virkelig at det blir litt bedre etterhvert nå, mannen skal jo snart reise. :bond:

Endret av ^^Belle^^
Skrevet

Iiiik, jeg glemte jo helt å si at vi endelig fikk kjøpt oss stol i går! :hoppe: Stol til lesekroken min i stuen. :hjerte: Vi har en svææær stue som bare er halvveis møblert (gøy for ungene å løpe rundt da, men...) så det skal bli godt å få inn litt til sånn at det ikke ser så tomt ut. Om 6 uker. :daane:

Men det er denne, bare den er grå med turkise knapper. :nigo:

217882010_0.jpg

Og denne puffen til:

215675_0.jpg

Vi skal bruke bestemors gamle sybord i teak som sidebord, så nå mangler bare lampen. Gleder meg til å tilbringe kvelder der med bok og strikketøy. :nigo:

Skrevet

Kule stolen!!!!! :daane: Det blir dødsbra!!!

Skrevet

:wow: Det blir så fiiiiint!!!

:jepp:

Kule stolen!!!!! :daane: Det blir dødsbra!!!

Vi satser på det! :5:

------------------

Slapp dag i går, akkurat hva jeg trengte. Burde vel egentlig ha trent, men det fristet lite å gå på step/styrke, så da utgikk det glatt. :fnise: Trening i dag da, muligens i morgen, og på lørdag og søndag. Vi får se det litt an. :Nikke:

Jeg fikk byttet bh og jeg må nok på undertøysbutikk for å få tak i skikkelig bh. 75D er litt liten den også, så mulig jeg må ha 75E. Men for nå funker den sånn noenlunde ihvertfall. Godt å slippe å bekymre seg for om nipplene viser gjennom ammebh-en. :hoho:

Fikk tatt en god jafs av Oslo-anorakken i går også. Det er så gøy når det går så fort! :nigo:

Skrevet

Imorgen er kombitimen quickspin/ catslide..det er Margrethe som har den! Hva tenker du om det? Jeg synes catslide er kjempeskummelt mtp skuldera mi, men Egil mente jeg kunne gjøre et forsøk og være litt forsiktig ifht hvor langt ut jeg går :vetikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...