Mazilla Skrevet 22. januar 2011 #741 Del Skrevet 22. januar 2011 Ok, tydeligvis er jeg ikke alene om akkurat det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 22. januar 2011 #742 Del Skrevet 22. januar 2011 21 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 22. januar 2011 #743 Del Skrevet 22. januar 2011 Hvordan går det, Belle? Fant du ut noe å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 22. januar 2011 Forfatter #744 Del Skrevet 22. januar 2011 Her går det veldig fint. Alltid godt å få ut alle negative tanker. Føler meg alltid bedre etterpå. Gutta stakk opp til en annen kompis. Synes egentlig det var like greit, for da får jeg ihvertfall fred til å sove. Har sett et par episoder av Glory Daze (anbefales forresten!) og tror jeg skal legge meg til å sove. alle gode KG-jenter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 22. januar 2011 #745 Del Skrevet 22. januar 2011 Natta, Belle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 23. januar 2011 Forfatter #746 Del Skrevet 23. januar 2011 Ny dag, nye muligheter, mindre hormonell. Jeg sovna forholdsvis tidlig, mannen ramla inn dørene klokken 3 og erklærte at dagen i dag kun var vår dag og vi skulle gjøre akkurat det jeg hadde lyst til å gjøre. Han har visst hatt litt dårlig samvittighet stakkar. Tror jeg skal ebay-shoppe litt i dag. Synes både uroer og babygym var forferdelig dyrt i butikken (henholdsvis 4- og 600 kr ), og er overbevist om at jeg finner mye billigere på ebay, evt. finn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 23. januar 2011 #747 Del Skrevet 23. januar 2011 Håper dere får en fin dag sammen i dag da Og ebay-shopping blir aldri feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 23. januar 2011 Forfatter #748 Del Skrevet 23. januar 2011 Håper dere får en fin dag sammen i dag da Og ebay-shopping blir aldri feil Det gjør vi nok. Ebay-shopping er (farlig) GØY! Og veldig enkelt når man har paypal. Man får liksom ikke et forhold til de pengene som er brukt fordi man bare trykker på en knapp og vips! har man kjøpt noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 23. januar 2011 Forfatter #749 Del Skrevet 23. januar 2011 Jeg fant faktisk en selger på finn som, dersom vedkommende er interessert, ble billigere på både uro og babygym enn ebay. I tillegg er denne selgeren en lokal, så jeg slipper porto. Jeg har også fått sendt mail til kopbarnvagn.se ang. stellebagen vi har lyst på. Må bare forsikre meg om at frakten er gratis, og om det blir noe moms og tollgebyr på dette - noe jeg mener de fikser sånn at jeg slipper det. Ellers kan jeg like godt kjøpe den fra en norsk nettbutikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 23. januar 2011 #750 Del Skrevet 23. januar 2011 Hurra. Vil du ha sånn fancysmancy med masse av farger og lyd og sånn, eller tar du det enkelt? (uro og babygym, altså) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 23. januar 2011 Forfatter #751 Del Skrevet 23. januar 2011 Hurra. Vil du ha sånn fancysmancy med masse av farger og lyd og sånn, eller tar du det enkelt? (uro og babygym, altså) Gøy. :happy: På uroen vil jeg helst ha sånn fancysmancy hvor man slipper å trekke opp for å få lyd. Da har man en fjernkontroll som kontrollerer alt. Babygymen er det ikke så viktig med egentlig. Man vet jo ikke om kreket kommer til å like å ligge der i det hele tatt, så vi gidder ikke å betale i dyre dommer for absolutt å få lyd. Men det er jo et pluss, da. Den jeg har funnet på finn er med lyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 23. januar 2011 #752 Del Skrevet 23. januar 2011 Finn.no må jo være genialt til sånne ting Paypal kan være skummelt.. Det føles ut som Paypal betaler og ikke jeg Ha en kjempefin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 23. januar 2011 #753 Del Skrevet 23. januar 2011 Ah. Smart tenkt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 23. januar 2011 Forfatter #754 Del Skrevet 23. januar 2011 Finn.no må jo være genialt til sånne ting Paypal kan være skummelt.. Det føles ut som Paypal betaler og ikke jeg Ha en kjempefin søndag! Ja, det finnes utrolig mange fine ting der inne, om man er villig til å kjøpe brukt selvsagt. Og så er det bare å trykke på en knapp. På feelunique (hvor jeg kjøper alt av sminke, hår- og hudprodukter) må man logge inn med bankID og allting. Da har man på en måte en ekstra sperre der da, og man får mye lengre tid til å tenke seg om. Ah. Smart tenkt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 23. januar 2011 #755 Del Skrevet 23. januar 2011 Det føles ut som Paypal betaler og ikke jeg Hva mener du? Er det ikke Paypal som betaler?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 23. januar 2011 Forfatter #756 Del Skrevet 23. januar 2011 Hva mener du? Er det ikke Paypal som betaler?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 23. januar 2011 #757 Del Skrevet 23. januar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 23. januar 2011 #758 Del Skrevet 23. januar 2011 Jeg har kjøpt en sånn til Lillemor, og jeg er egentlig glad jeg brukte litt penger på en uro! Denne har fjernkontroll og jeg vet om mange som har den og som er veldig fornøyd! Nå skal det sies at jeg fikk rabatter da, og det er sannelig ikke sikkert den hadde blitt kjøpt hvis jeg måtte betale fullpris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 23. januar 2011 Forfatter #759 Del Skrevet 23. januar 2011 Jeg har kjøpt en sånn til Lillemor, og jeg er egentlig glad jeg brukte litt penger på en uro! Denne har fjernkontroll og jeg vet om mange som har den og som er veldig fornøyd! Nå skal det sies at jeg fikk rabatter da, og det er sannelig ikke sikkert den hadde blitt kjøpt hvis jeg måtte betale fullpris. Veldig enig. Jeg har hørt at sånne man bare trekker opp forstyrrer babyen i forhold til når man kan styre hele dingsen med en fjernkontroll. Jeg har funnet en Fisher Price på finn til 250 kr. Synes det var en ok pris i forhold til 500 kr på BR og som var et merke jeg aldri har hørt om. Fisher Price er ihvertfall god kvalitet. Håperhåper jeg får kjøpt av den selgeren altså. *krysser fingrene* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 23. januar 2011 #760 Del Skrevet 23. januar 2011 Fisher Price er god kvalitet Finn er flott! Jeg fikk meg både stellekommode og en BabyBjörn-vippestol GRATIS med en dame i nabobygda! Bare fordi hun ikke trengte det lenger Jeg elsker når folk er så gavmilde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå