Gå til innhold

Belle

Fremhevede innlegg

Skrevet

Velkommen hjem!! Høres ut som litt av et eventyr! :strix: Tilbake på jobb i dag? Du er ikke riktig klok! :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal du på jobb IDAG?! Gale kvinnemenneske :hoho:

Men åh så gøy den turen din høres ut :strix: Skikkelig eksotisk eventyr!!

Lykke til med første dag på jobb i døgnvill tilstand med melkespreng :ler::klemmer:

Skrevet

På jobb i dag ja, det er sprekt, men det fikser du fint! :)

Velkommen hjem og lykke til med de første dagene tilbake på jobb! Det blir sikkert ekstra deilig med helg denne uka :)

:klem:

Skrevet (endret)

Velkommen hjem!! Høres ut som litt av et eventyr! :strix: Tilbake på jobb i dag? Du er ikke riktig klok! :fnise:

Skal du på jobb IDAG?! Gale kvinnemenneske :hoho:

Men åh så gøy den turen din høres ut :strix: Skikkelig eksotisk eventyr!!

Lykke til med første dag på jobb i døgnvill tilstand med melkespreng :ler::klemmer:

På jobb i dag ja, det er sprekt, men det fikser du fint! :)

Velkommen hjem og lykke til med de første dagene tilbake på jobb! Det blir sikkert ekstra deilig med helg denne uka :)

:klem:

Takk for det, jenter! :klem: Jobb i dag, ja. :sjenert: Det måtte bare bli sånn. Jeg har jo brukt opp alle de 30 feriedagene jeg hadde til gode, så... :ler: Men egentlig helt greit. Blir en kort uke da, det gjør ingenting. :nigo:

Jeg fikk forresten streng beskjed om å bare akklimatisere meg i dag, så jeg dingler bare innom her og facebook og sånn, jeg. :hoho:

Jeg sykla forresten til jobb i dag! :hoppe: I øs pøs regnvær, men det gjorde godt. Planen er at jeg skal fortsette med det, så kan mannen levere i barnehagen sånn at det ikke blir så tidlig for jentene. Jeg begynner jo på jobb 7:30, så når mannen er ute blir det tidlig nok allikevel. Men ja...jeg tenkte jeg skulle prøve pulsklokken for første gang, og så gjorde jeg ett eller annet feil da jeg skulle trykke på at jeg var ferdig, så ingenting er lagret. :dry:

Endret av ^^Belle^^
Skrevet

Ah, nytt år, dere. 2014. Fjoråret var jo helt fantastisk, med M som kom, nytt hus og en følelse av at alt som har manglet nå er på plass. Er det mulig at dette året blir like fint? Jeg har en følelse på det altså. ;)

I nærmeste fremtid er det utdrikningslag for søster. Vi skal på hytta på fjellet, veldig lite typisk utdrikningslag, og det blir megagøy. Forhåpentligvis går det greit at jeg reiser uten M, noe jeg gleder meg litt (mye) til. I dag er faktisk første gangen jeg er lenger borte fra henne enn 3 timer...og det sier jo litt om hvor sammensveisa vi har vært dette året. Av naturlige grunner riktignok. Jeg lengter etter den natten hvor jeg kan sove sammenhengende i mer enn 4 timer! Kanskje jeg skal bruke den helgen på å sove, i stedet for å gjøre utdrikningslagsgreier? :fnise:

Det er jo snart på tide med ettårsdag også! :sjokk: Hvor har tiden blitt av? Lille sviska mi er et helt år allerede! Hun krabber, står, klapper, smiler, ler og prater. ''Mamma'' er vel det eneste ordet hun sier sånn på skikkelig, og da er hun sulten. :fnise:

Det blir nok mye husstyring det neste året også. Nå har vi jo funnet drømmehuset, men å møblere drømmehuset er litt vanskeligere. :ler: Vi har jo naturlig nok ikke råd til å kjøpe alt på en gang, så da må vi ta det gradvis. Mannens bokhylle-kreasjon (bilde kommer) kom opp mens jeg var bortreist og det er så fiiint! God plass til alle bøkene mine - og mer til. :hoppe: Nede har vi skaffet oss stuebord nå. Endelig! Det gamle er ikke særlig pent lenger. Ellers mangler ''bare'' ny tv og godstol til lesekroken så er stuen komplett. Så var de alle de andre rommene, da... :fnise:

Det blir nok ikke så mye reising det neste året. Vi skal klare å komme oss en tur til Frankrike i sommer. Da er det 3 år siden vi var der sist, da A var bare en måned gammel. Gleder meg til å vise frem de nydelige jentene mine, og til å hilse på nye tilskudd i familien der nede også. I tillegg blir det nok en tur til Kaptein Sabeltann for å levere tutten. Mannen har ihvertfall snakket med A om det, og jeg håper vi får det til. Bilturer er uansett en lek nå som vi har DVD-spiller. :nigo: Jeg har innmari lyst til å reise en langhelg på kjærestetur også - vi trenger det sårt! Men vi må se an hvor langt pengene rekker. Nå går jo alt til hus og bil og barnehage. Og den evinnelige bufferkontoen som mannen fanatisk klistrer seg til. Joda, det er fint å ha en bufferkonto, men den trenger vel ikke å være på nivå med en halv årslønn? :fnise:

Ellers skal vi kose. Mye. Jentene begynner å bli så store! Vi skal prate og le og leke og løpe. Vi skal prøve å få til bading en gang i uka, og når M blir stor nok til å sitte bakpå sykkelen skal vi på sykkelturer. A elsker å sitte bakpå sykkelen (hun sovnet visst tilogmed, da hun og mannen var på tur mens jeg var på tur!).

For min del har jeg egentlig ingen nyttårsforsetter. Det har jeg aldri. Men jeg har ting jeg skal prøve å bli flinkere til. Som å trene. Det tror jeg blir enklere når ammingen slutter og jeg er ledig på kveldstid igjen. Jeg har jo fått meg pulsbelte, så det blir nok noe jogging og sykling for meg selv også. :trene: Jeg skal fortsette med den gode trenden jeg har på matfronten - med bare sjokolade i helgene. Noe mer enn det vet jeg at jeg ikke klarer - god mat er altfor godt! :fnise: Og så skal jeg ta vare på de fine øyeblikkene, de er det mange av. Jeg har en tendens til å på en måte vente. Vente til det er gjort før ting blir bra. Vente til det skjer før ting blir bra. Men nå har jeg ingenting å vente på. Vi har fått to nydelige unger og jeg er ikke lenger i ventemodus på at de skal komme, eller i det hele tatt å bli til! Kommer det en ny, skjer det ikke på mange år enda.

Jeg er lykkelig. :hjerte:

Skrevet

For et herlig innlegg!! :strix:

Skrevet

Så herlig, hold fast på den følelsen og tankegangen så blir 2014 også et fantastisk år! :hjerte:

Skrevet

kjempefint innlegg, Belle!

Ingen selvfølge å føle seg lykkelig, men du høres veldig fornøyd og takknemlig ut. Og som du sier så er jo mange av brikkene falt på plass for deg.

megaimponert av sykling til jobben i øspøs!!! sporty!

Skrevet

For ett fint innlegg om året 2014 :rodmer: Kan være enig i mange av tankene dine, og jeg håper for dere alle det blir slik du beskriver :hug:

Skrevet

For et herlig innlegg!!

:nigo:

Så herlig, hold fast på den følelsen og tankegangen så blir 2014 også et fantastisk år!

Det skal jeg! :jepp:

kjempefint innlegg, Belle!

Ingen selvfølge å føle seg lykkelig, men du høres veldig fornøyd og takknemlig ut. Og som du sier så er jo mange av brikkene falt på plass for deg.

megaimponert av sykling til jobben i øspøs!!! sporty!

Ja, jeg er det altså! Tror mye falt på plass da jeg bestemte jeg for å sette inn spiral. Ingen mer undring og venting på om jeg kanskje kan være gravid/når kommer det til å skje osv. Veldig deilig å innse at vi mest sannsynligvis har fått de barna vi kommer til å få. :jepp:

Når alternativet er å levere A i barnehagen klokken 7:15, så var det egentlig et enkelt valg. Jeg elsker dessuten å sykle, så det er liksom helt greit.

For ett fint innlegg om året 2014 Kan være enig i mange av tankene dine, og jeg håper for dere alle det blir slik du beskriver

Det håper jeg også. Men om det ikke blir sånn, så blir det bra uansett tror jeg. :hjerte:

Skrevet

Første dag i jobb var veldig fin. Jeg hadde det suuupertravelt assa...leste meg gjennom 2 A4-sider med rutiner. Og det var det. :hoho: Men greit å kunne få snakket med alle sammen igjen, og bare bli vant til å være her. Jeg ringte bare hjem en eneste gang også. :tommelsmil: De der hjemme hadde hatt det helt fint uten meg. Litt sutring en gang fordi hun ville ha pupp, men da hadde mannen bare lagt henne, og alt var glemt. Da jeg kom inn dørene hadde han akkurat hentet A i barnehagen, og hun kom løpende mot meg mens hun hylte ''mamma miiiiin!'' og jeg fikk verdens største klem. Tett i hælene kom en krypende M og strakk armene sine mot meg og ville opp. Årh, jeg er heldig som har to av verdens fineste jenter altså. :hjerte:

Ellers var det ikke så mye spennende som skjedde. Mannen lagde middag mens jeg lekte med jentene, og så var det plutselig leggetid for M. A satt godt plantet i sakkosekken sin mens jeg og mannen hadde litt kvalitetstid rundt kjøkkenbordet. Han mekket utelys, jeg bladde i Ellos-katalogen. :fnise: Alt i alt en veldig fin hverdag. :Nikke:

Skrevet

Her er forresten bokhyllen mannen har mekket - av kjøkkenoppbevaringsskap fr Ikea. Jeg har ikke fått fylt inn alle bøkene mine enda, dette er bare de som ikke fikk plass i den andre... :strix:

20140107_202651_zps2i2bqm5v.jpg

Skrevet

Fin bokhylle! Deilig at den ikke står på gulvet sånn at man kan komme fram ved støvsuging/vasking! :Nikke:

De jentene dine høres så gode ut :hjerte: Glad for at du hadde en fin første dag på jobb og håper dagen i dag blir like fin! :)

Skrevet

Fin bokhylle! Deilig at den ikke står på gulvet sånn at man kan komme fram ved støvsuging/vasking! :Nikke:

De jentene dine høres så gode ut :hjerte: Glad for at du hadde en fin første dag på jobb og håper dagen i dag blir like fin! :)

Takk! Er superfornøyd altså, liker å ha noe som ikke er standard bokhylle-bokhylle liksom. :jepp:

De er superduper gode! :hjerte:

Kul bokhylle, kreativt gjort av han!

Ikke sant? Jeg trodde vi skulle kjøpe en helt vanlig Billy-sak jeg, men neida, han hadde sin egen visjon. :ler:

Skrevet

I går fikk vi tak i barnehagevogn til M. 200 kroner! Vogn nummer 5. :daane::fnise: Men iiiik, tenk at hun snart begynner i barnehagen! Neste uke begynner vi tilvenningen. :bond: Hun har såvidt begynt å bli litt skeptisk (tror jeg - hun smiler ihvertfall ikke til alle nå lenger :ler: ), så dette kan jo bli interessant. Satser på at det går fint!

Jeg og mannen så på gamle bilder av A i går, og herregud så like jentene våre er! :hakeslepp: På luebildene til A klarer vi ikke å se forskjell på dem engang! :overrasket: Fb-bilde kommer tror jeg, for dette må bare dokumenteres. :fnise:

Sykling til jobb i dag:

23 minutt, 132 kcal

Gjennomsnittspuls: 65%

Maxpuls: 84 %

Helt grei ''rusle'' til jobben-økt. :jepp:

Skrevet (endret)

.

Endret av ^^Belle^^
Skrevet

Så deilig å lese om lykke lang vei, ultrastilig bokhylle og trening på vei til jobb :nigo: ...og ja, jentene deres er helt sykt like :hoho: Det har jeg sagt hele veien, M er en mini-utgave av A - som snytt ut av nesa :ler:

Tenk at det lille nøstet skal begynne i bhg neste uke da :daane: Jeg husker så godt når hun ble født, og klarer ikke å forstå at det er et år siden :klo: Hjelpes som tida går!! Vi har jo snart-isj 3 åringer også :overrasket: ..noe som merkes her i huset ihvertfall :ler:

Kanskje vi kan få til trening i neste uke? Denne uka har jeg ikke hatt sjans til annet enn hjemmetrening..og da..vel..det skjer bare ikke :flau: Vi reiser til Oslo imorgen, men fra mandag av er jeg klar :tommelopp:

Skrevet

Jeg så bildene på FB. Knallinke! :ler:

Ja, også er jeg dødsmisunnelig på bokhylla.

Skrevet

Så bildene og jeg måtte konsentrere meg for å se hvem som var hvem. Søøøte! :hjerte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...