honning Skrevet 18. desember 2013 #7502 Skrevet 18. desember 2013 Ja det hørtes ut som det beste du kunne finne på alene hjemme Usj, ikke noe bra med så lite søvn nei, og spesielt ikke i lengden
Pingting Skrevet 19. desember 2013 #7503 Skrevet 19. desember 2013 Uff, høres slitsomt ut ja. Sofaen er din venn!
^^Belle^^ Skrevet 22. desember 2013 Forfatter #7504 Skrevet 22. desember 2013 Det er ingenting som er bedre enn å komme hjem til et skinnende, nyvasket hus. Jeg og ungene var hos farfaren min, mannen var hjemme og vasket til jul. Ellers er det ikke så mye som har skjedd siden sist, annet enn det samme gamle. M er blitt syk, så det ser ut som om vi slipper å gå i begravelse i morgen. Huff, jeg er ikke så hjerteløs som jeg høres ut altså...det var onkelen til pappa som vi har hatt grei kontakt med mens vi var mindre, men han bor over 2 timer unna. M må jo være med på slepet hvor enn jeg går, så da utgår det. Hun har hatt feber i dag, og snørr og sikkel bare spruter ut av henne. Vi måtte dessverre skippe nissebesøket også. Sånn velforeningsgreie, hvor foreldre leverer inn gaver til ''nissen'' og så samles vi og ungene får gave. Koselig, og A syntes det var superstas! I kveld sovnet hun i midt-setning. Det er ikke så mye som overgår verdens søteste ''så god og søt, så god og søt'' rungende fra babycallen.
^^Belle^^ Skrevet 24. desember 2013 Forfatter #7505 Skrevet 24. desember 2013 Gooood jul alle sammen!
Diddles Skrevet 24. desember 2013 #7507 Skrevet 24. desember 2013 God jul skjønne du Håper dere får en kjempefin jul!!! Første jula til M
^^Belle^^ Skrevet 25. desember 2013 Forfatter #7509 Skrevet 25. desember 2013 Julaften ble sinnsykt fin! Den startet litt haltende, med bare 2+2 timers søvn, men utover dagen ble det bare bedre og bedre. Grøt hos mamma (A må visst ha tygget mandelen uten å ha visst om det/sagt i fra ), "barnefri" (A var med mamma i kirken, M sov) mens vi gjorde de siste forberedelsene, god middag, god drikke og glade mennesker. Og gavene...! Jentene fikk grotesk mye gaver. Nå skal lekerommet ryddes og minst halvparten skal gis bort til Ukraina. Men det var fine gaver, og ungene var helt i hundre. M fikk blant annet et sånn aktivitetsbord som hun har brukt som gåstol i hele går og hele dag . A fikk svææært dukkehus (flatpakket - det er enda flatpakket), prinsessetelt, Minnie-bamse, duplo i haugevis og masse masse mer. Det blir litt sånn når de er eneste barnebarna på alle sider. Mine gaver som er verdt å nevnes er pulsklokken jeg fikk av mannen. Nå skal det trenes! Fikk også bøker (endelig lotr på engelsk! - har "bare" lest dem på nynorsk og bokmål ), sko og mye annet gøy. Det er ikke vanskelig å være lykkelig når man bokstavelig talt legger seg med et smil om munnen.
Teriyaki Skrevet 25. desember 2013 #7510 Skrevet 25. desember 2013 God jul og så flott at du er fornøyd! Her var gaveåpningen et eneste stress med en toåring, en treåring og en 4,5 åring ikke var O sånn spesielt interessert i gavene heller, bortsett fra en pelle politibil-kopi han fikk. Jeg fikk forresten også pulsklokke. gleder meg til å prøve i morgen!
^^Belle^^ Skrevet 26. desember 2013 Forfatter #7511 Skrevet 26. desember 2013 God jul og så flott at du er fornøyd! Her var gaveåpningen et eneste stress med en toåring, en treåring og en 4,5 åring ikke var O sånn spesielt interessert i gavene heller, bortsett fra en pelle politibil-kopi han fikk. Jeg fikk forresten også pulsklokke. gleder meg til å prøve i morgen! Hehe, det kan jeg tenke meg! Det er noen syke hauger med gaver de får altså. Men, men...her fokuserer vi på at en og en pakke skal pakkes opp. A ville pakke opp alt med en gang, men det tok ikke lange tiden før hun var med på å hjelpe å lese opp og dele ut. Så gøy med pulsklokke! Hvilken var det du fikk? Jeg fikn Polar FT60. Tok hvilepulstesten i går kveld.
^^Belle^^ Skrevet 26. desember 2013 Forfatter #7512 Skrevet 26. desember 2013 Da var dagen her. Eller...dagen før dagen - som jeg ikke har lengtet etter. Har egentlig fortrengt hele skiten, men nå er det pakkedag og jeg må vel innse at dette faktisk skjer. Gruer meg noe helt ubeskrivelig til å si hadet til A. Ser for meg tusen ulike marerittscenarier hvor hun hylgråter på flyplassen og løper mot meg. Nei huff, blir trist bare av å skrive om det. Jeg tror uansett at vi lar henne være igjen hos farfaren sin da, for å unngå nevnte scenario. Men så må jeg prøve å huske at jeg faktisk reiser i morgen! Til Asia! Jeg og M skal storkose oss.
Teriyaki Skrevet 26. desember 2013 #7513 Skrevet 26. desember 2013 (endret) Hehe, det kan jeg tenke meg! Det er noen syke hauger med gaver de får altså. Men, men...her fokuserer vi på at en og en pakke skal pakkes opp. A ville pakke opp alt med en gang, men det tok ikke lange tiden før hun var med på å hjelpe å lese opp og dele ut. Så gøy med pulsklokke! Hvilken var det du fikk? Jeg fikn Polar FT60. Tok hvilepulstesten i går kveld. Jeg fikk polar FT7M. Har ikke funnet ut av hvor jeg kan legge inn maxpuls..Når jeg går på trening settings så er ikke det et alternativ? Men det skal jo gå an. God tur forresten! Hvor lenge blir dere? Endret 26. desember 2013 av Teriyaki
^^Belle^^ Skrevet 26. desember 2013 Forfatter #7514 Skrevet 26. desember 2013 Jeg fikk polar FT7M. Har ikke funnet ut av hvor jeg kan legge inn maxpuls..Når jeg går på trening settings så er ikke det et alternativ? Men det skal jo gå an. God tur forresten! Hvor lenge blir dere? På min klokke ligger det på user settings. Klokken setter automatisk opp maxpuls på 220 - alder, men for min del blir det altfor lavt da. Takk for det! Vi blir i 10 dager.
Teriyaki Skrevet 26. desember 2013 #7515 Skrevet 26. desember 2013 På min klokke ligger det på user settings. Klokken setter automatisk opp maxpuls på 220 - alder, men for min del blir det altfor lavt da. Takk for det! Vi blir i 10 dager. Får se om jeg finner ut av det! Pulsklokken min var mye "snillere" i forhold til antall kalorier. Ifølge klokken forbrente jeg 400 kcal på 30 min i dag, mens ifølge ellipse-maskinen så hadde jeg bare forbrent 310. Klokken har jo vekt, høyde og alder, så skulle tro det var mest rett, men..
Gjest Gaby Skrevet 26. desember 2013 #7516 Skrevet 26. desember 2013 God tur, Belle! Håper turen går bra
Diddles Skrevet 26. desember 2013 #7517 Skrevet 26. desember 2013 Ah, tenk at du reiser imorgen da!! Syns vi har pratet om denne turen, at det er en evighet til, og vips så er det nå!! Så flink du er som klarer å fokusere litt på at dere skal kose dere også Jeg skjønner veldig godt du gruer deg til å si hade til A, men det kommer til å gå kjempefint med henne - hun er jo med pappaen sin Lurt å la henne bli hos farfar mens mannen din kjører dere til flyplassen, så slipper du evt. hjerteskjærende gråt - det er ikke med på å gi deg godfølelsen Jeg håper dere får verdens beste tur, jeg gleder meg fillete og frynsete til å høre alt om turen og se bilder ...også gleder jeg meg til et nytt år med nye treningsmuligheter - på kveldstid Glad i deg God tur
Mazilla Skrevet 26. desember 2013 #7519 Skrevet 26. desember 2013 God tur!! Og lykke til med reisen, håper du får kost deg og slappet av litt også!
^^Belle^^ Skrevet 27. desember 2013 Forfatter #7520 Skrevet 27. desember 2013 Tuuusen takk for god tur-ønskninger alle sammen! Nå har reisefeberen slått inn for fullt, og jeg begynner å glede meg litt også. A har enda ikke nevnt at hun også vil være med, så jeg håååper at det går greit! Ah, tenk at du reiser imorgen da!! Syns vi har pratet om denne turen, at det er en evighet til, og vips så er det nå!! Så flink du er som klarer å fokusere litt på at dere skal kose dere også Jeg skjønner veldig godt du gruer deg til å si hade til A, men det kommer til å gå kjempefint med henne - hun er jo med pappaen sin Lurt å la henne bli hos farfar mens mannen din kjører dere til flyplassen, så slipper du evt. hjerteskjærende gråt - det er ikke med på å gi deg godfølelsen Jeg håper dere får verdens beste tur, jeg gleder meg fillete og frynsete til å høre alt om turen og se bilder ...også gleder jeg meg til et nytt år med nye treningsmuligheter - på kveldstid Glad i deg God tur Ja, ikke sant? Tiden går så altfor fort! Jeg begynner å jobbe når jeg kommer hjem igjen liksom! Det skal bli en once in a lifetime-tur, så jeg prøver å fokusere på det. Den dagen vi ankommer landsbyen skal vi på juletrefest med lokalbefolkningen. Hvem får mulighet til å være med på noe sånt, liksom? Det er bare "besta" (konen til svigerfar) som er hjemme, men hun meldte seg frivillig til å passe A mens vi kjører til flyplassen. Jeg trenger uansett tid til å si hadet - av erfaring vet jeg at det er det A trenger om hun er lei seg, og det hadde vi ikke fått på flyplassen. Jippi, kveldstrening uten mobilen på sykkelstyret. Gleder meg jeg også! Veldig, veldig glad i deg også!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå