honning Skrevet 15. desember 2013 #7481 Skrevet 15. desember 2013 Stakkar dere! Det hørtes veldig slitsomt ut ja. Får satse på at dere gjør dere ferdig med sykdom før jul da hvertfall, og brus og godteri er absolutt lov før kl 12 når man er syk Dessuten er det jo snart jul også... God bedring til dere hele gjengen!
Pingting Skrevet 15. desember 2013 #7482 Skrevet 15. desember 2013 Eh, jeg tror kanskje det hadde vært mer ufornuftig av deg å IKKE spise sjokolade og brus nå. Ett sted må man hente kreftene sine fra
Gjest Gaby Skrevet 15. desember 2013 #7483 Skrevet 15. desember 2013 Ping trår til med visdomsord, som alltid
^^Belle^^ Skrevet 16. desember 2013 Forfatter #7484 Skrevet 16. desember 2013 Stakkar dere! Det hørtes veldig slitsomt ut ja. Får satse på at dere gjør dere ferdig med sykdom før jul da hvertfall, og brus og godteri er absolutt lov før kl 12 når man er syk Dessuten er det jo snart jul også... God bedring til dere hele gjengen! Det begynner å se litt lysere ut nå heldigvis. Eh, jeg tror kanskje det hadde vært mer ufornuftig av deg å IKKE spise sjokolade og brus nå. Ett sted må man hente kreftene sine fra Det høres veldig logisk ut. Ping trår til med visdomsord, som alltid
^^Belle^^ Skrevet 16. desember 2013 Forfatter #7485 Skrevet 16. desember 2013 (endret) Å få sovet (om enn avbrutt) i nesten 12 timer var det som skulle til for å bli frisk. Muligens brus hadde noe med saken å gjøre også! Sjokoladen derimot...billigkonfekt fra Europris. Det ble til at jeg, mamma og A hadde skikkelig kvalitetstid bare oss. Jeg fikk velge ut klær på MeMini i julegave til jentene fra mamma (M fikk BÅDE fleecedress og ulldress, og A fikk ullkjole og -stillongs - snille mamma min ), og så fikk jeg velge meg ut en genser til meg selv på en annen butikk. Den eneste jeg fant kostet 600 kroner... Supersnille mamma min! Etterpå dro vi og prøvde å få A til å ri på hest (det var litt sånn: ..... ) og avsluttet kvelden på sykehuset hos farfaren min. Han fikk slag for litt siden, men det kunne vi ikke se eller merke noe som helst på ham, og han skulle hjem igjen i dag. Endret 16. desember 2013 av ^^Belle^^
Disco Biscuit Skrevet 16. desember 2013 #7486 Skrevet 16. desember 2013 Godt og høre at du er pigg igjen Hadde selv en liten periode med sykdom forrige uke og da hjalp desidert søvn best.
Disco Biscuit Skrevet 16. desember 2013 #7487 Skrevet 16. desember 2013 Bare innom for å si at jeg har fått ny dagbok - link ligger i signaturen
^^Belle^^ Skrevet 16. desember 2013 Forfatter #7488 Skrevet 16. desember 2013 Godt og høre at du er pigg igjen Hadde selv en liten periode med sykdom forrige uke og da hjalp desidert søvn best. Jeg har alltid vært sånn. Sover et døgn og så er jeg frisk igjen. Bare så synd det ikke er like lett å melde seg ut av livet et døgn når man har unger. ------ Nå sitter jeg på kafé, helt mutters alene. Jeg gikk til kjøpesenteret, måtte bare komme meg ut. Det er ikke så veldig langt, rundt 2 km, men det var utrolig godt å bevege beina igjen. Er en evighet siden jeg har trent, og enda lenger siden jeg har vært på trilletur. :trillesmiley: Fikk også kjøpt gave til mannen fra ungene, så nå mangler jeg bare en eneste en, og den fikser bror på nettet. Ikke det at vi har stresset altså, vi har vært så og si ferdige siden starten på desember vi. Deilig!
Disco Biscuit Skrevet 16. desember 2013 #7489 Skrevet 16. desember 2013 Så deilig med litt alenetid og spasertur Det gjør godt for både kropp og sjel!
Gjest pysepusen Skrevet 16. desember 2013 #7490 Skrevet 16. desember 2013 Deilig med alenetid! Og den gåturen til senteret er jo herlig. Var noen uker i høst jeg gikk der hver dag
Pingting Skrevet 16. desember 2013 #7492 Skrevet 16. desember 2013 Kafé alene er undervurdert! (kan bare tenke meg hvor mye du nøt det i forhold til det jeg pleier)
^^Belle^^ Skrevet 17. desember 2013 Forfatter #7493 Skrevet 17. desember 2013 Alenetur på kafé er helt fantastisk. Satt og hørte på Wheel of Time mens jeg spiste. Den gåturen er fin, ja. Akkurat passe lang sånn at man orker å gå på senteret også. Nå er 15 teite Ikea-rammer pakket inn. Brukte bokstavelig talt hele kvelden på det. Men jeg rigget meg til på spisebordet med brus, eple med yoghurtdip og Sex and the City på pc, så da var det egentlig litt koselig allikevel. I dag er A hjemme fra bhg etter eget ønske. Koselig når hun vil det, da er hun i så godt humør. Nå har hun sittet og spist 3 mandariner (okei da, klementiner, men for meg kommer det alltid til å hete mandarin - for A er det appelsin...) i en times tid, og nå sitter vi og snik-ser på dagens episode av Julekongen. Om litt er det siste barseltreff. Ever.
Gjest Gaby Skrevet 17. desember 2013 #7494 Skrevet 17. desember 2013 mandariner (okei da, klementiner, men for meg kommer det alltid til å hete mandarin Yeah!!!
Disco Biscuit Skrevet 17. desember 2013 #7495 Skrevet 17. desember 2013 (endret) Jeg har alltid den diskusjonen med venner og kjente før jul. Det heter jo Klementiner (Selvom jeg også er oppvokst med mandariner) Endret 17. desember 2013 av Disco Biscuit
Pingting Skrevet 17. desember 2013 #7496 Skrevet 17. desember 2013 Avvente meg fra m-ordet for endel år siden, jeg. Var skikkelig kjempedritvanskelig å ikke komme med sarkastiske kommentarer da jeg jobba i matbutikk og folk spurte etter mandariner. *barnslig*
^^Belle^^ Skrevet 17. desember 2013 Forfatter #7497 Skrevet 17. desember 2013 Yeah!!! Jeg har alltid den diskusjonen med venner og kjente før jul. Det heter jo Klementiner (Selvom jeg også er oppvokst med mandariner) Jeg så hva du la ut på fb. Det var da jeg måtte inn og rette her. Avvente meg fra m-ordet for endel år siden, jeg. Var skikkelig kjempedritvanskelig å ikke komme med sarkastiske kommentarer da jeg jobba i matbutikk og folk spurte etter mandariner. *barnslig* Gøy.
^^Belle^^ Skrevet 18. desember 2013 Forfatter #7498 Skrevet 18. desember 2013 Jeg blir snart sprøøøø! M hadde atter en gang 2 viltre våkentimer i natt. Jeg blir helt knust av å få så ekstremt oppstykket søvn jeg altså, når det skjer så ofte. Tror vi har hatt det sånn i mer enn annenhver natt lenge nå. M merker ihvertfall etterdønningene i dag, for ikke bare sov hun helt til 7:30 (omtrent uhørt! Og veldig typisk når storesøster er klar for dagen kl 5), hun sov i over 3!! timer!! i dag!! Stakkar lille kroppen har vært fullt opptatt med både ettervirkninger av MMR og 3 tenner som presser på. Håper hun er på god vei til å bli seg selv igjen. Mannen tok M med seg til svigermor og jeg er mutters alene hjemme i noen timer. O glede på jord!
Mazilla Skrevet 18. desember 2013 #7499 Skrevet 18. desember 2013 Så deilig med hjemme-alene-tid! Skal du flate ut på sofaen, eller har du masse planer? Kos deg med ensomheten uansett!
^^Belle^^ Skrevet 18. desember 2013 Forfatter #7500 Skrevet 18. desember 2013 Så deilig med hjemme-alene-tid! Skal du flate ut på sofaen, eller har du masse planer? Kos deg med ensomheten uansett! Det blir nok sofasliting. Har mye burde-burde å gjøre, men akkurat nå er det bare burde-burde-planer og ingenting annet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå