pusilus Skrevet 6. november 2013 #7381 Skrevet 6. november 2013 Da har jeg lest meg opp Koselig med besøk fra bestiss og herlig med trening, vektnedgang og finvær Dere er så flink å finne på ting, her har vi en snørrfrøken med hoste og verkende øyne som er mer eller mindre trøtt hele tiden og småsur når vi bare er hjemme vi to. Nå er jeg også halvdårlig og tiltaksløs så det hjelper ikke
Mazilla Skrevet 6. november 2013 #7382 Skrevet 6. november 2013 I alle dager, reise seg? Hun ble jo nettopp født jo! Måtte se på tickeren din nå, og hun har jo sannelig vært like lenge utenfor som inni magen jo!
^^Belle^^ Skrevet 7. november 2013 Forfatter #7383 Skrevet 7. november 2013 Så gøy! M og min lille ligger ganske likt i utvikling. Vi tok ned sengebunnen i helga! Hun sitter for øyeblikket og gomler honningmelon i feederen Det går så fort! Føler det var omtrent i går de ble født, jeg. Nei, det var i går A ble født! Sukk. Skulle ønske M ville ha noe sånt. Her går det i brødskive uten noe på, og bittelitt middag fra tallerkenen min. Ikke akkurat så mye å bli mett av. Da har jeg lest meg opp Koselig med besøk fra bestiss og herlig med trening, vektnedgang og finvær Dere er så flink å finne på ting, her har vi en snørrfrøken med hoste og verkende øyne som er mer eller mindre trøtt hele tiden og småsur når vi bare er hjemme vi to. Nå er jeg også halvdårlig og tiltaksløs så det hjelper ikke Jaaa! Det var godt med en bestis vitamininnsprøytning. Vi er nødt til å finne på ting, ellers blir A litt sprø. Men tiltaksløshet hjelper ikke så mye, det kan jeg si meg enig i. Jeg var sånn i dag morges. Fikk A til å leke med byggeklossene sine på stuebordet fordi jeg ikke orket å bevege på meg. I alle dager, reise seg? Hun ble jo nettopp født jo! Måtte se på tickeren din nå, og hun har jo sannelig vært like lenge utenfor som inni magen jo! Ja, ikke sant? Om 2 dager, helt nøyaktig!
^^Belle^^ Skrevet 7. november 2013 Forfatter #7384 Skrevet 7. november 2013 (endret) Trøtt.no M har vært sånn halvveis våken siden 4 i dag morges. Da hjelper det lite at A har begynt å sove til 6:30 de siste morgenene. Disse ungene mine altså, kan de ikke bare synkronisere seg? Og helst klokken 6:30 og ikke klokken 4. Mannen reiste på kurs i Stavanger før fuglene våknet og overnatter der. Tror jeg skal legge meg tidlig i kveld. Hadde en skikkelig fin trilletur i går. Totalt 7,8 km på 1 time og 25 minutter, over to fjell. Ikke verst til å være skranglebekkenet mitt synes jeg. Og i morgen er det spinning. Om jeg så sovner sittende på sykkelen skal jeg trene i morgen. Jeg har avlyst så mange ganger nå, at det begynner å bli flaut. Sånn, da har jeg skrevet det her og da MÅ jeg. Ellers ingen planer for dagen annet enn å brette sammen fjellet med klær som ligger på vaskerommet. Sukk. Jeg er veldig flink til å brette klær altså, men å legge dem på plass får jeg liksom aldri tid/lyst/ork til. Og da samler det seg opp da, helt til jeg tar et skippertak og bare gjør det. Endret 7. november 2013 av ^^Belle^^
pusilus Skrevet 7. november 2013 #7385 Skrevet 7. november 2013 Jeg fikk tatt meg sammen ut på dagen og Lita og jeg kom oss ut på tur i finværet og kastet steiner i dammene Tiltaksløsheten min kommer nok av både medisiner, lite søvn og jobbsituasjon. Høres lurt ut å legge seg tidlig, det er hardt å starte morgenen kl fire.
Diddles Skrevet 7. november 2013 #7386 Skrevet 7. november 2013 Og i morgen er det spinning. Om jeg så sovner sittende på sykkelen skal jeg trene i morgen. Jeg har avlyst så mange ganger nå, at det begynner å bli flaut. Sånn, da har jeg skrevet det her og da MÅ jeg. tullejenta
^^Belle^^ Skrevet 8. november 2013 Forfatter #7387 Skrevet 8. november 2013 Men det funket! Deilig spinningtime, men pulspeltet mitt funket dessverre ikke. Innmari kjipt å ikke kunne følge med altså. Merker hvor avhengig jeg er av det for å føle at jeg får mest mulig ut av treningen. Men jeg prøvde å telle litt på pulsen underveis da, etter toppene, og da lå jeg på rundt 90%. Ikke verst for meg som våknet minst en gang i timen i hele natt. Apropos...M skal få sin første natt på eget rom i natt. Litt , men samtidig litt spent for om det kan ha noen effekt. Ammestolen er ihvertfall på plass, så vi har ikke så veldig høye forhåpninger. Nå:
Disco Biscuit Skrevet 8. november 2013 #7388 Skrevet 8. november 2013 Kjekt å lese om de store flinke jentene dine :klapper: også for vektnedgang! Ser jo på FB at du støtt og stadig har vært å trent - så resultater må det jo bare bli Flink du er! Ha en fin helg
^^Belle^^ Skrevet 8. november 2013 Forfatter #7389 Skrevet 8. november 2013 Kjekt å lese om de store flinke jentene dine :klapper: også for vektnedgang! Ser jo på FB at du støtt og stadig har vært å trent - så resultater må det jo bare bli Flink du er! Ha en fin helg Ja, tenk hvor store de er blitt begge to! Jeg har veldig mye å takke ammingen for, men litt prøver jeg å gjøre på egenhånd også. ------- Åh, fin dag! Etter luren tok mannen helgestøvsugingen, hang opp gardiner på rommet til M og var skikkelig husmor. Jeg og M gikk tur til butikken for å handle brus og sjokolade. Jeg skukle til å skrive at legging på nytt rom gikk over all forvetning...men nå våknet hun. Eller, hun sov visst Jeg forbereder meg på en lang natt (lydbok er lagt klar), så får vi se hvordan det går.
^^Belle^^ Skrevet 8. november 2013 Forfatter #7391 Skrevet 8. november 2013 (endret) ----- Mannfolk er rare! Nå har mannen sittet med kjøkkenbordet i flere timer og drømt seg bort i inget annet enn Biltema-katalogen. Og jeg tuller ikke...han ringer rundt alt han har lyst på! Endret 8. november 2013 av ^^Belle^^
Gjest Gaby Skrevet 8. november 2013 #7392 Skrevet 8. november 2013 Det gjorde jeg i lekekatalogen da jeg var lita
^^Belle^^ Skrevet 9. november 2013 Forfatter #7393 Skrevet 9. november 2013 Det gjorde jeg i lekekatalogen da jeg var lita Jeg også! Og H&M- og Elloskatalogene. ------- Vi må ha valgt den desidert verste natta å sove på eget rom for første gang. M er småsyk og havnet ganske raskt i vår seng. Hun holdt fest i noen timer midt på natta der og ville opp kl 6. Det var ihvertfall ikke 5. I tillegg har jeg hatt sinnsykt vondt i magen i hele natt. Håper ikke det er noe omgangssyke på vei, det vil vi ikke ha. Ligger på sofaen nå og har bare vondt. Typisk at sånn skjer på "fridagen" vår, dvs at A sover hos svigermor, hvor vi hadde sååå mange planer.
^^Belle^^ Skrevet 10. november 2013 Forfatter #7394 Skrevet 10. november 2013 Andre natt på eget rom gikk over all forventning! Hun sov helt fra 21 til 2! Tullet litt etter det da, med amming både 2 og 3. Sovnet 3:30 og opp 6. Ikke så verst. Og apropos ikke så verst...A sov til over 7:30 i dag! Det er lenge siden det! M har sovet i vognen i 2,5 time nå og jeg begynner å bli bekymret. Tror det har skjedd bare et par ganger siden hun ble født. Men koselig for A og mamma. Vi har bakt bolledeig (pappa har visst bursdag i dag - farsdag er litt vanskelig å forstå seg på visstnok ) og bare kost oss foran tv.
Gjest pysepusen Skrevet 10. november 2013 #7395 Skrevet 10. november 2013 Hehe, her har også pappa bursdag -og han har fått boller
^^Belle^^ Skrevet 10. november 2013 Forfatter #7396 Skrevet 10. november 2013 Hehe, her har også pappa bursdag -og han har fått boller Ikke så lett å forstå seg på denne pappadagen altså. Lurer på hva hun sier når mannens virkelige bursdag kommer om litt over en uke. Kanelboller her i huset.
^^Belle^^ Skrevet 12. november 2013 Forfatter #7397 Skrevet 12. november 2013 Blærk. Tror jeg har omgangssyken uten hverken oppkast eller diaré. Om det er mulig. Ett eller annet er det ihvertfall, denne magevondten har jeg hatt siden lørdag! Kneip tenna sammen på søndag, med god hjelp fra Fru ibux og Herr paracet og i går var det egentlig veldig greit, men i natt toppet det seg. Jeg snakker fødselssmerter. Hadde det ikke vært for at jeg hadde sovna sammen med M i går kveld (syk hun også stakkar + tenner) hadde jeg fått 2 oppstykkede timer i natt. Men det nytter lite å sove også, siden det virker som om smertene kommer når jeg ligger? Uansett...ligger i senga nå og prøver å få meg en hvil før A kommer hjem.
Pasjonsblomst Skrevet 12. november 2013 #7398 Skrevet 12. november 2013 Stakkars Belle! Har også hatt sykt vonde mageknip av og til, det er grusomt. Men så vondt som fødselssmerter? Nesten så jeg blir skremt av å lese om det, og ville anbefalt en tur til legen.. Det KAN jo være noe annet også. Hvil deg godt nå da!
Pingting Skrevet 12. november 2013 #7399 Skrevet 12. november 2013 Au! Det hørtes nesten ut som noe du burde få sjekka opp ja, ihvertfall om det fortsetter
^^Belle^^ Skrevet 12. november 2013 Forfatter #7400 Skrevet 12. november 2013 Takk for gode ord, dere. Ingen magevondt enda, selv om jeg har spist både middag og kvelds så vi håper på det beste i natt! Jeg skal til legen i morgen, ang noe annet, så dersom det tar seg opp igjen i natt skal jeg definitivt nevne det for henne.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå