Gå til innhold

Belle

Fremhevede innlegg

Skrevet

Unner deg uthvilt-følelsen, og savner min :fnise: Jeg gleder meg til dette bleieslutt-på-natta-greiene er overstått så jeg kan få nattesøvnen min tilbake og vi har en dag der begge er uthvilte og på topp - himmel og hav det skal bli gøy :bolledeig:

Kos deg ikveld skjønne, og nyyyt sjokoladen - den har du fortjent! Jeg stikker på O2 Low imorgen kl 10, samvittigheten min næger meg og maser i bakhodet "du har bare trent 1 dag denne uka" :fy_fy::flau: Neste uke - da er det bare å bite tenna sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Unner deg uthvilt-følelsen, og savner min :fnise: Jeg gleder meg til dette bleieslutt-på-natta-greiene er overstått så jeg kan få nattesøvnen min tilbake og vi har en dag der begge er uthvilte og på topp - himmel og hav det skal bli gøy :bolledeig:

Kos deg ikveld skjønne, og nyyyt sjokoladen - den har du fortjent! Jeg stikker på O2 Low imorgen kl 10, samvittigheten min næger meg og maser i bakhodet "du har bare trent 1 dag denne uka" :fy_fy::flau: Neste uke - da er det bare å bite tenna sammen!

Uthvilt-følelsen er dessverre langt unna, men ikke-lenger-dødstrøtt-følelsen er definitivt her. :fnise: Som jeg sa; 3 amminger er en bra natt for tiden. Men, men...sånn er det. Det er uansett helt forferdelig å være så sliten, føler med deg! :klem:

Skulle så gjerne vært med deg på trening, men i morgen blir det hektisk. Skal på ett eller annet vis klare å lage suksesskombo med begge jentene hengende i skjørtekanten. :daane: Heftige saker. :ler:

Skrevet

Hadde ledd meg i hjel selv av han spinningmannen, altså :ler:

Vi har relativt travle dager ja, selvom vi ikke gjør så mye fornuftig. I dag har hun vært eksepsjonelt blid da, lå faktisk en halvtime og fjaset på matta. Men jeg må være der sammen med henne, ellers blir det krise :fnise:

Skrevet

Puh, lenge siden jeg har skrevet her nå! Vi har hatt noen travle, men fine dager siden sist. På lørdag hadde vi bursdagsselskap for bror her hjemme, fullt hus og stormende jubel. På kvelden var jeg ute med damene i barselgruppen. Utrolig koselig, selv om jeg ikke fikk tatt det glasset med vin som jeg så gjerne skulle hatt. :lol: Det hadde gått greit her hjemme, og jeg ble ikke oppringt, men hun ville ikke ha flasken og mannen måtte gi tutt og bysse en hel haug med ganger før hun sovnet skikkelig. Hun spiste ikke før klokken var 1 og jeg brukte et døgn på å bli kvitt sprengen som hadde bygget seg opp i løpet av kvelden. :fnise:

På søndag sov jeg leeenge, før vi dro i svømmehallen hele gjengen. Superkoselig å gjøre noe sånt på en søndags ettermiddag. :hjerte: A trives som fisken i vannet, og legger på svøm (med armringene) som om hun aldri skulle ha gjort noe annet. M sjarmerte halve bassenget med sitt gode humør og galskapen hun har i vannet. :ler:

I går fikk jeg også sove lenge, og så gjorde vi på absolutt ingenting hele dagen. :nigo:

I dag har vært en stappfull dag. :daane: Fotografering i barnehagen (M fikk også et eget bilde, og så fikk de tatt søskenbilde, Kjempegøy! :hoppe: ), barseltreff, lunsj hos naboen, levere mannen på busstasjonen, besøk av mamma, leggetid. *puh*

Men ja...nabolunsj var superduperkoselig! :hoppe: Mannen i huset har fri og er hjemme med jenta si på 4. A elsker henne (det første hun sa da hun våknet i dag var ''i dag spisa Liva'' :fnise: ) og de leker så fint sammen. Mannen i huset er utrolig koselig han også, og nå som de har besøk av en fransk dame passet det fint å invitere oss. :nigo: Jeg fikk frisket opp på fransken min - det gikk overraskende fint å bare hoppe rett inn, og til slutt snakket vi om alt fra familie til politikk. Dama er 90 (!!!) år, men virker mer som 70 og er nå blitt min nye pennevenn. :fnise: Hun er visst en pionér innen sport og friluftsliv, og har utrolig mange interessante historier. Hun var med på landslaget i langrenn i Oslo-OL i 1952 liksom. :ler:

Sånn ellers måtte mannen reise ut på en hastetur på jobb i dag. :sukk: Forhåpentligvis kommer han hjem før helgen, men jeg holder ikke akkurat pusten for å si det sånn. :P

Skrevet

Koselig å lese om hverdagen deres. :) Jeg er ofte sammen med niesene mine, og selv om det er veldig koselig må jeg innrømme at jeg beundrer dere som klarer å ha dem fulltid. ;)

Skrevet

Hei Belle! Jeg må få dagboka di inn på mine innlegg igjen, den har på mystisk vis forsvunnet. Gøy å lese om hvordan det er å ha to viltre jenter, høres artig ut! :)

Skrevet

Muffin: det er helt annerledes når det er dine egne unger. :Nikke: Tenkte sånn jeg også. :fnise: Altså, det er jo slitsomt og alt det der, men det er bare en bitteliten del av hele den rosa lykkeboblen som mamma. :rodmer:

Sushi: nå er det snart din tur også. :nigo:

Skrevet

Enig, Belle! Andres unger er noe helt annet! :nigo:

Skrevet

Enig, Belle! Andres unger er noe helt annet! :nigo:

Mhm. :jepp:

----------------------

Hjelpes som tiden flyr! Plutselig er det fredag igjen! Men en god fredag har det vært så langt. A sov helt til 7:30 (M - som alltid blir vekket av A klokken 6, men som gjerne sover lenger om hun får lov - våknet klokken 6. Det snakker vi ikke så mye om. :fnise: ) og var i superhumør. Vi pakket sekken hennes; hun skal på overnatting hos mamma i natt og de henter henne i barnehagen. Jeg og M skal storkose oss med å ikke gjøre noenting. :nigo:

Den obligatoriske fredagstreningen er unnagjort. O' lykke! :hjerte: Maxpuls på 92% og forbrente kalorier på 498 er ikke å forakte altså. Etterpå var det deilig pilates. *savnerhappysmiley*

Jeg veide meg i dag morges og jeg ble mildt sagt sjokka. Den siste uken har jeg spist som en hest. Type 6 brødskiver til kvelds liksom. :overrasket: Jeg har vært i 2 bursdagsselskap og gaflet inn på kaker og sjokolade og helst 3 porsjoner av middag. :lol: Men neida, jeg har faktisk gått NED en kilo. Jeg klager ikke jeg altså! :fnise: Så nå er jeg på -7 kg fra pre-M (-2 fra pre-A) og bare 3 kg fra drømmemålet mitt som jeg aldri trodde var innenfor rekkevidde engang. :hoppendeglad: Ammingen har mye av takken, jeg ammer jo som en gal for tiden. Men jeg har litt lyst å klappe meg selv på skulderen også, for jeg trener jo minst en gang i uken i tillegg til trilleturer, og det er ikke verst for en som får veldig lite søvn. :nigo: (Prøver å være streng med meg selv om å ikke fokusere på treninger jeg ikke orker, men de jeg faktisk gjennomfører :jepp: )

Jeg var også på langtur på onsdag, 1,5 time. Gikk opp den umenneskelige bakken (den er så bratt og så lang at den ikke engang kvalifiseres som monsterbakke :ler: ), 12 minutt hjemmefra og til toppen. Greit å ha et mål å strekke seg etter. :Nikke:

Nå er jeg nydusjet og skal lage meg enda noen brødskiver. Ulvehungeren slår til igjen. :fnise:

Skrevet

Og der knakk M endelig ålekoden. :hoppendeglad: Og jeg fikk de første åletakene på film! :strix:

• Liker 3
Skrevet

Muffin: det er helt annerledes når det er dine egne unger. :Nikke: Tenkte sånn jeg også. :fnise: Altså, det er jo slitsomt og alt det der, men det er bare en bitteliten del av hele den rosa lykkeboblen som mamma. :rodmer:

Okei da. ;)

Så herlig med vektnedgangen! Bra at du fokuserer på treningene du gjennomfører, og ikke de som eventuelt ikke blir noe av. Syns du er veldig flink. :jepp:

Skrevet

Flink du er med trening! Tenker å ta meg selv i nakken nå fremover jeg også nå som ting roer seg litt her. Og :hoppe: for åletakene til M.

Skrevet

Du er SÅ flink! Jeg er kjempeimponert. :jepp: -2 kg fra tiden før du hadde fått barn, dét er ikke noe som kommer gratis! :duskedame:

Litt :duskedame: for åle-M også, og så gøy å få filmet det! Det er sikkert spesielt stas for mannen på jobb :)

God helg! :klem:

Skrevet

Og der knakk M endelig ålekoden. :hoppendeglad: Og jeg fikk de første åletakene på film! :strix:

Åååå så gøy!! :hoppe:

Skrevet (endret)

Innom og sier hei :hallo:

Veldig lite tid til å inn her og lese for tia, men får jo med meg ting på andre måter :P Synes du er en real supermom jeg *misunnelig*

Min mini sover hele natta, og her sitter jeg alene foran datan og tar backup av alle bildene fra det siste året. "bare" 2000 bilder :fnise:

Burde vel egentlig lagt meg for 2 timer siden, meeeeeen... Er ikke så flink til sånt jeg :P

Håper du får en finfin uke :klemmer:

Endret av Kakaoen
Skrevet

Himmel, det er jo dagevis siden du var her :lete: Hva skjer' a?!? Doffen har dævva?!

Skrevet

Himmel, det er jo dagevis siden du var her :lete: Hva skjer' a?!? Doffen har dævva?!

Snakk for deg selv! :fnise:

Skrevet

Innom og sier hei :hallo:

Veldig lite tid til å inn her og lese for tia, men får jo med meg ting på andre måter :P Synes du er en real supermom jeg *misunnelig*

Min mini sover hele natta, og her sitter jeg alene foran datan og tar backup av alle bildene fra det siste året. "bare" 2000 bilder :fnise:

Burde vel egentlig lagt meg for 2 timer siden, meeeeeen... Er ikke så flink til sånt jeg :P

Håper du får en finfin uke :klemmer:

Takk for det. Men jeg er ikke det altså. :fnise:

Blir dårligere og dårligere til å legge meg til okei tid jeg også. Burde jo ha lagt meg samtidig som jentene, men jeg trenger litt kveld for meg selv altså.

Doffen har ikke dævva, men vettet mitt har. :hoho: Neida...men det er utrolig at jeg i det hele tatt klarer å skrive en sammenhengende setning nå, etter 1+2 timer søvn i natt. :lol: Denne gangen var det begge jentene som styrte på, så jeg sov fra 23:30-00-30 og 05:30-07:30. :daane: Er så trøtt at jeg er kvalm. :spy: Nå er vi hjemme igjen (vi sov i Stavanger i natt, etter å ha vært på Ikea i går) og jeg kunne høre sengen kalle. Meeeen, så kom naboen med nabojenta over på besøk, M måtte sove, vi ble stående og skravle osvosv. Skal prøve å få meg en time på øyet nå. Jeg og mannen var ihvertfall soleklart enige om at vi skulle legge oss samtidig som jentene i dag. :fnise:

Btw, Ikea var fæntæstik. :strix: Nå skal vi få det fint her, dere! :nigo:

Skrevet

Håper dere hadde en fantastisk god natt i natt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...