Gå til innhold

Belle

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg nyter godt av å ha hatt ei venninne som fikk barn i fjor høst. Hun og jeg er samme størrelse, så jeg har arvet masse klær av henne. Har flere olabukser å velge i nå enn før jeg ble gravid :hoho:

Dessuten tar jeg til meg hva babyverden skrev i ukesbrevet jeg fikk i dag:

Vær nøye med luftige klær (helst bomull), og tenk etter om du har vært for generøs med vaskepulver eller skyllemiddel. Unn kroppen din alt godt! Kanskje trives den best uten klær?
Så om mannen synes det blir for mye joggebukse hjemme, så kan jeg bare henvise til at det er best for babyen :fnise:
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den var søøøøøøøt!! :hjerter_rundt: Jeg har bamse med livmorlyd i til lillemann, jeg...

Åh, herlig. :rødme:

Lillemann har en sånnen skjønner du, og den har vært helt magisk hver gang vi har vært barnevakt for ham, og han har våknet småsutrende midt på natten. :jepp: Jeg bestemte meg ganske fort for at en sånnen skulle vi også ha når vi fikk en baby. :fnise:

Jeg nyter godt av å ha hatt ei venninne som fikk barn i fjor høst. Hun og jeg er samme størrelse, så jeg har arvet masse klær av henne. Har flere olabukser å velge i nå enn før jeg ble gravid :hoho:

Dessuten tar jeg til meg hva babyverden skrev i ukesbrevet jeg fikk i dag: Så om mannen synes det blir for mye joggebukse hjemme, så kan jeg bare henvise til at det er best for babyen :fnise:

Så gøy da. Jeg har bestemt meg for å bruke ihvertfall den ene av gravidbuksene når jeg ikke er gravid lenger også. De er jo perfekte for oss med litt pærefasong. :nigo:

Jeg går alltid med joggebukse hjemme, jeg. Skifter med én gang jeg kommer hjem fra jobb. Så det er han vant til. :fnise:

Skrevet

Jeg satt og så på videoer på Youtube i går, av hvordan magen vokser utover i svangerskapet. Nå skjønner jeg hvorfor sambo mener at det er en slags parasitt som vokser inne i en. :ler: Noen ser jo helt utrolige ut, og står virkelig ikke i proporsjoner med resten av kroppen. Fascinerende opplegg! :jepp:

Eh.. må kanskje nevne at jeg i det virkelige liv knapt har sett en gravid langt ut i svangerskapet. :sjenert:

Dele video! :jepp: Må selvfølgelig på youtube og søke nå :fnise: Er passe nysgjerrig på alt som skjer i et svangerskap.. :gjeiper:

Skrevet

Dele video! :jepp: Må selvfølgelig på youtube og søke nå :fnise: Er passe nysgjerrig på alt som skjer i et svangerskap.. :gjeiper:

:fnise:

-----

Nå har jeg også sendt forespørsel på hvor mye en finn-selger skal ha i porto for en Avent sterilisator. :jepp: Tror det blir myyye finn-shopping fremover altså. :nigo:

Skrevet
:haar: Hun siste var jo så utrolig tynn. Man ser jo ribbeina hennes jo. :overrasket: Ikke rart det ser uproporsjonalt ut da. :fnise:
Skrevet

Nei, ikke sant? Det blir helt sykt. Er et klipp av en mørkhudet der som er gravid med tvillinger. Hun har også skikkelig mage, men det er jo mer forståelig.

Skrevet

:sjokkbla:

Gedigent! Men var veldig fine mager på begge to da. :jepp:

Hun siste var jo bare svææær, også så lav magen var. Men skikkelig spretten på vei bort til telefonen! :fnise: Morsomt å se!

Kjenner jeg gleder meg til det blir min tur, til tross for at magen min sikkert blir enorm.. :rødme:

Skrevet

Nei, ikke sant? Det blir helt sykt. Er et klipp av en mørkhudet der som er gravid med tvillinger. Hun har også skikkelig mage, men det er jo mer forståelig.

Håper ikke jeg blir så stor da. Det må da være veldig tungt. :sjenert:

:sjokkbla:

Gedigent! Men var veldig fine mager på begge to da. :jepp:

Hun siste var jo bare svææær, også så lav magen var. Men skikkelig spretten på vei bort til telefonen! :fnise: Morsomt å se!

Kjenner jeg gleder meg til det blir min tur, til tross for at magen min sikkert blir enorm.. :rødme:

Ja, de var kjempefine. :Nikke:

Skrevet
:bond: Skikkelig stressa på jobb i dag. Fikk beskjed kl. 2 om noe som skal gjøres på mandag kl. 11. Uten tilgjengelig utstyr. :dåne: Ikke så lett å få tak i folk på så kort varsel, nei. Men det gikk heldigvis til slutt. :nigo:
Skrevet

Hu siste må vel bære på tvillinger...minst! :haar:

Glad jeg ikke har en så enorm mage! :Nikke:

Skrevet

Helt merkelig at mager kan bli så store! :fnise:

Magen din var veldig fin. :rødme: Kan tenke meg det er spesielt for din kjære nå når han tydelig ser forskjell siden han dro ut.

Jeg er også pære. ;)

Skrevet

Hu siste må vel bære på tvillinger...minst! :haar:

Glad jeg ikke har en så enorm mage! :Nikke:

:fnise: Jeg håper jeg ikke blir så svær.

Helt merkelig at mager kan bli så store! :fnise:

Magen din var veldig fin. :rødme: Kan tenke meg det er spesielt for din kjære nå når han tydelig ser forskjell siden han dro ut.

Jeg er også pære. ;)

Ja. Det virker jo egentlig veldig unaturlig. :ler:

Takketakk. :sjenert:

Ikke alltid like lett å finne fine bukser når man er pære, nei. :snurt::fnise:

Skrevet

Kreket har hatt en utrolig aktiv dag i dag. Kjempekos. :rødme: (bare så synd mannen ligger og snorksover på sofaen - med det ene øyet halvåpent :redd: - han får jo ikke kjenne :dry: )

Skrevet

Magen min er tydeligvis liten i forhold til andre som er like langt.. :sukk: Jeg har flere ganger i det siste fått høre at den er liten, og det er ikke så moro det heller, selv om jeg egentlig heller vil være liten enn kjempediger.. ;)

Skrevet

Magen min er tydeligvis liten i forhold til andre som er like langt.. :sukk: Jeg har flere ganger i det siste fått høre at den er liten, og det er ikke så moro det heller, selv om jeg egentlig heller vil være liten enn kjempediger.. ;)

Jeg forstår det veldig godt. :Nikke: En venninne av meg fikk ikke større mage enn det jeg har nå med sin første, og syntes det var helt forferdelig. Det er jo liksom magen som er det å være gravid. På en måte... :gjeiper: Men det må jo også være fryktelig tungt å være gigasvær. En gyllen middelvei kanskje? :fnise:

Skrevet

Gylden middelvei er jeg absolutt for! :jepp: Det er greit for meg at jeg ikke blir diger så lenge jeg i det minste har blitt så stor at man ikke trenger å være i tvil om jeg er gravid eller bare har forspist meg. Den grensa har jeg heldigvis nådd.. :fnise:

Skrevet

Også synes jeg at vi som ikke er gravide kan huske på å si "så fiiin mage du har", i stedet for "så svær du er" eller "så liten mage du har". For fin synes i hvert fall jeg at gravidmager er uansett :jepp:

• Liker 2
Skrevet

Det var fint sagt, Kokos. Spread the word! :fnise:

Skrevet

Gylden middelvei er jeg absolutt for! :jepp: Det er greit for meg at jeg ikke blir diger så lenge jeg i det minste har blitt så stor at man ikke trenger å være i tvil om jeg er gravid eller bare har forspist meg. Den grensa har jeg heldigvis nådd.. :fnise:

Ja, det er liksom det som er målet. Jeg er ikke helt der enda (selv om det ser sånn ut på siste magebilde :sjenert: ). Når jeg står og går helt normalt ser det heller ut som om jeg har lagt på meg en del velplasserte kilo. :fnise:

Også synes jeg at vi som ikke er gravide kan huske på å si "så fiiin mage du har", i stedet for "så svær du er" eller "så liten mage du har". For fin synes i hvert fall jeg at gravidmager er uansett :jepp:

Ja, det synes jeg er en selvfølge. :Nikke: Det falt meg ikke inn å si til venninna mi (hun som egentlig ikke hadde mage i det hele tatt) at ''magen din er jo så liiiten''. Man sier jo ikke til et menneske at ''du er så tynn'' eller ''du er så tykk''. Man tar seg jo nær av sånne ting uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...