Gå til innhold

Belle

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så godt mannen kjem heim :)

Hurra for fast føde til M, hvor gammel er hun nå? (Tickerløs iPhone ;) )

Tvillingene jeg kjenner er sovedyr de også..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så godt mannen kjem heim :)

Hurra for fast føde til M, hvor gammel er hun nå? (Tickerløs iPhone ;) )

Tvillingene jeg kjenner er sovedyr de også..

Hun er 6,5 måned allerede! :overrasket: Tiden går altfor fort. *snufs* Trist å tenke at dette mest sannsynligvis er siste babyen. :sukk: Men da gjelder det bare å nyte hvert eneste sekund. Og det gjør vi. :nigo:

Skrevet

5 amminger + en A-oppvåkning på 6,5 time. Så morgen (for M) klokken 4:30. :haar: Da er det godt å ha en snill mann som, selv om han kom hjem midt på natten, står opp med A og leverer henne i bhg. Ooog som attpåtil lar meg få sove litt til! :strix:

Skrevet

:duskedame: for snill mann! Det har du fortjent :)

Litt sinnamamma må man vel regne med (og få lov til).. Tipper du er verdens beste mamma for jentene dine uansett! :jepp:

Lurer fælt på hvordan jeg kommer til å bli, som ikke nødvendigvis er tålmodigheten selv og kan bli ganske streng når jeg først blir hissig.. :sjenert:Regner liksom med at man bare blir nødt til å tilegne seg en del ekstra tålmodighet når man får barn, eller hva tror dere som er mammaer? Har dere blitt mer tålmodige etter at dere fikk barn?

Kos deg videre med jentene og mannen! :klem:

Skrevet

:duskedame: for snill mann! Det har du fortjent :)

Litt sinnamamma må man vel regne med (og få lov til).. Tipper du er verdens beste mamma for jentene dine uansett! :jepp:

Lurer fælt på hvordan jeg kommer til å bli, som ikke nødvendigvis er tålmodigheten selv og kan bli ganske streng når jeg først blir hissig.. :sjenert:Regner liksom med at man bare blir nødt til å tilegne seg en del ekstra tålmodighet når man får barn, eller hva tror dere som er mammaer? Har dere blitt mer tålmodige etter at dere fikk barn?

Kos deg videre med jentene og mannen! :klem:

Ja, det er plent umulig å være smilende og blide-mamma hele tiden. :fnise: Jeg er i utgangspunktet en veldig tålmodig person så jeg har ikke merket det så veldig egentlig. Men klart den blir strekt til sitt ytterste av en toåring som tester grenser!

Oh yes, Kokos!

:jepp:

----------------------

Fin dag i dag, selv om M ikke har vært helt seg selv. Hun sliter veldig med tennene (tror jeg) og er veldig sutrete og vil bare sitte på fanget. Hun våkner med et hyl når hun sover, spiser mye oftere enn hun pleier og gulper ekstra mye av all ekstra spisingen. Ond sirkel. Men, men..hun godtok å sitteligge i vognen da hun var med meg, mamma og søster på ekskursjon for å finne kjoler til søsters bryllup. Jeg fant meg en nydelig korallfarget sak, fotsid. :nigo: Og så er jeg på let etter sko. Skal jeg la fornuften råde, eller skal jeg lytte til hjertet?

Fornuften:

EV411A037-504@1.1.jpg

eller Kjærligheten:

ZI111A05Z-707@1.1.jpg

Skrevet

Kjærligheten!! Selv om fornuften også var lekker :sjarmor:

Skrevet

Kjærligheten!

Nydelige sko, hvor fant du dem forresten?

Skrevet

Da ble det kjærligheten som vant. Likte jo veldig godt de fornuftinge også, så får jeg heller kjøpe dem om kjærligheten ikke holder. :fnise: Jeg fant dem på zalando.no. :jepp: Veldig greit med gratis frakt og retur og hele pakka, sko er alltid litt vanskelig. Håper de passer!

Det er så deilig å ha mannen hjemme igjen! :strix: Ikke bare for de selvsagte grunnene ( :lur: ), men jeg får så mye mer roen over meg når jeg slipper å bekymre meg for om A våkner om natten eller ei. Akkurat som om jeg stresser litt og da igjen får mye dårligere søvn når jeg må passe på henne i tillegg til nattevåken med M. Og for ikke å snakke om morgenene...! I dag sov jeg og M, helt uforstyrret (om man ser bortifra raseriutbruddet A hadde fordi hun ikke fikk brus og chips til frokost :ler: ) til klokken 8! :overrasket:

Var på en deiligdeilig spinningtime i går. :hoppe: Men jeg kjenner godt på den at kroppen er sliten av lite søvn og mye amming altså. Melkesyren pumpet omtrent fra første minutt og beina mine klarte bare ikke å følge med. Makspuls på 89% er vel heller ikke noe å skryte av, ihvertfall ikke når jeg følte jeg jobbet som en helt for å komme meg dit. :P Men herregud, det er jo en god treningsøkt allikevel da!

Gjennomsnittspuls: 77%

Maxpuls: 89%

Forbrente kalorier: 492

:nigo:

I dag har vi ingen store planer. Jeg skal finne støvler til A, og så skal jeg på Obsen for å kjøpe Janusull på halv pris. Må gå gjennom ullklærne vi har, men jeg regner med at vi trenger en del påfyll til M. A brukte jo bodyene i størrelse 70 helt frem til i vår (så gode er de altså i størrelsen!), og de er vel en smule oppbrukt tror jeg. Halvannet års brukstid er ikke verst. :fnise:

Skrevet

Her var de utsolgt for alt da jeg skulle kjøpe Janus ull i går :-( sånn går det når man er bortreist og ikke kan "løpe og kjøpe" med en gang!

Skrevet

Her var de utsolgt for alt da jeg skulle kjøpe Janus ull i går :-( sånn går det når man er bortreist og ikke kan "løpe og kjøpe" med en gang!

Åh, håper de ikke er helt utsolgt her altså. A bruker en del Pierre Robert, som er andrefavoritten i ullklær, men de har ikke bodyer og det blir bare styrete å bruke på M. Ellers hadde vi hatt mer enn nok ull til dem. :sjenert:

Gjest pysepusen
Skrevet

Det var ikke mye å skryte av med den ullen de hadde på mandag i hvert fall...

Skrevet

Her sverges det til Nøstebarn og Janus. I følge en test som var i foreldre og barn for noen år siden var ullklærne fra Cubus like gode som Nøstebarn sine. Men jeg synes Cubus har litt kjedelige farger på ulla..

Jeg tok turen innom Zalando inspirert av deg, det resulterte i fire par sko og to bluser. Flott å oppgradere jobbgarderoben litt ;)

Skrevet

Det var ikke mye å skryte av med den ullen de hadde på mandag i hvert fall...

Sikkert enda mindre å skryte av i dag. :snurt: Men M fikk seg da 3 nye strømpebukser. Nå mangler bare bodyer til M og joggebukser til A så er faktisk ullgarderoben for et år fremover komplett. :nigo:

Her sverges det til Nøstebarn og Janus. I følge en test som var i foreldre og barn for noen år siden var ullklærne fra Cubus like gode som Nøstebarn sine. Men jeg synes Cubus har litt kjedelige farger på ulla..

Jeg tok turen innom Zalando inspirert av deg, det resulterte i fire par sko og to bluser. Flott å oppgradere jobbgarderoben litt ;)

Nøstebarn har jeg ikke prøvd. Men det er bare fordi jeg er så fornøyd med Janus og Pierre Robert, og etter hva jeg har skjønt koster det en brøkdel av prisen. :fnise: Jeg har vært uheldig med den ene Cubus-bodyen jeg kjøpte, gikk hull i den kjempefort. Så der har jeg ikke handlet noe mer.

Så gøy! Jeg skal handle meg lave ankelboots der når høsten setter inn for fullt. :jepp:

--------------------

Shoppingturen resulterte ikke i så veldig mye i dag dessverre. Men jeg fikk ihvertfall kjøpt noen strømpebukser til M og støvler til A (som jeg tror jeg vil bytte dersom vi finner Vossatassar sine noe sted - noen som vet hvor de kan ha dem? A er så innmari lang i føttene i forhold til resten av kroppen så disse nye støvlene rakk henne nesten opp til knærne :ler: ), og også to sportsbh-er til meg selv. Frem til nå har jeg bare hatt én, men når jeg trener så mye som 3 ganger i uken blir det litt pes å vaske den så ofte. :lol:

Nå er begge ungene i seng, kveldens første sjokolade er inntatt og beina skal legges på bordet. Fredag! :strix:

Skrevet

Jeg boikotter zalando fordi de har så jækla idiotiske reklamer! :snurt:

...helt til jeg finner noe jeg liker... :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

Jeg boikotter zalando fordi de har så jækla idiotiske reklamer! :snurt:

...helt til jeg finner noe jeg liker... :sjenert:

:fnise: Jeg er så enig med deg! Men de har så mye fint. Og gratis frakt. Og paypal. Ogogog... :sjenert:

---------

Verste. Spinningtime. Ever. :dry: Favorittinstruktøren, gruff som skulle ut, sol og fint vær...alt lå til rette for at dette skulle bli en 93% + trening, men neida. Jobbet som en helt, svetten sprutet og kom bare opp i usle 88%. Bæsj. Hater å føle at jeg ikke får det til, særlig siden det har vært sånn de par-tre siste treningene også. Men for all del, jeg fikk jo trent av meg noen kalorier allikevel da, det er bedre enn ingenting. :jepp:

Nå: dusj og ut for å se på folkelivet på kaien. :nigo:

Gjest pysepusen
Skrevet

Husk at Obs som regel har tilbud på Janusbodyer om ikke så lenge :)

Skrevet

Hallooo di tullehøne, gi deg selv cred for følgende: 88 % puls, jobbet som en helt, svetten spruta!!!

Formen er snart tilbake skal du se, du må bare sove litt :kose:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...