Diddles Skrevet 30. juli 2013 #7001 Skrevet 30. juli 2013 Jeg skal selge Babycook`en min btw, trenger du? Min er grønn da..
Teriyaki Skrevet 30. juli 2013 #7002 Skrevet 30. juli 2013 Huff da, kjedelig med syk unge, men godt med sofadag. O var syk tre døgn forrige uke. Hadde 40,3 i feber. Aldri hatt så mye før! Men frisk ble han! God bedring!
^^Belle^^ Skrevet 30. juli 2013 Forfatter #7003 Skrevet 30. juli 2013 Diddles: jeg tror jeg står over. Tror denne nøtta blir vanskelig å knekke, mat til M altså. *sukk* Men det vet du jo alt om, så... Teriyaki: oi, det var mye! Kan tenke meg han var passe slakk da ja. Var det bare feber eller? Her er det tenner tror jeg. Veldig lav feber og ingenting annet. ----- For å sitere A: haedud. Det betyr herregud, for de som ikke snakker A. Heldigvis er denne dagen over. Fikk sove i ganske nøyaktig 20 minutt, og ellers har det gått i den samme Brannmann Sam-filmen i hele dag. Det har tordnet noe så innihampen her, tror det er derfor. Ett torden kom samtidig som lynet! Men joda, jeg rakk akkurat å laste ned den jævla brannmannen som jeg hater. Mensen er offisielt tilbake og lunta mi er omtrent 2 mm lang. Feberen er enda ikke borte, så det blir nok en gøyal hjemmedag. Men feber eller ei (så lenge hun ikke er slakk selvagt), vi MÅ komme oss ut av dette hullet i morgen, vi blir smågale hele gjengen. Til og med M, som er solen selv, har vært sur i dag. Fine tirsdagen. Men på den positive siden, morgendagen kan ikke bli så mye verre ihvertfall.
^^Belle^^ Skrevet 31. juli 2013 Forfatter #7004 Skrevet 31. juli 2013 Hormonella har endelig fått sovet. Føler meg sååå akkurat nå. Ringte til bhg i dag morges og det var visst helt greit at hun kom i dag, siden feberen hadde vært så lav og hun ikke var slakk. Det var en stk lykkelig jente som tok løpefart bort til skoene sine og ropte "ippeee" da jeg fortalte henne at vi skulle kjøre til bhg. Ikke så lett å være hjemme med en sur og trøtt mamma heller. Tror M syntes det var greit også. Vi har sovet fra 10 til nå.
^^Belle^^ Skrevet 31. juli 2013 Forfatter #7005 Skrevet 31. juli 2013 Jeg er så heldig! - A som har begynt å si "mamma min" - M som tar tak i ansiktet mitt med begge de små hendene sine og gir meg verdens våteste kyss - A som stråler som en sol og skal fortelle meg om alt det spennende hun har gjort i barnehagen - M som ikke vil gi slipp på fingeren min etter amming, og jeg synes det er helt greit å bare sitte og se på henne til hun sovner helt - A som støtt og stadig vil "sitta sofa, dåsa litt". Selvsagt vil jeg kose, selv om det innebærer at den ikke fullt så strenge tuttenekten blir satt på pause en liten stund - solstråle-M som til og med smelter et hormonellahjerte med smilet sitt 1
Diddles Skrevet 31. juli 2013 #7007 Skrevet 31. juli 2013 Bare vent til A sier "mamma MIN" med kjeftestemme Det hører jeg ca en trillion ganger til dagen for tida Jeg blir snaaart gaaal
Teriyaki Skrevet 1. august 2013 #7008 Skrevet 1. august 2013 Han hadde kun feber, men kastet litt opp to av nettene, men det var så lite, så kan ikke ha vært magevirus. Ikke luktet det sånn heller. Så koselig å lese om jentene dine. finnes det noe bedre enn å kjenne på den kjærligheten ens barn har til mammaen sin.
^^Belle^^ Skrevet 1. august 2013 Forfatter #7010 Skrevet 1. august 2013 Diddles: enn så lenge sier hun det bare med kosestemme. Men jeg regner med den dagen kommer når det blir min mamma! i stedet for mamma min. Teriyaki: huff, spy er aldri noe gøy. Ja, tenk at jeg er så heldig å ha to jenter som synes at akkurat jeg er den beste mammaen i hele verden. Lollipop: ikke sant? ------- Ingen internett eller tv siden lørdag nå. Har sett nesten alt jeg har på pc nå, så i kveld blir det nok lydbok mens jeg hekler. Koselig deg også. Laaang natt i natt. Rakk akkurat å sove i et kvarter før A våknet fordi hun ikke gadd å lete etter tutten. M våknet også da og holdt det gående i 2 timer. Økedøgn pluss ekstrem tannkløe, stakkar. Vi fikk i det minste sove et par timer i formiddag, etter en bhglevering uten hyling - yesss! Endelig tilbake til normalen! Ellers har vi ikke gjort noenting i dag, jeg og M. Lagde favorittmaten til A i dag, tomatbasert mac 'n cheese, og dere vet...den følelsen når hun ser maten og bare "uæææss" og bokstavelig talt løper fra bordet. Jippi. Sånn ellers badet jentene sammen for første gang i dag. Neste gang skal mannen være med for å si det sånn. Stress! Men de hadde det veldig gøy oppi stampen der. Søskenkjærligheten er helt fantastisk dem imellom altså.
^^Belle^^ Skrevet 2. august 2013 Forfatter #7011 Skrevet 2. august 2013 OMG (eller som kompisen til Brannmann Sam sier: flygende koalaer!), for en natt!!! Denne topper lista over fæle netter, med begge jentene sammenlagt! M har hatt øking på gang og hun har - jeg tuller ikke - spist en gang i timen siden klokken 20 i går. Nå har hun riktignok ikke hatt noe særlig øking så lenge hun har vært her i verden, men allikevel! Tror muligens jeg fikk et par timer sammenhengende før A ville opp 5:45. Den som ble levert i bhg før 8 i dag, uten dårlig samvittighet! , det var A. Ikke så mye dårlig samvittighet sånn ellers heller nå, i dag hadde hun ikke tid til å si hadet engang. Så fikk jeg og M en god 2-timershvil nå nettopp. A blir hentet av mamma i dag og skal sove der til i morgen. Dagen og kvelden skal nytes med trilletur til barseltreff (hadde tenkt å kjøre, men telefonen min sier at det er 24 grader ute! ), hekling og lydbok. Ingen internett eller tv før mandag mest sannsynligvis.
Diddles Skrevet 2. august 2013 #7012 Skrevet 2. august 2013 Kose deg ikveld skatten - imorgen er det spinn til du ser stjerner ...og jeg har nesten glemt hvor i ørska jeg var når det var øking her i hus...vi hadde jo det ganske ofte Så godt å høre at barnehagelevering er back to basic Jeg gruer meg som en hund til å levere Liten neste mandag DET blir garantert ramaskrik!! Se det for deg da......stønn!
pusilus Skrevet 2. august 2013 #7013 Skrevet 2. august 2013 Våte kyss er det mange av her også Herlige A og M
^^Belle^^ Skrevet 3. august 2013 Forfatter #7014 Skrevet 3. august 2013 Diddles: gleeeeder meg til spinning. Håper det går litt bedre denne gangen enn forrige gang. Dette er første sånn skikkelig øking, så jeg skal vel ikke klage for mye. Men ja, det er en grunn til at det finnes noe som heter ammetåke. Ja, jeg kan se for meg hvordan det blir. Men det går over! Heldigvis. Pusilus: det er så deilig!
^^Belle^^ Skrevet 3. august 2013 Forfatter #7015 Skrevet 3. august 2013 Hadde en skikkelig fin dag i går! Gikk jo som sagt til barseltreff og det var laaangt. Tror jeg brukte en times tid, og det kjentes godt både i bekken og kne. Men nå er faktisk bekkenet så godt at kneet var verst! Kjipt for kneet, men det vet jeg at ikke går an å gjøre noe med allikevel. Bekkenet var bare stivt noen timer, så dette går på fram altså. Etter barseltreffet sov vi i et par timer og plutselig var det leggetid for M. Jeg lagde meg dødsgod mat (laksebiter i wrap, med avokadodip, ruccola og søt soyasaus ) og så en film mens jeg ble ferdig med nok et putetrekk. Natten har vært fin, med amming 22:30, 2 og 3:30. Morgen 5:30, men vi lå og dro oss (dvs M lekte og sikkert duppet av litt mens jeg døste) helt til klokken 8. Deilig. Nå skal jeg høre litt på lydbok før trening.
^^Belle^^ Skrevet 3. august 2013 Forfatter #7016 Skrevet 3. august 2013 Lykken er å ha en snill mamma som ikke bare passer A en natt, men som når vi kommer for å hente henne først serverer god middag for så å si "bare gå og hvil deg litt du. Du må benytte sjansen mens du har den."
^^Belle^^ Skrevet 3. august 2013 Forfatter #7018 Skrevet 3. august 2013 Diddles: takk for i dag. ------ Da sover begge ungene (A etter en omgang med "bissa" (spisa) hylende i sengen, hvorpå hun fikk 2 yoghurter *mom of the year award*) og jeg skal sette meg godt til rette med hekletøy og Alias. Fikk jackpoten da jeg fant sesong 2-5 på dvd hjemme hos mamma. Nå slipper jeg å dø av kjedsomhet i helgen. Guriland, hva gjorde folk da tv og internett ikke fantes egentlig?
Diddles Skrevet 3. august 2013 #7019 Skrevet 3. august 2013 Guriland, hva gjorde folk da tv og internett ikke fantes egentlig? ...Vasket klær i bekken, strikket og sydde klær til de 11 barna sine, bakte brød, syltet og laget barn nr 12
^^Belle^^ Skrevet 3. august 2013 Forfatter #7020 Skrevet 3. august 2013 ...Vasket klær i bekken, strikket og sydde klær til de 11 barna sine, bakte brød, syltet og laget barn nr 12 Snakket ved bekken da!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå