pusilus Skrevet 27. juli 2013 #6981 Skrevet 27. juli 2013 Store gode M. (Lita flisa ble veid til 8120 på ettårskontrollen 10 dager etter ettårsdagen )
Gjest pysepusen Skrevet 27. juli 2013 #6982 Skrevet 27. juli 2013 Hehe, pusilus, min sumobryter var 5,2 kg på enmånedersdagen
^^Belle^^ Skrevet 28. juli 2013 Forfatter #6983 Skrevet 28. juli 2013 Lollipop: jeg skal ikke si at det ikke er tøft, nei. Men jeg tror jeg lever for den dagen A blir så stor at hun kan ta med seg M for å se på tv om morgenen. Pusilus, pysepusen: det er rart hvor stor forskjell det er på disse søte små. ------- Æsj, vi har en av de supergøye morgenene hvor alt er galt. Grining og sutring og trassing for hver minste lille ting. Og hun som var i så godt humør da hun våknet. Jeg har allerede hatt meg en "drikke brus i skjul av kjøleskapsdøren-pause" og det blir nok ikke den siste i dag. Oh joy.
Mazilla Skrevet 28. juli 2013 #6984 Skrevet 28. juli 2013 Sånne pauser må man ha! Her funker det stort sett også med brus i kaffekopp, med forklaringen "mamma drikker kaffe" som aksepteres uten nærmere sjekk.. Håper dagen deres blir bedre etterhvert! Har dere noen planer?
Gjest Gaby Skrevet 28. juli 2013 #6985 Skrevet 28. juli 2013 Sånne pauser må man ha! Her funker det stort sett også med brus i kaffekopp, med forklaringen "mamma drikker kaffe" som aksepteres uten nærmere sjekk.. *notere*
*Lollipop* Skrevet 28. juli 2013 #6986 Skrevet 28. juli 2013 Alle slags pauser er lov med to små i hus sånn er det iallfall her
Diddles Skrevet 28. juli 2013 #6987 Skrevet 28. juli 2013 Hadde ikke nytta her, det beste Liten vet er nemlig skummet oppå kaffe latte`n min Får ikke ha noe i fred Flaks for meg at jeg ikke drikker brus - så slipper jeg å dele Håper dagen blir bedre etterhvert Hvis ikke får du komme her med henne litt
^^Belle^^ Skrevet 28. juli 2013 Forfatter #6988 Skrevet 28. juli 2013 A må alltid kjenne på koppen t den er varm, så det hadde ikke funket her heller nei. Men kjøleskapsdøren er et utmerket gjemmested, både for brusdrikking og sjokoladespising. Dagen ble litt bedre, ja. Jeg hekla (og ignorerte surheten) til hun ble litt blidere. Så gikk og syklet vi tur til bensinstasjonen for å kjøpe bolle. Nå sitter jeg i bilen etter å ha kjørt en liten tur. Hva gjør man ikke for å få ungen til å sove, liksom... Planer for resten av dagen er bare å være inne og leke. Middag må vi vel ha etterhvert også.
^^Belle^^ Skrevet 29. juli 2013 Forfatter #6989 Skrevet 29. juli 2013 Milde moses, for en dag. Hun var like sur etter hvilen sin som før, så ettermiddagen ble ikke akkurat særlig hyggelig. Vi hadde jo koselige stunder også altså, men jeg må innrømme det var godt å få henne i seng også. M sov i 2,5 time da, det var bra! Og så var hun våken et kvarter før hun var klar for natten. Tror A syntes det var deilig å få litt mamma alenetid, hun satt helt i ro i armkroken og så en episode av Vi på Saltkråkan. Koselig. Tror surheten tok på, for A sov til halv 8 i dag!!! Jeg var inne hos henne 5:40, men heldigvis sovnet hun igjen. Utrolig deilig å slippe de seige timene fra 6 til 8. Nok en fæl bhglevering. Men nå er en av personene hennes tilbake heldigvis, og enda flere unger også. Håper det blir bedre etterhvert. Fikk sms 3 minutter etter at jeg gikk ut døren om at alt var bra og at hun koste seg hos den nye mannen som skal begynne på hennes avdeling (han har vært på stor avdeling, så ikke helt ukjent). Nå er jeg og M på vei inn til venninne med ettåring i dag. Senere skal jeg lage middag til søster og typen som skal passe ungene mens jeg er på trening.
cypress Skrevet 29. juli 2013 #6990 Skrevet 29. juli 2013 Sure unger som skal klare seeeeelv!!! Jada, kjenner meg igjen... Nesten litt deilig å lese at andre også har det sånn...
^^Belle^^ Skrevet 29. juli 2013 Forfatter #6991 Skrevet 29. juli 2013 Sure unger som skal klare seeeeelv!!! Jada, kjenner meg igjen... Nesten litt deilig å lese at andre også har det sånn... Du er definitivt ikke alene, nei. Og det verste er at det kan være hva som helst som utløser dette humøret. Hun var blid som en solstråle da hun våknet, men så var det en liten filleting (som jeg ikke husker hva var, så fillete var den ) som veltet om på hele hennes verden. Aaaah, den herlige trassalderen.
^^Belle^^ Skrevet 30. juli 2013 Forfatter #6992 Skrevet 30. juli 2013 (endret) Blærk. Feberfull A, som "dessverre" ikke er syk nok til å være syk, men syk nok til å være hjemme fra bhg. I verste fall frem til torsdag. Jeg er helt på felgen søvnmessig etter helgen og en helt grusom natt i natt, og er så trøtt at jeg bare vil grine. Men godt mulig griningen kommer i forbindelse med det jeg tror er jævla mensen. Hurra for tirsdag, dere. Endret 30. juli 2013 av ^^Belle^^
^^Belle^^ Skrevet 30. juli 2013 Forfatter #6993 Skrevet 30. juli 2013 Vi kan i det minste tilbringe hele dagen i sofaen foran tv, uten så altfor dårlig samvittighet. Sånn gjør man jo når man er syk. (Jeg må vel våge meg ut døren for å kjøpe tamponger om mensen har ankommet. Synes det er litt drøyt å be svigermor om å kjøpe sånt. )
Diddles Skrevet 30. juli 2013 #6994 Skrevet 30. juli 2013 Jeg kan kjøpe for deg hvis du vil Happy tuesday
^^Belle^^ Skrevet 30. juli 2013 Forfatter #6995 Skrevet 30. juli 2013 Jeg kan kjøpe for deg hvis du vil Happy tuesday Du er så snill! Ville du gjort det altså? Nå har jeg våknet litt og humøret er på vei opp. Lurer på om jeg skal laste ned en gøy film til oss.
*Lollipop* Skrevet 30. juli 2013 #6996 Skrevet 30. juli 2013 Ååh gleder meg til å sitte ned med barna sånn, film eller bøker
^^Belle^^ Skrevet 30. juli 2013 Forfatter #6997 Skrevet 30. juli 2013 Ååh gleder meg til å sitte ned med barna sånn, film eller bøker Det er superkoselig! Nå har hun ro nok i rumpa til faktisk å nyte det hun ser på tv også. Det må jo være noe hun synes er gøy, men det er herlig. Lesehest har hun vært lenge, men bare pekebøker. Gleder meg til hun begynner å interessere seg for selve historien og ikke bare bildene.
Diddles Skrevet 30. juli 2013 #6998 Skrevet 30. juli 2013 Klart jeg kan vennen Bare gi meg et pip om hva du vil ha, så skal jeg ordne det! Hørtes rett og slett litt koselig ut den dagen deres Sofakos og film er nice
^^Belle^^ Skrevet 30. juli 2013 Forfatter #6999 Skrevet 30. juli 2013 A og M sover. Samtidig. *løper til sengs* (Diddles, du er god. )
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå