Gå til innhold

Belle

^^Belle^^

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for det jenter. :klem: (og for kaffe en tidlig morgen, Wind)

Mannen min har begynt å stresse litt han, for han synes magen min er blitt så stor (så plutselig, for ham), og hver gang sier han: og myyye større skal den bli. :overrasket: Det har ikke noe med at han synes jeg er blitt feit eller noe (heller motsatt. Han har visstnok alltid hatt en ''ting'' for gravide damer. Han synes de er så fine og glødende. :fnise: ), men heller fordi han aldri har tenkt over hvor stor magen faktisk blir til slutt. Skjønne mannen min. :rødme:

I dag har jeg planer om å klare å få mannen med på kino, The Green Hornet. :happy: Ellers trenger jeg en ny mammabukse. En av de to jeg kjøpte begynner å bli litt trang (den er sykt fin på, men når den er ubehagelig å sitte med, er liksom hele vitsen med en mammabukse borte :ler: ), og jeg kan ikke gå i den samme buksa resten av svangerskapet. :fnise: Jeg hadde planer om å stikke innom noen sengetøybutikker også, for å sjekke tilbud. Vi kan like godt få kjøpt dyner, sengesett osv. til kreket nå, dersom det er billig. Men jeg vet ikke om jeg orker i dag. Da får vi ta det i morgen i tilfelle. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Princess har 40% på hele butikken ut denne uka!! LØP OG KJØP!!!! :sol:

:jepp: Det har jeg hørt rykter om. Mannen synes det er litt tidlig å kjøpe sånne ting, og at de koster så lite i forhold til de store tingene at vi sparer så lite i det store og det hele. :roll: Og det er liksom han som er økonomen i familien. :fnise: Én krone her og én krone der prøver jeg å si da. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo nesten halv pris jo! Men det kommer sikkert flere kampanjer, dere kan jo høre på butikken? :) Det er ikke mer enn noen måneder siden de hadde 40% sist gang, for det var rett før tanteungen min ble født! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo nesten halv pris jo! Men det kommer sikkert flere kampanjer, dere kan jo høre på butikken? :) Det er ikke mer enn noen måneder siden de hadde 40% sist gang, for det var rett før tanteungen min ble født! :)

Det er det jeg også sier. Forstår meg ikke helt på ham alltid. :fnise: Tror nok bare han henger seg opp i alt det som er dyrt, som vogn, bilstol osv. Alt det andre er liksom...småpenger i forhold. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Søte mannen!

Du er jo ganske langt på vei nå, så det er ikke rart magen har blitt endel større siden han så den sist. Men man forbinder kanskje gravide med en søt, akkurat passe kul, og ikke med de gigamagene noen (mange) har til slutt? :fnise:

Men det er jo fordi det ikke er så lenge man går med magen når den er på sitt største, heldigvis! :)

Hvordan var moren din når hun var gravid med deg? Har hørt at man gjerne tar etter sin mor, selv om jeg for guds skyld ikke håper det for min egen del. Mamma var GIGA. :fnise:

Så gøy med mammaklær-shopping. :rødme: Jeg ser så mye fine mammaklær, men jeg kaster riktignok bare et overfladisk blikk på dem. Lurer på om de er like fine når jeg faktisk trenger det selv. :fnise:

Sengesett er jo bare å kjøpe når man finner bra tilbud ja. :jepp:

Edit: Skriveleifs

Endret av Kokos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan var moren din når hun var gravid med deg? Har hørt at man gjerne tar etter sin mor, selv om jeg for guds skyld ikke håper det for min egen del. Mamma var GIGA. :fnise:

Det stemmer ikke her i gården i alle fall :fnise: Det gikk omtrent ikke an å se på mamma at hun var gravid! Når jeg var 20 uker på vei eller noe, så var det i nærheten av sånn hun var da hun var nesten ferdig :fnise: Men jeg liker at jeg har stor mage jeg :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Søte mannen!

Du er jo ganske langt på vei nå, så det er ikke rart magen har blitt endel større siden han så den sist. Men man forbinder kanskje gravide med en søt, akkurat passe kul, og ikke med de gigamagene noen (mange) har til slutt? :fnise:

Men det er jo fordi det ikke er så lenge man går med magen når den er på sitt største, heldigvis! :)

Så gøy med mammaklær-shopping. :rødme: Jeg ser så mye fine mammaklær, men jeg kaster riktignok bare et overfladisk blikk på dem. Lurer på om de er like fine når jeg faktisk trenger det selv. :fnise:

Sengesett er jo bare å kjøpe når man finner bra tilbud ja. :jepp:

Edit: Skriveleifs

Magen har jo mer enn fordoblet seg (tror jeg) fra han reiste til han kom igjen. Ikke rart han ble litt satt ut. :fnise:

Mamma var supertynn da hun ble gravid med meg, og la på seg ''et lag over hele kroppen'' som hun sier selv. Hun fikk visst dilla på desserter. :fnise: Men jeg vet ikke helt hvordan magen hennes var, det har jeg faktisk glemt å spør om. Men hun var kvalm, da. Måtte ha med seg pose på bussen til jobb som hun kunne spy i. :haar: Jeg er glad jeg ikke har arvet den delen. :ler:

Ja, det er kjempegøy. Men jeg prøver å begrense meg da, å ikke ta helt av, og å begrense meg til å kjøpe ting som kan brukes etter graviditeten også. Det eneste jeg har kjøpt selv er faktisk bare de to buksene. Og jeg fikk to mammagensere til jul, men som også godt kan brukes til vanlig. Så langt går det helt fint å bruke mine vanlige klær. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer ikke her i gården i alle fall :fnise: Det gikk omtrent ikke an å se på mamma at hun var gravid! Når jeg var 20 uker på vei eller noe, så var det i nærheten av sånn hun var da hun var nesten ferdig :fnise: Men jeg liker at jeg har stor mage jeg :rødme:

:Nikke: Magen din er kjempefin! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, det var egentlig godt å høre! :fnise: Du har jo kjempefin mage, stor, men ikke freakishly stor. :ler:

Mamma gikk riktignok 3 uker på overtid med meg, så det var kanskje ikke så rart at magen ble enorm til slutt.

Det er også mange år siden jeg så bildet av den store magen, så kanskje den har vokst seg større i mitt hode. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:dåne: Nå sparker kreket skikkelig godt, uten stans. :rødme: Det er jo enda bare poking da, men kan tenke meg det blir litt mer ubehagelig når det blir litt sterkere. Nå kiler det bare...på en måte. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magen har jo mer enn fordoblet seg (tror jeg) fra han reiste til han kom igjen. Ikke rart han ble litt satt ut. :fnise:Mamma var supertynn da hun ble gravid med meg, og la på seg ''et lag over hele kroppen'' som hun sier selv. Hun fikk visst dilla på desserter. :fnise: Men jeg vet ikke helt hvordan magen hennes var, det har jeg faktisk glemt å spør om. Men hun var kvalm, da. Måtte ha med seg pose på bussen til jobb som hun kunne spy i. :haar: Jeg er glad jeg ikke har arvet den delen. :ler:Ja, det er kjempegøy. Men jeg prøver å begrense meg da, å ikke ta helt av, og å begrense meg til å kjøpe ting som kan brukes etter graviditeten også. Det eneste jeg har kjøpt selv er faktisk bare de to buksene. Og jeg fikk to mammagensere til jul, men som også godt kan brukes til vanlig. Så langt går det helt fint å bruke mine vanlige klær. :Nikke:

Det er jo ikke rart han blir litt sjokka over en plutselig stor mage, det er jo ikke sånn han er vant til å se deg :fnise: Jeg har ennå ikke kjøpt noen mamma-bukser, så man kan si at jeg er rimelig lei av å gå i tights etter så mange måneder! :slår:

:Nikke: Magen din er kjempefin! :rødme:

Det synes jeg din også var :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo ikke rart han blir litt sjokka over en plutselig stor mage, det er jo ikke sånn han er vant til å se deg :fnise: Jeg har ennå ikke kjøpt noen mamma-bukser, så man kan si at jeg er rimelig lei av å gå i tights etter så mange måneder! :slår:

Det synes jeg din også var :gravid:

:fnise: Nei, det er aldeles ikke rart. Tror han ''gruer'' seg litt til han reiser på kurs i 3 uker. Da kan jeg tenke meg magen har forandret seg litt, ja.

Usj, tights er ikke helt min ting. Jeg er dongerifanatiker og var nødt til å kjøpe meg noen da mine gamle ble for ubehagelige å sitte med. Kjempedeilig å ha på, og så synes jeg de sitter veldig fint på også. :jepp:

Tusen takk. :sjenert:

Herlig med sparking :hjerte: Her er det bare piruetter, og jeg må innrømme at det er faktisk litt vondt :rødme: :ler:

Jeg tror det er sparking, da. Kjenner jo fremdeles bare poking, så hun kan like gjerne stange hodet sitt eller sitte og poke med pekefingeren sin for alt det jeg vet. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satt og så på videoer på Youtube i går, av hvordan magen vokser utover i svangerskapet. Nå skjønner jeg hvorfor sambo mener at det er en slags parasitt som vokser inne i en. :ler: Noen ser jo helt utrolige ut, og står virkelig ikke i proporsjoner med resten av kroppen. Fascinerende opplegg! :jepp:

Eh.. må kanskje nevne at jeg i det virkelige liv knapt har sett en gravid langt ut i svangerskapet. :sjenert:

Endret av Wind
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det jenter. :klem: (og for kaffe en tidlig morgen, Wind)

Mannen min har begynt å stresse litt han, for han synes magen min er blitt så stor (så plutselig, for ham), og hver gang sier han: og myyye større skal den bli. :overrasket: Det har ikke noe med at han synes jeg er blitt feit eller noe (heller motsatt. Han har visstnok alltid hatt en ''ting'' for gravide damer. Han synes de er så fine og glødende. :fnise: ), men heller fordi han aldri har tenkt over hvor stor magen faktisk blir til slutt. Skjønne mannen min. :rødme:

I dag har jeg planer om å klare å få mannen med på kino, The Green Hornet. :happy: Ellers trenger jeg en ny mammabukse. En av de to jeg kjøpte begynner å bli litt trang (den er sykt fin på, men når den er ubehagelig å sitte med, er liksom hele vitsen med en mammabukse borte :ler: ), og jeg kan ikke gå i den samme buksa resten av svangerskapet. :fnise: Jeg hadde planer om å stikke innom noen sengetøybutikker også, for å sjekke tilbud. Vi kan like godt få kjøpt dyner, sengesett osv. til kreket nå, dersom det er billig. Men jeg vet ikke om jeg orker i dag. Da får vi ta det i morgen i tilfelle. :Nikke:

Nei, SELVFØLGELIG kan du ikke det...:blush: *trøste den fillete mammabuksa si* Jeg er på slaskebukse nummer to...av den enkle grunn at det ble høl i skrævet på bukse nummer én...:hoho: Har noen søte skjørt også, da..... :sjenert:

God morgen, forresten! :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satt og så på videoer på Youtube i går, av hvordan magen vokser utover i svangerskapet. Nå skjønner jeg hvorfor sambo mener at det er en slags parasitt som vokser inne i en. :ler: Noen ser jo helt utrolige ut, og står virkelig ikke i proporsjoner med resten av kroppen. Fascinerende opplegg! :jepp:

Eh.. må kanskje nevne at jeg i det virkelige liv knapt har sett en gravid langt ut i svangerskapet. :sjenert:

Det er helt sykt hvor store noen blir. :sjenert: Jeg så en animasjon over hva som skjer inni kroppen når ungen vokser. :haar: Det er jammen ikke rart man får vondter både her og der. Alt blir jo skviiiist. :fnise:

Nei, SELVFØLGELIG kan du ikke det...:blush: *trøste den fillete mammabuksa si* Jeg er på slaskebukse nummer to...av den enkle grunn at det ble høl i skrævet på bukse nummer én...:hoho: Har noen søte skjørt også, da..... :sjenert:

God morgen, forresten! :happy:

:hoho: Her har det gått i de samme to buksene siden uke...12-13. Og joggebukse hjemme. :sjenert:

God morgen til deg også! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...