Gå til innhold

Belle

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

:vinke:

...siden vi snakket om å se for seg -- det bildet av A på instagran, der hun står i et rosa basseng med deeet herlige ansiktsuttrykket -- akkurat slik har jeg sett henne for meg :jepp: for ei herlig, ei!! :hjerte:

:klemmer:

Endret av MonThe
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som sagt tidligere idag; ikke styr med maten ifht M, om hun er som Liten (jeg mistenker det :fnise:) så er hun langtfra klar!! Jeg fullammet vel i praksis til Liten var 10 mnd.....innimellom gjorde jeg jo et forsøk og tre på fast føde, men du vet jo hvor vellykka det var :skratte:

Skrevet

Neala: :klem:

MonThe: Jeg elsker det bildet! :rodmer: Og det er veldig henne. :jepp:

Diddles: ja, vi tar oss en pause nå. :Nikke: Både jeg og hun blir frustrerte av dette. Jeg og mannen har faktisk snakket om det, tror nok det blir ammefri på meg når jeg begynner på jobb, ja. :lol: Håper bare hun er oppe i store nok porsjoner slik at det går greit!

Skrevet

Som vi sier her: hjelpedåmeg for en fantastisk fin dag jeg hadde i går! :strix: Langtur med M i Bumbleride'n (greit med sportsvogn nå som det er så varmt, hun blir helt kokt oppi bagen) i solskinnet, powernap mens mannen hentet A i bhg, fotball med familien på gressbanen (det skal gjentas), en helt fantabulistisk spinningtime og kirsebæret på toppen: A som sier "eg vil lalla", peker på tutten og kosen og går og legger seg helt frivillig klokken 18:45. :hakeslepp::ler:

Sånne dager må jeg spare på og ta frem igjen om disse to ukene ikke blir så bra. A sov i hele natt da, så jeg håper hun ikke "tar skade av" at mannen er borte. "Pappa på jobb, komme nart". :hjerte:

Skrevet

kirsebæret på toppen: A som sier "eg vil lalla", peker på tutten og kosen og går og legger seg helt frivillig klokken 18:45. :hakeslepp::ler:

Sånne dager må jeg spare på og ta frem igjen om disse to ukene ikke blir så bra. A sov i hele natt da, så jeg håper hun ikke "tar skade av" at mannen er borte. "Pappa på jobb, komme nart". :hjerte:

Åh *elsk* Den som hadde en unge som ville legge seg :sjenert: Her var det kveld kl 21.30...kjære prøvde å legge henne rundt halv 8, da hadde hun truet han med å klatre utav senga hvis han gikk ut av rommet :ler: Nye metoder hver kveld! "eg tatre utav sennå pappa" :fnise:

Det er jo litt vakkert det hele synes jeg, at A skjønner at pappa skal dra på jobb :rodmer: Litt sånn vondt-i-hjertet-vakkert! Hun er bare skjønn :hjerte: Gleder oss til imorgen, Liten ville helst det skulle være idag :ler:

Skrevet

Så søtt av A, da! :) Hun var vel trøtt og sliten :hjerte: O er også litt sånn. Når vi går ned trappen for å gå på badet, så spør jeg han av og til: "Skal det bli godt å sove nå?" Og han bare "jååå", med en litt sånn stakkarslig og søt stemme. Hehe. :)

Skrevet

Åh *elsk* Den som hadde en unge som ville legge seg :sjenert: Her var det kveld kl 21.30...kjære prøvde å legge henne rundt halv 8, da hadde hun truet han med å klatre utav senga hvis han gikk ut av rommet :ler: Nye metoder hver kveld! "eg tatre utav sennå pappa" :fnise:

Det er jo litt vakkert det hele synes jeg, at A skjønner at pappa skal dra på jobb :rodmer: Litt sånn vondt-i-hjertet-vakkert! Hun er bare skjønn :hjerte: Gleder oss til imorgen, Liten ville helst det skulle være idag :ler:

Det hører til sjeldenhetene, for å si det sånn. :fnise: Men i går var det null klaging, bare litt synging og babling før hun sovnet. :rodmer:

Ja, ikke sant? Akkurat som om han kommer fortere hjem om hun legger til ''komme nart''. :fnise: Jeg forklarer jo at han ikke kommer før om 2 uker, at det er en stund til, men hun har jo ikke det tidsperspektivet så for henne kommer han vel snart hjem allikevel.

Så søtt av A, da! :) Hun var vel trøtt og sliten :hjerte: O er også litt sånn. Når vi går ned trappen for å gå på badet, så spør jeg han av og til: "Skal det bli godt å sove nå?" Og han bare "jååå", med en litt sånn stakkarslig og søt stemme. Hehe. :)

Kjenner igjen den ''jååå''en altså. A har hatt den når hun sier hun vil bade også, ''båååada'' med DEN klynkestemmen. Herlig!

:kline:

Takk for en fantastisk fin dag! :kyss:

Skrevet

Vi hadde en helt perfekt dag i går. Enda en. *sukk* Kjenner at både humøret og energien er på topp når det er fint vær ute. Hvorfor kan det ikke være sånn hele året? :sol:

Vi var på besøk hos Diddles og Liten hele dagen og ungene storkoste seg. De hoppet på trampolinen, badet i plaskebassenget, lekte i lekehytten og hadde det rett og slett veldig gøy. A presterte å bæsje på gulvet 2 ganger. :hoho: Jeg gikk til- og fra (rundt 30-40 minutt én vei) med søskenvognen, så da jeg kom hjem var jeg godsliten etter en lang dag i solen. :nigo:

Starten på denne dagen har ikke vært fullt så fin dessverre. :tristbla: Tidenes verste barnehagelevering. :grine: Jeg vet virkelig ikke hva det er som gjør det. Eller, jeg vet jo det, hun vil være med oss (jeg også vil ligge ute i vognen og sove sa hun da jeg forklarte hvor M var da hun spurte), men når jeg spør etter frokost om vi ikke skal gå til barnehagen nå spretter hun opp og roper ''jippeeee'' og er bare veldig klar. Hun er sånn helt til vi kommer inn. Kanskje jeg bare må bruke litt ekstra tid inne med henne til hun blir varm i trøya. Æsj, dette er bare pyton altså. Hadde jeg orket hadde jeg hatt henne hjemme hver dag, men jeg må bare innse mine begrensninger altså. I natt har vært en god natt, jeg la meg tidlig, men allikevel så har jeg fått kanskje 2+1+1+2 timer. Sånn ca. Jeg skal huske å spør når jeg henter henne i dag om når A sine mennesker kommer tilbake igjen. Håper det hjelper!

Skrevet

Dagen ble heldigvis bare bedre og bedre etterhvert. :) Ringte til barnehagen, bare for å forsikre meg, og der var alt i skjønneste orden. De hadde vært på stranden i dag og alt. Koselig, og det er en ting jeg ikke har mulighet til å gjøre alene med dem. Da blir samvittigheten min en smule lysere heldigvis.

6 månederskontroll på lille, store jenta mi, som klokket inn til 8770 g og 67,5 cm. Helsesøster var skikkelig sjokka over at jeg fullammet en så stor baby. :fnise: Ikke fordi det er min fortjeneste altså, jeg er jo bare heldig å ha litt fløte i puppene. :lol: Jeg har klart å miste helsekortet til A :grine: (men de skal lage nytt til meg på helsestasjonen heldigvis) så jeg vet ikke helt hvordan de ligger an i forhold til hverandre, men jeg mener å huske at A var rundt 9,2 kg på den alderen. Men så tror jeg M er litt kort? :klo: Jaja, hun følger kurven sin helt perfekt, bolla mi. :rodmer:

Etter helsestasjonen bar det ut på lang-isj tur i varmen. :sol: Jeg gikk og trasket i over halvannen time, noe som definitivt kjennes på bekkenet nå, så i morgen må jeg ta en pause. På lørdag har jeg fått barnevakt når jeg skal innvie de nye sykkelskoene mine! :strix:

Skrevet

Så deilig at dagen ble god til tross for vond start!!!

Og fine fine M, helt fantastisk myk, bollete og deilig :rodmer: Helt PERfekt!!!! Ingen reaksjon på sprøyta så langt da?

Skrevet

Så deilig at dagen ble god til tross for vond start!!!

Og fine fine M, helt fantastisk myk, bollete og deilig :rodmer: Helt PERfekt!!!! Ingen reaksjon på sprøyta så langt da?

Ja, det var godt at den ble bedre.

:fnise: Hun er helt fantastisk myk og god. :hjerte: Ingen reaksjoner enda, nei. Hun sov fra 16 til 19 da, men jeg tror rett og slett hun trodde det var kveld fordi jeg la henne i sengen sin, noe jeg ellers aldri gjør på dagen. Håper det ikke kommer noe mer enn det. Lott ekstra soving kan man alltids leve med. :ler:

Skrevet

:hakeslepp: 8770 g?!? Det er nok rein fløte du produserer ja :ler:

:fnise: Oh yes. Hun er rund og god kan du si! Greit sånn sett, hun fikk ikke vondt av sprøytestikkene fordi hun har så tykke lår. :ler:

-------------

I ettermiddag har vi, av alle ting i denne verden, vært på skumparty! :hoho: De arrangerte det på byggefeltet der søster bor, for unger da altså, og det var superkoselig. Strålende sol (i byen var det tåke og 16 grader :lol: ) og glade unger. A ville heller rutsje enn å danse i skummet - hun freaket helt ut da hun fikk skum på sandalene sine og nektet å gjøre noe annet enn å vaske leggene sine litt :fnise: - men det var helt okei. Svigermor var med, det samme var søster og kjæresten, og vi satt på gresset og drakk brus og spiste kjeks. Skikkelig fin avslutning på dagen. Kom inn dørene for ikke så lenge siden og begge jentene ser ut til å ha sovnet som noen steiner.

Ellers har jeg ikke gjort så mye spennende i dag. Det har som sagt ikke vært noe særlig fint vær, så da ble det ihvertfall innedag på meg og M. Bare avslapping, soving og hekling på tapetet. Fikk brettet sammen en del klær, og det var målet mitt for dagen også. :ler:

Nå skal jeg legge beina høyt på bordet og kose meg med sjokolade og brus. Fordi det er helg. :nigo: Ja, og så hekletøy og en episode av Alias. God fredagskveld alle sammen! :vinke:

Skrevet

3,5 timer i strekk i natt, uten å våkne en eneste gang. Den beste søvnen jeg har hatt på månedsvis. :hoppendeglad:

Skrevet

Så deilig med sammenhengende søvn! Syns du er så utrolig tøff som klarer å være så mye alene med to tette. Helt imponert!

Lurer forresten på om vi var i dyreparken samme dag... :fnise:

Gjest pysepusen
Skrevet

3,5 timer i strekk i natt, uten å våkne en eneste gang. Den beste søvnen jeg har hatt på månedsvis. :hoppendeglad:

Herlig! :nigo: Rart hva som skal til ;)
Skrevet

Lollipop: sier du som har tvillinger! :overrasket: Jeg har mer enn en gang tenkt at selv om jeg har det travelt så har jeg ihvwrtfall ikke tvillinger. :fnise: Men alt går jo, når man må. Og nå som A stort sett sover hele natta går det veldig bra. :jepp:

Pysepusen: nei, jeg er jammen ikke kravstor når det kommer til søvn. :ler:

-----------

Lørdagslykke. :hjerte:

- Spinning med beste Diddles :trene:

- A som koser og kysser på M

- verdens beste svigermor som sa "Ja, så drar du hjem og tar deg en dusj og så shopper du litt helt alene. Jeg klarer fint å passe ungene." :rodmer: Tror nok hun husker tilbake hvor deilig det er å være helt mutters alene, siden hun var alene med mannen (min altså) gjennom hele oppveksten.

:strix:

Skrevet

Høres tøffere ut med to tette, to som krever forskjellige ting. Men klart det er slitsomt med to på en gang innimellom.

Herlige lørdagen! :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...