Gå til innhold

Belle

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så gøy med hus :hoppe: Håper alt med kontrakter osv ordner seg fortere enn svint.

Kjekt å lese om dagene med A og alle ordene og M med spisevegring (huff det hørtes kanskje stygt ut, men var igrunn humoristisk ment) :hug:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye med huskjøp! :hoppe: Så fantastisk deilig å få det i orden! Jeg vil gjerne ha PM hvis linken fortsatt ligger ute ;)

Ser det er mye som har skjedd her inne ellers også, jeg har vært litt i min egen boble om dagene med nytt forsøk, men skal prøve å bli litt flinkere å stikke innom dagboken din! :Nikke: Håper du får en fin dag! :klemmer:

Skrevet

Gratulerer med hus :blomst:

Jeg vil også se :sjenert:

Skrevet

PM er på vei. Tror det fremdeles ligger ute. :jepp:

Her har vi hatt en helt fantastisk dag i dag. Vi har 4 års bryllupsdag i dag, og har feiret skikkelig. :hjerte: Først med signering av huskontrakt, så med deilig kvelds - hvitvinsdampede scampi med salat og avokadomos - med et lite (melke-fordi vi ikke har noe annet)glass hvitvin og til slutt en god dusj sammen. DET er lenge siden, det. :fnise: Romantikk har liksom ikke stått i høysetet midt oppi babyføding, flytting, bo-i-en-boks osv. Men godt å føle seg som gode, gamle oss igjen. :rodmer: Nå skal vi straks legge oss i vår minuskule 150-seng og se Iron Man 3 på pc med hver sin ørepropp i øret. Aaaah, hverdagsgleder! :strix:

Apropos hverdagsgleder...i dag fikk jeg endelig prøvetrillet Bumbleride'n på langtur for første gang. Jeg og A trillet til byen og den er bare helt fantabulistisk! Stabil og god å trille. Elsker den! :nigo:

Skrevet

Gratulerer med bryllupsdag! Det er så herlig med sånne hverdagsgleder.

Skrevet

Gratulerer med dagen! Høres ut som en utrolig koselig feiring, og godt å lese at dere tar vare på forholdet og hverandre til tross for kaotisk tilværelse :fnise::hjerte:

Skrevet

Henger på etterskudd igjen jeg ;)

Gratulerer med dagen til deg og mannen.

Gratulerer med huskjøp og overstått toårsdag.

Mulig å få link hvis huset fremdeles ligger på finn?

Herlig at M sitt hjerte er bra :hoppe:

Hurra for gode venner til både liten og stor :strix:

Skrevet

Gratulerer såå mye med huskjøp! :hoppe: Jeg vil gjerne også få link, hvis den enda ligger ute :jepp:

Blir sikkert bra grønn av misunnelse, for vårt hus er nemlig et oppusningsprosjekt fra 1953... :fnise:

A høres helskjønn ut! Har hun aldri "melt downs"? Altså at hun klikker for ett eller annet? Eller ikke hører etter eller..? :sjenert:

Skrevet

Ååå! Gratulerer med huskjøp og bryllupsdag :blomst: Jeg vil gjerne også se huset, om det fortsatt ligger ute - det høres kjempefint ut :rodmer: Jeg er stadig inne og leser her, er bare så utrolig dårlig til å skrive noe (gjelder forsåvidt min egen bok også :glare: )

God helg med herlig jentene dine :hjerte:

Skrevet

Gratulerer med bryllupsdag! Det er så herlig med sånne hverdagsgleder.

Det er viktig å sette pris på hverdagsgleder. :jepp:

For et herlig hus

Takk! :nigo:

Gratulerer med dagen! Høres ut som en utrolig koselig feiring, og godt å lese at dere tar vare på forholdet og hverandre til tross for kaotisk tilværelse

Det er ikke alltid like lett, men vi må ta oss i skinnet av og til og bare gjøre det. Og så blir det jo så koselig! Takk forresten. :)

Henger på etterskudd igjen jeg

Gratulerer med dagen til deg og mannen.

Gratulerer med huskjøp og overstått toårsdag.

Mulig å få link hvis huset fremdeles ligger på finn?

Herlig at M sitt hjerte er bra

Hurra for gode venner til både liten og stor

:klem: Takk skal du ha.

Gratulerer såå mye med huskjøp! Jeg vil gjerne også få link, hvis den enda ligger ute

Blir sikkert bra grønn av misunnelse, for vårt hus er nemlig et oppusningsprosjekt fra 1953...

A høres helskjønn ut! Har hun aldri "melt downs"? Altså at hun klikker for ett eller annet? Eller ikke hører etter eller..?

Dette er IKKE et oppussingsprosjekt, heldigvis for det. :fnise:

Du skulle bare visst. :daane: Hun har omtrent en million melt downs om dagen. Det er ikke alltid like lett å være 2 altså. De fleste ''anfallene'' er pga noe som ikke ble som hun hadde sett for seg, og så klarer hun ikke å uttrykke hva det er hun vil. Mesteparten av tingene er noe så enkelt som at hun vil ta glasset (med melk, juice osv) ned fra kjøkkendisken selv. :ler: Hun blir også utrolig sint når det er noe hun ikke får til, og det hender både titt og ofte at puslespill fyker vegg imellom. :P Vi jobber med det både hjemme og i bhg, så det er blitt bedre heldigvis. Men de typiske trassanfallene må hun jo bare vokse av seg. Dessverre. :dry: Forigårs var helt pyton mtp trass. Hun var så uheldig og brant fingeren sin (på skikkelig altså, hun hadde tydelig vondt - lenge), men etter det var absolutt alt galt og hun sovnet utmattet før klokken var blitt halv 7. Jeg og mannen sank sammen på hver sin sofa og bare så på hverandre og himlet med øynene. :fnise:

Ååå! Gratulerer med huskjøp og bryllupsdag :blomst: Jeg vil gjerne også se huset, om det fortsatt ligger ute - det høres kjempefint ut :rodmer: Jeg er stadig inne og leser her, er bare så utrolig dårlig til å skrive noe (gjelder forsåvidt min egen bok også :glare: )

God helg med herlig jentene dine :hjerte:

Takk skal du ha! :klem:

Skrevet

Gratulerer med vel overstått bryllupsdag! :hjerte: Det hørtes ut som ei perfekt feiring ;) Prøver å bli flinkere på romantikken igjen vi også for tida, det er ikke alltid like enkelt :)

Skrevet (endret)

Honning: :klem: Det er viktig å huske på hverandre i en travel hverdag også. :jepp:

-----------

I dag har A hatt den O Store Trassdagen. :daane: Og da tok vi henne selvsagt med både på Barnas Hus og Obs. :lol: Det var nok derfor hun trasset så mye også da. Trøtt og sur og sulten, stakkar. Men vi fikk da gjort det vi skulle. M har fått seg nytt bilsete. 25 % på alle bilseter på BH nå og da måtte vi bare slå til. I utgangspunktet ville jeg ha Britax Maxfix, men det ble rett og slett for stort bak mannen. Man kan ikke kjøre bil med knærne oppunder ørene liksom. :fnise: Så da ble det et skikkelig rosa Cybex Sirona. Det var rett og slett det eneste setet vi fikk plass til baki der. Store bilen (Mazda 6 stasjonsvogn) og så er baksetet minuskult! :dry: Men, men...det er kommet veldig bra ut i tester og det er jo det viktigste. Så får heller M overta A sitt sete når cybex blir for lite - det tror jeg garantert at det kommer til å bli. Da er vel A så stor at hun kan få beltestol. :)

På obsen prøvde vi self-service for første gang. Må jo ha litt action i hverdagen. :ler: Mens jeg dillet rundt og scannet i vilden sky fant A seg en skikkelig sykkel. Tohjulssykkel med støttehjul. Herregud som den jenta er flink til å sykle! Vi hadde planer om å kjøpe en skikkelig trehjulssykkel til henne - nå har hun plastic fantastic som spinner midt på asfalten - men vi skjønte jo fort at vi bare må gå rett på en vanlig sykkel i stedet for. Hadde det ikke vært for at vi hadde betalt 3500 (!!!) for bilsetet hadde vi nok kjøpt den på flekken. Vi måtte nemlig rive henne av den og bære henne hylende ut. Å, du herlige toårsalder. :erter:

I dag har jeg bakt brød også! Tortuga? Tortina? Noe italiensk ihvertfall, med honning i deigen. Og mozzarella, prosciutto og basilikum som fyll. Skal straks smake det nå. :sikle:

Tortano var det visst. :fnise:

Endret av ^^Belle^^
Skrevet

Det brødet hørtes fantastisk ut, var det like godt som det hørtes ut? ;)

Trass ja, herlig! :fnise: Vi burde også ha slengt oss på det bilsete-tilbudet, men rekker det vel ikke siden vi drar på ferie i morgen :)

Skrevet

Kjenner meg såååå igjen i super-anfall pga noe så lite som feil type kopp :rolleyes::fnise:

Vil også ha link til hus om jeg får se, sååå nysgjerrig :wink:

Skrevet

Hvor lenge varer salget? Har sett litt på både Britax og cybrex sirona, ser for meg at cybrexen er best å sove i.

Kjipt med trass :(

Skrevet

Og ja, wow for et hus :daane:

Skjønner det med tapeten :ler:

Skrevet

Honning: det var rett og slett dødsgodt! :sikle: Men sunt er det ikke da, bare hvetemel. Men jeg regner med at det sikkert går fint å bruke andre typer mel også, det skal jeg prøve neste gang for deigen var superenkel.

MonThe: godt det ikke bare er oss som sliter med trass. :P PM er på vei. :)

Pusilus: salget varer tilogmed i morgen. :jepp: På cybexen sparer man jo over 1000 kroner, og det er jo en del. Følte kanskje at M satt en liten smule bedre i britaxen, men det kan også være fordi hun var sur og lei helt på slutten der da vi prøvde cybexen i bilen.

Skrevet

Da rekker vi ikke det :( Bør jo prøve det i bilen med Lita og det går ikke når vi er på ferie uten bilen.

Skrevet

Oppskrift?? ;) Du må si fra om hvordan det går med andre typer mel også, jeg er veldig nyskjerrig på dette kjenner jeg :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...