Gå til innhold

Belle

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå må du bare investere i sånn mini-silketerrierhund som skal ha matchende hårsløyfe til dine høyhælte sko, sånn at dere kan trippe rundt i huset og si "giiid". (Gabys definisjon av kaksete) :fnise:

Skjønner godt at dere er forelsket, dette var grisefint! Men herlighet for en pris, at det skal være så sinnsykt dyrt for hus! :overrasket: Men du er kanskje så heldig at du har nordsjømann ;) Lurer på om jeg kan få overtalt min til å bli det? :klo:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå må du bare investere i sånn mini-silketerrierhund som skal ha matchende hårsløyfe til dine høyhælte sko, sånn at dere kan trippe rundt i huset og si "giiid". (Gabys definisjon av kaksete) :fnise:

Skjønner godt at dere er forelsket, dette var grisefint! Men herlighet for en pris, at det skal være så sinnsykt dyrt for hus! :overrasket: Men du er kanskje så heldig at du har nordsjømann ;) Lurer på om jeg kan få overtalt min til å bli det? :klo:

:hoho: Ser det for meg. Nei, vi er veldig langt derfra. :lol:

Ja, det er sinnsykt dyrt! Men det er liksom det det koster for hus nå til dags. Kjipt, men sånn er det. Vi skulle jo bare kjøpt oss hus med en gang vi flyttet hit, ikke dillet med leilighet og sånn. Da hadde vi sittet godt i det nå. :jepp: Men det er veldig lett å være etterpåklok. Nå er jeg bare veldig glad for at vi ikke fikk noen av de andre husene vi bydde på. :fnise:

Nordsjømann er bra å ha. :lur: Men jeg har nesten like bra betalt jobb selv, så vi er heldige. :)

Skrevet

Det var bare et helt nydelig hus altså!

Tenk å ha eget walk-in-closet da!!! Ikke misunnelig altså...ehm...

Skrevet

Jeg vil også se huset ;)

ENDELIG fikk dere hus da. Også til under prisantydning, det er jo fantastisk :nigo:

Skrevet

Wow :hakeslepp: liy Kjempekoselig plass det der også :jepp:

Skrevet

Wow :hakeslepp: litt av et hus. Kjempekoselig plass er det der også :jepp:

Skrevet

Fantastisk fint!! :hoppendeglad:

Skrevet

åhh, gratulerer!!!! Hurra, kjenner på den lykkerusen det må være? Kan jeg også få pm, ble jo bare så nygjerrig nå!

:))))) Hus er GØY!! Når det klaffer. Himmel altså!!

Skrevet

Skal dere beholde alle tapetene? Det var et par ganske ville der :fnise:

Skrevet (endret)

Veldig nysgjerrig på huset jeg også :)

Endret av Småkjekset
Skrevet

Tapetene skal bort. :fnise:

Skrevet

Så flott og stort hus!! :) Ser praktisk ut også...vaskerommet kommer vel til å bli flittig brukt! Likte terrassen kjempegodt! ;) Gratulerer igjen!

Blir det feiring i kveld?

Skrevet

Tapetene skal bort. :fnise:

Hvah???????????

:skratte: Lurer på hva de røykte når de valgte ut de mønstrene der :daane:

Skrevet

Så flott og stort hus!! :) Ser praktisk ut også...vaskerommet kommer vel til å bli flittig brukt! Likte terrassen kjempegodt! ;) Gratulerer igjen!

Blir det feiring i kveld?

Gleeeder meg til å ha stor plass å boltre seg på! Og at A kan løpe så mye hun bare vil rundt der. Hun er ikke akkurat vant til stor boltreplass. :fnise: TO vaskerom er det! Men vi har snakket om å kanskje fikse et badekar på vaskerommet oppe en gang i fremtiden. Badekar vil vi ha ihvertfall. :Nikke:

Njeh...feiring med sjokolade ihvertfall! Mannen er ikke hjemme engang. :ler:

Hvah???????????

:skratte: Lurer på hva de røykte når de valgte ut de mønstrene der :daane:

:hoho: Helt enig. Det er nesten sånn at jeg drar ut og handler tapet på mandag den dag. Men tapeten på kjøkkenet like jeg veldig godt! :jepp:

Skrevet

OMG, halvannen time har jeg brukt på å legge A nå. Og den tiden har inneholdt blant annet 41 trassanfall fra lille frøken vil-ikke-sove, 193847594030 ganger ''Bæ, bæ lille ull'', 50 ganger ''Tollmor Boff boff'' og en episode av ''Mamma Sam'' (Brannmann Sam) fordi jeg trodde hun ikke var trøtt allikevel. Nå ser det ut til at roen har senket seg der inne. *bank i bordet*

Sovingen hennes har vært helt på trynet etter at hun begynte på ferien sin så her må noen grep tas altså. Hele denne uken har hun vært helt rabiat når vi har prøvd å legge henne til vanlig hviletidspunkt (i vanlige helger har vi bare pleid å legge henne ned i sengen, klappe henne på hodet og gå ut, og hun har sovet i rundt 1,5 time!) og så har hun holdt det gående helt til vi tilfeldigvis har vært ute og kjørt i 3-tiden og hun har sovnet som en stein. I dag sovnet hun da jeg var i dusjen for å gjøre meg klar til å møte vennepar i byen, så det ble ikke noe møte, gitt. :dry: Hun sovnet attpåtil oppå mannen, noe hun aldri gjør, så hun er jo tydeligvis trøtt! I morgen er det ingen bønn og jeg skal dra henne med ut i vogna i sovetiden. Sover hun ikke da må vi bare prøve å kutte hvilen. Ta henne med ut og leke når hun er på sitt trøtteste eller noe. Puh. Og vi som akkurat hadde fått det fint og greit på søvnfronten... :lol:

Tror dere det kan ha noe med at vi har kuttet ut all tutt og kos på dagtid? Dvs. hun får den når hun skal hvile og når hun sitter i bilen. For når jeg prøver å legge henne sier hun med gråtkvalt stemme: ''tutti dås ligga'' (dås er altså kos :hoho: ) og så ser hun på meg med verdens fineste øyne og rekker armene mot meg. :grine: Klarer jo ikke å motstå noe sånt. :sjenert:

Sånn ellers har denne dagen vært megafin. Spinning med Diddles, noe som var så vanvittig deilig! Er klar for tirsdagsspinning også jeg altså. :nigo: Jeg og M tok oss en bitteliten tur ned til byen mens A sov, og ellers har vi bare kost oss skikkelig her hjemme. Nå er mannen hos en kompis for å se fotballkamp og jeg skal sette meg godt til rette i sofaen med sjokolade og hekletøy.

Skrevet

Håper du har en super kveld :klemmer:

Hva hekler du?? :)

Skrevet (endret)

Alle omveltninger kan ha innvirkning på søvnen, så at dere kun gir tutt og kos når hun skal sove kan selvsagt ha noe å si..samtidig ville jeg jo heller trodd at det gjorde sitt til at hun ville legge seg :klo: Samtidig er det ikke uvanlig å bruke lang tid på legging i den alderen de er nå har jeg forstått..de vil så mye og klarer ikke alltid å kommunisere ut hva det er som er så viktig for at de skal finne roen :bond:

Vet ikke om jeg hadde valgt å kutte hvilen helt enda, spesielt siden dere egentlig hadde funnet rytmen i det nå..kanskje hun bare trenger å trilles i søvn i en periode nå? 2 årsjekslene, har hun fått de? De lager krøll her :haar: *slitersegihåret* Men dere kjenner henne best, og dere skal gjøre det dere tror er rett!! Prøving og feiling er jo eneste måten å finne utav ting på dessverre :ler:

Kos deg i kveld :klemmer: Så ses vi imorgen :hoppe:

(hørt på sengekanten: "Liten nå er det natten, imorgen kommer A på besøk" :nigo: Liten blir bare helt :bolledeig: og utbryter: "BIPPIIIIIIIIIIII" :hoppendeglad: legger seg over på siden, peker på døra og sier "mamma synga ute dørå, Liten sova!!" :fnise: (jeg avslutter alltid legginga med å synge trollmor en siste gang utenfor døra ;))

Endret av Diddles
Skrevet

Håper du har en super kveld :klemmer:

Hva hekler du?? :)

Åh, det er så mye! Akkurat nå er det det jeg la ut på fb som opptar tiden min. Skal bli stort teppe til A. Ellers holder jeg også på med et stort bølgeteppe til M og et lappeteppe til meg selv også. Bytter mellom de tre med jevne mellomrom sånn at jeg ikke blir lei. :P

Alle omveltninger kan ha innvirkning på søvnen, så at dere kun gir tutt og kos når hun skal sove kan selvsagt ha noe å si..samtidig ville jeg jo heller trodd at det gjorde sitt til at hun ville legge seg :klo: Samtidig er det ikke uvanlig å bruke lang tid på legging i den alderen de er nå har jeg forstått..de vil så mye og klarer ikke alltid å kommunisere ut hva det er som er så viktig for at de skal finne roen :bond:

Vet ikke om jeg hadde valgt å kutte hvilen helt enda, spesielt siden dere egentlig hadde funnet rytmen i det nå..kanskje hun bare trenger å trilles i søvn i en periode nå? 2 årsjekslene, har hun fått de? De lager krøll her :haar: *slitersegihåret* Men dere kjenner henne best, og dere skal gjøre det dere tror er rett!! Prøving og feiling er jo eneste måten å finne utav ting på dessverre :ler:

Kos deg i kveld :klemmer: Så ses vi imorgen :hoppe:

(hørt på sengekanten: "Liten nå er det natten, imorgen kommer A på besøk" Liten blir bare helt og utbryter: "BIPPIIIIIIIIIIII" legger seg over på siden, peker på døra og sier "mamma synga ute dørå, Liten sova!!" (jeg avslutter alltid legginga med å synge trollmor en siste gang utenfor døra )

Ja, det hadde jeg også trodd. Men når hun da frivillig gir fra seg tutten og kosen har jeg hele tiden tenkt at hun ikke er så trøtt allikevel. Men kanskje hun bare har funnet ut at det er en snedig måte å unngå å sove på. :fnise: Hun har allerede funnet ut at hun kan hale ut leggetiden ved å spør etter ''skiwa'' og ''bekk'' (skive og melk) når vi sier at det er natta. :roll:

Men nei, hun trenger jo den hvilen. Det vises jo bare igjen på hvordan hun sovnet oppå mannen i dag. Vi får prøve trilling i morgen og se. :Nikke:

Ingen jeksler å se enda, men hun har klødd veldig inni der en liten stund nå så jeg regner med at de er rett rundt hjørnet. Håper hun reagerer like lite på dem som de andre tennene. På det området har vi ihvertfall hatt det enkelt! :jepp:

:ler: Det høres mistenkelig likt ut som vår samtale i dag. ''Liten ekka imåå? Ippi!'' :hoppendeglad: Åh, disse søte små er virkelig søte altså. :rodmer: A har begynt å si ''mhm'' også hun nå, sånn skikkelig veslevoksent. Smelter helt jeg altså! :hjerte: Vi gleder oss til i morgen. :nigo: (Og trollmor utenfor døren var det som skulle til for A også i dag. :fnise: )

Skrevet

Liten sier "aaaaHAAAAAA!!" når hun oppdager noe :hoho: De er helskjønne! Og tydelig glad i hverandre :strix: Akkurat som jeg er i deg :rodmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...