Lilywhite Skrevet 16. juni 2013 #6821 Skrevet 16. juni 2013 Gratulerer med overstått 2-årsdag til A! Høres ut som det var en vellykket feiring
Disco Biscuit Skrevet 17. juni 2013 #6822 Skrevet 17. juni 2013 Gratulerer så mye på etterskudd med 2åringen Høres ut som dere har hatt to koselige feiringer, samt at 2åringen selv var fornøyd både med sukkersjokk og gaver
Kakaoen Skrevet 18. juni 2013 #6823 Skrevet 18. juni 2013 Fått testa vogna Belle??? Min ble sendt i går.. *utålmodig*
^^Belle^^ Skrevet 19. juni 2013 Forfatter #6824 Skrevet 19. juni 2013 Lilywhite og MaiL: tusen takk for det! Kakaoen: nei, dessverre. Har rett og slett ikke hatt tid. Det var rett før jeg dro avgårde på barseltreff med M i den i går, men fant ut at den er litt for åpen til det. Får ikke tid i dag heller, men i morgen kanskje? Har prøvekjørt den her hjemme da og den er så god å trille! Blir helt satt ut hvor lett den er jeg altså. Dessuten sover M i den på dagen og hun sover kjempegodt.
^^Belle^^ Skrevet 19. juni 2013 Forfatter #6825 Skrevet 19. juni 2013 Da var ferien til A startet og dagene ble med ett mye travlere. Men det er så koselig! Vi kan jo ha henne hjemme fra bhg når vi vil, men nå når hun har ferien sin får jeg også litt feriefølelse. Og om bare 2 uker reiser vi østover. A er blitt en skikkelig racer på trehjulssykkelen. På mandag syklet hun noe som kanskje 4 km! Om ikke mer...vi ruslet til svigermormor før vi ruslet videre innom butikken på vei hjem. Store jenta mi er virkelig blitt stor! I dag skal jeg og M på besøksdag i bhg før vi alle 4 drar til vennepar som nettopp har kjøpt seg nytt hus. Det blir pizzabakeren til middag og bare superkos! På fredag er det sykehuset som står for tur. Hjertet til M, og jeg kjenner jeg blir bare mer og mer engstelig og nervøs jo mer det nærmer seg.
Disco Biscuit Skrevet 19. juni 2013 #6826 Skrevet 19. juni 2013 Så deilig med feriefølelse Hvor lenge skal A ha ferie fra Bhg? Oj! nesten 4km på trehjulsykkelen er ikke verst - har tenkt på sykkel til F selv, men vært litt usikker på om hun takler det og om den blir brukt.. Nå skal jeg ihvertfall revurdere. Ønsker dere masse lykke til på fredag - krysser fingrene for at alt går/ser bra ut!
Gjest Gaby Skrevet 19. juni 2013 #6827 Skrevet 19. juni 2013 Jøss, like før du kan melde A på tour de france Det høres så gøy ut når de blir så store at de kan gjøre ting, jeg gleder meg til neste sommer med lillejenta mi! Hva er det med hjertet til M? Eller det vet du kanskje ikke enda... Men skjønner at du er bekymret! Håper alt står bra til
^^Belle^^ Skrevet 19. juni 2013 Forfatter #6828 Skrevet 19. juni 2013 Så deilig med feriefølelse Hvor lenge skal A ha ferie fra Bhg? Oj! nesten 4km på trehjulsykkelen er ikke verst - har tenkt på sykkel til F selv, men vært litt usikker på om hun takler det og om den blir brukt.. Nå skal jeg ihvertfall revurdere. Ønsker dere masse lykke til på fredag - krysser fingrene for at alt går/ser bra ut! Ja, det er skikkelig deilig! Hun skal ha ferie i 4 uker nå. Vi ble skikkelig imponerte over henne altså! Hadde jo søskenvogna med sånn i tilfelle, men hennes del ble bare brukt til varene hjem fra butikken. Dette er en sånn med håndtak bak, skikkelig plastic fantastic. Har veldig lyst på en skikkelig en, men det får vi vente med. Den hun har nå duger lenge ennå, og så er det veldig greit å kunne dytte henne opp bakker. Jøss, like før du kan melde A på tour de france Det høres så gøy ut når de blir så store at de kan gjøre ting, jeg gleder meg til neste sommer med lillejenta mi! Hva er det med hjertet til M? Eller det vet du kanskje ikke enda... Men skjønner at du er bekymret! Håper alt står bra til Ser det for meg! Men ja, det er ikke tull det de sier altså, det blir bare gøyere og gøyere jo eldre de blir! Hun fikk konstatert ikke-sammenvokste hjertekamre da hun ble født (det som denne berømte bilyden er et symptom på). Mest sannsynligvis er det jo bra - eller det blir det, de fleste vokser det av seg, men jeg kan ikke unngå å være engstelig allikevel. Det er jo hjertet, liksom...
^^Belle^^ Skrevet 19. juni 2013 Forfatter #6829 Skrevet 19. juni 2013 Forresten: jeg og M skal på kurs med Margit Vea neste onsdag.
Gjest pysepusen Skrevet 19. juni 2013 #6830 Skrevet 19. juni 2013 Forresten: jeg og M skal på kurs med Margit Vea neste onsdag. Lucky you! Gleder meg til tips og råd!
^^Belle^^ Skrevet 19. juni 2013 Forfatter #6831 Skrevet 19. juni 2013 Lucky you! Gleder meg til tips og råd! Jaaa, gleder meg! Du må bare henge deg på, men sjansen er vel stor for at du føder eller koser med en liten minibaby akkurat da. Det skal holdes på skolen der dere bor.
Kakaoen Skrevet 19. juni 2013 #6832 Skrevet 19. juni 2013 Hva og hvem er Margit Vea??? Kunne sikkert googla det, men av og til er jeg litt for lat Lykke til på sykehuset. Håper alt er tipp topp Er jo naturlig at du bekymrer deg. Tror jeg hadde begynt å stusse om du ikke hadde brydd deg Det går så bra skal du se
^^Belle^^ Skrevet 19. juni 2013 Forfatter #6833 Skrevet 19. juni 2013 Hva og hvem er Margit Vea??? Kunne sikkert googla det, men av og til er jeg litt for lat Lykke til på sykehuset. Håper alt er tipp topp Er jo naturlig at du bekymrer deg. Tror jeg hadde begynt å stusse om du ikke hadde brydd deg Det går så bra skal du se Margit Vea er hjemmelaget babymat-guruen her til lands. Hun har en blogg...barebarnemat.no tror jeg? Utrolig flink dame. Takk for det. Og ja, det har du nok rett i.
Kakaoen Skrevet 19. juni 2013 #6834 Skrevet 19. juni 2013 Margit Vea er hjemmelaget babymat-guruen her til lands. Hun har en blogg...barebarnemat.no tror jeg? Utrolig flink dame. Takk for det. Og ja, det har du nok rett i. Oooo.. spennede da Har nettop kjøpt med Avent steamer/blender jeg. Kjempegøy Så i dag fikk lillegutt fiskeboller, potet, gulrot og mme most sammen Han gapa som bare det, så tydelig mammas middag var godkjent
^^Belle^^ Skrevet 19. juni 2013 Forfatter #6835 Skrevet 19. juni 2013 Oooo.. spennede da Har nettop kjøpt med Avent steamer/blender jeg. Kjempegøy Så i dag fikk lillegutt fiskeboller, potet, gulrot og mme most sammen Han gapa som bare det, så tydelig mammas middag var godkjent Jaaa, det er kjempegøy! Gleder meg til å starte for fullt med babymatlaging igjen! Har til nå bare lagd gulrot til M, og det virker som om hun ikke kommer til å være like enkel som A var mtp innføring av mat.
Pasjonsblomst Skrevet 19. juni 2013 #6836 Skrevet 19. juni 2013 Så gøy med barnematkurs! Og du kan vel ikke la et par smaker av gullerøtter fortelle deg hvordan matinnføringa skal bli.... men ting blir vel fort litt annerledes uansett.
Gjest Gaby Skrevet 20. juni 2013 #6837 Skrevet 20. juni 2013 Bilyd ja, det er vel helt ufarlig i de fleste tilfeller alt er nok i skjønneste orden! Ooooh, barnematkurs!! Håper du deler hemmelige tips&triks her etterpå Har lest mye på bloggen hennes, men alt vi har lagd foreløpig til mini er søtpotetmos. Det liker hun smaken av, men jeg syns den blir litt grynete selvom den er helt finmost. Sånn at det blir ekkelt i halsen på en måte. Banan er nok den foreløpige favoritten her! Vi har også prøvd grøt, både fra Holle og Nestle (hysj, vi snakker ikke høyt om Nestle) og det var såklart den siste som så ut til å være best
Diddles Skrevet 20. juni 2013 #6838 Skrevet 20. juni 2013 Jeg vil også på Margit Vea kurs....men jeg har jo ikke baby lenger
^^Belle^^ Skrevet 20. juni 2013 Forfatter #6839 Skrevet 20. juni 2013 Pasjonsblomst: neida, det har du rett i. Jeg sammenligner nok litt for mye med A, men hun var jo uvanlig flink med den faste føden. Spiste brødskive da hun var 6 mnd liksom. I dag fikk hun smake hirsegrøt og hun bokstavelig talt grøsset over hele seg. Holdt på å le meg ihjel. Men hun fikk da i seg litt. Hun fikk vondt i magen av det da, så her må vi nok venne magen til litt mildere saker først. Gaby: tips og triks skal deles! Vi har bare prøvd gulrot og hjemmelaget hirsegrøt til nå, men lagde jo mye til A så jeg har en del erfaring med det. Men det ble en del ferdigmat også altså. Til og med Nestle. Husker favoritten her i huset var Nestle sin god natt grøt naturell. Diddles: Du kan være med hvis du vil altså. Men du er vel på jobb. Ta deg en tur bort i pausen kanskje? Er på skolen i -dalen.
Susa Skrevet 20. juni 2013 #6840 Skrevet 20. juni 2013 Høres ut som om dere har hatt fine dager i sola Her har vi trilla turer, bada og kost oss! Så heldige vi er som har permisjon på denne tiden av året! På tirsdag hadde jeg min første damekveld fri! Var på grillavslutning med strikkekafe-gjengen! Gjett om det var herlig! Masse lykke til med M i morgen, krysser fingrene for at alt er som det skal være! Og heldige deg som skal på barnemat-kurs! L elsker forresten Spagetti bolognesen din! Fant den i babymat-tråden på graviditetsforumet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå