^^Belle^^ Skrevet 20. januar 2011 Forfatter #661 Del Skrevet 20. januar 2011 Ikke dumt med utstyrsliste... Greit å passe på at man ikke ender opp med for mye av en ting og ikke noe av noe annet... Og ikke minst - at man ikke glemmer noe! Kanskje jeg ordner meg en selv... Time will show! Synes det er greit. Er en listefrik, og trenger litt kontroll på hva og hvor mye. Ja, den kom nesten over natta Gleder meg til å se om din er blitt noe større siden sist. Det var litt av en utstyrsliste, forresten! Fant noen ting vi også må ha... og noen vi ikke må ha Prøver å ikke ta helt av med den shoppinga, men det er litt vanskelig. Gøy. :happy: Min er definitivt blitt større. Nå har jo jeg skrevet opp alt vi kan komme til å trenge, men nødvendigvis ikke kommer til å kjøpe. Men synes det er greit å ha noe å gå etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 20. januar 2011 #662 Del Skrevet 20. januar 2011 God ettermiddag, Belle! Nytraktet ( og ei ufyselig ) kaffe til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 20. januar 2011 Forfatter #663 Del Skrevet 20. januar 2011 God ettermiddag, Belle! Nytraktet ( og ei ufyselig ) kaffe til deg! Takketakk. :happy: ------ Nå har jeg forresten oppdatert listen med en bæresele jeg ramlet over og som var så fiiiin. Skal sondere terrenget for mannen når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 20. januar 2011 #664 Del Skrevet 20. januar 2011 Innom og snoker litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 20. januar 2011 #665 Del Skrevet 20. januar 2011 Åh, så herlig at lille kreket poket pappaen sin. :rødme: Venter spent på magebilde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 20. januar 2011 Forfatter #666 Del Skrevet 20. januar 2011 Innom og snoker litt Alltid gøy med besøk. Selv om jeg forstår det dersom du ikke vil besøke meg så mye lengre. Åh, så herlig at lille kreket poket pappaen sin. :rødme: Venter spent på magebilde. Ja! Magebilde kommer straks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 20. januar 2011 Forfatter #667 Del Skrevet 20. januar 2011 Magen min, 20+5. :rødme: Jeg finner fremdeles ikke kabelen til kameraet, så dere får nøye dere med et dårlig og skeivt mobilbilde. :gjeiper: Sånn ellers: vi satt i møte med husbygger i 3 timer! Men kjempegøy å finne ut hvordan vi vil ha det inne og sånn. Gleder meg til å komme skikkelig i gang nå altså. :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 20. januar 2011 Forfatter #668 Del Skrevet 20. januar 2011 (endret) *dobbelpost* Endret 20. januar 2011 av ^^Belle^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 20. januar 2011 #669 Del Skrevet 20. januar 2011 Magebilde kommer straks. Gleder meg til å se! Kanskje jeg skal legge ut selv også..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 20. januar 2011 Forfatter #670 Del Skrevet 20. januar 2011 Gleder meg til å se! Kanskje jeg skal legge ut selv også..? Magebilder er alltid gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 20. januar 2011 #671 Del Skrevet 20. januar 2011 Magebilder er alltid gøy! Så fin mage! Min er litt større Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 20. januar 2011 Forfatter #672 Del Skrevet 20. januar 2011 Så fin mage! Min er litt større Det tviler jeg ikke på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 20. januar 2011 #673 Del Skrevet 20. januar 2011 Det tviler jeg ikke på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 20. januar 2011 #674 Del Skrevet 20. januar 2011 Så koselig med magebilde Og jeg skylder på at dette er mitt andre svangerskap - for til å være en ukes forskjell på oss har jeg en gigamage i forhold Men så får jeg stadig kommentarer som "oj, så svær du er!" når folk får vite hvor langt jeg er på vei...! Så er nok jeg som er avviket her, haha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 20. januar 2011 Forfatter #675 Del Skrevet 20. januar 2011 Så koselig med magebilde Og jeg skylder på at dette er mitt andre svangerskap - for til å være en ukes forskjell på oss har jeg en gigamage i forhold Men så får jeg stadig kommentarer som "oj, så svær du er!" når folk får vite hvor langt jeg er på vei...! Så er nok jeg som er avviket her, haha. Men det er jo et faktum. Flergangsmødre får jo mage myyyye raskere enn førstegangs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 20. januar 2011 Forfatter #676 Del Skrevet 20. januar 2011 Nei, nå ble jeg skikkelig trøtt. Lite travel dag på jobb i morgen. Jeg får heller skravle med dere da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 20. januar 2011 #677 Del Skrevet 20. januar 2011 Så søt mage! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 20. januar 2011 #678 Del Skrevet 20. januar 2011 Passe søt mage da! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 20. januar 2011 #679 Del Skrevet 20. januar 2011 Søte magen :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 20. januar 2011 #680 Del Skrevet 20. januar 2011 Flott mage!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå