Gå til innhold

Belle

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:daane: jeg ser du er her - SI NOE DA!!!!!!!! :rope:

:ler: Hva mener du nysgjerrig?? :engel:

Skrevet

:sukk: Det ble ikke hus på oss i dag. Jeg ville gjerne, men mannen satte på bremsene. Jeg klandrer ham ikke, vi må jo selvsagt ha like mye lyst på det begge to! Men jeg må innrømme det er ekstra kjipt å miste noe jeg hadde sååå lyst på og som vi i tillegg hadde råd til. Men jeg forstår mannen også, som syntes det ble for dyrt for det man fikk. Det gikk for en halv million over prisantydning (som riktignok var minst et par hundretusen for lav)!!! :daane:

Så ja, denne dagen har vært litt dritt. Måtte sove av meg skuffelsen (som var overraskende dyp), og stakkar mannen har vært deppa med dårlig samvittighet overfor meg i hele dag. Prøver jo å si at man ikke kan kjøpe et helt hus kun basert på dårlig samvittighet, men... :P Så får vi håpe at Drømmehus 3.0 snart dukker opp. :fnise: Jeg begynner å bli seriøst lei av å bo i denne mini-hulen vår (kaffidyr og edderkopper over alt! :haar: ), og det lille glimtet av håp jeg hadde da det bare var 20 minutter igjen og vi hadde høyeste bud gjorde ikke akkurat ting bedre. I dag gjorde det faktum at vi kun har 6 stk av hver bestikktype meg rasende gal! :sjenert:

Jeg har i tillegg vært invalid i dag også, noe som har bidratt til dritten i dag. :lol: Ingen trening - det innebærer å gå. Og stå. Og bevege seg. :daane: Det begynner å bli bedre nå heldigvis, så i morgen er det :trene: igjen. :nigo:

Vi skal også besøke den nyfødte babyen til mannens søskenbarn i morgen. Tror jeg kommer til å bli overrasja over hvor stor M plutselig har blitt. :ler:

Skrevet

Avogtil må en bare :kose: litt og :klemmer: :klemmer: og :klemmer:

:hjerte:

• Liker 1
Skrevet

Avogtil må en bare :kose: litt og :klemmer: :klemmer: og :klemmer:

:hjerte:

Du er så god! :klem:

-----

Våknet i natt med feber. :dry: Lå og var livredd for å begynne å skjelve, så det har ikke blitt så mye søvn på meg i natt. Målte feberen nå nettopp, og den var på hele 38,7! :daane:

Skrevet

Synd med huset! Det SKAL nå iallfall ikke være lett det husgreiene... man må ofte svelge endel skuffelser før det er klaff. Uffog huff.

Stakkars lille syke, Belle! Ikke rart du følte deg helt herpa i går kanskje... og godt at du stod over treningen! Masse god bedring til deg!

Skrevet

Æsj, så dumt med huset, da. Håper o store drømmehus dukker opp snart!

God bedring, Belle!! :klem:

Skrevet

God bedring verdens beste :kose: Jeg er glad i deg :hjerte:

Skrevet

God bedring Belle! Håper du finner drømmehuset ditt snart!

Skrevet

Dere er bare så utrolig gode! :klem::kyss::blomst: Dagen i går ble veldig fin allikevel. :jepp: Feberen forsvant like plutselig som den kom, og vi fikk besøkt baby (med mye antibac innabords, og jeg holdt meg langt unna baby selvsagt) og vognbutikk. Vi skal nemlig ha ny sportsvogn og det er jammen ikke lett å finne noe som tilfredsstiller alle kravene jeg har. Når de kravene i tillegg har vist seg å være nesten umulige å innfri, er det ikke rart jeg ikke finner det jeg vil ha. :fnise: Men nå tror jeg jeg har funnet den: Bumbleride Indie. :hoppe: Jeg har alltid sagt at jeg ikke vil ha 3-hjuling (fordi jeg ikke liker så godt utseendet på dem :sjenert: ), men det er bare 3-hjulinger som har de egenskapene jeg er på utkikk etter: lett, liten sammenlagt og ikke skranglete (da hadde vi kjøpt paraplytrille). Håper å få prøvetrillet den, men hvis ikke kjøper jeg den allikevel. :jepp:

I dag er det nyyydelig vær ute, og gangsperren har endelig begynt å slippe taket, noe som betyr trilletur! :hoppendeglad: Jeg har seriøst aldri vært så gangsperr så lenge altså! Men ja, trilletur opp til lekebutikk for å kjøpe stash til A sin bursdag, og så blir det nok innom begge de to vognbutikkene vi har her i byen for å prøvetrille litt. :ler: I morgen skal vi til Stavanger, og jeg må innom ihvertfall Babyshop der. Mannen skal slippe å være med, han rister bare på hodet av denne vogngalskapen. :fnise:

Skrevet

Hurra for Stavanger!!! :) Bra utvalg av vogner her, med 2 store butikker rett ved hverandre. Ny vogn er jo alltid greit.. vi er også på jakt etter reisetrille, kanskje vi er på samme butikk i morgen ;) hehe.

Så herlig at feberen forsvant! Og gangsperren også!! Skal du prøve deg på shredden videre, og bare bite deg gjennom gangsperr og smerter, eller legge om til noe litt roligere? Kanskje du kan kjøre en form for preparasjonsrunde først, og når du kjenner deg i hakket bedre form, så kan du starte på shredden?

Ha en fiiin dag!

Skrevet

Hurra for Stavanger!!! :) Bra utvalg av vogner her, med 2 store butikker rett ved hverandre. Ny vogn er jo alltid greit.. vi er også på jakt etter reisetrille, kanskje vi er på samme butikk i morgen ;) hehe.

Så herlig at feberen forsvant! Og gangsperren også!! Skal du prøve deg på shredden videre, og bare bite deg gjennom gangsperr og smerter, eller legge om til noe litt roligere? Kanskje du kan kjøre en form for preparasjonsrunde først, og når du kjenner deg i hakket bedre form, så kan du starte på shredden?

Ha en fiiin dag!

Ooo, hvor er de butikkene? Jeg hadde tenkt meg på Tvedt-senteret på Forus, det er vel der Babyshop holder til? Har du andre forslag?

Jeg skal gjennomføre den én eller annen gang, men jeg er bare nødt til å få litt mer grunnlag først. Trodde jo jeg hadde greit med grunnlag etter all turgåingen, men så feil kan man altså ta. Men det er ikke rart heller da, jeg har tross alt ikke trent på over et år! Så det blir nok å ta shred'en så ofte kroppen klarer det helt frem til jeg føler det er greit og så kjøre på for fullt. :nigo: Av erfaring trenger jeg ikke så mange ukene før kroppen er klar. :trene:

Skrevet

Det er på tvedt senteret, mener det er barnas hus ;) Den ligger over Gmax er det vell. Oppe med babyshop, du går bare ut på taket og inn i det andre bygget ;)

Det er også en i hillevåg, rett ved kilden, babymiljø trur jeg den heter :jepp:

Skrevet

Det er på tvedt senteret, mener det er barnas hus ;) Den ligger over Gmax er det vell. Oppe med babyshop, du går bare ut på taket og inn i det andre bygget ;)

Det er også en i hillevåg, rett ved kilden, babymiljø trur jeg den heter :jepp:

Takk for tips! :klem: Har googlet litt Babymiljø også ja, mulig de har en Indie der, så jeg får ta meg en tur dit også. :lur:

Skrevet

Takk for tips! :klem: Har googlet litt Babymiljø også ja, mulig de har en Indie der, så jeg får ta meg en tur dit også. :lur:

Det må du gjøre. Trur det er noen kroner billigere på babymiljø enn babyshop også ;)

Skrevet

Mente babyshop og Barnas hus ja, på Tvedt-senteret begge to. God tur i morgen og lykke til med handling! :)

Skrevet

Åå, husjakt er så nervepirrende! Jeg pleier å trøste meg med at det alltid dukker opp noe like bra og til og med bedre. Og når Huset endelig dukker opp så er man antakeligvis glad for at man ikke endte opp med de andre husene man har vurdert underveis. :Nikke:

Ønsker deg en fin helg videre! :klem:

PS: Jentene dine er så nydelig, og jeg smeeelter helt av bildene av rampejenta A. SÅ søt :hjerte:

Skrevet

:vinke:

Da her jeg lest meg opp i skravleboken ;)

Hekler også på et teppe med 250 masker pr rad, sikksakk mønster, og heldigvis skal det ikke være ferdig før november om et år.

Kjipt med huset, men du skal nok se at det dukker opp et som er bedre.

Ang trening, jeg har meldt meg inn på treningsstudio og var flink en stund, men nå må jeg ta meg sammen igjen. Skal se på den 30 dagers shredden jeg også :Nikke:

Skrevet

Kokos: A er jo bare sååå fotogen, så jeg forstår deg kjempegodt. :fnise: Lille trollet mitt, med tenna på tørk og som smiler med hele kroppen. :rodmer:

Pusilus: koselig å se deg her inne. :vinke:

Dette teppet er noe som jeg kommer til å legge bort og ta frem maaange ganger før det er ferdig. Heldigvis trenger ikke M det før hun er mye større. :ler:

-----------

Fant ingenting på noen av butikkene i går, så nå lurer jeg på om jeg bare skal bestille den vognen eller om jeg skal vente til slutten av juni når vi skal til Oslo. Skikkelig dilemma dette her. :fnise:

I dag er jeg så trøtt at jeg er kvalm. :natti: Har fått 5 timers oppstykket søvn, men M har faktisk sovet alle de 5 timene i strekk! Det er første gang hun sover så lenge i strekk på mange mange uker. De stakkars puppene mine kjente det veldig godt. :ler: Tror jeg må ta henne med på fest flere ganger jeg altså. I går sovnet hun 8 og våknet ikke før jeg puttet henne i bilstolen kl 12!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...