Gå til innhold

Belle

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hiv deg på, Teriyaki! Just do it! :) Gøy når vi er flere også, da blir det teamwork ;)

Jeg kjenner det i rumpa, beina, ryggen og brystet idag.. føles ikke så verst, mest bra! (stramme muskler gir en umiddelbar "fit" følelse)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja skal hive meg på. Må bare få kjøpt knestøtte først. :)

Skrevet

Jeg er dødsgangsperr i ene leggen i dag, av alle ting. :daane: Kjenner det også i hele kroppen omtrent, men det er nok en kombinasjon med at jeg har ligget i en stilling i hele natt. Foring annenhver time er ensbetydende med baby i senga. :P

Skal til tannlegen i dag også. :redd: Så i dag trenger jeg dere virkelig til å få motivasjonen til å gjøre dagens økt altså! :jepp:

Skrevet

Måtte en tur innom google og youtube nå. Vurderer sterkt å slå følge. Men hver dag?!? :daane:

Synes du er råflink, altså! Stå på videre!

:duskedame:

Skrevet

:trene: GOOOOO Belle!! :heiajente:

Liker det der med å stresse kroppen, og holde ut "smerten".. det skal gi endring!! Ja takk sier vi til det! Og trener villig i vei...

Skrevet

Første runde gjennomført! Man risikerer jo å komme i god form av å lese her inne. :fnise: Men det var så spontant at det ble uten manualer denne gangen. Skal grave dem frem fra boden i kveld og gyve løs i morgen. Tror jeg, da ...

:trene:

Skrevet

Glad ingen så meg der jeg sto og trente med ei rangle i hver hånd. :lol:

Skrevet

:daane: Jeg er bare SÅ gangsperr i dag at jeg såvidt klarer å gå. :sjenert: Det sier vel litt om den "gode" formen jeg er i. :lol:

Jeg har ikke planer om å gjøre det hver eneste dag, men nesten. Tar pause i dag, for jeg hadde aldri klart å hoppe og sprette noe særlig og da er det liten vits. Så er kroppen forhåpentligvis litt mer brukelig i morgen. :fnise:

Jeg trener med to tåteflasker fulle med vann. :hoho:

Skrevet

Det ER lov og fornuftig å lytte til egen kropp også, og ikke bare til strenge frøken Jillian.. Men hvis kroppen sier at den har lyst på chips og sjokolade og bare vil late seg i sofaen, kan det være lurt å prøve å overhøre den.. ps: har fått meg treningsdagbok dedikert til formålet! Må jo følge med på utviklingen.

Tåteflasker! hehe.. den var lur...

Skrevet

Hvordan gikk visningen? :plystre:

Skrevet

Hehe, tåteflasker med vann var jo lurt da! Så kan du ta deg en slurk innimellom slagene ;)

Nå er manualene gravd frem fra boden, og der var jammen rockeringen min også, så nå skal det bli sving på sakene! Har tittet inn i dagboka til pasjonsblomst også for inspirasjon. Dere jenter er bare best, altså!

Ha en strålende dag!

Skrevet

Svarer dere senere, men måtte bare innom for å si at vi nå er midt i budrunde på huset vi så på i går. :bond:

Skrevet

Spennende :hoppe: Lykke til!

Skrevet

Å, så spennende! Krysser fingre og tær!

Skrevet

Sååå spennende, gleder meg til og høre etterpå! :hoppe:

Skrevet

Spennende!! Heier og hopper for dere!! :heiajente:

Skrevet

*krysser fingrene* Budrunde.... sååå altfor spennende! masse lykke til!

Skrevet

Ååå så spennende!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...