Gå til innhold

Belle

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg forstår veldig godt hvorfor noen foreldre bruker bånd på ungene sine altså. Særlig om de ungene er som A, som aldri hører på et ord noen sier til henne og løper av gårde hvor enn hun vil. :P Hun var lykkelig uvitende om alle som lette etter henne og forstod ikke hvorfor hun absolutt måtte sitte i vognen sin etter det. :ler:

---------

O' lykke på jord, jeg skal på trening i morgen! :hoppendeglad: Første siden jeg ble gravid med M, og jeg gleder meg sååå mye. Det er spin 2 da, og jeg kommer mest sannsynligvis til å dø, men som Diddles så fint sa: da dør vi ihvertfall lykkelige på hver sin spinningsykkel. :hoho:

I dag skal jeg shoppe nye treningsklær. Det trengs. :nigo:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Sukk, det ble ikke trening i dag. Liten var ikke helt i form, og jeg kommer aldri i verden til å begi meg ut på spin 2 mutters alene altså. :ler: Ikke var det noen andre timer som fristet heller, så treningen er utsatt til torsdag. Da er det stram opp, noe som egentlig passer min utrente u-kondisjonerte kropp mye bedre enn spinning. :fnise: Så jeg og søster stakk for å shoppe litt i stedet for. Jeg fikk kjøpt meg ny treningstights (som jeg ikke fikk tid til i går), ny treningstopp og krukker til de gode krydrene jeg kjøpte i Tyrkia. :sikle:

Sånn ellers så skjedde det noe helt forferdelig ekkelt i natt! :redd: Jeg bråvåknet av verdens mest umenneskelige hyyyl fra M. Det var helt grusomt, og det var rett før jeg begynte å gråte. Det varte bare i noen sekunder - hun sluttet med en gang jeg tok henne opp - men de sekundene var jammen veldig lange! I ettertid har jeg kommet frem til at det det lignet mest på var hylene til Nazgûlene fra Ringenes Herre. :haar: Regner med at det enten var smertehyl eller mareritt, men huff så ekkelt. Jeg ble dritredd og måtte be mannen ha døra til stuen åpen sånn at vi fikk litt lys inn til oss. :sjenert: Håper virkelig ikke det skjer når vi er alene. :bond:

I dag fant jeg ut hvor mye man faktisk får gjort i løpet av en dag når man ikke sover den bort. :ler: Jeg pleier jo alltid å sove 2-3 timer med M etter barnehagelevering, men i dag følte jeg faktisk ikke behovet for det. Så jeg har fått tatt igjen over 10 episoder med How I Met Your Mother. :hoho: Selvsagt er det viktigere enn andre, mer fornuftige ting. Og så fikk jeg heklet 4 rader på bølgeteppet til M. Ikke verst når én rad er over 250 masker! Men hellemin så fint det blir! :hjerte:

Endret av ^^Belle^^
Skrevet

Sukk sier du, kvadruppelsukk sier jeg - for her har treningsmotivasjonen vært long gone i evige tider, og når den endelig er der så oppfører Liten seg som hun er fra en annen planet :klo: Skjønner virkelig ikke hva som gikk av henne, antagelig var hun helt avsindig overtrøtt - det der har jeg bare sett èn gang før nemlig, og det var den dagen hun ikke fikk tatt seg en hvil :sove: Hun gråt faktisk bare hun blunket, og sa "mamma itte då" :hjerte: Stakar lille skatt! Seperasjonsangst delux!! Kan hun ha luktet at jeg hadde planlagt å trene tror du? For jeg hadde ikke sagt noe om at jeg skulle gå....nå var hun sånn idag tidlig også altså, så jeg har større tro på at det var trøtt hun var ;) Meeen, vi prøver igjen, torsdag it is (og bare så du vet det - det er Åse som har den timen, så ikke fryd deg for mye over å slippe spin 2 :twisted: Moahahaha!!)

Skrevet

Uff, det hørtes fryktelig ut med det hylet! :troest:

Det skjedde noe lignende her en gang faktisk, men det var bare et "vanlig" hyl. Men hun stirret liksom på noe bak meg, mens vi satt på sengekanten med ryggen mot vinduet :overrasket: Da ble mamma litt mørkredd kan man si!

Skrevet

Diddles: stakkar Liten! :kose: Håper den lange langhelgen kan hjelpe. :klem:

:haar: Jeg så det var henne som hadde den timen. Den dama der er en maskin. Jeg kommer ikke til å klare å gå på lørdag. :fnise:

Gaby: ja, kjempeekkelt! Men huff, jeg hadde blitt skikkelig redd om hun hadde stirret sånn altså. *grøss*

------

Hjemme med syk-men-ikke-så-syk-at-tempoet-har-gått-ned-nevneverdig-syk-A i dag. 38,2 i feber og skikkelig snørrete. Typisk at sånn kommer når det er noe spesielt som skjer i bhg. I dag skulle de gå i tog og grille. :( Jaja, jeg får vel bare klandre meg selv...for noen dager siden sa jeg sarkastisk til mannen at det snart er på tide at hun blir syk igjen siden det er såpass lenge siden sist. :roll: Vi får bare håpe hun er frisk igjen til i morgen.

VI har forresten begynt med Prosjekt Tutteslutt på dagen. Det går jo over all forventning! Til og med i dag når hun er syk vil hun ikke ha den. :hoppe: Vi er ikke sånn superstrenge enda da. Hun får den i bilen om hun spør etter den, og etter tannpussen mens vi ser barnetv. :)

I dag får vi besøk av "okka" (onkel), og så er det jo trening i kveld. Håper jegm :dry: M har økedøgn for tiden, tror hun spiste 6 ganger i natt. Og med en baby med null faste spiserutiner på kveldstid og som ikke tar flaske er det ikke alltid like lett å komme seg steder. Men nå har jeg kjøpt Nuk-flaske (hun tar kun Nuk-tutter), så her må vi øve.

Skrevet

Ingen trening i dag heller. :sukk: M har fått feber også nå og er virkelig ikke i form. Hun fikk en paracet tidligere i dag da, så nå har hun sovet litt. Stakkar lille babyen min. :kose:

Skrevet

Isjda. God bedring, lille M!

Skrevet (endret)

Både M og A var bedre i dag heldigvis. :nigo:

Stikkord for dagen:

- :regn:

:dry: Det har seriøst pisseregnet uten stans i hele dag. Klokken 5 sluttet det, men da er jo 17.mai over, liksom. :P Men heldigvis så det ut til at østlandet hadde fått vinden vår for én gangs skyld. Det regnet faktisk vannrett i dag. :hoho: Og så var det varmt! 16 grader er jo rene sydentempen. Det er godt man ikke er så veldig kravstor. :ler:

Men vi har hatt en fin dag, tross mye regn. Først dro vi på 17.mai-feiringen til min gamle barneskole. Vi pleier å dra dit hver år. Var der et par timer før vi dro til svigermormor og spiste kake. Deretter var det hjem for å hvile en times tid (både jeg og mannen er helt ødelagt etter to grusomme netter med to veldig søvnløse, syke unger), før vi dro til byen for å spise på kinarestaurant. Vi var hjemme til leggetid, og da var det nesten så A sovnet mens jeg byttet bleie. Mye inntrykk og bånn gass på henne i dag. :)

Over til noe helt annet: Drømmehus 2.0 er blitt lagt ut på finn. :nigo: Vi skal se på det på tirsdag, og nå håååååper jeg bare at det er like bra som det virker. Vi kjørte for å se på det i går, og området er veldig, veldig fint. Det er billig (isj - 3,1), stort og det ligger et sted vi egentlig aldri har diskutert vi vil bo. Men da vi så huset fant vi plutselig ut at det ikke gjorde oss noe å bo der. (Til Diddles: det er dessverre ikke så veldig i nærheten av dere. :( Tenk nabokommune, men den ''rare'' nabokommunen. :hoho: Mellom der vi bor nå og der vi vokste opp) Stedet er veldig barnevennlig og det virker bare helt perfekt. Så får vi se da, og håpe at vi ikke blir like skuffet som med ex-Drømmehus nr. 1.

Nå skal jeg stupe til sengs og kose meg med første bok i Tidshjulet. :nigo:

Endret av ^^Belle^^
Skrevet

Innom med en 17maiklem! :) lykke, lykke til på visning - kanskje dette er HUSET? :hoppe:

Kos deg med boka di :klemmer:

Skrevet

MonThe: håper, håper det! :jepp:

---------------------

Enn så litre trivelig dagen i går var på værfronten, var den tusen ganger bedre i dag! :sol: Skikkelig shorts-og-t-skjorte-vær, og det er det sjelden her altså. Sånn bukse-er-for-varmt-vær! :sol: Det fikk jeg sårt erfare da jeg powerwalket med søskenvogna i en time i mørk dongeri. :daane: Men hei, ingen klaging på finværet altså. A har lekt ute i hele dag og M har ligget i skyggen og sprellet med beina. Idyll! :hjerte:

A sover hos mamma i natt, og jeg og mannen nyter roen og freden. :nigo:

Skrevet

Fantastisk vær i dag også! :sol: Mistet en del av dagen da, sov til 11! Men helledussen, det trengte jeg. Føler meg som en zombie for tiden, om jeg ikke får en lur på dagen. M har begynt å spise 5 ganger om natten ca. Zzzzz. Tror vi skal prøve fast føde snart. Tror jeg. Huff, tenk at babyen vår er blitt så stor! :grine: Men ellers er hun en engel altså. Soveengel. :fnise: I dag ville hun ha en ny lur bare 10 minutter etter at hun våknet fra den forrige. Hun ville bare smile litt, le og tygge på skwishen sin først. :ler:

Vi dro og hentet A hos mamma, hvor vi fikk grillmat. :sikle: Deretter bar det rett til svigermor for neste overnatting. Skikkelig besteforeldre-helg dette for A. Koselig. :rodmer: Og godt for oss å ta seg litt inn på søvnfronten. :nigo:

Skrevet

Høres ut som om dere har en herlig og velfortjent helg, med masse soving :danse:

Husker at gutten her og hadde en liten periode rundt 4 mnd, hvor han spiste opptil 5 ganger om natta.

Og så plutselig sov han lengre igjen, og nå er det mat 2-3 ganger om natta igjen. Vi sliter litt med det å sovne da, vil ha puppen i munnen han, sukk!

Hvordan går det med husjakten? Var det drømmehuset dere så på?

Skrevet

Høres ut som om dere har en herlig og velfortjent helg, med masse soving :danse:

Husker at gutten her og hadde en liten periode rundt 4 mnd, hvor han spiste opptil 5 ganger om natta.

Og så plutselig sov han lengre igjen, og nå er det mat 2-3 ganger om natta igjen. Vi sliter litt med det å sovne da, vil ha puppen i munnen han, sukk!

Hvordan går det med husjakten? Var det drømmehuset dere så på?

Er det noe som heter å være for uthvilte? :fnise: Både jeh og mannen har tvinnet tommeltotter en stund nå og bare trippet med beina. Han er derfor nå på trilletur med M mens jeg har tatt på meg min nye treningstights og skal gjennomføre første dag i 30 days shred. :ler: Tror vi må bli uthvilte flere ganger jeg altså.

Kjipt å måtte puppe ham i søvn da. Har du prøvd no cry sleep solution? At du kobler ham av tidligere og tidligere helt tiø han ikke vil ha mer? (Og i starten vil han protestere, og da begynner du bare fra starten igjen. Og igjen. Og igjen.) Det funket bra med A her i huset. :jepp:

Visning i morgen! :hoppe:

Skrevet

Dag 1 av 30 days shred: jeg døde ikke! :hoppe: Tok bare en liten 5 sekunders drikkepause. :trene:

• Liker 1
Skrevet

Dag 1 av 30 days shred: jeg døde ikke! :hoppe: Tok bare en liten 5 sekunders drikkepause. :trene:

Flink du er! :tommelopp: har vært gjennom både shred'En og Ripped tidligere, og har tenkt å starte på Ripped igjen, når det er blitt litt rutine på dagsovinga til E :jepp: har også noen andre JMvideoer liggende, rene kardiovideoer, som jeg gleder meg til å prøve! Elsker Jillian Michaels, hun får virkelig fram motivasjonen min :jepp:

Skrevet

Flink du er! :tommelopp: har vært gjennom både shred'En og Ripped tidligere, og har tenkt å starte på Ripped igjen, når det er blitt litt rutine på dagsovinga til E :jepp: har også noen andre JMvideoer liggende, rene kardiovideoer, som jeg gleder meg til å prøve! Elsker Jillian Michaels, hun får virkelig fram motivasjonen min :jepp:

Jeg har inngått avtale med mannen om at han skal ta med seg M på tur den halvtimen jeg skal trene hver dag. Ikke tale om han får se meg pese som en annen hval her på golvet. :fnise: Men ja, det er god trening dette altså! Det føled som om jeg har vært gjennom en timeslang treningstime. *puh*

Skrevet (endret)

Du mente vel at det regnet loddrett for engangs skyld? Jeg var i samme byen og kunne spart meg det regnet for å si det slikt... nedtur! Men det tok seg jo opp dagen etterpå ja, gjett ja!! (hadde heldigvis med skjørt, for dongeribuksa mi var noooe varm og trang plutselig)

30 day shred. er det treningsopplegg? Jillian Micheals? Jeg trenger oppstramming og motivasjon, kan du forklare mer om det? ;) lykke til på veien!

Edit: så motivert av noen før/etter bilder at jeg hoppa i treningsopplegg nevnt ovenfor.. fant på youtube. done! Ble "LITT" svett ja.. nice!!!

Endret av Pasjonsblomst
Skrevet

Du mente vel at det regnet loddrett for engangs skyld? Jeg var i samme byen og kunne spart meg det regnet for å si det slikt... nedtur! Men det tok seg jo opp dagen etterpå ja, gjett ja!! (hadde heldigvis med skjørt, for dongeribuksa mi var noooe varm og trang plutselig)

30 day shred. er det treningsopplegg? Jillian Micheals? Jeg trenger oppstramming og motivasjon, kan du forklare mer om det? ;) lykke til på veien!

Edit: så motivert av noen før/etter bilder at jeg hoppa i treningsopplegg nevnt ovenfor.. fant på youtube. done! Ble "LITT" svett ja.. nice!!!

:klaske: Loddrett selvsagt. Det pleier jo å regne vannrett her. :fnise:

Så du har vært her i helgen, ja. Kan si det ble varmt på lørdag! :overrasket:

Jeg fant også på youtube. :jepp:

Skrevet

Jeg har inngått avtale med mannen om at han skal ta med seg M på tur den halvtimen jeg skal trene hver dag. Ikke tale om han får se meg pese som en annen hval her på golvet. :fnise: Men ja, det er god trening dette altså! Det føled som om jeg har vært gjennom en timeslang treningstime. *puh*

Haha, jaa, jeg trenger heller ikke publikum når jeg peser meg gjennom ei økt med Jillian - selv om det er bare 30 (eller var det 40? :klo: ) minutter så blir man jammen god og svett, det er ei intens økt! :)

Har du vært gjennom programmet før? :)

Skrevet

Huff, kanskje jeg skal hive meg på? Trente til dette i fjord, og det var veldig bra! Men må kjøpe meg støttebandasje først. Var sånn jeg ble kvitt babykiloene! Men har gått opp 2 kg siste tiden. Æsj altså!!

Stå på i alle fall!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...