Gå til innhold

Belle

Fremhevede innlegg

Skrevet

Supermammaer kan sine små triks! Det er det som gjør de så supre!

Hurra for mannen som endelig kommer seg hjem!!! :)))

Videoannonse
Annonse
Gjest Delphina
Skrevet

Hurra for at mannen kommer hjem, og som Pasjonsblomst sier, supermammaer kan sine triks, derfor er de supre. :fnise: Husk, du har to stk småfrøkner (og jeg synes det kan være et slit med bare en..)

Skrevet

:hoppe: for at mannen kommer hjem i dag - da får du endelig litt etterlengtet avlastning!

Jeg lokket F inn i går med boller... :sjenert: Orket ikke stå ute lenger i stormen å leke... så du trenger ikke ha dårlig samvittighet for de muffinsene :fnise:

Skrevet

Dere er så gode! :klem: Og så er det litt godt å høre at jeg ikke er den eneste som er litt løssluppen på godsakene av og til. :sjenert:

Har ikke så mye tid til å svare dere enkeltvis skjønner dere, vi reiser nemlig til sydenland i dag! :bolledeig: Flyet går ikke før 23:30 da, så kryss fingre og tær for at de gode nettene til A ikke blir ødelagt av denne galskapen. :dry: Jentene får uansett sove noen timer før vi drar, så får vi bare håpe på det beste. :jepp: Vi er nesten pakket og klare - mon tro om en svær koffert med bare klær til jentene er litt overkill? :hoho: - og i skrivende stund er 2/4 av familien i dusjen og koser seg. M ligger og babler og roper (!) til babygymen. :fnise:

Jeg kommer nok ikke innom så ofte (om i det hele tatt - spørs om vi har internett på hotellet) den neste uken, så dere får kose dere her hjemme i finværet. :regn: *mohahahahaHAHAHAHA*

Skrevet
:daane: di svidda!!! :fnise: Goooood tuuur :sol::klemmer:
Skrevet

Håper dere får en kjempefin tur! :klem:

Skrevet

Vi har det bare sååå fint! :sol: Dødsfint hotell (bungalower) og det er til og med internett på stranden. :hoho:

Reisen ned var et kapittel for seg (overtrøtt A som omtrent måtte hyle seg i søvn på flyet), og vi voksne sov vel ikke på nærmere 24 timer. Det ble en veldig tidlig kveld på hele gjengen i går ja.

Men vi storkoser oss her nede. M sover omtrent hele tiden (for å ta igjen for den tapte søvnen da vi reiste sov hun i 24 timer i strekk kun avbrutt av et par amminger og en våkenhalvtime! :overrasket: ), mens A har funnet sin indre badenymfe. :fnise: At huner glad i å bade visste vi jo, men der hun er nå grenser til galskap! Hun har nemlig funnet ut at hun flyter litt på magen (før hun synker :lol: ), så nå holder hun seg i bassengkanten med ene hånden og legger ut på svøm. Pyttsann om hun dukker under en del ganger og svelger halve bassenget samtidig - dette er jo kjempegøy. Jeg og mannen ser tidvis ut sånn : :bond::daane::redd::bond: På stranden leker hun lenge i sanden og kjører oppblåsbar bil i sjøen. Kjempegøy. :nigo:

I skrivende stund sitter jeg og glipper med øynene her inne i det bittelille huset vårt. A ligger i storsenga ved siden av her, mens M ligger i dobbelsenga med meg. Tenk at jeg er så heldig å ha to nydelige jenter som bare er mine! :hjerte:

Nei, jeg får sprette pepsien og lese litt i boken min. Det late liv på ferie med solseng, bok og ipod døde da vi fikk barn. :ler:

Skrevet

åhh ferie!!! :))))

nyt, nyt, nyt! Høres jo sånt ut allerede... det viktiste er jo å nyte kvalitetstid sammen med familien, men deilig å få lest litt bok osv også ja.. ellers blir vel knapt ferie latmannsliv med to små barn ja1

Skrevet

Så deilig med ferie! Kos dere masse! Ja, ferie blir litt annerledes med småbarn. Her er leie-bil-og-se-seg-rundt byttet ut med hvor-er-nærmeste-lekeplass :fnise: Men det er jo bare så innmari koselig!

Skrevet

Ja, misforstå meg rett! Jeg vil aldri i verden tilbake til livet som barnløs, jeg nyter å se hvor gøy A har det i vannet, og hvor deilig M har det der hun ligger i bare bleia og spreller med beina. :hjerte: Men jeg må innrømme at jeg av og til sender noen lange blikk til de som ikke har andre bekymringer enn om paraplydrinken blir varm, mens jeg løper svettende etter en gal A og blir solbrent på det eneste stedet som får se sol for tiden - ryggen. :fnise:

Men vi nyter virkelig dagene her nede. A stortrives med resten av familien her, og jeg og mannen får litt pusterom til å lese en halv side i boken eller å duppe av på solsengen i 5 minutter. :)

Ett stort men er det da...A er visst ikke en av dem som sover lengre selv om hun legges senere. Vi visste jo egentlig det, men vi hadde håpt at varmen kunne hjelpe litt. Men neida...i går sovnet hun ikke før halv 10 (selv om vi la henne klokken 8), og allikevel skulle hun opp klokken 6 i dag morges. :natti: Det medførte at hun, klokken 11 i dag, sovnet sittende på solsengen. :hoho: Jeg fikk det heldigvis med på film, for det er noe vi mest sannsynligvis aldri får se igjen.

I dag er det veldig varmt, rundt 35 grader, og stakkar M var tydelig utilpass selv om hun lå i skyggen på stranden. Så nå sover hun i sengen ved siden av meg her på rommet vårt. Jeg skal sprette nok en pepsi og kose meg med boken min (The way of kings - Brandon Sanderson. Den anbefales på det sterkeste!)

Skrevet

:ler: ser for meg A sovne sittende på solsengen..

Høres ut som dere koser dere i massevis i sydenland - og jeg er igrunn kjempemisunnelig, for det høres helt herlig ut :jepp:

Gjest Delphina
Skrevet

:fnise: Høres helt idyllisk ut, og høres ut som dere koser dere veldig!

Det med at A sovnet sittende er jo bare søtt. :fnise:

Skrevet

Så herlig at dere koser dere på ferie! :hoppe: Har sett noen skjønne bilder av A! :hjerte:

Skrevet

:vinke: Da er vi hjemme igjen. Deilig! Synes det er langt å reise til Tyrkia for bare en uke med to små altså. :daane: I går dro vi fra hotellet klokken 15 og var hjemme klokken 23. Men vi har hatt det helt supert altså. Dagen etter den varmeste dagen var det helt passelig temperatur, og til og med overskyet en dag sånn at M kunne sitte med oss på bassengkanten. :)

Men huff, vi klarte å "miste" A på flyplassen. :grine: Det ene sekundet alle 8 voksne snudde seg en annen vei så hun selvsagt sitt snitt til å stikke av. Vi fant henne heldigvis igjen, men de 10 minuttene vi alle sprang som noen galninger rundt på hele flyplassen og tenkte det verste var helt grusomme. Jeg frika jo helt ut og begynte å stortute. :sjenert: Så nå er det bånd neste. Neida. Joda. Kanskje ikke. :lol:

Nå sover alle bortsett fra meg. A har sovet i 2 timer i senga si nå, og jeg må vel snart inn og vekke henne. Døgnet hennes er snudd helt på hodet stakkar. Lite søvn og full baluba i vannet hele dagen lang har ført til en veldig trøtt og sliten jente. Det er godt vi gar helgen på oss til å gjøre ingenting før hverdagen begynner igjen.

Gjest pysepusen
Skrevet

Velkommen hjem! :)

Å, det er grusomt når man mister de små... Vi mistet lillegutt ute på fyrtårnet i nabokommunen da han var et år! Helt fælt! Derfor brukte vi litt bånd i Dyreparken i fjor :ler:

Skrevet

Velkommen hjem! Høres ut som dere har hatt en fin tur selv om det blir litt baluba med to småjenter.

Nyt resten av helgen hjemme! :klem:

Skrevet

Velkommen hjem :danser::hoppendeglad::danser: Tenker det har vært übersuperduperdeilig med en uke i varmen (selvomjegerheltenigiatdeterforlitemedenukesåerdetbedreenningenting!!)

Wææææ for en ekkel opplevelse å "miste" A :daane: Jeg hadde sikkert besvimt av skrekk, og fått hysterisk hyleanfall - samtidig :bond: Hvordan reagerte hun da, hadde hun fått med seg at hun ikke kunne se dere lenger eller var hun lykkelig uvitende på oppdagelsesferd?

:klemmer:

Skrevet

Velkommen hjem! Å, jeg hadde frika fullstendig hvis en av mine hadde blitt borte.

Vi hadde bånd på storesøster en periode, vi, altså. Noe sånt som dette. Fungerte veldig fint i store folkemengder.

Skrevet

Velkommen hjem :strix:

Høres ut som dere har hatt en flott ferie. Men enig med deg at det er litt lite og bare være en uke :sjenert:

Jeg skjønner godt at du ble litt :bond: når A forsvant. Jeg hadde blitt helt gal selv.

Men jeg trur det er ganske vanlig at det skjer minst en gang når ungene er små. Mamma har fortelt meg at jeg forsvant ut på tur når jeg var lita. Det var midt på sommeren under noe greier i Stavanger, med andre ord, STAPPFULT i folk. Og der forsvant jeg. Å det var også før mamma å de brukte mobil :ler: I tilegg gjekk jeg rundt i noen knall rosa tøfler, for jeg hadde fått så gnagsår av skoa :ler:

Mamma trudde jo noen hadde kidnappa meg, og var helt ifra seg. Til slutt fant morfar meg. Jeg ville jo bare ut på tur på skjønne :fnise:

Er nok greit og ha sele på når det er store folkemengder, som en flyplass ja. Ikke kjekt og oppleve i det hele tatt. Å en tenker jo alltid det værste også.. :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...